Heel de IB-groep heeft zijn gebrekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zwabbert alle kanten op en de informatie verstrekking heeft zo zijn gebreken...
Maar inderdaad... Het schijnt als ik goed opgelet heb 95 per maand te zijn nu als je geen recht hebt op studenten OV maar je hem nog wel aan hebt staan... Dat was eerst 64 euro...
Ik weet verder niet hoe dat verder werkt met kosten... als je er nog wel recht op hebt...
Zal ook wel 95 zijn oid.
BBquote:
Weltrusten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste posts gingen erg snel
owja, slapen ging ik![]()
Jongen, ik luister Saybia nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die stuurde ik je net op FB
Maar die wilde je niet kijken
Ik heb 600 euro betaald aan die zooi omdat hij bij mij nog aanstond...quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel de IB-groep heeft zijn gebreken
ik heb een half jaar lang maar 118,- stufi gekregen doordat zij een fout gemaakt hadden en ik daardoor te vroeg uitbetaald kreeg. Probeer van 118,- maar eens je huur te betalen en te eten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 600 euro betaald aan die zooi omdat hij bij mij nog aanstond...
Ook al ben ik ervoor naar het station geweest etc om hem stop te zetten terwijl zij zeggen dat dat niet kan als je niet op de site hebt aangestreept dat je hem wilt stopzetten..
En dat ook allemaal terwijl ik op de site ook heb aangekaard te willen stoppen, maar ik zou dan niet op ''bevestigen rechtonder de pagina hebben geklikt'' oid.
En daar betaal ik 600 eu voor, ook al heb ik bewijs het niet gebruikt te hebben.
1 verwijderd? Dunno.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kan het laatste topic nou dicht zijn gegaan met 300 ipv 301 posts?
Omdat het altijd 300 posts zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kan het laatste topic nou dicht zijn gegaan met 300 ipv 301 posts?
Ik bedoelde natuurlijk de nummeringquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het altijd 300 posts zijn.
Nee, dat is post 18. In een topic wordt de OP meegeteld als post, namelijk als #1. In de topiclijsten (MyAT ed) wordt de OP niet meegeteld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk de nummering
Dit is bijvoorbeeld poost 19
Slipsnotquote:
Als dat post 18 is, waarom staat er dan 19 rechtsboven in de post?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat is post 18. In een topic wordt de OP meegeteld als post, namelijk als #1. In de topiclijsten (MyAT ed) wordt de OP niet meegeteld.
Heeft wel meer goede nummers hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er normaal niet veel mee, maar vind dit nummer wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |