Heel de IB-groep heeft zijn gebrekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zwabbert alle kanten op en de informatie verstrekking heeft zo zijn gebreken...
Maar inderdaad... Het schijnt als ik goed opgelet heb 95 per maand te zijn nu als je geen recht hebt op studenten OV maar je hem nog wel aan hebt staan... Dat was eerst 64 euro...
Ik weet verder niet hoe dat verder werkt met kosten... als je er nog wel recht op hebt...
Zal ook wel 95 zijn oid.
BBquote:
Weltrusten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste posts gingen erg snel
owja, slapen ging ik![]()
Jongen, ik luister Saybia nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die stuurde ik je net op FB
Maar die wilde je niet kijken
Ik heb 600 euro betaald aan die zooi omdat hij bij mij nog aanstond...quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel de IB-groep heeft zijn gebreken
ik heb een half jaar lang maar 118,- stufi gekregen doordat zij een fout gemaakt hadden en ik daardoor te vroeg uitbetaald kreeg. Probeer van 118,- maar eens je huur te betalen en te eten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 600 euro betaald aan die zooi omdat hij bij mij nog aanstond...
Ook al ben ik ervoor naar het station geweest etc om hem stop te zetten terwijl zij zeggen dat dat niet kan als je niet op de site hebt aangestreept dat je hem wilt stopzetten..
En dat ook allemaal terwijl ik op de site ook heb aangekaard te willen stoppen, maar ik zou dan niet op ''bevestigen rechtonder de pagina hebben geklikt'' oid.
En daar betaal ik 600 eu voor, ook al heb ik bewijs het niet gebruikt te hebben.
1 verwijderd? Dunno.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kan het laatste topic nou dicht zijn gegaan met 300 ipv 301 posts?
Omdat het altijd 300 posts zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kan het laatste topic nou dicht zijn gegaan met 300 ipv 301 posts?
Ik bedoelde natuurlijk de nummeringquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het altijd 300 posts zijn.
Nee, dat is post 18. In een topic wordt de OP meegeteld als post, namelijk als #1. In de topiclijsten (MyAT ed) wordt de OP niet meegeteld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk de nummering
Dit is bijvoorbeeld poost 19
Slipsnotquote:
Als dat post 18 is, waarom staat er dan 19 rechtsboven in de post?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat is post 18. In een topic wordt de OP meegeteld als post, namelijk als #1. In de topiclijsten (MyAT ed) wordt de OP niet meegeteld.
Heeft wel meer goede nummers hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er normaal niet veel mee, maar vind dit nummer wel fijn
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als dat post 18 is, waarom staat er dan 19 rechtsboven in de post?
En volgens jouw uitleg zou het vorige topic met 299 posts gesloten zijn, wat ook al niet klopt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat is post 18. In een topic wordt de OP meegeteld als post, namelijk als #1. In de topiclijsten (MyAT ed) wordt de OP niet meegeteld.
Dat beantwoord nog niet mijn vraag waarom er volgens jou boven mijn post (waar 19 in het hoekje staat) dat post 18 is terwijl volgens jou dus post 1 wel gewoon post 1 is.quote:
Bij mij staat er post 300, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
En de LaPo staat er gewoon als post 301 hoor.
Post 1 is de eerste reactie op de OP. Binnen het topic staat post 1 bij de OP.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat beantwoord nog niet mijn vraag waarom er volgens jou boven mijn post (waar 19 in het hoekje staat) dat post 18 is terwijl volgens jou dus post 1 wel gewoon post 1 is.
En wie heeft het over MyAT's?
In je topiclijsten of het topic zelf?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij staat er post 300, vandaar dat ik het vroeg
In het topic zelf. Ik had hem nog open toen ik wat anders ging doen. Kwam terug, topic vol...behalve dan dat Koen de lapo had...met 1 post te weinig nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In je topiclijsten of het topic zelf?
Moet je de auto-update maar uitzetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In het topic zelf. Ik had hem nog open toen ik wat anders ging doen. Kwam terug, topic vol...behalve dan dat Koen de lapo had...met 1 post te weinig nog.
En nog iets, er staat ook dit:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.
» Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
Dat zal het dan wel zijn. Als ik het topic opnieuw open, klopt het wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je de auto-update maar uitzetten.
auto-update is sowieso kut.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn. Als ik het topic opnieuw open, klopt het wel.
(en nee, ik ga autoupdate niet uitzetten)
Eckte bazen f5'en.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet steeds F5-en
Nee vrouwmens, dat gaat voortaan automagischquote:
Jawel.quote:
Dat is al een hele tijd zo maar ik vind het nog steeds vervelend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee vrouwmens, dat gaat voortaan automagisch.
Ik vind het wel prettig werken eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd zo maar ik vind het nog steeds vervelend.
Jou ondertitel en mijn signature passen trouwens erg goed bij elkaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd zo maar ik vind het nog steeds vervelend.
A match made in heavenquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou ondertitel en mijn signature passen trouwens erg goed bij elkaar.
Samen 6 seizoenen TBBT op de bank kijken, aan een stukquote:
Wat is een TBBT?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Samen 6 seizoenen TBBT op de bank kijken, aan een stuk.
The big bang theoryquote:
Ow zo! Jaaah, heb wel van die serie gehoord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
The big bang theory. Een serie, die ken je toch wel
. Daar komen haar ondertitel en mijn signature uit
.
Dat kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou ondertitel en mijn signature passen trouwens erg goed bij elkaar.
Soft kitty komt niet uit TBBT.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
The big bang theory. Een serie, die ken je toch wel
. Daar komen haar ondertitel en mijn signature uit
.
Ik ook weinigquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo! Jaaah, heb wel van die serie gehoord.
Maar ik kijk verder geen tv
Niet??? Dat moest Penny anders wel zingen voor Sheldon!! Je gaat me niet zeggen dat het daarvoor nog uit een andere serie komt..quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Soft kitty komt niet uit TBBT.
Of het bestond daarvoor gewoonweg al, buiten series. En niet alleen Penny zingt het voor hem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet??? Dat moest Penny anders wel zingen voor Sheldon!! Je gaat me niet zeggen dat het daarvoor nog uit een andere serie komt..![]()
..
Ik kende het iig nog nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of het bestond daarvoor gewoonweg al, buiten series. En niet alleen Penny zingt het voor hem.
ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kende het iig nog niet, voor mij komt het dus wel uit tbbt
.
Geweldigquote:
Ja i khoud ervanquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geweldig. Geniale serie is het ook
.
Ik ookquote:
Saaie zakquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind er geen bal aan
Maar 'k vind sowieso comedies meestal niks aan.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 14-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 364 Fera
02 162 magnetronkoffie
03 161 tijnbrein
04 110 heloef
05 109 -_Guitarist_-
06 106 Murdera
07 096 AldoTheApache
08 095 kingtoppie
09 089 muhahaha
10 088 Kaneelstokje
11 087 Vinniiee
12 084 Lokasenna
13 082 Royco1
14 080 Evie
15 072 Giertje
16 055 goldfinger1963
17 051 JijHebtGeenRokje
17 051 Jofunu-kun
19 029 MissExpert
20 027 Mistress_X
21 024 Koen66
22 017 Capstan
23 014 gewoonmezelf87
23 014 DevilsWhore
25 013 Joysa
25 013 Faxie
27 009 DaMook
28 007 TheGirlNextDoor
28 007 Memento-Mori
30 002 Nixx-
30 002 sararaats
32 001 JJH
32 001 Smack10
32 001 fietsie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Net wakker
verder wel oke, koffie
met jou?
Date vnaaf?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja
Wel goed hoor, vrijwillig eerder opgestaan om om 8 uur op het werk te zijn, zodat ik vanmiddag eerder weg kan
Moggequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:07 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen allemaal,
het is koud en nat. vreselijk begin van de week.
we kregen ook bericht wat die nepbom was van vorige week haha
Mogge heloefquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:10 schreef heloef het volgende:
Ik las date, mijn aandacht werd getrokken.
Niks gemerkt op de motor hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:12 schreef TheClown1 het volgende:
motrgen, je ziet het amper maar je wordt er erg nat van. niet fijn.
dacht ik al toen ze zei dat ze een afspraak hadquote:
Oh, ja dat weet ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht ik al toen ze zei dat ze een afspraak had
Goedemorgenquote:
quote:
Dat is wel een handige eigenschap jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet meer dan de mensen denken.. dat is het voordeel van goed kunnen luisteren, makkelijk kunnen praten en absoluut je mond kunnen houden
Hier gaat alles prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Net wakker
verder wel oke, koffie
met jou?
dat hoef ik pas om 11.30quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hier gaat alles prima.
Al druk aan het werk.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat hoef ik pas om 11.30
dus ik ga je even uitlachenwhihihi je zou maar nu aan het werk zijn whihihihi hahahaha whihihi
klopt maar ik kan wel nu lekker relaxed zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker om half 5 al vrijJij niet
Ja, ik kan dat vanavondquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt maar ik kan wel nu lekker relaxed zitten
Ok, truequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Plus ik hou gewoon van Nixx- uitlachen en plagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Tsja...quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat hoef ik pas om 11.30
dus ik ga je even uitlachenwhihihi je zou maar nu aan het werk zijn whihihihi hahahaha whihihi
Ik kan vanavond ook relaxenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat vanavond
[..]
Ok, true
Ik ben een luxepaardquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tsja...
Je hebt werkpaarden en luxepaarden.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Cryothic het volgende:
goeiemorgen
spierpijn in m'n liezen, en schrale knieën![]()
Bijna hele weekend op m'n knieen doorgebrachtwel gezellig gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Jawel, al was ik voornamelijk de enige die aan het bouwen was.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Cryothic het volgende:
goeiemorgen
spierpijn in m'n liezen, en schrale knieën![]()
Bijna hele weekend op m'n knieen doorgebrachtLegoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel kut van je spierpijnHmm, truequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook relaxenalleen iets later dan jij
![]()
Papa's vinden het speelgoed toch vaak ook leuker dan de kinderen zelf?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel, al was ik voornamelijk de enige die aan het bouwen was.
K. wilde alleen bouwen als ik de stukjes zocht, S. stopte zodra die een stukje niet kon vinden, en ging dan OF een ander boekje pakken, OF iets compleet anders doen. En Lola heeft voornamelijk met een boek en een dekentje ziek op de bank gezeten.
En jouw weekend?
Ach ja... je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lego![]()
Wel kut van je spierpijn
[..]
Hmm, true
Zit wat in. Maar beiden vinden ze het bouwen leuk hoor. Als de stukjes er maar zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Papa's vinden het speelgoed toch vaak ook leuker dan de kinderen zelf?
Hier ook goed weekend gehad, zaterdag vriend opgezocht en gisteren overdag weinig gedaan en savonds buggy,wipstoeltje en kinderstoel opgehaald in ruil voor een bosje bloemen
Uiteraard houden we ruimte overquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja... je moet er wat voor over hebben
Herfstvakantie zal ook wel deels zo verlopen. Alleen dan hebben we wat meer dagen, dus dan zie ik mezelf wel weer lego sorteren op kleur zodat t zoeken nog sneller gaat
[..]
Zit wat in. Maar beiden vinden ze het bouwen leuk hoor. Als de stukjes er maar zijn.
Als ze (te lang) moeten zoeken is de lol er snel vanaf.
Kinderkamer staat inmiddels dus vol met spullen?
Houd je wel ruimte over voor het kindje zelf?
Success, en sterkte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uiteraard houden we ruimte over
volgend weekend ledikantje in elkaar zetten, vandaag haalt nienke maxi cosi op voor ons en box hebben we bijna.
Dan zijn alle grote dingen zo'n beetje geregeld, alleen al het kleine spul nog.
Maar ik ga aankleden en op naar de verloskundige, kijken wat ze te zeggen hebben over de beeb en mijn prenatale depressie achtige klachten![]()
ik ben er ook. wel verkouden maar aanwezig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:47 schreef Cryothic het volgende:
Is Vinniiee verder de enige die wakker is?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ben er ook. wel verkouden maar aanwezig.
ow bah, ik wil het nog ff ontwijken tot na de herfstvakantie. Daarna heb ik er wel vrede mee om ziek te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:50 schreef sararaats het volgende:
De griep is definitief uitgebroken
Snotverdegodverde![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet de lezers niet te vertellen dat mijn billen ook vaak niet veilig zijn voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Plus ik hou gewoon van Nixx- uitlachen en plagen![]()
Niet altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben een luxepaardmensen mogen mij verzorgen en doen wat ik zeg
Ja maar jouw billenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je vergeet de lezers niet te vertellen dat mijn billen ook vaak niet veilig zijn voor je.
weekend begon goed maar gisteren was drama. ik kon amper wat doen. steeds maar niezen en hoesten. nu overigens ook maar helaas wel doorwerken. ik hou er niet van om zomaar ziek te melden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]weekend een beetje doorgekomen?
[..]
ow bah, ik wil het nog ff ontwijken tot na de herfstvakantie. Daarna heb ik er wel vrede mee om ziek te worden
Nee, ik ben dat ook als ik mijn koffie op heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:47 schreef Cryothic het volgende:
Is Vinniiee verder de enige die wakker is?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat ook als ik mijn koffie op heb.
De klok rond en gewekt door een groepswhatsappquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedenmorgen![]()
Heeft u lekker geslapen?
Wel minder dat je gewekt werd, maar wel lekker dat je zo lang geslapen hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De klok rond en gewekt door een groepswhatsapp
Maar ja dusJij?
Nicequote:Op maandag 15 oktober 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel minder dat je gewekt werd, maar wel lekker dat je zo lang geslapen hebt
Ik ook wel, lag er voor mijn doen vroeg in en ik werd op tijd wakker zodat ik een half uur eerder kon beginnen. Vanmiddag kan ik dus om half 5 al naar huis
Boodschappen doen, wiet halen, kijken of mijn fiets nog naar de fietsenmaker moet, de was doen, maar eerst nog heel even slapen..quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog wat op de planning voor vanmorgen/middag?
Ah oke, redelijk rustig dagje dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boodschappen doen, wiet halen, kijken of mijn fiets nog naar de fietsenmaker moet, de was doen, maar eerst nog heel even slapen..
Gewoon op quote drukken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:10 schreef Mistress_X het volgende:
Hallo iedereen die mij verwelkomde.
Ik ben slecht in meerdere users quoten
ja maar dan krijg ik maar een quote van 1 userquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon op quote drukken?
Hoi trouwens.
Dan sluit je die popup, en klik je daarna gewoon op alle posts-quote-knopjes die je wilt quotenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik maar een quote van 1 user
heb al water, dank jequote:
Ik probeer dat de volgende keer dan, dank jequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan sluit je die popup, en klik je daarna gewoon op alle posts-quote-knopjes die je wilt quoten
alleen wel lastig als je mobiel zit
[..]
heb al water, dank je
Op mobiel? Dan klopt het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik maar een quote van 1 user
Ik zit op mijn privé laptop nu.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mobiel? Dan klopt het.
multi -quote kan alleen op pc/laptop
Die popup hoef je niet eens te sluitenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan sluit je die popup, en klik je daarna gewoon op alle posts-quote-knopjes die je wilt quoten
alleen wel lastig als je mobiel zit
[..]
heb al water, dank je
Is daar iets speciaals aan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zit op mijn privé laptop nu.
Wat is alt-quote?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die popup hoef je niet eens te sluiten. Je kan trouwens ook alt+quote gebruiken.
alt-quote gaat ie niet naar benedenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is alt-quote?
En nee, de popup niet dicht, want de quoteknop staat er net naast
Met die popup gaat ie ook niet naar beneden hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
alt-quote gaat ie niet naar benedenhandig voor multiquote in druk topic
Die heb ik uit, dus don't knowquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met die popup gaat ie ook niet naar beneden hoorAlleen als je hem sluit maar dat is niet nodig.
Als ik naast de popup klik om hem te sluiten gaat ie ook niet naar beneden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met die popup gaat ie ook niet naar beneden hoorAlleen als je hem sluit maar dat is niet nodig.
alt indrukken en dan op quote knopje klikkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ik naast de popup klik om hem te sluiten gaat ie ook niet naar beneden.
Maar hoe alt-quoten we dan ?
Hmm, inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ik naast de popup klik om hem te sluiten gaat ie ook niet naar beneden.
Maar hoe alt-quoten we dan ?
What she saidquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
alt indrukken en dan op quote knopje klikken
[/quote]quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
[quote]alt indrukken en dan op quote knopje klikken
quote:
dat probeerde ik dus, toen was die popup opeens weg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon op de quoteknop klikken en dan scrollen of ctrl+f5'en.
Dat opent bij mij gewoon die popupquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
alt indrukken en dan op quote knopje klikken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon op de quoteknop klikken en dan scrollen of ctrl+f5'en.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Mistress_X het volgende:
Geen zin meer in, ik doe het wel individueel
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat probeerde ik dus, toen was die popup opeens weg.
Welke popup? Ik heb heul geen popupquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat probeerde ik dus, toen was die popup opeens weg.
Die quote knop, dan krijg je die popup waarin je kan schrijven, die bedoel ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke popup? Ik heb heul geen popup
Die kun je uitzetten. Die hoeft niet iedereen te hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die quote knop, dan krijg je die popup waarin je kan schrijven, die bedoel ik.
Ja maar hoe quote je dan iemand/reageer je op iemand?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die kun je uitzetten. Die hoeft niet iedereen te hebben.
En als ie aan staat is alt-quoten waarschijnlijk niet meer nuttigquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die kun je uitzetten. Die hoeft niet iedereen te hebben.
Wordt gewoon in het vakje onderaan neer gezetquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja maar hoe quote je dan iemand/reageer je op iemand?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En als ie aan staat is alt-quoten waarschijnlijk niet meer nuttig
Serieus? Die heb ik dan lang geleden uit gezet en daarna vergeten. Of is dat hetzelfde ding dat verschijnt als je quote in een vol topic?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die quote knop, dan krijg je die popup waarin je kan schrijven, die bedoel ik.
Ik heb de klok al rond geslapen vannacht, alleen werd gewekt door mensen die het leuk vonden ineens veel te gaan praten in een groepswhatsapp. Vind het lekkerder om wakker te worden uit mezelf op een dag waar dat kan..quote:
Ahhh zo. Ik vind het toch fijner die popup te gebruiken, maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wordt gewoon in het vakje onderaan neer gezet
Moet je ook het geluid van je mobiel uitzetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de klok al rond geslapen vannacht, alleen werd gewekt door mensen die het leuk vonden ineens veel te gaan praten in een groepswhatsapp. Vind het lekkerder om wakker te worden uit mezelf op een dag waar dat kan..![]()
Maar ik kon dus niet meer slapen
Dat eerste denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Die heb ik dan lang geleden uit gezet en daarna vergeten. Of is dat hetzelfde ding dat verschijnt als je quote in een vol topic?
kom bij mij in bed liggen, ik zorg ervoor dat je slaapt.quote:
Hij lijkt daar wel op ja, maar dan met smilies en al (kan je misschien ook uitzetten, geen ideequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Die heb ik dan lang geleden uit gezet en daarna vergeten. Of is dat hetzelfde ding dat verschijnt als je quote in een vol topic?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kom bij mij in bed liggen, ik zorg ervoor dat je slaapt.
Dat is wel kut ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de klok al rond geslapen vannacht, alleen werd gewekt door mensen die het leuk vonden ineens veel te gaan praten in een groepswhatsapp. Vind het lekkerder om wakker te worden uit mezelf op een dag waar dat kan..![]()
Maar ik kon dus niet meer slapen
ik denk de 2e.quote:
stom, gewoon normale multiquote, zoals bij de oude layouts.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij lijkt daar wel op ja, maar dan met smilies en al (kan je misschien ook uitzetten, geen idee)
Preciesquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt dat je al lang had geslapen
Kennelijk niet, want mn broertje heeft me vannacht uit wanhoop gebeld omdat mn ouders slaande ruzie hadden. Hij had me nodig vannacht. Maar goed dat ik mijn geluid aan had dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Moet je ook het geluid van je mobiel uitzetten.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kom bij mij in bed liggen, ik zorg ervoor dat je slaapt.
Nou, zie hierboven. Ik doe dat niet. Mensen die me daadwerkelijk nodig hebben midden in de nacht moeten me gewoon kunnen bellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja.
Ik zet mijn phone altijd gewoon op stil als ik ga slapen, word ik ook niet wakker van sms e-mails of telefoontjes
Ik heb zelf net 6 uurtjes geslapen, ik kruip gewoon tegen tgnd aan en ga verder slapen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]volgens mij heb je andere plannen
Nee, aan laten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Moet je ook het geluid van je mobiel uitzetten.
Mijn broertje had me vannacht nodig want mn ouders hadden slaande ruzie. Ik laat hem niet stikken omdat ik een goede nachtrust nodig heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Waarom zou je? verstoord flink je nachtrust hoor.
The Walking dead seizoen 3 is gister begonnenquote:
Ja okee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn broertje had me vannacht nodig want mn ouders hadden slaande ruzie. Ik laat hem niet stikken omdat ik een goede nachtrust nodig heb.
Nope, heb mijn meldingsgeluid veranderd en daar word ik niet wakker van. Mijn ringtone wel, maar niemand die mij belt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Waarom zou je? verstoord flink je nachtrust hoor.
En die heb ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja okee.
Gelukkig hebben wij daarom een huistelefoon met geheim nummer, als er echt stront aan de knikker is belt men daar op. Bijvoorbeeld iets in de familie, of dat mijn vriend opeens opgeroepen word door zijn werk ivm een calamiteit. Maar daar heeft hij meestal zijn buzzer bij zich.
Dat is ook een mogelijkheid ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, heb mijn meldingsgeluid veranderd en daar word ik niet wakker van. Mijn ringtone wel, maar niemand die mij belt.
Precies.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja, dan heb je helaas geen andere optie
Komt bij mij ook zelden voor. Maar als ik midden in de nacht naar iemand toe moet omdat die me nodig heeft doe ik dat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 'm altijd aanstaan en sowieso op trillen. Van emailtjes/whatsapp/smsjes wordt ik meestal niet wakker, als er gebeld wordt wel. Nooit gehad dat iemand mij middenin de nacht ging bellen als ik niet wakker was
Ik heb eens een stalker gehad, die bleef maar bellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 'm altijd aanstaan en sowieso op trillen. Van emailtjes/whatsapp/smsjes wordt ik meestal niet wakker, als er gebeld wordt wel. Nooit gehad dat iemand mij middenin de nacht ging bellen als ik niet wakker was
En gelijk heb jequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt bij mij ook zelden voor. Maar als ik midden in de nacht naar iemand toe moet omdat die me nodig heeft doe ik dat.
Hmm ja, maar dat is dan ook een uitzondering.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb eens een stalker gehad, die bleef maar bellen.
Vandaar dat ik nu altijd mijn phone op stil zet.
Dat vind ik echt tof van je, dat je dat doetquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt bij mij ook zelden voor. Maar als ik midden in de nacht naar iemand toe moet omdat die me nodig heeft doe ik dat.
hartje was duidelijk en moet naar de psycholoog en waarschijnlijk psychiater voor mn depriheid. Ging goed dusquote:
Huistelefoon word ik niet wakker vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid ja.
Maar tja, een ieder zijn eigen voorkeuren
Ik zet hem uit, en in geval van echte nood weten de juiste mensen ons via de huistelefoon te bereiken.
Wel doen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hartje was duidelijk en moet naar de psycholoog en waarschijnlijk psychiater voor mn depriheid. Ging goed dus
Ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huistelefoon word ik niet wakker van
Komt goed schatjequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hartje was duidelijk en moet naar de psycholoog en waarschijnlijk psychiater voor mn depriheid. Ging goed dus
ik moet wel anders gaat het misquote:
Nummer blokkeren holladieeee. Maar groot gelijk, ik ken het. Ik deed m toen ook altijd op stil oid.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb eens een stalker gehad, die bleef maar bellen.
Vandaar dat ik nu altijd mijn phone op stil zet.
dat doe ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig dat je er zelf ook zo over denktquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet wel anders gaat het mis
Same here, zelfs op trilstand maakt hij me wakker, als hij van het nachtkastje dondert.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doe ik ook
mijn foon ligt bijna altijd wel naast me als ik slaap
Ja, direct nummer blokkeren. Geluid uit zal ik nooit doen. Stel dat nou net die ene nacht iemand jou nodig heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nummer blokkeren holladieeee. Maar groot gelijk, ik ken het. Ik deed m toen ook altijd op stil oid.
bneden en er word alleen voor mijn ouders gebeld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ligt op ons nachtkastje en is vreselijk luid
Bij mij dus ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doe ik ook
mijn foon ligt bijna altijd wel naast me als ik slaap
Jij werd ook telefonisch gestalked?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nummer blokkeren holladieeee. Maar groot gelijk, ik ken het. Ik deed m toen ook altijd op stil oid.
Als ze anoniem bellen, kan je t nummer niet blokkeren he.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, direct nummer blokkeren. Geluid uit zal ik nooit doen. Stel dat nou net die ene nacht iemand jou nodig heeft.
"onbekend" idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze anoniem bellen, kan je t nummer niet blokkeren he.
same here tijdje terug had ik em snachts aan de lader en juist die nacht had er iemand gebeld die me dringend nodig hadquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij dus ook![]()
Naast/onder mn kussen.
Heb eens zo iemand gehad. Toenmalige vriend nam op een gegeven moment op alsof hij van de politie was. Nooit meer last gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn oplader is altijd bij mn bed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
same here tijdje terug had ik em snachts aan de lader en juist die nacht had er iemand gebeld die me dringend nodig had
Goedemorgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuh, blokkeren op whatsapp en geen afgeschermde nummers opnemen. Die keer daarvoor had iets meer nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij werd ook telefonisch gestalked?
Heb jij toen nog verdere actie ondernomen?
hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb eens zo iemand gehad. Toenmalige vriend nam op een gegeven moment op alsof hij van de politie was. Nooit meer last gehad.
aah dat scheelt wel jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn oplader is altijd bij mn bed.
mijn huisgenoot heeft ervoor gezorgd dat het ophield. Gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb eens zo iemand gehad. Toenmalige vriend nam op een gegeven moment op alsof hij van de politie was. Nooit meer last gehad.
op thuisnummer? dan zou ik bijna zeggen dat ze het checken of iemand thuis is voordat ze gaan inbreken ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
Een vriendin van me werd altijd gebeld als haar ouders op vakantie waren, en dan ook om 3 uur snachts enzo. Zodra haar ouders terug waren hield het op.
Fucking creepy.
Toch is het erg irritant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
neuh, blokkeren op whatsapp en geen afgeschermde nummers opnemen. Die keer daarvoor had iets meer nodig.
en mobiel ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
op thuisnummer? dan zou ik bijna zeggen dat ze het checken of iemand thuis is voordat ze gaan inbreken ofzo
Dat lijkt mij inderdaad ook het geval ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
en mobiel ja.
Ik krijg dan het idee dat het toch iemand is die haar ook echt kent en volgt enzo.
Ach, in nederland kom je overal mee weg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch is het erg irritant.
Mijn vriend heeft al eens geopperd om de volgende keer dat die stalker weer belt om echt af te spreken. Zodat mijn vriend hem eens aan kon pakken.
Dat aanbod wees ik vriendelijk af, straks zit hij in de problemen.
iemand heeft een zieke geest en vind dat grappig of het is inderdaad iemand die ze goed kennen en iets freaky in gedachten heeft want dat is niet normaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
en mobiel ja.
Ik krijg dan het idee dat het toch iemand is die haar ook echt kent en volgt enzo.
Laat je vriend opnemen en wat bedreigingen maken. Helpt ook alquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch is het erg irritant.
Mijn vriend heeft al eens geopperd om de volgende keer dat die stalker weer belt om echt af te spreken. Zodat mijn vriend hem eens aan kon pakken.
Dat aanbod wees ik vriendelijk af, straks zit hij in de problemen.
Hahaha, nee, lijkt me geen goed planquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat je vriend opnemen en wat bedreigingen maken. Helpt ook al
Waarom niet, als het helpt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hahaha, nee, lijkt me geen goed plan
Kan wel, dat heet Whitelisten... had ik op een SonyEricsson ooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
precies, dat soort functies zijn inderdaad handig. wil niet voor ieder klein ding gestoord worden, vooral als je vrienden hebt die zombies zijn en tot in de vroege ochtend van alles en nog wat doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan wel, dat heet Whitelisten... had ik op een SonyEricsson ooit.
Als ik hem op z'n slaap-stand zette, kon ik alleen gebeld worden door m'n moeder, m'n broertje, m'n tante, LL en haar ouders. (voor noodgevallen altijd bereikbaar, zeker met de gezondheid van m'n mams).
Voor andere nummers (onbekend of niet) deed m'n telefoon niks.
Haha ja, van die grapjassen die om 5 uur snachts gaan bellen over "dat lekkere wijf dat ik bijna versierd had".quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
precies, dat soort functies zijn inderdaad handig. wil niet voor ieder klein ding gestoord worden, vooral als je vrienden hebt die zombies zijn en tot in de vroege ochtend van alles en nog wat doen
precies in hun dronken bui en zo. tja die tijd is voorbij voor mij. kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst uit ben geweest tot de vroege ochtend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, van die grapjassen die om 5 uur snachts gaan bellen over "dat lekkere wijf dat ik bijna versierd had".
vooral als ze dronken zijn is dat erg annoyingquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
precies, dat soort functies zijn inderdaad handig. wil niet voor ieder klein ding gestoord worden, vooral als je vrienden hebt die zombies zijn en tot in de vroege ochtend van alles en nog wat doen
het is niet 'operatie invade iran' een hele week plannen?? wat valt er allemaal te plannen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan zit hij weer een hele week plannen te maken om die stalker aan te pakken.
Houdt hem van de straat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wut, dat is handigquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan wel, dat heet Whitelisten... had ik op een SonyEricsson ooit.
Als ik hem op z'n slaap-stand zette, kon ik alleen gebeld worden door m'n moeder, m'n broertje, m'n tante, LL en haar ouders. (voor noodgevallen altijd bereikbaar, zeker met de gezondheid van m'n mams).
Voor andere nummers (onbekend of niet) deed m'n telefoon niks.
Dreigen, niet afspreken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Om hem fysiek dus aan te pakken, dat wil ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het is niet 'operatie invade iran' een hele week plannen?? wat valt er allemaal te plannen?
geweld is nooit de oplossing!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Om hem fysiek dus aan te pakken, dat wil ik niet.
goeiemorgenquote:
Hey Mistressquote:
https://play.google.com/s(...)ofileScheduler&hl=nlquote:
quote:
Mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Mistress
Jep, heb een goed humeur de laatste dagen.Met jou?
Dat is fijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mooi
Ja alles rustig hier, thuiswerken weer, vriend die de komende 2 weken niet weg hoeft
ben jaloersquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik heb herfstvakantie. Lekker rustig aan doen met alles.
Hihi.quote:
Strookjes loshalen, en apart wassen... staat waarschijnlijk ook in het labeltje "kleuren apart wassen"quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Joysa het volgende:
Een shirt met zwarte en witte strepen.. moet die bij de donkere of de witte was?
Ik volgende week pasquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik heb herfstvakantie. Lekker rustig aan doen met alles.
Eerst keer handwassen als hij nieuw is. Daarna kan hij bij donker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Joysa het volgende:
Een shirt met zwarte en witte strepen.. moet die bij de donkere of de witte was?
Ik wissel het af.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Joysa het volgende:
Ik doe wel eens n aparte was draaien voor wit met bonte was, dus shirts zoals die van jou. Dat gaat altijd goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Joysa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |