abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121240969
fuck, verkeerde topic :') FAIL! Moest natuurlijk ff een deurtje verder zijn, bij de films. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121241658
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Yuga :D!

Mag nog wel iets meer Sony design krijgen. Maar nog altijd beter dan het meer en deel van de concurrentie.
ZL (Odin)

Z (Yuga)

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ). Ik weet dat 1 van die 2 mijn S gaat opvolgen maar twijfel nog. De ZL vind ik mooier maar die waterdichtheid van de Z is ook wel zeer prettig.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:50:29 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121242419
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]ZL (Odin)

[ afbeelding ]Z (Yuga)

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ). Ik weet dat 1 van die 2 mijn S gaat opvolgen maar twijfel nog. De ZL vind ik mooier maar die waterdichtheid van de Z is ook wel zeer prettig.
Het is en blijft sony maar de Arc (S) en Xperia S bijvoorbeeld vallen wel iets meer op dan deze toestellen. De camera van de Odin zit wel op een rare plek :+ Maar die zal dan wel meer bedoeld zijn voor horizontaal gebruik.

Mijn abbo bij KPN verloopt 29 maart. Helaas heeft KPN (nog steeds) lease dus daar verlengen is geen optie (sim only bieden ze per telefoon een abbo van 31 p/mnd aan :')!).

Ben benieuwd wat de toestellen los gaan kosten en wanneer ze hier te krijgen zijn :P Sony is vaak wel snel met een Nederlandse release dus lang zal het niet duren.
Mocht het allemaal nog even duren dan ga ik gewoon (tijdelijk) voor een chinees met 1080P scherm totdat ik een leuke aanbeiding zie zoals ik bij de Xperia S had.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121246995
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is en blijft sony maar de Arc (S) en Xperia S bijvoorbeeld vallen wel iets meer op dan deze toestellen. De camera van de Odin zit wel op een rare plek :+ Maar die zal dan wel meer bedoeld zijn voor horizontaal gebruik.

Mijn abbo bij KPN verloopt 29 maart. Helaas heeft KPN (nog steeds) lease dus daar verlengen is geen optie (sim only bieden ze per telefoon een abbo van 31 p/mnd aan :')!).

Ben benieuwd wat de toestellen los gaan kosten en wanneer ze hier te krijgen zijn :P Sony is vaak wel snel met een Nederlandse release dus lang zal het niet duren.
Mocht het allemaal nog even duren dan ga ik gewoon (tijdelijk) voor een chinees met 1080P scherm totdat ik een leuke aanbeiding zie zoals ik bij de Xperia S had.
waarom dan tijdelijk een ander toestel? Die S bevalt niet meer dan ofzo? :P

Ik vind die Z(L) wel een mooi toestel! Het is idd wel zo dat een Arc of een Xperia S wel wat meer opvallen en onderscheidend zijn qua uiterlijk. Het heeft ERGENS wel een BEETJE weg van een Samsung S2..., voor zover ik dat zo kan zien :@ Maar goed, het IS een Sony en dus is het goed :P

Gebruiken jullie trouwens een andere browser dan de standaard van Sony? Zie op die Z en ZL dat Chrome er op staat ofzo. Zelf gebruik ik de standaard browser.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:57:56 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121247402
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

waarom dan tijdelijk een ander toestel? Die S bevalt niet meer dan ofzo? :P

Ik vind die Z(L) wel een mooi toestel! Het is idd wel zo dat een Arc of een Xperia S wel wat meer opvallen en onderscheidend zijn qua uiterlijk. Het heeft ERGENS wel een BEETJE weg van een Samsung S2..., voor zover ik dat zo kan zien :@ Maar goed, het IS een Sony en dus is het goed :P

Gebruiken jullie trouwens een andere browser dan de standaard van Sony? Zie op die Z en ZL dat Chrome er op staat ofzo. Zelf gebruik ik de standaard browser.
Batterij, batterij en batterij. Ben nogal een poweruser soms en om 4 uur de batterij leeg was een reden om een Chinese mobiel met 720P scherm en 2750Mah batterij te kopen ;)

Het scherm van de Xperia S is wel mooi maar de waas die er overheen zit in een bepaalde kijkhoek was ook maar niks :+
Maar ik ben nogal een zeur op dat soort dingen (krasjes zijn ook een no-go bij mij :'))
  zondag 6 januari 2013 @ 22:32:23 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121249764
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef Apotheose het volgende:
ik heb t toestel dus ik kan m aanraden :D

Maar zie dat je een dockingstation erbij had gekocht? Nice! :P
Bedankt voor de kick ;)
Dock heb ik van DX: http://dx.com/p/portable-(...)n-lt26i-black-133298
Gebruikte hem als klok/wekker. 1 nadeel is dat je de powerknop niet kan indrukken :')
pi_121254104
anytime ;)

Maar die dock is niet duur zo uit USA. :o Ik heb al wel een hdmi kabeltje voor als ik m aan de televee wil hangen. Niet dat ik dat vaak doe. Kan namelijk dan niet mn afstandbediening gebruiken -O- Is dat dock trouwens ook meteen een oplader? En staat de tijd er dan ook op? :P Dus dat je snachts in het donker ook kunt lezen of je al je nest uit moet? :P
  maandag 7 januari 2013 @ 00:13:43 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121254791
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Apotheose het volgende:
anytime ;)

Maar die dock is niet duur zo uit USA. :o Ik heb al wel een hdmi kabeltje voor als ik m aan de televee wil hangen. Niet dat ik dat vaak doe. Kan namelijk dan niet mn afstandbediening gebruiken -O- Is dat dock trouwens ook meteen een oplader? En staat de tijd er dan ook op? :P Dus dat je snachts in het donker ook kunt lezen of je al je nest uit moet? :P
Komt uit China ;)
Je kan achter in het dock de micro USB stoppen waardoor de de telefoon gewoon oplaad inderdaad.

Had bij de smart connect (of hoe dat ook heet) ingesteld dat als je hem aan de lader zet de klok/wekker applicatie aan gaat. Dus stop hem in het dock (met scherm aan) en ik had direct de klok er voor. Dan nog 1 keer op het knopje voor een gedimd scherm klikken en je hebt een slimme wekker naast je bed :+
pi_121295891

Godverdomme zeg O+ :9~ :9~ :9~

Xperia S te koop!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:23:37 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121295941
quote:

Vind het eigenlijk juist prima Sony designs ( SE eigenlijk gewoon :P ).
Hoezo eigenlijk gewoon SE?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121296059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg O+ :9~ :9~ :9~

Xperia S te koop!
prachtig idd!!! Over 1,5 uur is de persconferentie over de Z
pi_121296077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:23 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk gewoon SE?
Omdat Sony Ericsson veranderde in Sony Mobile, het team achter SE is gewoon hetzelfde en dat zie je ook terug in de designrichtingen, maakt verder ook niks uit.

Boxy: X10 -> S -> Z
Arc: Arc -> T -> (ZL 'Odin'?)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:12:29 #238
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121297185
quote:

[..]

[ afbeelding ]ZL (Odin)

[ afbeelding ]Z (Yuga)

Vreemd trouwens dat ze twee bijna dezelfde toestellen uitbrengen. Het verschil is dat dat één dual-sim heeft en de ander ook nog in een 32GB-versie komt.
Hoe dan ook, inderdaad prachtige toestellen. Ben alleen bang dat we daar wel effe op moeten wachten. Q2 wellicht....

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Omdat Sony Ericsson veranderde in Sony Mobile, het team achter SE is gewoon hetzelfde en dat zie je ook terug in de designrichtingen, maakt verder ook niks uit.
Sony maakte bij SE de laatste jaren sowieso de dienst uit. Dat was nog voordat ze louter smartphones maakten al het geval; zo rond 2003 dus. Feitelijk had Ericsson er alleen nog maar bestaansrecht vanwege de patenten waar ze gebruik van maakten. Kortom, dat er nu gewoon Sony op staat is volstrekt logisch, aangezien de Japanners degenen waren die daar het beleid neerzetten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121297345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:12 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vreemd trouwens dat ze twee bijna dezelfde toestellen uitbrengen. Het verschil is dat dat één dual-sim heeft en de ander ook nog in een 32GB-versie komt.
Hoe dan ook, inderdaad prachtige toestellen. Ben alleen bang dat we daar wel effe op moeten wachten. Q2 wellicht....

Hoezo? De Z en ZL verschillen met wel meer dingen van elkaar waarbij de Z ( NXT-lijn) waarschijnlijk hoger in de markt komt dan de ZL ( Arc-lijn).

quote:
Sony maakte bij SE de laatste jaren sowieso de dienst uit. Dat was nog voordat ze louter smartphones maakten al het geval; zo rond 2003 dus. Feitelijk had Ericsson er alleen nog maar bestaansrecht vanwege de patenten waar ze gebruik van maakten. Kortom, dat er nu gewoon Sony op staat is volstrekt logisch, aangezien de Japanners degenen waren die daar het beleid neerzetten.
Ik heb meer het gevoel dat Ericsson dat juist was waarbij Sony qua diensten en dergelijke nadrukkelijker in beeld kwam. Was iig een knap bedrijf met een goede designafdeling :)

Patenten sowieso ja, niet voor niets dat Sony als een van de weinige weinig aanklachten tegen zich krijgt :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:43:33 #240
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121297703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hoezo? De Z en ZL verschillen met wel meer dingen van elkaar waarbij de Z ( NXT-lijn) waarschijnlijk hoger in de markt komt dan de ZL ( Arc-lijn).
Zo kunnen. Ik baseer wat ik zeg wat er op GSMArena in de specs over gezegd wordt: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5204&idPhone2=5203

quote:
Ik heb meer het gevoel dat Ericsson dat juist was waarbij Sony qua diensten en dergelijke nadrukkelijker in beeld kwam. Was iig een knap bedrijf met een goede designafdeling :)
Dat gevoel heb je misschien op basis van iets. Maar het klopt niet. :)
Ericsson had ook niet zo'n geweldige design-afdeling hoor. Ze hadden die T-dingen, en die verkochten goed. Daarna hadden ze de eerste toestellen met een kleuren display, de T68i (toen al SE). Maar daarna verviel het en pakte Sony het op. Die Z-serie waren typisch Japanse telefoons. Hadden ook meteen hoge resolutie-displays met TV-mogelijkheden ed. De W-series was een walkmantelefoon waar de audio-techniek van Sony werd toegepast (goede audio-uitvoer, tag-management, etc.). P-series waren wel een Ericsson-inzet die een tijdje werden doorgezet met bijv. de P990 en waarschijnlijk ook nog de M600 en P1i aangezien die op dezelfde basis gebaseerd waren. Maar ook daar is op een gegeven moment de omslag gemaakt. Sowieso met de eerste Xperia, dat is het moment dat Sony de overhand kreeg. Ericsson zou immers niet een toestel door HTC of welk ander dan ook laten maken. Dat soort uitbesteding is ook typisch Japans.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121297834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:43 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zo kunnen. Ik baseer wat ik zeg wat er op GSMArena in de specs over gezegd wordt: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5204&idPhone2=5203

[..]

Dat gevoel heb je misschien op basis van iets. Maar het klopt niet. :)
Ericsson had ook niet zo'n geweldige design-afdeling hoor. Ze hadden die T-dingen, en die verkochten goed. Daarna hadden ze de eerste toestellen met een kleuren display, de T68i (toen al SE). Maar daarna verviel het en pakte Sony het op. Die Z-serie waren typisch Japanse telefoons. Hadden ook meteen hoge resolutie-displays met TV-mogelijkheden ed. De W-series was een walkmantelefoon waar de audio-techniek van Sony werd toegepast (goede audio-uitvoer, tag-management, etc.). P-series waren wel een Ericsson-inzet die een tijdje werden doorgezet met bijv. de P990 en waarschijnlijk ook nog de M600 en P1i aangezien die op dezelfde basis gebaseerd waren. Maar ook daar is op een gegeven moment de omslag gemaakt. Sowieso met de eerste Xperia, dat is het moment dat Sony de overhand kreeg. Ericsson zou immers niet een toestel door HTC of welk ander dan ook laten maken. Dat soort uitbesteding is ook typisch Japans.
Die T was gewoon Ericsson natuurlijk volgend op de R600. Het is lastig aangezien meerdere dingen dus door elkaar lopen dus qua design weet ik het niet helemaal. Jammer dat ik niet in die organisatie kan kijken en de historie daarin, weet wel dat ze er heel anders hadden voorgestaan zonder die fusie.

Maar qua technieken en merknamen had Sony sowieso de overhand ja, SE hield de vooruitgang daarin tegen omdat Sony niet alles daarheen wou gooien.

Ben blij dat ik zoveel toestellen van Ericsson en SE heb mogen hebben...de Xperia S schaar ik nog onder SE..de Z mijn eerste Sony dus :P 8-) O+

ZL

Specs:
ZL : http://developer.sonymobi...s/specification/xperiazl/
Z : http://developer.sonymobi...es/specification/xperiaz/

[ Bericht 4% gewijzigd door kurk_droog op 08-01-2013 02:01:28 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:56:51 #242
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_121300742
Mooi, die ZL, met dat ledje onderin :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:36:51 #243
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121311051
Handson met de Z:
http://tweakers.net/video/6989/sony-xperia-z.html

En de ZL:

Dat hij stof en water-besteing is (tot een zeker niveau uiteraard) is wel extra fijn. Al schijnt dat in Japan sowieso een soort van vereiste of iig norm te zijn.

Fuck, ik wil 'em!!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Kenju op 08-01-2013 14:54:53 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121349820
quote:
:@ :@ :@
Wat een toestel :9~
Voor de mensen die trouwens een Xperia S hebben en custom roms draaien / willen....Ik gebruik al maanden de XTX roms en versie 8 is gisteren uitgekomen, het werkt echt rete strak! En je mist niks van Sony qua UI, apps (walkman, album enz. )...

XTXperience 8 voor Xperia S

pi_121613718
Eindelijk is de Timescape-Facebook fix er.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:01:47 #246
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_121646929
Waarom werkt deze Bluetooth Headset Sony Ericsson Hbh-Pv705

niet op de Xperia T Black?.. :{

Iemand een idee?.. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tism op 16-01-2013 19:08:55 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:31:06 #247
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_121648273
Is het niet een idee om de titel van deze reeks te veranderen naar Sony Xperia? In plaats van alleen maar de S, P en U. Zeker gezien de Xperia familie veel meer toestellen omvat.
A murky, forgotten land.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:33:08 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_121648372
quote:
15s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Tism het volgende:
Waarom werkt deze Bluetooth Headset Sony Ericsson Hbh-Pv705

[ afbeelding ]

niet op de Xperia T Black?.. :{

Iemand een idee?.. :)
Wat voor een rom heb je? Het schijnt dat met name CM10 en andere JellyBean based custom roms problemen hebben met Bluetooth.
A murky, forgotten land.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:35:11 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121648483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
Is het niet een idee om de titel van deze reeks te veranderen naar Sony Xperia? In plaats van alleen maar de S, P en U. Zeker gezien de Xperia familie veel meer toestellen omvat.
Heb even een modje gevraagd om het te veranderen :D
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:35:42 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_121648506
^O^
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')