SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
In b4 "Ik heb wel een leverworst die je kan winnen."quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Lorrelies het volgende:
Nee ik heb nog nooit een leverworst gewonnen.
Dacht ik ook al aanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In b4 "Ik heb wel een leverworst die je kan winnen."
Anders kies je een plaatje die er geen 5 minuten over doet om te laden op mijn supersnelle verbinding.quote:
Mooi grijsquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hee ze is al grijs aan de recherkant
Is dat jouw totaal of van 1 vak? Voor mij staat dat namelijk gemiddeld gelijk aan 1 vakquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Net even de tentamenstof bekeken. Maar zo'n 800 pagina's, denk dat ik dit keer maar eens eerder begin met leren
1, ik heb maar 1 vak deze periode.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Is dat jouw totaal of van 1 vak? Voor mij staat dat namelijk gemiddeld gelijk aan 1 vakEn heb er 4
Had er nog even naar gekeken, bij mij op mobiel deed hij ook lang over het laden maar hij is qua bestandsgrootte vrij klein. Weird.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Anders kies je een plaatje die er geen 5 minuten over doet om te laden op mijn supersnelle verbinding.
Ja, hij geeft hier in FF aan dat die 0kb is, maar als je hem download 105kb. Zal wel ergens een fout zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had er nog even naar gekeken, bij mij op mobiel deed hij ook lang over het laden maar hij is qua bestandsgrootte vrij klein. Weird.
Aan niks dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen idee hoezo maar doet mij hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey is reddit bij jouw ook al zo traag?
interessant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef Lorrelies het volgende:
Vanavond college over schizofrenie bij kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |