Topic is over 50 posts dicht, kun je natuurlijk ook bij het volgende deel doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb even een modje gevraagd om het te veranderen
Niet eens naar gekekenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topic is over 50 posts dicht, kun je natuurlijk ook bij het volgende deel doen
Moah, wie weet wil een van de lokale mods het wel editen, ik mod in V&A dus ik ga dit topic niet editenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet eens naar gekekenHopen dat we dat niet vergeten dan
!
De Z / ZL zien er heerlijk uitSteeds meer twijfel wat ik moet gaan kopen, zoveel keuze....
Vind die van de Z wel mooier hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef Apotheose het volgende:
Vind die balk (slide to unlock) juist zo leuk.. En dat verdwijnt dus?
Het blijft toch een erg mooi toestel, die Z/ZL.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vind die van de Z wel mooier hoor
Ik denk dat we wel meer dingen van de Z op de S gaan krijgen, goed teken!
Daar is een simpele oplossing voor: niet updaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:54 schreef Apotheose het volgende:
Ik blijf zelf het huidige tóch mooier vinden.Nieuwere functies - prima.
Ik ken weinige die om het lockscreen niet gaan updatenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is een simpele oplossing voor: niet updaten.
Ik wel, maar ik gebruik de telefoon dan ook niet voor muziek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Apotheose het volgende:
vraagje voor de U gebruikers onder ons: heb je aan 4gb geheugen genoeg? Je kunt t niet uitbreiden immers..
Nee, het staat los van Android. Je hebt echt 4GB gebruikersgeheugen beschikbaar. Er zit totaal 8GB in de telefoon, dus je hebt 4GB (min Android OS) voor je apps en 4GB voor je foto's en muziek enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Apotheose het volgende:
Snoept Android niet veel van dat geheugen of valt dat mee?
Mijn telefoon ook niet hoor. Nu hoef ik die update ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Xperia Z ziet er goed uit, ik zit alleen voorlopig aan de P vast want ik ga niks los kopen
Wat ik trouwens raar vind is dat mijn vriendin nog altijd op 2.3 zit op haar U, is een unbranded toestel en hij geeft geen melding dat er een update is.
Waarom niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn telefoon ook niet hoor. Nu hoef ik die update ook niet.
Ik weet nu wat ik heb, niet wat ik ervoor terug krijg (qua batterijduur e.d.)quote:
Is er bij mij allemaal beter op geworden. Ik doe alleen die laatste update niet (ik heb zelf de P) want dan heb je camera issuesquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet nu wat ik heb, niet wat ik ervoor terug krijg (qua batterijduur e.d.)
Je krijgt toch automatisch de meest recente update?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is er bij mij allemaal beter op geworden. Ik doe alleen die laatste update niet (ik heb zelf de P) want dan heb je camera issues
Je krijgt een melding dat er een update is, ik heb de update wel gedownload maar niet geļnstalleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je krijgt toch automatisch de meest recente update?
Sorry dat ik zo inval. maar lees hier laatste tijd mee, omdat ik binnenkort een xperia P wil kopen. Maar wat voor camera issues zijn er dan met de laatste update?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is er bij mij allemaal beter op geworden. Ik doe alleen die laatste update niet (ik heb zelf de P) want dan heb je camera issues
Die laatste update heb ik niet. Wat ik lees is dat foto's van dichtbij met flits voorzien zijn van een prachtige zwarte vlek.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo inval. maar lees hier laatste tijd mee, omdat ik binnenkort een xperia P wil kopen. Maar wat voor camera issues zijn er dan met de laatste update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |