Dus iedere homo moet maar nader worden onderzocht volgens jou?quote:Wie daar geen spontane erectie/waterval van in zijn of haar broekje krijgt, verwijs ik graag door naar R&P.
Oh ja, gvd, ik had 't stuk nog een keer moeten nalezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus iedere homo moet maar nader worden onderzocht volgens jou?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:07 schreef Meloewa het volgende:
Wat een walgelijke handen, ik zou er mijn hond nog van afschoppen.
Ja, je gelóóft 't niet, he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Een vriendin van mij had van die babyvet handjes en vingertjes.. Vond ik best ranzig op een of andere manier.
Verder gewoon korte, verzorgde en gelakte nagels. Geen nepspul en kermissen op d'n vingers
Ga eens weg joh wat heeft dit er nou mee te maken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:34 schreef Polacco het volgende:
Mensen die hun hand in hun mond stoppen tijdens het uitgaan
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eens weg joh wat heeft dit er nou mee te maken?
Dit is nog maar een kleine stap verder hoor.quote:
ik zie jou al nagels checkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:18 schreef RickoKun het volgende:
Kk smerige klauwen in de OP
Handen moeten mooi zijn, ik let daar ook erg op bij dames. Als ze van die afgekluifde ingedeukte nagels hebben dan vind ik dat nou niet heel errg geil.
Stiekem maak ik foto's van chicks hun handen en beer mij daar dan op afquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zie jou al nagels checkenen rollen met je ogen.. 0-0
Gluiperdjequote:Op maandag 15 oktober 2012 03:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stiekem maak ik foto's van chicks hun handen en beer mij daar dan op af
Touchéquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat geloof ik wel na je wc kappt topic xD wat had jij mooie handen en nagels en....
Bruine vlekken? bedoel je eelt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:21 schreef rosepetals het volgende:
Van die ruwe werkhanden met bruine vlekken
Ik heb geen idee wat ik bedoel, maar ik zie eigenlijk best vaak mensen die van die bruine vlekken op hun handen hebben die je er niet af kan wassenquote:
mannen die dat doen. Echt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:25 schreef sinepedraap het volgende:
Ik bijt nagelsKunnen ze ook niet vies worden hihi
Ja ik weet kan er niks aan doen man doe het al sinds ik 5 ben of zo. Soms ff niet dan weer wel, vaak als ik me verveel of stress heb etcquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen die dat doen. Echt.![]()
![]()
Ik heb alleen kleine blonde haartjes op mijn handen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen zonder haar op hun handen, vingers en knokkelsVan die schattige babyhandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Sommige psychologen denken dat nagelbijten te maken heeft met ingehouden agressiequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik weet kan er niks aan doen man doe het al sinds ik 5 ben of zo. Soms ff niet dan weer wel, vaak als ik me verveel of stress heb etc
Achja beter nagelbijten dan nogquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sommige psychologen denken dat nagelbijten te maken heeft met ingehouden agressie![]()
Ik beet overigens ook altijd, ook echt heel ergMaar sinds 3 jaar mee gestopt.
Kan ik mee inkomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sommige psychologen denken dat nagelbijten te maken heeft met ingehouden agressie![]()
Ik heb een collega die alleen zijn duimnagel laat groeien. Net zo ergquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:46 schreef Greci het volgende:
Terecht klacht. Afgeklauwde nagels zijn naar mijn mening één van de grootste afknappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |