abonnement Unibet Coolblue
pi_117984782


NXT lijn

____________________________________________________________________________________
Xperia S:



____
Specs Xperia S
quote:
Scherm:
4.3" 16M-color capacitive LED-backlit LCD touchscreen 720p resolutie (720 x 1280 pixels)
Sony Mobile BRAVIA engine
Scratch-resistant glass

Processor:
Dual-core 1.5 GHz Scorpion CPU
Adreno 220 GPU
(Qualcomm Snapdragon MSM8260 chipset)

RAM:
1 GB RAM

ROM:
32GB ROM

OS:
Android 4.0.4 (upgrade Jelly Bean november)

Camera:
12 MP autofocus camera met LED flash en geo-tagging.
Multi Angle shot
1080p video recording @ 30fps with continuous autofocus and stereo sound.
1.3 MP front-facing camera.

Connectiviteit:
Wi-Fi b/g/n and DLNA
GPS with A-GPS, GLONASS
microHDMI port, (TV launcher)
microUSB
stereo Bluetooth v2.1
3.5 mm audio jack

Andere:
Stereo FM radio with RDS
Voice dialing
Adobe Flash 11 support
Deep Facebook integration
PlayStation Certified, access to the PS Store
Accelerometer and proximity sensor
____________________________________________________________________________________

Xperia P:




____
Specs Xperia P
quote:
Processor 1 Ghz dual core
RAM Geheugen 1 GB
Afmetingen 122 x 59.5 x 10.5 mm
Gewicht 120 gram
Batterij 1305 mAh
Spreektijd 6 uren
stand-bytijd 475 uren
Intern Geheugen 16 GB
Foto resolutie 8.1 megapixels

Type display: Reality display met Mobile Bravia en Whitemagic
Resolutie: 540 x 960 pixels
Grootte: 4 inch
____________________________________________________________________________________
Xperia U:



____
Specs Xperia U
quote:
Dimensions 112 x 54 x 12 mm
Weight 110 g
Type LED-backlit LCD, capacitive touchscreen, 16M colors
Size 480 x 854 pixels, 3.5 inches (~280 ppi pixel density)
Multitouch Yes, up to 4 fingers
Protection Scratch-resistant glass
- Sony Mobile BRAVIA Engine
- Timescape UI
Internal 8 GB (4 GB user-accessible), 512 MB RAM
Primary 5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, LED flash
____________________________________________________________________________________


____________________________________________________________________________________
fimpjes:
S: P: U: ____________________________________________________________________________________
Reviews:
S: P: U:
Tweakers
Harware.info
AllAboutPhones
GSMarena

____________________________________________________________________________________

Deel #1
Deel #2


Overige links
Xperiablog
XDA (ROMS, SKINS, APPS en meer)
Tweakers
Roms
Accessoires
General
andere Android topics:
Android
Tablets



[ Bericht 17% gewijzigd door kurk_droog op 15-10-2012 01:52:38 ]
pi_117985185
Ik heb nu ongeveer een week een U, en bij mij lijkt het glas onderaan los te zitten/ uit te steken, meer mensen die dit merken? Zet het scherm maar eens uit en druk met je vinger op de terugknop, bij mij geeft het glas dan een beetje mee.
-------
  maandag 15 oktober 2012 @ 06:39:16 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117986220
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:53 schreef spamcat het volgende:
Ik heb nu ongeveer een week een U, en bij mij lijkt het glas onderaan los te zitten/ uit te steken, meer mensen die dit merken? Zet het scherm maar eens uit en druk met je vinger op de terugknop, bij mij geeft het glas dan een beetje mee.
nope bij mij niet. Ook nog niet eerder gelezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_117987573
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:53 schreef spamcat het volgende:
Ik heb nu ongeveer een week een U, en bij mij lijkt het glas onderaan los te zitten/ uit te steken, meer mensen die dit merken? Zet het scherm maar eens uit en druk met je vinger op de terugknop, bij mij geeft het glas dan een beetje mee.
Ik zou 'm omruilen, is niet normaal.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 10:26:39 #5
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117988932
Ik heb (en wil) geen tweakers en geen facebook-accounts.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117989027
Je zou de problemen eens op het XDA forum kunnen voorleggen, daar zit ook een hoop kennis.

En anders proberen een nieuwe telefoon te krijgen, want zoveel problemen lijkt me ook niet normaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_117989177
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb (en wil) geen tweakers en geen facebook-accounts.
Tja, dan zou ik 'm toch maar repareren.
pi_117990627
Ik heb er even een foto van gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar ff opbellen dan, valt dit binnen hun DOA regels? Krijg ik dus gewoon een nieuwe toegestuurd?
-------
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:28:01 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117990803
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:23 schreef spamcat het volgende:
Ik heb er even een foto van gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar ff opbellen dan, valt dit binnen hun DOA regels? Krijg ik dus gewoon een nieuwe toegestuurd?
Zou ik even vragen, ik zou wel een nieuwe willen.

Waar heb je hem gekocht?
Niet meer actief op Fok!
pi_117990838
ik zou ook een nieuwe willen en je hebt garantie. En dit gebeurt al na een week... niet omdat je hem al jaaaaaaaaaren hebt :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117991140
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:23 schreef spamcat het volgende:
Ik heb er even een foto van gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar ff opbellen dan, valt dit binnen hun DOA regels? Krijg ik dus gewoon een nieuwe toegestuurd?
Ik zou terug gaan naar de winkel waar je 'm hebt gehaald. Die bepalen dan of je een nieuwe krijgt of dat ze 'm opsturen naar Sony.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:39:57 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117991186
Wel leuk dat er nog iemand is met een XU hier. Voel ik me niet zo alleen tussen de XP'ers en XS'ers hier :P.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 11:47:52 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117991443
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:29 schreef StateOfMind het volgende:
Je zou de problemen eens op het XDA forum kunnen voorleggen, daar zit ook een hoop kennis.

En anders proberen een nieuwe telefoon te krijgen, want zoveel problemen lijkt me ook niet normaal.
Ik had die problemen niet onder 2.3 hoor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:50:21 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117991506
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik had die problemen niet onder 2.3 hoor.
Er is geen mogelijkheid om terug te keren naar GB?

Ik ben nu tevreden met mijn foon. Denk dat ik helemaal niet naar ICS ga. Bang dat ik ook ineens gedoe krijg.
Niet meer actief op Fok!
pi_117991578
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik zou terug gaan naar de winkel waar je 'm hebt gehaald. Die bepalen dan of je een nieuwe krijgt of dat ze 'm opsturen naar Sony.
Ik heb hem bij GSMwijzer besteld. Dat telefoonnummer van ze schiet niet op, want ik kon hem opsturen voor reparatie, of ze konden kijken of ie nog krasvrij en met alle accessoires was en dan kreeg je een nieuwe (gaan ze hem opnieuw verkopen ofzo :')). Maar je moet hem iig opsturen, en daar heb ik geen zin in als ik niet zeker ben van een nieuwe binnen een paar dagen. Dus ik heb ze maar een mail gestuurd met die foto.
-------
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 11:52:42 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117991580
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er is geen mogelijkheid om terug te keren naar GB?

Ik ben nu tevreden met mijn foon. Denk dat ik helemaal niet naar ICS ga. Bang dat ik ook ineens gedoe krijg.
Ik vermoed dat herstellen (repareren) wel e.e.a. zal oplossen, maar dat kost me echt te veel werk. Ik zal alle apps opnieuw moeten installeren, alle data terugzetten, waarschijnlijk overal opnieuw moeten inloggen/aanmelden en gedoe...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 11:53:56 #17
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117991631
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef spamcat het volgende:

[..]

Ik heb hem bij GSMwijzer besteld. Dat telefoonnummer van ze schiet niet op, want ik kon hem opsturen voor reparatie, of ze konden kijken of ie nog krasvrij en met alle accessoires was en dan kreeg je een nieuwe (gaan ze hem opnieuw verkopen ofzo :')). Maar je moet hem iig opsturen, en daar heb ik geen zin in als ik niet zeker ben van een nieuwe binnen een paar dagen. Dus ik heb ze maar een mail gestuurd met die foto.
Mijn vriendin haar U heeft dat helemaal niet, heb het even bekeken. Die is nu een maand of 3 oud schat ik.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117991686
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:53 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Mijn vriendin haar U heeft dat helemaal niet, heb het even bekeken. Die is nu een maand of 3 oud schat ik.
Ja, het hoort idd niet, dus ze moeten me sowieso een nieuwe geven zou ik zeggen, of hem repareren. Mogen ze je eigenlijk voor de verzendkosten op laten draaien? Nee toch?
-------
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:08:33 #19
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117992161
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:55 schreef spamcat het volgende:

[..]

Ja, het hoort idd niet, dus ze moeten me sowieso een nieuwe geven zou ik zeggen, of hem repareren. Mogen ze je eigenlijk voor de verzendkosten op laten draaien? Nee toch?
Het is jouw verantwoordelijkheid het apparaat bij hun te krijgen, zij moeten de rest regelen, dus als je bedoelt dat je verzendkosten moet betalen om het daar te krijgen: dat hoeven ze niet te vergoeden. Het zou natuurlijk wel netter zijn. Of je kunt het langsbrengen of vraag om een antwoordnummer van Sony zelf?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117992606
Heb je dat ding besteld bij een online winkel of elders? Ik heb mijn S bij de tmobile winkel gekocht. Dus dan kan ik daar altijd langsfietsen mocht er problemen zijn :)

Ok, ff afkloppen :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:22:35 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117992701
Daarom heb ik mijn foon dus ook bij Coolblue gekocht :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:04:05 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117994270
Ik had ook iets geks. Foon hing aan de lader en bleef maar op 19% steken (het percentage waarop ik hem aan de lader hing). Na een dik uur maar eens uitgezet en toen zat 'ie ineens op 91%. Oké... Ik houd niet van dat soort grapjes :').
Niet meer actief op Fok!
pi_117996781
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Daarom heb ik mijn foon dus ook bij Coolblue gekocht :Y.
Inderdaad, ik zou online ook alleen ij Coolblue bestellen. Ik krijg zelf altijd te zieke aanbiedingen van T-mobile waardoor ik hem via hun altijd krijg nu. >:)

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik had die problemen niet onder 2.3 hoor.
2.3 was dan ook helemaal uitontwikkeld he,bijna perfecte rom ;) Maar als jij het verhaal typt kwil ik het best vragen voor je op Tweakers hoor..?

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef spamcat het volgende:

[..]

Ik heb hem bij GSMwijzer besteld. Dat telefoonnummer van ze schiet niet op, want ik kon hem opsturen voor reparatie, of ze konden kijken of ie nog krasvrij en met alle accessoires was en dan kreeg je een nieuwe (gaan ze hem opnieuw verkopen ofzo :')). Maar je moet hem iig opsturen, en daar heb ik geen zin in als ik niet zeker ben van een nieuwe binnen een paar dagen. Dus ik heb ze maar een mail gestuurd met die foto.
Aansturen op een nieuwe inderdaad. Je kan deze vraag+ foto ook neerzetten op de Sony Mobile NL facebook pagina, heb meerdere mensen gezien waarbij Sony dan kijkt wat het kan doen via hetv bedrijf waar je het besteld hebt.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:56:21 #24
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117998752
Ja mag je proberen, ik heb alleen weinig zin in een complete herinstallatie.
Alles opnieuw downloaden pfff, staat al een hoop op hoor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117998821
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ja mag je proberen, ik heb alleen weinig zin in een complete herinstallatie.
Alles opnieuw downloaden pfff, staat al een hoop op hoor.
Maak je toch gewoon 1 zieke back-up? En als je problemen opgelost zijn is het een kleine moeite om die apps te downloaden lijkt mij? :P
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:05:21 #26
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117999091
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Maak je toch gewoon 1 zieke back-up? En als je problemen opgelost zijn is het een kleine moeite om die apps te downloaden lijkt mij? :P
Dat is geen kleine moeite hoor.
Alleen die flipperkast al is 8x wachten op een download, dan alle andere apps, kaarten die gedownload zijn, andere in app content, humble bundle spellen...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117999695
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zou online ook alleen ij Coolblue bestellen. Ik krijg zelf altijd te zieke aanbiedingen van T-mobile waardoor ik hem via hun altijd krijg nu. >:)

[..]

2.3 was dan ook helemaal uitontwikkeld he,bijna perfecte rom ;) Maar als jij het verhaal typt kwil ik het best vragen voor je op Tweakers hoor..?

[..]

Aansturen op een nieuwe inderdaad. Je kan deze vraag+ foto ook neerzetten op de Sony Mobile NL facebook pagina, heb meerdere mensen gezien waarbij Sony dan kijkt wat het kan doen via hetv bedrijf waar je het besteld hebt.
Bedankt voor die tip, schandpaaltactieken werken natuurlijk altijd goed in het geval dat bedrijven je naaien.
-------
pi_118002353
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik had die problemen niet onder 2.3 hoor.
Okee, maar god mag weten hoeveel mensen er ge-udate zijn van Gingerbread (2.3.x) naar ICS zonder problemen. Tuurlijk kan er eens een keer een bug voorkomen, maar zoveel problemen als dat jij hebt lijkt me toch niet normaal, temeer daar anderen met dezelfde (of vergelijkbare) telefoons die problemen niet hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 17:02:54 #29
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_118003772
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee, maar god mag weten hoeveel mensen er ge-udate zijn van Gingerbread (2.3.x) naar ICS zonder problemen. Tuurlijk kan er eens een keer een bug voorkomen, maar zoveel problemen als dat jij hebt lijkt me toch niet normaal, temeer daar anderen met dezelfde (of vergelijkbare) telefoons die problemen niet hebben.
De enige bugs die ik heb zijn: internet valt soms weg (vaker gelezen ook, trouwens tot nu toe 1x gebeurd) en hele vage accutijden.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_118022337
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

De enige bugs die ik heb zijn: internet valt soms weg (vaker gelezen ook, trouwens tot nu toe 1x gebeurd) en hele vage accutijden.
Je kan proberen een ICS versie uit een ander land erop te zetten ( schone installatie via flashtool waarna je met SUS hem herstelt ). En anders even rondneuzen op XDA forum.

Geruchten voor JB:

quote:
Late October/early November seems most likely for JB on fujis and blues, late November for montblancs.

fujis= xperia s and arco hd
blues= xperia t tx v etc.
montblanc= xperia p u sola
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:19:33 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118031165
Weet iemand hier toevallig of er een app is waarmee je je agenda's met één handeling kunt synchroniseren? Ik heb automatische synchronisatie uitstaan en moet dit nu steeds via instellingen doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_118062347
Op diverse forums van providers beginnen de mensen nu toch wel pissig te worden omdat de branded gsm's nog geen ICS update hebben. Is ook van de gekken natuurlijk dat een provider er zo lang over doet, terwijl ICS al maanden beschikbaar is. Ik ben iig blij dat ik 'm geflashed heb, want T-Mobile laat helemaal niks van zich horen wat betreft de update, behalve dat ze geen uitroldatum kunnen geven. Ik vraag me eigenlijk af of er nog wel een update komt... En dan heb je eindelijk ICS en dan zit de rest alweer op Jellybean. :')
pi_118063240
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Op diverse forums van providers beginnen de mensen nu toch wel pissig te worden omdat de branded gsm's nog geen ICS update hebben. Is ook van de gekken natuurlijk dat een provider er zo lang over doet, terwijl ICS al maanden beschikbaar is. Ik ben iig blij dat ik 'm geflashed heb, want T-Mobile laat helemaal niks van zich horen wat betreft de update, behalve dat ze geen uitroldatum kunnen geven. Ik vraag me eigenlijk af of er nog wel een update komt... En dan heb je eindelijk ICS en dan zit de rest alweer op Jellybean. :')
Ik heb mijn Arc S sinds april dit jaar en het alsmaar uitblijven van ICS voor T-Mobile branded toestellen (terwijl alle andere allang vrijgegeven waren) was voor mij dé reden om mij te gaan verdiepen in het rooten en flashen van custom roms.

Na me goed ingelezen te hebben uiteindelijk toch maar met enige huivering de stoute schoenen aangetrokken (want n00b) en mijn toestel geroot en geflashed. Bleek achteraf (ook voor n00bs) eigenlijk heel simpel te zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 06:43:10 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118069896
Kunnen unbranded telefoons de update dan al wel downloaden? Mijn foon is gewoon simlockvrij, maar vorige week meldde ie bij mij ook nog geen update.
Niet meer actief op Fok!
pi_118072301
De meeste unbranded gsm's kunnen de update al downloaden, maar ik lees hier en daar berichten over mensen met een unbranded die dat niet kunnen. Er is geen peil op te trekken geloof ik.
pi_118170073
Gisteren bij het Amsterdam Dance Event een stukje Nobody Beats The Drum in de Melkweg opgenomen met mijn XP. Erg goeie beeldkwaliteit (HD):
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:04:58 #37
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_118170168
Geluid is ook behoorlijk puik.
Maar wat een publiek en wat een kutlichtshow (alleen maar stroboscoop :'))
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_118172489
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

De enige bugs die ik heb zijn: internet valt soms weg (vaker gelezen ook, trouwens tot nu toe 1x gebeurd) en hele vage accutijden.
Sinds de update naar .50 firmware ben ik van die problemen af.
pi_118216338
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er een app is waarmee je je agenda's met één handeling kunt synchroniseren? Ik heb automatische synchronisatie uitstaan en moet dit nu steeds via instellingen doen.
je kunt Google Agenda gebruiken. Kun je achter je pc ook de agenda bijwerken en het op je telefoon bekijken. Te vinden in de playstore :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118272408
quote:
Sony laat in hetzelfde bericht weten dat die toestellen geen jelly Bean upgrade zullen krijgen. Ze hebben die mogelijkheid grondig onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat Android 4.0.4 (ICS) de laatste versie van het Google OS is daat op die modellen ondersteund gaat worden.
Bron mobile cowboys: http://www.mobilecowboys.nl/android/17187

Het gaat om de toestellen uit 2011.

Edit: plaatje bij bericht van mobile cowboys is misleidend. Want de Xperia s enzo is van dit jaar, terwijl de S op die afbeelding staat 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door Apotheose op 22-10-2012 10:34:32 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118274751
S, P en U krijgen gewoon de JB update.
pi_118275338
Ik heb mijn device geroot en CWM heb ik erop maar nog wel locked bootloader kan ik nu ook Custom ROMS flashen of moet ie per se unlocked zijn?
There is a time of cumming and going.
pi_118307984
Toch wel een kleine moeite om de Arc ook ondersteuning te geven nog, Sony heeft qua optimalisaties tot nu toe een topteam gehad maar ze mogen het wel wat uitbreiden. ( en nu ze meerdere processors gebruiken is het wat minder eenvoudig en duurt het wat langer helaas :( )

Afgelopen dagen in Rome geweest, prachtig weer daar waardoor ik echt puike foto's geschoten heb :)
pi_118317280
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb mijn device geroot en CWM heb ik erop maar nog wel locked bootloader kan ik nu ook Custom ROMS flashen of moet ie per se unlocked zijn?
Voor bepaalde roms moet je bootloader unlocked zijn, maar er zijn ook genoeg roms die op een toestel met een locked bootloader draaien.

Meestal staat er op XDA-forum wel bij of het voor locked/unlocked of beide is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_118319496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Voor bepaalde roms moet je bootloader unlocked zijn, maar er zijn ook genoeg roms die op een toestel met een locked bootloader draaien.

Meestal staat er op XDA-forum wel bij of het voor locked/unlocked of beide is.
Ahja ik heb het, het gaat om de kernel als die origineel blijft kun je met locked bootloader gewoon flashen.
There is a time of cumming and going.
pi_118419265
Op het T-Mobile forum is vandaag bevestigd dat de ICS update eindelijk beschikbaar is om te downloaden.

quote:
Vandaag 08:58

De update is door T-Mobile goedgekeurd en zal vanaf nu door Sony gefaseerd worden uitgerold. Check PC Companion regelmatig om de update te installeren.
pi_118440681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Op het T-Mobile forum is vandaag bevestigd dat de ICS update eindelijk beschikbaar is om te downloaden.

[..]

:') Nu al :o
pi_118441769
gedeeltelijk offtopic: vanmiddag de Xperia T in handen gehad. Ook mooi ding! De achterkant is minder glad. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118442065
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Apotheose het volgende:
gedeeltelijk offtopic: vanmiddag de Xperia T in handen gehad. Ook mooi ding! De achterkant is minder glad. :)
Dezelfde achterkant als de X10, dat ligt trouwens wel lekkerder in de hand, de S lijkt nog wel eens uit mijn handen te glippen.
pi_118692097
is Jelly bean er al voor de S ?
I are Baboon
pi_118694369
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef pindaplukker het volgende:
is Jelly bean er al voor de S ?
Nee, eerste geruchten waren eind oktober maar wat ik begreep is door een ander beleid binnen sony dat deze vertraging heeft opgelopen. En misschien gaan ze wel meteen door op 4.2
pi_118694756
4.2 is de opvolger van JellyBean?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_118729787
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 07:14 schreef StateOfMind het volgende:
4.2 is de opvolger van JellyBean?
Opvolger van 4.1 JB inderdaad, maar volgens mij heet ook 4.2 nog Jelly Bean. ( ik hoop wel dat JB snel naar de S komt want als het pas in 2013 is kan ik er niet lang van genieten ).
pi_118730194
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Opvolger van 4.1 JB inderdaad, maar volgens mij heet ook 4.2 nog Jelly Bean. ( ik hoop wel dat JB snel naar de S komt want als het pas in 2013 is kan ik er niet lang van genieten ).
ach 2013 is over 2 maanden al................ ;) Wat gaat er veranderen bij Jelly Bean? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118730461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ach 2013 is over 2 maanden al................ ;) Wat gaat er veranderen bij Jelly Bean? :@
Qua skin en Sony apps zal er weinig veranderen ( verwacht ik bij de 2013 modellen pas echt ) denk ik maar onderhuids gewoon de verbeteringen van JB.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 00:21:29 #56
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_118730634
Waar zit de stille mode eigenlijk in 4.0?
In 2.3 deed je je slide naar links ipv rechts, maar nu is dat quick photo mode geworden.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_118731178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Waar zit de stille mode eigenlijk in 4.0?
In 2.3 deed je je slide naar links ipv rechts, maar nu is dat quick photo mode geworden.
Gewoon je volume knop gebruiken waarbij je tril hebt en die stille modus als je volume op 0 staat nog een keer drukken.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 00:54:30 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_118731183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Gewoon je volume knop gebruiken waarbij je tril hebt en die stille modus als je volume op 0 staat nog een keer drukken.
Oh, lekker omslachtig dus.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_118731735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:54 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Oh, lekker omslachtig dus.
Het werkt wel goed opzich maar die op het lockscreen hadden ze wel mogen laten zitten, helemaal omdat je camera snel opstart.

Ik durf trouwens eindelijk een custom rom erop te zetten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1931325
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*en hij werkt heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 02-11-2012 10:55:24 ]
pi_118962540
Hoi :W





  woensdag 7 november 2012 @ 23:27:05 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118962741
quote:
Ook een linkje met meer info :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118962778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook een linkje met meer info :P?
Pictures Xperia 'Yuga'
  woensdag 7 november 2012 @ 23:33:22 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118963022
quote:
Waar is het Sony design :'(? De serie van begin dit jaar was nog ergens uniek, dit is gewoon nummer 20 in het dozijn (niks speciaals). Jammer want dat was juist de reden voor mij om voor Sony te kiezen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118963125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar is het Sony design :'(? De serie van begin dit jaar was nog ergens uniek, dit is gewoon nummer 20 in het dozijn (niks speciaals). Jammer want dat was juist de reden voor mij om voor Sony te kiezen.
Is nog een aardig Sony design hoor, maar maak je geen zorgen. Er komt ook nog een broertje met dezelfde specs :9~ maar een ander design..
pi_118963201
Sony is altijd wel :9
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 7 november 2012 @ 23:42:34 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118963333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Is nog een aardig Sony design hoor, maar maak je geen zorgen. Er komt ook nog een broertje met dezelfde specs :9~ maar een ander design..
Laat ik het anders stellen, de Arc, de Xperia S hadden allemaal iets speciaals (en zo zijn er veel meer). Daar mis ik nu toch iets.

Vind ze nog steeds mooier dan menig ander Android toestel maar ik heb toch liever een iets ander design ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118963409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Apotheose het volgende:
Sony is altijd wel :9
Dit dus. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen, de Arc, de Xperia S hadden allemaal iets speciaals (en zo zijn er veel meer). Daar mis ik nu toch iets.

Vind ze nog steeds mooier dan menig ander Android toestel maar ik heb toch liever een iets ander design ;)
Ik vind de Arc dan altijd weer wat goedkoper ogen, de T ook trouwens. X10 en S design is wel :9~ . Maar je hebt gelijk dat dit een soort baksteen is, wel een strakke met zieke specs. Maar hoop inderdaad dat de 'Odin' een wat spannender uiterlijk met een curve krijgt :9
  woensdag 7 november 2012 @ 23:49:14 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118963568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit dus. O+

[..]

Ik vind de Arc dan altijd weer wat goedkoper ogen, de T ook trouwens. X10 en S design is wel :9~ . Maar je hebt gelijk dat dit een soort baksteen is, wel een strakke met zieke specs. Maar hoop inderdaad dat de 'Odin' een wat spannender uiterlijk met een curve krijgt :9
De Arc was inderdaad wat plastic maar in princiepe was er nog iets speciaals aan de looks ;).

De als de 'Odin' met een leuk design komt dan is het een kanshebber om de S op te volgen (1 jarig abonnement die maart afloopt).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118963714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De Arc was inderdaad wat plastic maar in princiepe was er nog iets speciaals aan de looks ;).

De als de 'Odin' met een leuk design komt dan is het een kanshebber om de S op te volgen (1 jarig abonnement die maart afloopt).
Hier hetzelfde..of de Yuga of de Odin..iig weer een Sony. Ik kan het me gewoon niet voorstellen om een ander merk te kopen :P

En die S kan makkelijk nog een jaar mee maar nieuwigheid he..het blijft }) :9~ ( kan die op de stapel SE'sen de eerste maanden als festival phone dienen ).
pi_118963803
quote:
Fugly. :r

Qua design springen de S, P en U er flink bovenuit. Vooral de P met zijn aluminium unibody.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:58:01 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118963938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hier hetzelfde..of de Yuga of de Odin..iig weer een Sony. Ik kan het me gewoon niet voorstellen om een ander merk te kopen :P

En die S kan makkelijk nog een jaar mee maar nieuwigheid he..het blijft }) :9~ ( kan die op de stapel SE'sen de eerste maanden als festival phone dienen ).
Als er weer zo'n mooie aanbieding is als dit jaar doe ik het helemaal direct :P.

Betaal(de) nu 3x 25 en 9x 35 = ¤390 + 30 aansluitkosten op het moment dat ik het afsloot was de telefoon ongeveer voor die prijs te koop :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118963982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Waar zit de stille mode eigenlijk in 4.0?
In 2.3 deed je je slide naar links ipv rechts, maar nu is dat quick photo mode geworden.
Die zit nu onder de uit-knop. Hou deze een paar seconden ingedrukt en er verschijnt een klein menuutje waar je kan kiezen voor uitschakelen, vliegtuigmodus, stil, vibreren en normale stand.
pi_118964290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als er weer zo'n mooie aanbieding is als dit jaar doe ik het helemaal direct :P.

Betaal(de) nu 3x 25 en 9x 35 = ¤390 + 30 aansluitkosten op het moment dat ik het afsloot was de telefoon ongeveer voor die prijs te koop :P!
Hier 6x 20,- en x 35,- + 100 aanschaf. En dit was toen hij 3 dagen uit was ^O^ Ik hou van T-mobile :9~
  donderdag 8 november 2012 @ 00:13:02 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118964484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hier 6x 20,- en x 35,- + 100 aanschaf. En dit was toen hij 3 dagen uit was ^O^ Ik hou van T-mobile :9~
Ongeveer de zelfde prijs dus :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118964941
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ongeveer de zelfde prijs dus :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verkeerd hoor :P Vrees wel voor de prijs van die nieuwe toestellen aangezien ze tophardware krijgen..

Kan nu al bijna niet wachten })
pi_119014592
Sony in top 3 smartphone-verkopers

quote:
Volgens Canalys waren Samsung (32 procent marktaandeel) en Apple (15,5 marktaandeel) de nummer 1 en 2 smartphone-verkopers in het derde kwartaal van 2012.

...enigszins verrassend is dat Sony met een marktaandeel van 5,1 procent de derde plaats van meest verkochte smartphones in neemt. Sony verkocht 8,8 miljoen Xperia-smartphones is de maanden juli, augustus en september 2012; in dezelfde maanden in 2011 verkocht Sony nog 6,2 miljoen smartphones.
Bron Portablegear.nl

^O^
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_119014631
Sony _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_119022580
Ik wil Jelly Bean :% Iets met whatsapp berichtjes inspreken dit dat :)
I are Baboon
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:18:01 #79
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119023050
Dat kan nu toch ook al?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119024876
Je kunt wel je stem gebruiken bij het zoeken naar websites e.d.
pi_119040026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dat kan nu toch ook al?
Alleen wat mint zegt hierboven. Met JB kun je de voicenogwat overal voor gebruiken, whatsapp, sms, email.
I are Baboon
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 23:49:39 #82
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119041796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:14 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Alleen wat mint zegt hierboven. Met JB kun je de voicenogwat overal voor gebruiken, whatsapp, sms, email.
Ik heb anders wel eens gevoicewhatsappt onder 2.3, was geloof ik wel alleen Engelstalig, maar dan nog, kon wel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119043742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dat kan nu toch ook al?
hier wel. Ook hier bij FOK :P Maar lukt niet altijd. Werd net steeds verwijderd op een of andere manier, dus heb ik dit maar getypt ipv ingesproken :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_119046365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Apotheose het volgende:
Sony in top 3 smartphone-verkopers

[..]

Bron Portablegear.nl

^O^
Het zal alleen maar beter gaan, ten tijden van mijn X10 liep niemand met SE en nu zie ik ze toch steeds vaker in het openbaar. Ene kant wel jammer ;) , ze waren/zijn wel altijd exclusief ipv weer die duizendste saaie galaxy of iphone.

Maar top ^O^
pi_119054779
voor de smartphones was Sony Ericsson wel aardig in trek toch? Heb er 3 van gehad. Toen mn laatste (w750i) het nog maar half deed, ben ik overgestapt op een HTC (budgettoestel). Maar dat bleek een misstap. Nu gelukkig een toptoestel van Sony :Y

Ik weet dat ik hier eerder heb gevraagd om een micro HDMI kabel voor op mn tv... Maar is dit wat ik moet zoeken: http://www.pdashop.nl/pro(...)o-hdmi-kabel-2m.html ? Op mn tv staat HDMI 1 en HDMI 2...

Je kan ook een livedock bestellen voor de S, maar is 50 euro...... :{

just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 15:51:51 #86
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119055243
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef Apotheose het volgende:
voor de smartphones was Sony Ericsson wel aardig in trek toch? Heb er 3 van gehad. Toen mn laatste (w750i) het nog maar half deed, ben ik overgestapt op een HTC (budgettoestel). Maar dat bleek een misstap. Nu gelukkig een toptoestel van Sony :Y

Ik weet dat ik hier eerder heb gevraagd om een micro HDMI kabel voor op mn tv... Maar is dit wat ik moet zoeken: http://www.pdashop.nl/pro(...)o-hdmi-kabel-2m.html ? Op mn tv staat HDMI 1 en HDMI 2...

Je kan ook een livedock bestellen voor de S, maar is 50 euro...... :{

[ afbeelding ]
Je moet gewoon micro naar HDMI hebben, maar 24 euro is achterlijk. Gewoon deze: http://www.popelectronics(...)-2.0m-cable5506.html
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119055556
ja het ging meer om de kabel, of die de juiste was ;) Zag dat je die link al eerder had gestuurd... Excuus.. :@ Nou dan bestel ik die wel ff. Mn tv is 3 jaar oud. moet lukken toch? :P

Besteld. Now we wait 8-) Thx!

[ Bericht 12% gewijzigd door Apotheose op 10-11-2012 16:14:29 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 18:19:49 #88
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119059767
Ik heb ook zo'n kabel, ging hier perfect. Zelfs geflipperd op mijn beamerscherm (92") *)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119062206
Awesome! :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_119063182
Ik ben na twee matige HTCs (Touch HD, Desire HD) ook weer terug bij Sony (Xperia T). Voorheen ook SE gehad, K700i, W810i en de geniale T650i die na al die jaren niet van nieuw te onderscheiden is en ik nog steeds wel eens gebruik.
pi_119065665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef eentwee het volgende:
Ik ben na twee matige HTCs (Touch HD, Desire HD) ook weer terug bij Sony (Xperia T). Voorheen ook SE gehad, K700i, W810i en de geniale T650i die na al die jaren niet van nieuw te onderscheiden is en ik nog steeds wel eens gebruik.
Touch HD. _O_
There is a time of cumming and going.
pi_119066649
Welnee, matige hardware. Scherm ging steeds kapot (olievlek) en BT kapte er ook mee.

Overigens vind ik de Xperia T ook niets bijzonders qua design. Vrij dik, afwerking gewoontjes en de onderste cm van het toestel wordt niet gebruikt (voor bijv. functietoetsen zoals bij de desire hd).
pi_119066829
Even een vraagje, ik heb sinds kort een nieuwe koptelefoon.. Ik plug deze in op mijn Xperia S maar de muziek gaat gewoon via de speaker? Wat een waar moet ik nu instellen?
Oi!
pi_119067535
Waarschijnlijk een incompatible koptelefoon...

http://www.xperiablog.net(...)mm-headset-standard/
pi_119067801
Dan zal dat het zijn, andere koptelefoons/oordopjes hebben allemaal 3 pins en werken wel en deze 4..
Oi!
pi_119119205
mijn email app (die standaard op de telefoon zit) werkt wel bij mn gmail, maar bij mn hotmail laat ie geen nieuwe inkomende berichten zien. Dan is er een verbindingsfout. Terwijl ik wel berichten kan versturen vanuit die app. Mn gmail adres werkt er gewoon naar behoren... Heb niet aan de instellingen lopen prutsen... Account verwijderen om vervolgens opnieuw toe te voegen heb ik al gedaan. Dan is het even 5 min ok maar valt dan weer in hetzelfde probleem.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_119151649
quote:
The guys at Google already had their hands on them. Was at a session with some Google developers today at Devoxx (Java conference) and they said they had a while to play with the Yuga/Odin. They said they were blown away, they haven't seen anything better.

If Sony can release these before the competition they've got an absolute winner on their hands. This could be 2013's legendary superphone, like the Galaxy S2 in 2011 and the S3 in 2012.
B-) B-)


quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 11:52 schreef Apotheose het volgende:
mijn email app (die standaard op de telefoon zit) werkt wel bij mn gmail, maar bij mn hotmail laat ie geen nieuwe inkomende berichten zien. Dan is er een verbindingsfout. Terwijl ik wel berichten kan versturen vanuit die app. Mn gmail adres werkt er gewoon naar behoren... Heb niet aan de instellingen lopen prutsen... Account verwijderen om vervolgens opnieuw toe te voegen heb ik al gedaan. Dan is het even 5 min ok maar valt dan weer in hetzelfde probleem.
En als je even bij instellingen bij de mail app de gegevens wist??
pi_119157387
Als ik bij de instellingen iets verander en ik t wil opslaan komt er een verbindingsfout :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_119157519
Mwehehe, de ICS update van T-Mobile komt pas het eerste kwartaal van 2013. :') x 100
pi_119234545
Hdmi kabel binnen en in gebruik as we speak *O* Werkt vlot! Alleen typen hapert af en toe ff. Kan afstandbediening niet gebruiken. Werkt niet. Nou ja :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_119534164
Weet iemand wat ik fout doe bij het updaten van de Arc S?

PC Companion geeft aan dat er een update is, ik volg de stappen waarvan de laatste is: "Houd de terug-toets op je telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel met de telefoon verbindt".

Maar dan gebeurt er niks.
pi_119536675
Probeer het eens via de updater van Sony zelf.

http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/
pi_119554471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Probeer het eens via de updater van Sony zelf.

http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/
Die werkt, bedankt :D
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:02:06 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_119566246
Mijn net een maand oude U heeft kuren :{. De drie knoppen onderaan functioneren niet goed meer. Reageren soms wel, vaker niet, waardoor ik de telefoon moet afsluiten om uit een menu te komen. Vorige week al niet, toen ging het een week goed en nu weer.

Toch maar even mee naar de winkel dan...
Niet meer actief op Fok!
pi_119609237
Al een factory reset geprobeerd, of gerepareerd via Companion?
  zondag 25 november 2012 @ 19:34:37 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_119611868
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Al een factory reset geprobeerd, of gerepareerd via Companion?
Ik heb het idee dat het iets hardwarematigs is. Ik ben een maand geleden namelijk naar Jordanië geweest en toen is er in de woestijn wat zand in gekomen. Er zit nog steeds een beetje. Dat was ook het moment dat 'ie gek ging doen, als ik het me goed herinner. Vrees dat ik wel de sjaak ben met dat zand :X. Factory reset of repareren kan ik natuurlijk proberen.
Niet meer actief op Fok!
pi_119971638
Er is een nieuwe update beschikbaar voor ICS 4.0.4 gebruikers: 6.1.1.b.1.54.

Ik wacht nog even met de update, want er schijnen problemen te zijn met de camera (foto's zijn nu erg donker) en het geluid. Ook kun je je telefoon niet meer rooten. Batterijduur is wel verbeterd, naar het schijnt.

http://www.xperiablog.net(...)nd-sola-rolling-out/
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 20:18:35 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120084116
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120102731
hmz nou mn lader heeft kuren. Zit nu al 3 uren ofzo aan de lader en af en toe stopt ie gewoon. Hapert ie. Moet het steeds in de gaten houden. Nieuwe lader kost ook al 30 euro... (xperia s)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 9 december 2012 @ 12:29:51 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120102840
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef Apotheose het volgende:
hmz nou mn lader heeft kuren. Zit nu al 3 uren ofzo aan de lader en af en toe stopt ie gewoon. Hapert ie. Moet het steeds in de gaten houden. Nieuwe lader kost ook al 30 euro... (xperia s)
Verkopen ze de snellader al los dan? Anders pak je gewoon 1 van ebay of de hema (2A).

Of anders onder garantie proberen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120103494
hier is ie 30 euro: http://www.pdashop.nl/pro(...)-microusb-ep800.html

maar ga inderdaad eerst maar es de garantie testen :P Even langs de tmobile winkel, waar ik m gekocht heb
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120103718
quote:
Grote kans dat je fototoestel niet meer goed werkt straks. Had je mijn reply boven de jouwe maar moeten lezen. ;)

http://talk.sonymobile.com/thread/59598?start=0&tstart=0
  zondag 9 december 2012 @ 13:23:34 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120104608
quote:
11s.gif Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Apotheose het volgende:
hier is ie 30 euro: http://www.pdashop.nl/pro(...)-microusb-ep800.html

maar ga inderdaad eerst maar es de garantie testen :P Even langs de tmobile winkel, waar ik m gekocht heb
30 Euro en dan nog niet eens de snellader. Afzetters :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120108226
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

30 Euro en dan nog niet eens de snellader. Afzetters :')
Welke type is dan wel de snellader, want de mijne is gestolen op m'n werk :')
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 16:18:44 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120110914
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:57 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Grote kans dat je fototoestel niet meer goed werkt straks. Had je mijn reply boven de jouwe maar moeten lezen. ;)

http://talk.sonymobile.com/thread/59598?start=0&tstart=0
Ik heb hem alleen gedownload.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120111413
Je kunt beter wachten op de goeie versie.
  zondag 9 december 2012 @ 17:06:37 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120112933
quote:
11s.gif Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Apotheose het volgende:
hier is ie 30 euro: http://www.pdashop.nl/pro(...)-microusb-ep800.html

maar ga inderdaad eerst maar es de garantie testen :P Even langs de tmobile winkel, waar ik m gekocht heb
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Welke type is dan wel de snellader, want de mijne is gestolen op m'n werk :')
De snellader heeft typenummer ep850, maar denk niet dat die los te bestellen is.

Je moet een lader zoeken die met 1.5A of meer op kan laden en dan hopen dat het werkt op de zelfde manier als bij Sony maar de kans is aanwezig van niet :'(.

Hier is hij wel te krijgen maar dat bestellen is nog al een uitdaging voor de meeste mensen hier denk ik zo: http://item.taobao.com/item.htm?id=15975308563

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 09-12-2012 17:15:51 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120122893
Dat snel laden doet ie ook niet (meer). 3 uren voor 99% vol. En de batterij stond op 24%. En de accuduur zelf vind ik ook niet fijn. Even op FB of elders op internet hangen en zo weer paar procent minder. -O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 9 december 2012 @ 22:35:17 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120129862
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Apotheose het volgende:
Dat snel laden doet ie ook niet (meer). 3 uren voor 99% vol. En de batterij stond op 24%. En de accuduur zelf vind ik ook niet fijn. Even op FB of elders op internet hangen en zo weer paar procent minder. -O-
Ik gebruik mijn Xperia S daardoor niet meer. Mooi toestel, goede camera maar zelfs met maar een paar apps die synchroniseren was hij rond een uur of vijf gewoon bijna leeg.
Zal ook deels aan mijn gebruik liggen maar ik hoopte toen ik hem kocht toch dat de batterij iets langer mee zou gaan :P Met mijn Desire hield ik het wel (net) één dag uit,

Op mijn nieuwe toestel mis ik de camera van de S wel verschrikkelijk overigens :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120150085
Ja als ik m niet veel gebruik gaat ie een ruime dag (20+ uren mee). Maar anders is het 2 keer opladen op een dag bij regelmatig internet enzo. De walkmanfunctie vreet daarentegen dan weer amper batterij :P Heb het scherm ook gewoon op de meest heldere stand. Alleen snachts zet ik data, wifi etc uit.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:52:51 #122
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_120214766
Ik krijg binnenkort ook de S binnen, maar het is dus wel een goede keus? Ik ben nog een beetje huiverig voor de accu als ik dit topic zo doorlees. Ik zit nogal veel op internet en Whatsapp en natuurlijk ga ik de geweldige camera wel even uitvoerig testen.
#YOLO
pi_120222112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef maxburger het volgende:
Ik krijg binnenkort ook de S binnen, maar het is dus wel een goede keus? Ik ben nog een beetje huiverig voor de accu als ik dit topic zo doorlees. Ik zit nogal veel op internet en Whatsapp en natuurlijk ga ik de geweldige camera wel even uitvoerig testen.
Ik denk dat de Xperia T een betere keus is. Camera is ook veul beter naar het schijnt.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:10:53 #124
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_120222269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:05 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik denk dat de Xperia T een betere keus is. Camera is ook veul beter naar het schijnt.
Maar ook een stuk duurder zo te zien.
#YOLO
pi_120259098
Tja, hij is ook nieuwer. Er zit ook een chipset in die veel beter schijnt te zijn qua performance dan wat er in de S zit.
pi_120260136
ja de opvolger van de T zal nog wel beter zijn.... :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 13 december 2012 @ 12:18:40 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120263140
Mijn Xperia U gaat rustig 30-40 uur mee, vooral in het weekend, dan check ik af en toe even Whatsappe en that's it. Op gewone dagen is het 25-30 uur bij redelijk gebruik.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:00:53 #128
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120264425
Heu een Xperia topic! Kan ik mooi mijn onvrede uiten over de Xperia P :P

Wat is het bereik van deze telefoon toch ruk zeg! Lijkt wel of hij met slecht 3g bereik niet goed terug wil schakelen naar gsm. En aangezien ik thuis niet echt top bereik heb valt elk gesprek na een paar seconden al weg als ik het netwerk type op auto heb staan. Vandaar dus uit ellende maar op gsm only gezet.

Had ik met mijn HTC Desire echt nooit last van. Maar dat is dan weer om hele andere redenen een ruk telefoon.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_120264479
Komt er eigenlijk ooit een 3G logootje op of alleen een H met pijltjes.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:12:25 #130
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_120264780
Wie heeft de T?.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:13:48 #131
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120264828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:02 schreef mrPanerai het volgende:
Komt er eigenlijk ooit een 3G logootje op of alleen een H met pijltjes.
Misschien gebruik ik wel de onjuiste benamingen :P Ik bedoel in ieder geval van snel mobiel internet naar traag-als-dikke-stront-door-een-trechter mobiel internet... Ik moet het dus maar doen met de laatste van die 2. ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 14:36:38 #132
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120267915
Je hebt G, 3G en H.
G is baggertraag, 3G is ok, H is snel.
Ik zie nooit een logotje, alleen boven de GSM-streejes staat G, 3G of H.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 14:37:33 #133
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120267943
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:00 schreef L3viathan het volgende:
Heu een Xperia topic! Kan ik mooi mijn onvrede uiten over de Xperia P :P

Wat is het bereik van deze telefoon toch ruk zeg! Lijkt wel of hij met slecht 3g bereik niet goed terug wil schakelen naar gsm. En aangezien ik thuis niet echt top bereik heb valt elk gesprek na een paar seconden al weg als ik het netwerk type op auto heb staan. Vandaar dus uit ellende maar op gsm only gezet.

Had ik met mijn HTC Desire echt nooit last van. Maar dat is dan weer om hele andere redenen een ruk telefoon.
Nooit gehad met mijn P :N
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120268155
ligt dat niet aan het de provider zelf? :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 13 december 2012 @ 14:49:25 #135
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120268441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef Apotheose het volgende:
ligt dat niet aan het de provider zelf? :@
Ik denk het in dit geval niet omdat het bij mijn vorige telefoon nooit een probleem was..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_120272813
Nergens last van, vol bereik op t werk en thuis altijd 3 streepjes. Wat ik wel heb gemerkt is dat, wanneer je een lang gesprek voert, de telefoon automagisch naar 2g gaat.
pi_120274123
Ik heb sinds kort Easy battery saver en easy task killer er op staan. Sindsdien kom ik moeiteloos,de dag door!
  donderdag 13 december 2012 @ 21:37:17 #138
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_120284421
Waar kan ik een samenvatting van handige tips & tricks, facts en aanbevelingen vinden om mijn Xperia te optimaliseren, en dat soort dingen?.. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 13-12-2012 21:50:57 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_120298168
Op XDA zal ongetwijfeld ook een hoop te vinden zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:41:11 #141
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_120300233
Wat is die Sony Xperia P een lelijk ding zeg, wat is dat nutteloos ogende blokje onderaan voor iets!?.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_120364335
Lees de reviews, dan weet je het.

Prima design verder.
  zondag 16 december 2012 @ 09:16:25 #143
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120365561
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:41 schreef Tism het volgende:
Wat is die Sony Xperia P een lelijk ding zeg, wat is dat nutteloos ogende blokje onderaan voor iets!?.. :{
Dat is een nutteloos blokje :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 12:49:56 #144
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120369285
En het kan er nog af ook en dan zit er... niks onder.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120369630
Nog steeds beter dan de Xperia S waar je op de puntjes moet drukken ipv de transparante balk.
There is a time of cumming and going.
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 13:07:46 #146
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120369805
quote:
9s.gif Op zondag 16 december 2012 13:01 schreef Oceanview het volgende:
Nog steeds beter dan de Xperia S waar je op de puntjes moet drukken ipv de transparante balk.
Dat moet ook bij de U, als ik mijn vriendin haar telefoon eens moet bedienen dan "klik" ik altijd eerst 4x mis :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120370008
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat moet ook bij de U, als ik mijn vriendin haar telefoon eens moet bedienen dan "klik" ik altijd eerst 4x mis :P
Maar die puntjes werken ook niet altijd even goed, ik heb vaak genoeg dat ik druk maar geen feedback krijg.
There is a time of cumming and going.
pi_120371012
quote:
9s.gif Op zondag 16 december 2012 13:01 schreef Oceanview het volgende:
Nog steeds beter dan de Xperia S waar je op de puntjes moet drukken ipv de transparante balk.
geen problemen mee. Ik 'veeg' er altijd wat overheen. Altijd raak. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120371357
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

geen problemen mee. Ik 'veeg' er altijd wat overheen. Altijd raak. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan. :)
Ja ik ook en je moet wat eronder zitten maar toch niet altijd raak.
There is a time of cumming and going.
  zondag 16 december 2012 @ 17:39:45 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120380499
Jullie hebben gewoon te grote vingers voor de U :P.

Ik ga trouwens niet updaten zolang het niet strikt nodig is (bepaalde apps die niet meer werken onder een verouderd besturingssysteem bijv). Lees iets te veel negatieve verhalen en ik wil niet dat de prestaties van m'n foon achteruit gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_120381142
Ik heb ook nog niet de laatste update geinstalleerd. Laat ze eerst maar eens dat cameraprobleem oplossen die die update veroorzaakt.
  maandag 17 december 2012 @ 09:05:02 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120405876
De camera is sowieso al crap, dus dat kan niet veel erger worden. Niet normaal hoe lang het duurt om dat ding op te starten. Gelukkig gebruik ik hem nauwelijks, maar als je onverwachts een foto wilt/moet nemen van een bepaald verschijnsel, ben je met deze foon wel te laat :P
Niet meer actief op Fok!
pi_120406425
Totaal geen last van en een prima camera, zeker voor HD filmpjes. Ik heb foto's vergeleken met een vriend die een Lumia heeft (8mp met Carl Zeiss lens!) en de Xperia P blaast deze omver qua foto's. Kennelijk is er iets mis met jouw toestel.
pi_120412051


  maandag 17 december 2012 @ 12:48:08 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120412086
quote:
Mijn Sony wat doet u :'( waar is je special touch gebleven ... dit lijkt een 13e in een dozijn model
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120412142
quote:
wat is nou de voor en achterkant? :')
I are Baboon
pi_120412212
Negatief allemaal, ik vind het juist wel een Sony design en gelukkig zijn ze bij Sony wel slim om dragon glas te gebruiken ipv echt glas :')
  maandag 17 december 2012 @ 12:58:54 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120412492
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef kurk_droog het volgende:
Negatief allemaal, ik vind het juist wel een Sony design en gelukkig zijn ze bij Sony wel slim om dragon glas te gebruiken ipv echt glas :')
De S, de Arc etc zagen er stuk voor stuk redelijk uniek uit dat is voor mijn gevoel de laatste twee series wel iets minder geworden.

Het is naar mijn idee altijd beter is dan de Samsung toestellen maar toch.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120412776
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De S, de Arc etc zagen er stuk voor stuk redelijk uniek uit dat is voor mijn gevoel de laatste twee series wel iets minder geworden.

Het is naar mijn idee altijd beter is dan de Samsung toestellen maar toch.
Ik las laatst dat Sony met de NXT-lijn ( X10 --> S, P ) en Arc-lijn ( Arc, Arc S, T, V ) doorgingen. Deze 'Yuga' valt meer in de NXT-lijn en de Odin zou dan misschien wel het design van de Arc-lijn kunnen krijgen,even afwachten of dat ook echt waar is natuurlijk.
pi_120413319
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De S, de Arc etc zagen er stuk voor stuk redelijk uniek uit dat is voor mijn gevoel de laatste twee series wel iets minder geworden.

Het is naar mijn idee altijd beter is dan de Samsung toestellen maar toch.
dat is het al snel :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 13:26:41 #161
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120413577
Samsung :') B-merk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 17 december 2012 @ 14:01:52 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_120415100
Samsung een B-merk noemen :')
Niet meer actief op Fok!
pi_120416500
Is er al meer bekend over wanneer de V precies uitkomt? En als het goed is zit er een andere coating op de achterkant als op de T (die snel los lijkt te laten), klopt dat?
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 14:50:59 #164
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120417030
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Viking84 het volgende:
Samsung een B-merk noemen :')
Altijd al een B-merk geweest, maargoed.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120419613
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Altijd al een B-merk geweest, maargoed.
Snap ook niet al die mensen die een Samsung tv nemen en dan roeptoeteren dat het de beste is :') Als ik in de winkel sta springt Sony er toch altijd bovenuit qua beeldkwaliteit.

Telefoons idem trouwens
pi_120419696
Sony tv's zijn ook geen topmerken, maar qua design staan ze altijd bovenaan.
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 16:11:46 #167
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120420219
Ik ben geen Sonyfanboy, al heb ik wel altijd Sony (en Sony-Ericsson) telefoons gehad. TV heb ik niet meer (beamer nu), maar was altijd het meest gecharmeerd van Panasonic tv's. Hoe dan ook is Samsung wel degelijk altijd een B-merk geweest. Zelfs Canon die nu hoog staat aangeschreven in de camerawereld moest je vroeger niet mee aankomen, als je kwaliteit wilde nam je Nikon.

Maar ik ga nogal de offtopic-kant op. Ik ben vooral benieuwd wanneer ik een update op die kapotte update (die ik uit voorzorg niet installeer) kan verwachten voor mijn P.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120421795
Ik heb zelf ook een Panasonic tv, omdat deze een IPS Alpha scherm heeft. :)
pi_120424678
Toch is het tegenwoordig een strijd tussen HTC, Samsung en Appel hier in Nederland, vind ik... Ik vind echt Sony nog de mooiste telefoons hebben. Ziet er stoer en strak uit. Appel ook, maar is helft duurder en moet je weer aan de itunes en al die appelmeuk.

Ben wel erg blij met mn Xperia S, hoewel de grootte niet altijd praktisch is. Gebruik m op de fiets als mp3 speler bijv. Maar ik stap gewoon echt af als ik wil zappen door de nummers ofzo. :') Ik ben anders veel te bang dat ik m laat donderen... :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120426943
Apple is al sinds hun eerste iPhone niet meer van design veranderd.
  maandag 17 december 2012 @ 23:51:25 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120444412
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef Apotheose het volgende:
Toch is het tegenwoordig een strijd tussen HTC, Samsung en Appel hier in Nederland, vind ik... Ik vind echt Sony nog de mooiste telefoons hebben. Ziet er stoer en strak uit. Appel ook, maar is helft duurder en moet je weer aan de itunes en al die appelmeuk.

Ben wel erg blij met mn Xperia S, hoewel de grootte niet altijd praktisch is. Gebruik m op de fiets als mp3 speler bijv. Maar ik stap gewoon echt af als ik wil zappen door de nummers ofzo. :') Ik ben anders veel te bang dat ik m laat donderen... :')
Ik durf nog wel een stapje verder te gaan :P. 5'' Sony = WIN :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120445716
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Apple is al sinds hun eerste iPhone niet meer van design veranderd.
En altijd al een 'Sony' design gehad.

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik durf nog wel een stapje verder te gaan :P. 5'' Sony = WIN :D
Dit gaan echt beesten van toestellen worden, ik hoop dat ik hem cheap krijg. Mijn S zal misschien nooit JB zien :'(


Wat een toestel, ik vind hem prachtig! Sony 'Yuga' preview



[ Bericht 26% gewijzigd door kurk_droog op 18-12-2012 12:40:28 ]
pi_120459732
Maart 2013 de update naar Jellybean voor de XP, XJ en de XGo. Eerder dan de XS. ;)

http://tweakers.net/nieuw(...)int-in-voorjaar.html
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:47:16 #174
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120460173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Maart 2013 de update naar Jellybean voor de XP, XJ en de XGo. Eerder dan de XS. ;)

http://tweakers.net/nieuw(...)int-in-voorjaar.html
Dan "al"?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_120460489
Tja, Sony wil er altijd eerst zelf aan prutsen voordat ze iets releasen. Ik kan wel wachten, want ICS werkt tot nog toe prima.
pi_120488119
ja ik vind die ICS ook wel prima werken. Ik heb nooit zoveel moeite met die updates en ben dus ook niet ongeduldig :P Hoop alleen dat de batterij wat beter wordt. Niet dat je 1 minuut aan het internetten bent en je 10 procent minder accu hebt te besteden... Das het enige.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120503151
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Dan "al"?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, Sony wil er altijd eerst zelf aan prutsen voordat ze iets releasen. Ik kan wel wachten, want ICS werkt tot nog toe prima.
Sony is vaak laat met de update maar vergeet niet dat Sony wel de best geoptimaliseerde firmware heeft van alle Androidfabrikanten.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:58:44 #178
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120503960
Daar hebben ze dan wel allemaal erg lang voor nodig. En dan moet je nog maar afwachten wanneer de update uitgerold wordt.. Vorige keer ook tijden op moeten wachten met de ICS update voor mijn notabene unbranded xp. Uiteindelijk maar zelf erop geflashed.

Ik geef toe dat ik op zich weinig schokkende bugs ben tegengekomen, stukken beter dan wat ik bijv van htc gewend ben, maar hier zitten duidelijk nog wat verbeterpunten in.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_120506654
Dat ligt natuurlijk niet alleen aan Sony maar ook aan je provider. De ICS update van Sony werd eind juli/begin augustus al uitgerold.
  woensdag 19 december 2012 @ 14:38:55 #180
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120507666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat ligt natuurlijk niet alleen aan Sony maar ook aan je provider. De ICS update van Sony werd eind juli/begin augustus al uitgerold.
Provider heeft niks te maken met een unbranded toestel.. toch?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_120511254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Provider heeft niks te maken met een unbranded toestel.. toch?
Het ligt eraan, mijne is unbranded maar ik bestelde mijn S via T-mobile waardoor de firmware eerst door T-mobile goedgekeurd moet worden. Heeft met die code te maken die achter je accu staat.
pi_120514156
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef Apotheose het volgende:
Toch is het tegenwoordig een strijd tussen HTC, Samsung en Appel hier in Nederland, vind ik... Ik vind echt Sony nog de mooiste telefoons hebben. Ziet er stoer en strak uit. Appel ook, maar is helft duurder en moet je weer aan de itunes en al die appelmeuk.

Ben wel erg blij met mn Xperia S, hoewel de grootte niet altijd praktisch is. Gebruik m op de fiets als mp3 speler bijv. Maar ik stap gewoon echt af als ik wil zappen door de nummers ofzo. :') Ik ben anders veel te bang dat ik m laat donderen... :')
Daarom de Sony SmartWatch! lekker op je horloge tikken en swipen en daarmee je mp3shit regelen _O_
I are Baboon
pi_120520191
ja maar ik heb wel een horloge en daar ben ik erg blij mee :P Ik had wel dit gezien:



maar die schijnt nogal duur te zijn. En het gaat echt alleen maar als ik op de fiets zit mp3 aan het luisteren. Berichten lezen ofzo hoeft niet. Dat heeft nooit haast.

maar jij hebt zo een smartwatch ofzo? :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:55:24 #184
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_120643271
Damn, wat fucking irritant zeg, die vettige vingervlekken op een touchscreen.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 20:09:52 #185
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120643805
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef Tism het volgende:
Damn, wat fucking irritant zeg, die vettige vingervlekken op een touchscreen.. :{
Minder chips eten voor je je telefoon pakt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120653448
ik snap hier geen drol van:



kan 100en mp3s op mn phone gooien, maar sommigen weigeren om weer verwijderd te worden. :?

En dat media go van pc companion... Wat houdt dat nou in? Dan wil ie bestanden downloaden ofzo:



heb het maar weer gestopt. :') Dacht, misschien kan ik zo die bestanden verwijderen :? (ja, weet ik veel :@ )

Gewoon op de telefoon verwijderen wil wel. Maar ja, 1 voor 1 is niet handig. Waarom geen functie 'alles selecteren'?

[ Bericht 6% gewijzigd door Apotheose op 22-12-2012 23:50:32 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:58:35 #187
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120654260
En file explorer op je telefoon downloaden en gebruiken?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120657623
ah! Ga es ff kijken. Nu eerst retourtje Dromenland. Thx ^O^
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120699193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Apotheose het volgende:
ik snap hier geen drol van:

[ afbeelding ]

kan 100en mp3s op mn phone gooien, maar sommigen weigeren om weer verwijderd te worden. :?

En dat media go van pc companion... Wat houdt dat nou in? Dan wil ie bestanden downloaden ofzo:

[ afbeelding ]

heb het maar weer gestopt. :') Dacht, misschien kan ik zo die bestanden verwijderen :? (ja, weet ik veel :@ )

Gewoon op de telefoon verwijderen wil wel. Maar ja, 1 voor 1 is niet handig. Waarom geen functie 'alles selecteren'?
Gewoon mediago gebruiken, soort Itunes van Sony en werkt echt prima. Die informatie die gedownload wordt is informatie over het nummer zelf en album afbeeldingen en dergelijke zodat SenseMe ook alle benodigde informatie heeft om het nummer in de juiste categorie te zetten..


Nieuwe launcher van Sony gelekt voor de geïnteresseerde: home launcher sony



[ Bericht 5% gewijzigd door kurk_droog op 26-12-2012 11:15:26 ]
  woensdag 26 december 2012 @ 02:43:20 #190
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_120775714
Jammer dat Vice City vastloopt op de S zodra je in een auto wegrijdt.
#YOLO
  maandag 31 december 2012 @ 13:38:13 #191
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121006898
Waar zijn de Sony fans??
#YOLO
pi_121009245
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef maxburger het volgende:
Waar zijn de Sony fans??
hoi! :W :D

ben niet zo onder de indruk van die nieuwe launcher... Komt dat straks met jelly bean ofzo? :$
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator maandag 31 december 2012 @ 14:54:48 #193
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121010117
Ik zie weinig verschil met wat ik nu heb?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121012728
Ik heb laatst de 4.0.4 update op mijn xperia u toegepast maar ik had dit beter niet kunnen doen, zo nu en dan merk ik dat er vertragingen zijn, best irritant, op GB draaide het prima.
  maandag 31 december 2012 @ 19:12:35 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121019592
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 02:43 schreef maxburger het volgende:
Jammer dat Vice City vastloopt op de S zodra je in een auto wegrijdt.
Dat spel is ook niet echt geschikt om op een smartphone te spelen. Ik vond het op de iPad al een ramp :X
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 januari 2013 @ 00:35:05 #196
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121058605
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat spel is ook niet echt geschikt om op een smartphone te spelen. Ik vond het op de iPad al een ramp :X
Ik vind het best lekker werken. Het is wel wennen.
#YOLO
pi_121101608
mn telefoon kan mn weerlocatie niet meer vinden (en elke andere locatie ook niet...) ;( Zal hopelijk tijdelijk zijn.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121101916
quote:
13s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:18 schreef Apotheose het volgende:
mn telefoon kan mn weerlocatie niet meer vinden (en elke andere locatie ook niet...) ;( Zal hopelijk tijdelijk zijn.
Alle Xperia toestellen hebben dat sinds gisteren. Het is een wereldwijd probleem.
Maar men is er mee bezig.

http://talk.sonymobile.com/thread/62812?start=70&tstart=0
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:47:32 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121102225
quote:
13s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:18 schreef Apotheose het volgende:
mn telefoon kan mn weerlocatie niet meer vinden (en elke andere locatie ook niet...) ;( Zal hopelijk tijdelijk zijn.
Wat bedoel je daarmee? Ik heb een widget die het gewoon doet?
Niet meer actief op Fok!
pi_121102449
Heeft één van jullie misschien ook problemen met de timescape+facebook in xperia synchronisatie? Bij mij kan hij al een geruime tijd niet bijwerken, terwijl twitter synchronisatie in timescape geen probleem is.
pi_121102549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft één van jullie misschien ook problemen met de timescape+facebook in xperia synchronisatie? Bij mij kan hij al een geruime tijd niet bijwerken, terwijl twitter synchronisatie in timescape geen probleem is.
Ik heb dat er af gegooid, maar ook daarmee zijn er wat problemen wereldwijd. Ook daar wordt aan gewerkt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121102586
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Ik heb een widget die het gewoon doet?
Maar heb je de originele Sony weerwidget (en Sony Launcher) of heb je een weerwidget uit de Play Store?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121102720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Alle Xperia toestellen hebben dat sinds gisteren. Het is een wereldwijd probleem.
Maar men is er mee bezig.

http://talk.sonymobile.com/thread/62812?start=70&tstart=0
ah fijn! ^O^
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121103013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb dat er af gegooid, maar ook daarmee zijn er wat problemen wereldwijd. Ook daar wordt aan gewerkt.
Ok bedankt, ik zag het wel op een van de sony forums maar het werd me niet echt duidelijk. Ik gebruikte die widget als mijn fb app.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:33:11 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121103362
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar heb je de originele Sony weerwidget (en Sony Launcher) of heb je een weerwidget uit de Play Store?
Uit de Playstore, volgens mij. Weet niets van een officiële Sony weerwidget. Hoe kom ik daaraan dan? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_121104271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uit de Playstore, volgens mij. Weet niets van een officiële Sony weerwidget. Hoe kom ik daaraan dan? :@.
Die zit er standaard al op, al moet je die wel handmatig aan je homescreen toevoegen. Maar die werkt alleen op de standaard Sony launcher. Als je een ander launcher uit de Play store installeert dan werkt ie niet.

En die Sony weerwidget, die werkt dus niet momenteel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121116053
Het werkt weer (hij zei weer :P ) *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121121856
hier ook! *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:38:24 #209
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121154666
Tot nu toe niks te klagen over mijn S. Straks voor het eerst de koptelefoon uittesten.
#YOLO
pi_121183502


hey :9
  zondag 6 januari 2013 @ 18:36:52 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121234876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 03:53 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

hey :9
Ziet er beter uit als verwacht (lees: ik ga hem steeds mooier vinden :P)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef maxburger het volgende:
Tot nu toe niks te klagen over mijn S. Straks voor het eerst de koptelefoon uittesten.
Het blijft een mooi toestel! Helaas toch niet voldoende sap in de batterij voor mij (en dus te koop).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121235143
facebook integratie in xperia met timescape doet het al bijna een maand niet (+- 3 weken)
  zondag 6 januari 2013 @ 18:49:04 #213
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_121235347
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Apotheose het volgende:
hier ook! *O*
Ondertussen alle weerwidgets uitgetest in de playstore maar die van Sony blijft veruit de mooiste enige die een beetje in de buurt komt is "Live Weer" maar die is weer 4x2 terwijl ik 4x1 ideaal vond.

Welke xperia is dat hierboven trouwens?
pi_121235504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 03:53 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

hey :9
Welke Sony is dit?

Of is dit een domme vraag...?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 6 januari 2013 @ 18:53:35 #215
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121235561
Is het al veilig om die update op de S te installeren?
#YOLO
  zondag 6 januari 2013 @ 19:14:01 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121236515
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Welke Sony is dit?

Of is dit een domme vraag...?
Nieuwe 5'' toestel met 1080P scherm (naam onschiet me even).

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:53 schreef maxburger het volgende:
Is het al veilig om die update op de S te installeren?
Was dat niet veilig dan :P? Volgens mij heb ik hem afgelopen week nog op een S geïnstalleerd (niet die van mij overigens).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 januari 2013 @ 19:35:27 #217
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121237693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er is een nieuwe update beschikbaar voor ICS 4.0.4 gebruikers: 6.1.1.b.1.54.

Ik wacht nog even met de update, want er schijnen problemen te zijn met de camera (foto's zijn nu erg donker) en het geluid. Ook kun je je telefoon niet meer rooten. Batterijduur is wel verbeterd, naar het schijnt.

http://www.xperiablog.net(...)nd-sola-rolling-out/
Is update 55 wel goed? Geen problemen met de camera en geluid??
#YOLO
  zondag 6 januari 2013 @ 19:41:23 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121238025
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef maxburger het volgende:

[..]

Is update 55 wel goed? Geen problemen met de camera en geluid??
.55 was een optionele update zover ik weet (provider afhankelijk in enkele landen uitgebracht).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 januari 2013 @ 19:41:54 #219
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121238055
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

.55 was een optionele update zover ik weet (provider afhankelijk in enkele landen uitgebracht).
Maar zijn er geen problemen mee bekend?
#YOLO
  zondag 6 januari 2013 @ 19:45:14 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121238236
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef maxburger het volgende:

[..]

Maar zijn er geen problemen mee bekend?
quote:
.45 of .50 -> .55 zijn kleine bugfixes, meestal zelfs regiospecifiek. Niet de moeite om zelf te gaan flashen imo. Zal eens zien of ik een ruwe changelog kan vastkrijgen.Bron: AmbroosV op Tweakers
Zou ze gewoon niet flashen, beter nog een (maandje?!) een beetje geduld voor 4.1.2 :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 januari 2013 @ 19:47:12 #221
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121238333
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Zou ze gewoon niet flashen, beter nog een (maandje?!) beetje geduld :P
Wat bedoel je met flashen? Ik krijg hem gewoon officieel binnen op mijn telefoon.
#YOLO
  zondag 6 januari 2013 @ 19:48:56 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121238424
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef maxburger het volgende:

[..]

Wat bedoel je met flashen? Ik krijg hem gewoon officieel binnen op mijn telefoon.
Ah, .55 dus? Niks over gelezen verder dus werkt wel denk ik ;)

Zie hier niks raars staan: http://gathering.tweakers(...)ata%5Bboolean%5D=AND
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121239180
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nieuwe 5'' toestel met 1080P scherm (naam onschiet me even).

[..]

Wow, mooi toestel.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 6 januari 2013 @ 20:05:07 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121239326
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Wow, mooi toestel.
Yuga :D!

Mag nog wel iets meer Sony design krijgen. Maar nog altijd beter dan het meer en deel van de concurrentie.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 januari 2013 @ 20:18:56 #225
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_121240208
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, .55 dus? Niks over gelezen verder dus werkt wel denk ik ;)

Zie hier niks raars staan: http://gathering.tweakers(...)ata%5Bboolean%5D=AND
Mwa, ik heb hem gedownload maar ik wacht nog wel even met installeren.
#YOLO
pi_121240969
fuck, verkeerde topic :') FAIL! Moest natuurlijk ff een deurtje verder zijn, bij de films. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121241658
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Yuga :D!

Mag nog wel iets meer Sony design krijgen. Maar nog altijd beter dan het meer en deel van de concurrentie.
ZL (Odin)

Z (Yuga)

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ). Ik weet dat 1 van die 2 mijn S gaat opvolgen maar twijfel nog. De ZL vind ik mooier maar die waterdichtheid van de Z is ook wel zeer prettig.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:50:29 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121242419
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]ZL (Odin)

[ afbeelding ]Z (Yuga)

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ). Ik weet dat 1 van die 2 mijn S gaat opvolgen maar twijfel nog. De ZL vind ik mooier maar die waterdichtheid van de Z is ook wel zeer prettig.
Het is en blijft sony maar de Arc (S) en Xperia S bijvoorbeeld vallen wel iets meer op dan deze toestellen. De camera van de Odin zit wel op een rare plek :+ Maar die zal dan wel meer bedoeld zijn voor horizontaal gebruik.

Mijn abbo bij KPN verloopt 29 maart. Helaas heeft KPN (nog steeds) lease dus daar verlengen is geen optie (sim only bieden ze per telefoon een abbo van 31 p/mnd aan :')!).

Ben benieuwd wat de toestellen los gaan kosten en wanneer ze hier te krijgen zijn :P Sony is vaak wel snel met een Nederlandse release dus lang zal het niet duren.
Mocht het allemaal nog even duren dan ga ik gewoon (tijdelijk) voor een chinees met 1080P scherm totdat ik een leuke aanbeiding zie zoals ik bij de Xperia S had.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121246995
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is en blijft sony maar de Arc (S) en Xperia S bijvoorbeeld vallen wel iets meer op dan deze toestellen. De camera van de Odin zit wel op een rare plek :+ Maar die zal dan wel meer bedoeld zijn voor horizontaal gebruik.

Mijn abbo bij KPN verloopt 29 maart. Helaas heeft KPN (nog steeds) lease dus daar verlengen is geen optie (sim only bieden ze per telefoon een abbo van 31 p/mnd aan :')!).

Ben benieuwd wat de toestellen los gaan kosten en wanneer ze hier te krijgen zijn :P Sony is vaak wel snel met een Nederlandse release dus lang zal het niet duren.
Mocht het allemaal nog even duren dan ga ik gewoon (tijdelijk) voor een chinees met 1080P scherm totdat ik een leuke aanbeiding zie zoals ik bij de Xperia S had.
waarom dan tijdelijk een ander toestel? Die S bevalt niet meer dan ofzo? :P

Ik vind die Z(L) wel een mooi toestel! Het is idd wel zo dat een Arc of een Xperia S wel wat meer opvallen en onderscheidend zijn qua uiterlijk. Het heeft ERGENS wel een BEETJE weg van een Samsung S2..., voor zover ik dat zo kan zien :@ Maar goed, het IS een Sony en dus is het goed :P

Gebruiken jullie trouwens een andere browser dan de standaard van Sony? Zie op die Z en ZL dat Chrome er op staat ofzo. Zelf gebruik ik de standaard browser.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 6 januari 2013 @ 21:57:56 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121247402
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

waarom dan tijdelijk een ander toestel? Die S bevalt niet meer dan ofzo? :P

Ik vind die Z(L) wel een mooi toestel! Het is idd wel zo dat een Arc of een Xperia S wel wat meer opvallen en onderscheidend zijn qua uiterlijk. Het heeft ERGENS wel een BEETJE weg van een Samsung S2..., voor zover ik dat zo kan zien :@ Maar goed, het IS een Sony en dus is het goed :P

Gebruiken jullie trouwens een andere browser dan de standaard van Sony? Zie op die Z en ZL dat Chrome er op staat ofzo. Zelf gebruik ik de standaard browser.
Batterij, batterij en batterij. Ben nogal een poweruser soms en om 4 uur de batterij leeg was een reden om een Chinese mobiel met 720P scherm en 2750Mah batterij te kopen ;)

Het scherm van de Xperia S is wel mooi maar de waas die er overheen zit in een bepaalde kijkhoek was ook maar niks :+
Maar ik ben nogal een zeur op dat soort dingen (krasjes zijn ook een no-go bij mij :'))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 januari 2013 @ 22:32:23 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121249764
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef Apotheose het volgende:
ik heb t toestel dus ik kan m aanraden :D

Maar zie dat je een dockingstation erbij had gekocht? Nice! :P
Bedankt voor de kick ;)
Dock heb ik van DX: http://dx.com/p/portable-(...)n-lt26i-black-133298
Gebruikte hem als klok/wekker. 1 nadeel is dat je de powerknop niet kan indrukken :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121254104
anytime ;)

Maar die dock is niet duur zo uit USA. :o Ik heb al wel een hdmi kabeltje voor als ik m aan de televee wil hangen. Niet dat ik dat vaak doe. Kan namelijk dan niet mn afstandbediening gebruiken -O- Is dat dock trouwens ook meteen een oplader? En staat de tijd er dan ook op? :P Dus dat je snachts in het donker ook kunt lezen of je al je nest uit moet? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 7 januari 2013 @ 00:13:43 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121254791
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Apotheose het volgende:
anytime ;)

Maar die dock is niet duur zo uit USA. :o Ik heb al wel een hdmi kabeltje voor als ik m aan de televee wil hangen. Niet dat ik dat vaak doe. Kan namelijk dan niet mn afstandbediening gebruiken -O- Is dat dock trouwens ook meteen een oplader? En staat de tijd er dan ook op? :P Dus dat je snachts in het donker ook kunt lezen of je al je nest uit moet? :P
Komt uit China ;)
Je kan achter in het dock de micro USB stoppen waardoor de de telefoon gewoon oplaad inderdaad.

Had bij de smart connect (of hoe dat ook heet) ingesteld dat als je hem aan de lader zet de klok/wekker applicatie aan gaat. Dus stop hem in het dock (met scherm aan) en ik had direct de klok er voor. Dan nog 1 keer op het knopje voor een gedimd scherm klikken en je hebt een slimme wekker naast je bed :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121295891

Godverdomme zeg O+ :9~ :9~ :9~

Xperia S te koop!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:23:37 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121295941
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ).
Hoezo eigenlijk gewoon SE?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121296059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg O+ :9~ :9~ :9~

Xperia S te koop!
prachtig idd!!! Over 1,5 uur is de persconferentie over de Z
pi_121296077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:23 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk gewoon SE?
Omdat Sony Ericsson veranderde in Sony Mobile, het team achter SE is gewoon hetzelfde en dat zie je ook terug in de designrichtingen, maakt verder ook niks uit.

Boxy: X10 -> S -> Z
Arc: Arc -> T -> (ZL 'Odin'?)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:12:29 #238
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121297185
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]ZL (Odin)

[ afbeelding ]Z (Yuga)

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ). Ik weet dat 1 van die 2 mijn S gaat opvolgen maar twijfel nog. De ZL vind ik mooier maar die waterdichtheid van de Z is ook wel zeer prettig.
Vreemd trouwens dat ze twee bijna dezelfde toestellen uitbrengen. Het verschil is dat dat één dual-sim heeft en de ander ook nog in een 32GB-versie komt.
Hoe dan ook, inderdaad prachtige toestellen. Ben alleen bang dat we daar wel effe op moeten wachten. Q2 wellicht....

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Omdat Sony Ericsson veranderde in Sony Mobile, het team achter SE is gewoon hetzelfde en dat zie je ook terug in de designrichtingen, maakt verder ook niks uit.
Sony maakte bij SE de laatste jaren sowieso de dienst uit. Dat was nog voordat ze louter smartphones maakten al het geval; zo rond 2003 dus. Feitelijk had Ericsson er alleen nog maar bestaansrecht vanwege de patenten waar ze gebruik van maakten. Kortom, dat er nu gewoon Sony op staat is volstrekt logisch, aangezien de Japanners degenen waren die daar het beleid neerzetten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121297345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:12 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vreemd trouwens dat ze twee bijna dezelfde toestellen uitbrengen. Het verschil is dat dat één dual-sim heeft en de ander ook nog in een 32GB-versie komt.
Hoe dan ook, inderdaad prachtige toestellen. Ben alleen bang dat we daar wel effe op moeten wachten. Q2 wellicht....

Hoezo? De Z en ZL verschillen met wel meer dingen van elkaar waarbij de Z ( NXT-lijn) waarschijnlijk hoger in de markt komt dan de ZL ( Arc-lijn).

quote:
Sony maakte bij SE de laatste jaren sowieso de dienst uit. Dat was nog voordat ze louter smartphones maakten al het geval; zo rond 2003 dus. Feitelijk had Ericsson er alleen nog maar bestaansrecht vanwege de patenten waar ze gebruik van maakten. Kortom, dat er nu gewoon Sony op staat is volstrekt logisch, aangezien de Japanners degenen waren die daar het beleid neerzetten.
Ik heb meer het gevoel dat Ericsson dat juist was waarbij Sony qua diensten en dergelijke nadrukkelijker in beeld kwam. Was iig een knap bedrijf met een goede designafdeling :)

Patenten sowieso ja, niet voor niets dat Sony als een van de weinige weinig aanklachten tegen zich krijgt :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:43:33 #240
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121297703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hoezo? De Z en ZL verschillen met wel meer dingen van elkaar waarbij de Z ( NXT-lijn) waarschijnlijk hoger in de markt komt dan de ZL ( Arc-lijn).
Zo kunnen. Ik baseer wat ik zeg wat er op GSMArena in de specs over gezegd wordt: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5204&idPhone2=5203

quote:
Ik heb meer het gevoel dat Ericsson dat juist was waarbij Sony qua diensten en dergelijke nadrukkelijker in beeld kwam. Was iig een knap bedrijf met een goede designafdeling :)
Dat gevoel heb je misschien op basis van iets. Maar het klopt niet. :)
Ericsson had ook niet zo'n geweldige design-afdeling hoor. Ze hadden die T-dingen, en die verkochten goed. Daarna hadden ze de eerste toestellen met een kleuren display, de T68i (toen al SE). Maar daarna verviel het en pakte Sony het op. Die Z-serie waren typisch Japanse telefoons. Hadden ook meteen hoge resolutie-displays met TV-mogelijkheden ed. De W-series was een walkmantelefoon waar de audio-techniek van Sony werd toegepast (goede audio-uitvoer, tag-management, etc.). P-series waren wel een Ericsson-inzet die een tijdje werden doorgezet met bijv. de P990 en waarschijnlijk ook nog de M600 en P1i aangezien die op dezelfde basis gebaseerd waren. Maar ook daar is op een gegeven moment de omslag gemaakt. Sowieso met de eerste Xperia, dat is het moment dat Sony de overhand kreeg. Ericsson zou immers niet een toestel door HTC of welk ander dan ook laten maken. Dat soort uitbesteding is ook typisch Japans.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121297834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:43 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zo kunnen. Ik baseer wat ik zeg wat er op GSMArena in de specs over gezegd wordt: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5204&idPhone2=5203

[..]

Dat gevoel heb je misschien op basis van iets. Maar het klopt niet. :)
Ericsson had ook niet zo'n geweldige design-afdeling hoor. Ze hadden die T-dingen, en die verkochten goed. Daarna hadden ze de eerste toestellen met een kleuren display, de T68i (toen al SE). Maar daarna verviel het en pakte Sony het op. Die Z-serie waren typisch Japanse telefoons. Hadden ook meteen hoge resolutie-displays met TV-mogelijkheden ed. De W-series was een walkmantelefoon waar de audio-techniek van Sony werd toegepast (goede audio-uitvoer, tag-management, etc.). P-series waren wel een Ericsson-inzet die een tijdje werden doorgezet met bijv. de P990 en waarschijnlijk ook nog de M600 en P1i aangezien die op dezelfde basis gebaseerd waren. Maar ook daar is op een gegeven moment de omslag gemaakt. Sowieso met de eerste Xperia, dat is het moment dat Sony de overhand kreeg. Ericsson zou immers niet een toestel door HTC of welk ander dan ook laten maken. Dat soort uitbesteding is ook typisch Japans.
Die T was gewoon Ericsson natuurlijk volgend op de R600. Het is lastig aangezien meerdere dingen dus door elkaar lopen dus qua design weet ik het niet helemaal. Jammer dat ik niet in die organisatie kan kijken en de historie daarin, weet wel dat ze er heel anders hadden voorgestaan zonder die fusie.

Maar qua technieken en merknamen had Sony sowieso de overhand ja, SE hield de vooruitgang daarin tegen omdat Sony niet alles daarheen wou gooien.

Ben blij dat ik zoveel toestellen van Ericsson en SE heb mogen hebben...de Xperia S schaar ik nog onder SE..de Z mijn eerste Sony dus :P 8-) O+

ZL


Specs:
ZL : http://developer.sonymobi...s/specification/xperiazl/
Z : http://developer.sonymobi...es/specification/xperiaz/

[ Bericht 4% gewijzigd door kurk_droog op 08-01-2013 02:01:28 ]
pi_121300742
Mooi, die ZL, met dat ledje onderin :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:36:51 #243
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121311051
Handson met de Z:
http://tweakers.net/video/6989/sony-xperia-z.html

En de ZL:

Dat hij stof en water-besteing is (tot een zeker niveau uiteraard) is wel extra fijn. Al schijnt dat in Japan sowieso een soort van vereiste of iig norm te zijn.

Fuck, ik wil 'em!!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Kenju op 08-01-2013 14:54:53 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121349820
quote:
:@ :@ :@
Wat een toestel :9~
Voor de mensen die trouwens een Xperia S hebben en custom roms draaien / willen....Ik gebruik al maanden de XTX roms en versie 8 is gisteren uitgekomen, het werkt echt rete strak! En je mist niks van Sony qua UI, apps (walkman, album enz. )...

XTXperience 8 voor Xperia S



pi_121613718
Eindelijk is de Timescape-Facebook fix er.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:01:47 #246
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_121646929
Waarom werkt deze Bluetooth Headset Sony Ericsson Hbh-Pv705



niet op de Xperia T Black?.. :{

Iemand een idee?.. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tism op 16-01-2013 19:08:55 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_121648273
Is het niet een idee om de titel van deze reeks te veranderen naar Sony Xperia? In plaats van alleen maar de S, P en U. Zeker gezien de Xperia familie veel meer toestellen omvat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121648372
quote:
15s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Tism het volgende:
Waarom werkt deze Bluetooth Headset Sony Ericsson Hbh-Pv705

[ afbeelding ]

niet op de Xperia T Black?.. :{

Iemand een idee?.. :)
Wat voor een rom heb je? Het schijnt dat met name CM10 en andere JellyBean based custom roms problemen hebben met Bluetooth.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:35:11 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121648483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
Is het niet een idee om de titel van deze reeks te veranderen naar Sony Xperia? In plaats van alleen maar de S, P en U. Zeker gezien de Xperia familie veel meer toestellen omvat.
Heb even een modje gevraagd om het te veranderen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121648506
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 19:42:43 #251
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121648847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb even een modje gevraagd om het te veranderen :D
Topic is over 50 posts dicht, kun je natuurlijk ook bij het volgende deel doen :9
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121648951
Heb sinds een paar dagen en Xperia T, maar deze crashed vaak als hij aan de lader hangt. Is dit een bekend probleem en is er een fix voor?
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:49:08 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121649244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:42 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Topic is over 50 posts dicht, kun je natuurlijk ook bij het volgende deel doen :9
Niet eens naar gekeken :@ Hopen dat we dat niet vergeten dan :D!

De Z / ZL zien er heerlijk uit :D Steeds meer twijfel wat ik moet gaan kopen, zoveel keuze....
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 19:50:27 #254
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121649337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet eens naar gekeken :@ Hopen dat we dat niet vergeten dan :D!

De Z / ZL zien er heerlijk uit :D Steeds meer twijfel wat ik moet gaan kopen, zoveel keuze....
Moah, wie weet wil een van de lokale mods het wel editen, ik mod in V&A dus ik ga dit topic niet editen ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:56:09 #255
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_121649692
TT algemener gemaakt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_121733554
http://www.xperiablog.net(...)jelly-bean-firmware/

Een glimp van JB voor de Xperia S:





pi_121733813
Vind die balk (slide to unlock) juist zo leuk.. En dat verdwijnt dus? :'(
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121734463
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef Apotheose het volgende:
Vind die balk (slide to unlock) juist zo leuk.. En dat verdwijnt dus? :'(
Vind die van de Z wel mooier hoor ;)

Ik denk dat we wel meer dingen van de Z op de S gaan krijgen, goed teken!
pi_121734669
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vind die van de Z wel mooier hoor ;)

Ik denk dat we wel meer dingen van de Z op de S gaan krijgen, goed teken!
Het blijft toch een erg mooi toestel, die Z/ZL.

Maar ach, ik mag pas ergens in februari of zo 2014 een vervanger van mijn Arc S uitzoeken, dus wie weet wat voor leuks ze dan weer hebben :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121735028
Ik blijf zelf het huidige tóch mooier vinden. :@ Nieuwere functies - prima.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 20:20:58 #261
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121736472
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:54 schreef Apotheose het volgende:
Ik blijf zelf het huidige tóch mooier vinden. :@ Nieuwere functies - prima.
Daar is een simpele oplossing voor: niet updaten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121737061
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daar is een simpele oplossing voor: niet updaten.
Ik ken weinige die om het lockscreen niet gaan updaten :P Die 'lamellen' kan je heerlijk mee spelen ;)
pi_122260451
vraagje voor de U gebruikers onder ons: heb je aan 4gb geheugen genoeg? Je kunt t niet uitbreiden immers..
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:54:49 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122275676
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Apotheose het volgende:
vraagje voor de U gebruikers onder ons: heb je aan 4gb geheugen genoeg? Je kunt t niet uitbreiden immers..
Ik wel, maar ik gebruik de telefoon dan ook niet voor muziek.
Niet meer actief op Fok!
pi_122278872
Snoept Android niet veel van dat geheugen of valt dat mee? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 23:08:19 #266
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122280160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Apotheose het volgende:
Snoept Android niet veel van dat geheugen of valt dat mee? :P
Nee, het staat los van Android. Je hebt echt 4GB gebruikersgeheugen beschikbaar. Er zit totaal 8GB in de telefoon, dus je hebt 4GB (min Android OS) voor je apps en 4GB voor je foto's en muziek enzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:25:24 #267
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122291115
Xperia Z ziet er goed uit, ik zit alleen voorlopig aan de P vast want ik ga niks los kopen :P
Wat ik trouwens raar vind is dat mijn vriendin nog altijd op 2.3 zit op haar U, is een unbranded toestel en hij geeft geen melding dat er een update is.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:46:15 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122291747
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Xperia Z ziet er goed uit, ik zit alleen voorlopig aan de P vast want ik ga niks los kopen :P
Wat ik trouwens raar vind is dat mijn vriendin nog altijd op 2.3 zit op haar U, is een unbranded toestel en hij geeft geen melding dat er een update is.
Mijn telefoon ook niet hoor. Nu hoef ik die update ook niet.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:48:26 #269
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122291810
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn telefoon ook niet hoor. Nu hoef ik die update ook niet.
Waarom niet?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:49:10 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122291840
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:48 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik weet nu wat ik heb, niet wat ik ervoor terug krijg (qua batterijduur e.d.)
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:49:45 #271
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122291859
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet nu wat ik heb, niet wat ik ervoor terug krijg (qua batterijduur e.d.)
Is er bij mij allemaal beter op geworden. Ik doe alleen die laatste update niet (ik heb zelf de P) want dan heb je camera issues :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:51:43 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122291943
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is er bij mij allemaal beter op geworden. Ik doe alleen die laatste update niet (ik heb zelf de P) want dan heb je camera issues :P
Je krijgt toch automatisch de meest recente update?
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:57:58 #273
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122292138
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je krijgt toch automatisch de meest recente update?
Je krijgt een melding dat er een update is, ik heb de update wel gedownload maar niet geïnstalleerd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_122471258
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is er bij mij allemaal beter op geworden. Ik doe alleen die laatste update niet (ik heb zelf de P) want dan heb je camera issues :P
Sorry dat ik zo inval. maar lees hier laatste tijd mee, omdat ik binnenkort een xperia P wil kopen. Maar wat voor camera issues zijn er dan met de laatste update?
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 18:22:41 #275
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122472618
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:46 schreef cafpow het volgende:

[..]

Sorry dat ik zo inval. maar lees hier laatste tijd mee, omdat ik binnenkort een xperia P wil kopen. Maar wat voor camera issues zijn er dan met de laatste update?
Die laatste update heb ik niet. Wat ik lees is dat foto's van dichtbij met flits voorzien zijn van een prachtige zwarte vlek.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 4 februari 2013 @ 18:24:50 #276
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_122472717
Op een Xperia S zit daar vanaf fabrieks af een screenprotector op ? ik zie namelijk wel een klein randje maar ik weet niet zeker of het een screenprotector is.
pi_122475878
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:24 schreef Snackie017 het volgende:
Op een Xperia S zit daar vanaf fabrieks af een screenprotector op ? ik zie namelijk wel een klein randje maar ik weet niet zeker of het een screenprotector is.
Als het goed is wel. Op mijn Arc S iig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 februari 2013 @ 22:37:23 #278
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_122489285
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als het goed is wel. Op mijn Arc S iig.
Klopt, na uitgebreid speurwerk heb ik op internet gelezen dat er standaard een protector op zit.
#YOLO
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 00:10:31 #279
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122493550
Ik weet niet of het op mijn P ook zit, lastig te zien vind ik.
Bij de U zaten er 2 los bij.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_122539762
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet niet of het op mijn P ook zit, lastig te zien vind ik.
Bij de U zaten er 2 los bij.
Op elke Xperia zit vanuit de fabriek een screenprotector en is inderdaad lastig te zien. Bij de randen van het scherm of gaten voor de speaker ka je hem zien zitten.
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 11:16:00 #281
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122544884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 02:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Op elke Xperia zit vanuit de fabriek een screenprotector en is inderdaad lastig te zien. Bij de randen van het scherm of gaten voor de speaker ka je hem zien zitten.
Is dat niet een lamineerlaag? Ik lees dat als je het er af wil halen je je scherm kunt weggooien. Ik heb namelijk een lelijk plekje op het scherm (of op de screenprotector).
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_122547391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is dat niet een lamineerlaag? Ik lees dat als je het er af wil halen je je scherm kunt weggooien. Ik heb namelijk een lelijk plekje op het scherm (of op de screenprotector).
Volgens mij heeft die protector niks met het scherm te maken verder en kan je hem er gewoon afhalen. Heb hem bij mijn X10 en S ook eraf gehaald en er is nog niks mis mee :) Reageerde wel beter daarna.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:18:02 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122548704
Wel een Z, niet een Z, wel een Z, niet een Z

Ik weet het niet meer :'(
Hij staat wel in pre-order bij studentmobiel (voor evt de headset).
Hij is eigenlijk te duur...

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 06-02-2013 13:33:33 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122549548
Doen. Geld moet rollen. Daarvoor is het rond :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:45:40 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122549826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Apotheose het volgende:
Doen. Geld moet rollen. Daarvoor is het rond :P
Moet ook nog ontwikkelingshulp in China en Spanje kunnen doen :+!

Dan hoop ik dit keer wel op een goed apparaat. De Xperia S had gele vlekken wat een ellende... (6 weken weg en dan nog niet goed). Daarnaast bevalt mijn Chinese toestel nu ook wel redelijk.

Luexeproblemen :'(!..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122552486
mijn xperia s heeft geen vlekken. Kopen? *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_122562291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef Apotheose het volgende:
mijn xperia s heeft geen vlekken. Kopen? *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*)

Zag een email van T-mobile in mijn inbox om de Z te bestellen. Mja, ik wacht wel tot ze bellen en met een mooie aanbieding komen. Anders gewoon nog paar maaden wachten tot ze goedkoper zijn. Wel jammer van die bijgeleverde oordopjes...
pi_122617798
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137561

XZXperience is uit,opvolger van XTX 9. Echt een prima rom met die nieuwste apps van Sony.

  maandag 11 februari 2013 @ 23:15:03 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122774088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Apotheose het volgende:
Doen. Geld moet rollen. Daarvoor is het rond :P
Order staat nog steeds :D!

De Xperia Z gaat een grote stap zijn voor Sony als je ziet wat een aandacht er overal voor is :o!
Ik gun Sony wel een (nieuwe) kans op de smartphone markt, HTC gaan ze binnen de 6 maand voorbij gok ik zo.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 11 februari 2013 @ 23:21:04 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122774373
Ik zit ook te twijfelen of ik nu wel of geen Xperia Z zal bestellen....
M'n voormalige T-mobile Relax-tegoed begint gestaag op te raken, dus als ik nu verleng of overstap is de schade nog te overzien (bij "verlengen" ben ik het ook kwijt).

Met het huidige tempo doe ik nog zo'n 4 maanden met het tegoed wat er nog over is, aan de andere kant zou een nieuw abonnement met een gratis Xperia Z me maar ¤ 8,= per maand meer kosten dan ik nu nog betaal.
Wel een branded Xperia Z dan, dat is wel weer minder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122778842
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
Ik zit ook te twijfelen of ik nu wel of geen Xperia Z zal bestellen....
M'n voormalige T-mobile Relax-tegoed begint gestaag op te raken, dus als ik nu verleng of overstap is de schade nog te overzien (bij "verlengen" ben ik het ook kwijt).

Met het huidige tempo doe ik nog zo'n 4 maanden met het tegoed wat er nog over is, aan de andere kant zou een nieuw abonnement met een gratis Xperia Z me maar ¤ 8,= per maand meer kosten dan ik nu nog betaal.
Wel een branded Xperia Z dan, dat is wel weer minder.
Och, maar dat is heel makkelijk te unbranden. Daar hoef je je toestel niet eens voor te rooten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_122780727
als je m unbrandtdt - dan is je garantie toch weg of niet?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:55:26 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122781810
Ik word op m'n huidige Xperia U al moe van alle rotzooi die eropzit, zoals Facebook enzo, en dat heeft allemaal maar updates nodig....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122782032
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef Apotheose het volgende:
als je m unbrandtdt - dan is je garantie toch weg of niet?
Ik heb toendertijd op mijn Arc S met het programma Flashtool de T-Mobile branded stock rom vervangen door een SonyEricsson Arc S stock rom. Origineel, maar dan zonder provider meuk.
Kan zonder root.

Voor zover ik weet (maar ik kan er natuurlijk naast zitten) mag dat wel. Maar zodra je gaat rooten, custom roms flashen en je de bootloader gaat unlocken, dan vervalt je garantie wel.

Maar ik heb al mobiele telefoons sinds 1997 of 1998 en heb eigenlijk nog nooit aanspraak hoeven maken op de garantie.

En het is allemaal heel eenvoudig en foolproof en er kan eigenlijk niks mis gaan, zolang je je maar aan de omschreven stappen houdt. En zelfs al zou je een vastloper krijgen, dan kun je altijd terug naar de oorspronkelijke situatie, om van daaruit weer verder te gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:07:26 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122782125
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef Apotheose het volgende:
als je m unbrandtdt - dan is je garantie toch weg of niet?
Niet dat ik weet ;) Mijn eerste S heb ik ook geunbrand en die kwam gewoon '''gerepareerd*'' terug.
Met mijn HTC Desire idem.

Je brengt gewoon een hele schone (orginele) versie aan op het toestel. Denk dat ze niet eens bijhouden welk toestel wel een branding heeft gekregen of niet.

Vaak is het zo makkelijk:
Telefoon aan de PC
Programma starten op de PC
Wachten
Klaar
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122782375
hmz nou ja ik stoor me alleen aan het sluitergeluid bij de camera. En tmobile zit moraalridderig te doen over privacy etc en daarom kun je dat geluid niet uitschakelen. Normaal gesproken wel, begreep ik.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_122784154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet dat ik weet ;) Mijn eerste S heb ik ook geunbrand en die kwam gewoon '''gerepareerd*'' terug.
Met mijn HTC Desire idem.

Je brengt gewoon een hele schone (orginele) versie aan op het toestel. Denk dat ze niet eens bijhouden welk toestel wel een branding heeft gekregen of niet.

Vaak is het zo makkelijk:
Telefoon aan de PC
Programma starten op de PC
Wachten
Klaar
Daarnaast heb je ook nog kans als je er vroeg bij bent dat ze het toestel nog niet gebrand hebben. Maar het eerste wat ik zou doen is een unbranded rom erop gooien, krijg je de updates nog eerder ook!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:27:15 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122784521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Daarnaast heb je ook nog kans als je er vroeg bij bent dat ze het toestel nog niet gebrand hebben. Maar het eerste wat ik zou doen is een unbranded rom erop gooien, krijg je de updates nog eerder ook!
Ook dat nog eens.
Al is Sony niet bijster snel :+
Updates zijn daarintegen altijd meer dan prima :D!

Nu nog hopen dat Studentmobiel mijn toestel met headset levert anders gaat hij retour afzender :+! (dan wacht ik wel een halve maand tot de prijzen dalen)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:08:21 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122785806
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook dat nog eens.
Al is Sony niet bijster snel :+
Updates zijn daarintegen altijd meer dan prima :D!

Nu nog hopen dat Studentmobiel mijn toestel met headset levert anders gaat hij retour afzender :+! (dan wacht ik wel een halve maand tot de prijzen dalen)
Dat is vooral mijn dilemma; wil ik hem zsm (met headset) hebben en die paar maanden restant tegoed laten verlopen, of maak ik lekker dat tegoed op en bestel ik hem in mei.....
Qua abonnement wat ik altijd heb maakt het eigenlijk niet uit, hij is nu gratis, en ik verwacht dat hij dat dan ook zal zijn.

Met als enige voordeel dat hij dan misschien bij meer providers gratis is bij een abonnement wat voor mij interessant is, en ik dus meer keuze voor hetzelfde geld heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122785818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook dat nog eens.
Al is Sony niet bijster snel :+
Updates zijn daarintegen altijd meer dan prima :D!

Nu nog hopen dat Studentmobiel mijn toestel met headset levert anders gaat hij retour afzender :+! (dan wacht ik wel een halve maand tot de prijzen dalen)
Ik kan mezelf bijna niet inhouden om nu al een Z te bestellen maar ik heb nog 5 maanden een abbo en kan eind maart verlengen en hoop dat T-mobile dan een uitstekende aanbieding doet zodat ik weer een 1-jarige abbo heb voor lage kosten..

Z O+
pi_122785839
:)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is vooral mijn dilemma; wil ik hem zsm (met headset) hebben en die paar maanden restant tegoed laten verlopen, of maak ik lekker dat tegoed op en bestel ik hem in mei.....
Qua abonnement wat ik altijd heb maakt het eigenlijk niet uit, hij is nu gratis, en ik verwacht dat hij dat dan ook zal zijn.

Met als enige voordeel dat hij dan misschien bij meer providers gratis is bij een abonnement wat voor mij interessant is, en ik dus meer keuze voor hetzelfde geld heb.
Hoop dit ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')