Dus iedere homo moet maar nader worden onderzocht volgens jou?quote:Wie daar geen spontane erectie/waterval van in zijn of haar broekje krijgt, verwijs ik graag door naar R&P.
Oh ja, gvd, ik had 't stuk nog een keer moeten nalezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus iedere homo moet maar nader worden onderzocht volgens jou?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:07 schreef Meloewa het volgende:
Wat een walgelijke handen, ik zou er mijn hond nog van afschoppen.
Ja, je gelóóft 't niet, he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Een vriendin van mij had van die babyvet handjes en vingertjes.. Vond ik best ranzig op een of andere manier.
Verder gewoon korte, verzorgde en gelakte nagels. Geen nepspul en kermissen op d'n vingers
Ga eens weg joh wat heeft dit er nou mee te maken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:34 schreef Polacco het volgende:
Mensen die hun hand in hun mond stoppen tijdens het uitgaan
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eens weg joh wat heeft dit er nou mee te maken?
Dit is nog maar een kleine stap verder hoor.quote:
ik zie jou al nagels checkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:18 schreef RickoKun het volgende:
Kk smerige klauwen in de OP
Handen moeten mooi zijn, ik let daar ook erg op bij dames. Als ze van die afgekluifde ingedeukte nagels hebben dan vind ik dat nou niet heel errg geil.
Stiekem maak ik foto's van chicks hun handen en beer mij daar dan op afquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zie jou al nagels checkenen rollen met je ogen.. 0-0
Gluiperdjequote:Op maandag 15 oktober 2012 03:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stiekem maak ik foto's van chicks hun handen en beer mij daar dan op af
Touchéquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat geloof ik wel na je wc kappt topic xD wat had jij mooie handen en nagels en....
Bruine vlekken? bedoel je eelt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:21 schreef rosepetals het volgende:
Van die ruwe werkhanden met bruine vlekken
Ik heb geen idee wat ik bedoel, maar ik zie eigenlijk best vaak mensen die van die bruine vlekken op hun handen hebben die je er niet af kan wassenquote:
mannen die dat doen. Echt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:25 schreef sinepedraap het volgende:
Ik bijt nagelsKunnen ze ook niet vies worden hihi
Ja ik weet kan er niks aan doen man doe het al sinds ik 5 ben of zo. Soms ff niet dan weer wel, vaak als ik me verveel of stress heb etcquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen die dat doen. Echt.![]()
![]()
Ik heb alleen kleine blonde haartjes op mijn handen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen zonder haar op hun handen, vingers en knokkelsVan die schattige babyhandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Sommige psychologen denken dat nagelbijten te maken heeft met ingehouden agressiequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik weet kan er niks aan doen man doe het al sinds ik 5 ben of zo. Soms ff niet dan weer wel, vaak als ik me verveel of stress heb etc
Achja beter nagelbijten dan nogquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sommige psychologen denken dat nagelbijten te maken heeft met ingehouden agressie![]()
Ik beet overigens ook altijd, ook echt heel ergMaar sinds 3 jaar mee gestopt.
Kan ik mee inkomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sommige psychologen denken dat nagelbijten te maken heeft met ingehouden agressie![]()
Ik heb een collega die alleen zijn duimnagel laat groeien. Net zo ergquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:46 schreef Greci het volgende:
Terecht klacht. Afgeklauwde nagels zijn naar mijn mening één van de grootste afknappers.
Je handen kun je dan niet echt aantrekkelijk of mooi noemen. Maar gelukkig zijn je handen slechts een deel van het totaalplaatje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
Leuk voor de mensen met een chronische huidziekte
Die van mij hebben door langdurig eczeem overal sneeen en geen nagelriemen meer. Jammer dat ik nu meteen onaantrekkelijk ben geworden.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 06:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en ook altijd mooi vijl + nagelriemen dingesen
Dat heb ik met vrouwen die niet deepthroaten. Lazer lekker op zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:01 schreef Fascination het volgende:
Ieder weldenkend mens zal het met mij eens zijn dat welgevormde, sierlijke handen met verzorgde (eventueel gelakte) nagels het toppunt van vrouwelijkheid is.Stel je deze situatie voor: Je zit naast een begeerlijke vrouw op de sofa. Zij streelt sensueel met haar vingers langs je wangen en over je lippen. Wie daar geen spontane erectie/waterval van in zijn of haar broekje krijgt, verwijs ik graag door naar R&P.
Anyway, toch bestaan er op deze planeet mensen die het belang van welgevormde handen niet inzien.Ze komen dan met lachwekkende argumenten als: "Ja, handen zijn voor mij niet belangrijk, doe mij maar een goede kont."
Ik heb de waarde van een kont nooit zo ingezien. Ja, je kunt er in knijpen, je kunt er petsen op geven (hihi [ afbeelding ]), maar dan houdt het toch al wel op? Je kunt je daarentegen laten strelen door iemands handen, je laten vingeren/trekken (debiel woord
) door iemands handen, op vingers zuigen
en hand in hand lopen heeft ook best zijn charme. 4-0 voor handen, yay.
Ik zal er eerlijk in zijn dat onverzorgde handen best een afknapper voor me zijn. Dus tegen de mensen die in het bezit zijn van zulke handen
[ afbeelding ]
zeg ik: nee.
Is trollquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Meen je dit? Een vrouw die gelakte nagels ordinair noemt ben ik nog nooit tegengekomen.
Je bent nu verantwoordelijk voor mijn stijfje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:01 schreef Fascination het volgende:
Ieder weldenkend mens zal het met mij eens zijn dat welgevormde, sierlijke handen met verzorgde (eventueel gelakte) nagels het toppunt van vrouwelijkheid is.Stel je deze situatie voor: Je zit naast een begeerlijke vrouw op de sofa. Zij streelt sensueel met haar vingers langs je wangen en over je lippen. Wie daar geen spontane erectie/waterval van in zijn of haar broekje krijgt, verwijs ik graag door naar R&P.
Anyway, toch bestaan er op deze planeet mensen die het belang van welgevormde handen niet inzien.Ze komen dan met lachwekkende argumenten als: "Ja, handen zijn voor mij niet belangrijk, doe mij maar een goede kont."
Ik heb de waarde van een kont nooit zo ingezien. Ja, je kunt er in knijpen, je kunt er petsen op geven (hihi [ afbeelding ]), maar dan houdt het toch al wel op? Je kunt je daarentegen laten strelen door iemands handen, je laten vingeren/trekken (debiel woord
) door iemands handen, op vingers zuigen
en hand in hand lopen heeft ook best zijn charme. 4-0 voor handen, yay.
Ik zal er eerlijk in zijn dat onverzorgde handen best een afknapper voor me zijn. Dus tegen de mensen die in het bezit zijn van zulke handen
[ afbeelding ]
zeg ik: nee.
dwc?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik weet van wie die hand is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre, tja, het boeit mij niet zo joh. Als ze maar niet ranzig zijn. Ik heb mijn nagels wel altijd iets langer en vijl ze ook. Maar ik heb van die slappe rotdingen die binnen no time weer afscheuren als ze wat langer zijn. Plus mijn duim-nagel is chronisch mislukt, die ziet er echt fucked up uit en kan ik ook gewoon niks aan veranderen, helaas..
Jij bent zelf een lelijke trollaapquote:
Ja (bij handen dan, voeten zijn prima)quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Meen je dit? Een vrouw die gelakte nagels ordinair noemt ben ik nog nooit tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat.
Niets is mooier dan goedverzorgde schone nagellakvrije handen!!!
Teenduim?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre, tja, het boeit mij niet zo joh. Als ze maar niet ranzig zijn. Ik heb mijn nagels wel altijd iets langer en vijl ze ook. Maar ik heb van die slappe rotdingen die binnen no time weer afscheuren als ze wat langer zijn. Plus mijn duim-nagel is chronisch mislukt, die ziet er echt fucked up uit en kan ik ook gewoon niks aan veranderen, helaas..
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij bent zelf een lelijke trollaap
[..]
Ja (bij handen dan, voeten zijn prima)
Vrouwen met gelakte nagels zijn vaak of puber of ordinair, vooral met opvallende kleuren.
Wat ik ook vaak zie is afgebrokkelde nagellak zoalsWijoo schiet even uit je slof, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat.
Niets is mooier dan goedverzorgde schone nagellakvrije handen!!!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hou je mond.quote:
Nee, ik zeg toch niet teenduimnagel? Mijn gewone duimnagel, van mijn rechterhand om even precies te zijn.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij bent zelf een lelijke trollaap
[..]
Ja (bij handen dan, voeten zijn prima)
Vrouwen met gelakte nagels zijn vaak of puber of ordinair, vooral met opvallende kleuren.
Wat ik ook vaak zie is afgebrokkelde nagellak zoalsOkay jouw mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat.
Niets is mooier dan goedverzorgde schone nagellakvrije handen!!!![]()
Ik vind het juist heel mooi en een leuke toevoeging.
Dat snap ik, maar is het een teenduim? Wat Megan Fox ook heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch niet teenduimnagel? Mijn gewone duimnagel, van mijn rechterhand om even precies te zijn.
Oh, hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is het een teenduim? Wat Megan Fox ook heeft.
Wat is er precies mee dan? Gewoon de vorm of heb je een ongeluk gehad ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, haha
Nee, de duim ziet er gewoon normaal uit. Het is de nagel van die duim die helemaal naar de klote is. Al sinds ik 12 ben, ofzo.
Teenduim?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb werkelijk waar geen idee. Dat ding groeit niet normaal. Er zitten allemaal bobbels in en een grote scheur in het midden, alsof je met een mesje of zo daar in bent gaan krassen. Maar hij zit altijd op dezelfde plek en dat is al jaren zo. Het groeit niet weg, jammer genoeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er precies mee dan? Gewoon de vorm of heb je een ongeluk gehad ofzo?
Dat is natuurlijk niet eerlijk, zij is helemaal verbouwd dus daar moet je geen mooie nagels van verwachten.quote:
Ik moest echt 1 minuut kijken voor ik begreep dat de vingers wat kort ogen, is dat het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet eerlijk, zij is helemaal verbouwd dus daar moet je geen mooie nagels van verwachten.
Wut? Dat onding is afschuwelijk. Als een afgestompte piemel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik moest echt 1 minuut kijken voor ik begreep dat de vingers wat kort ogen, is dat het?
Echt vrouwen hebben zoveel meer oog voor detail, zoiets valt toch niet eens op
Wilde je nagel plaatsen maar foto doet het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Meloewa het volgende:
ik heb juist hele stevige lange nagels, nagelbijters zijn er altijd jaloers op.
Ja haar duim heeft een beetje een vage vorm toch, wat dunner en dan aan het uiteinde wat dikker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wut? Dat onding is afschuwelijk. Als een afgestompte piemel.
Wat? :$ ja moet wel zeggen dat ik soms ze ook wel eens verwaarloos met nagellak.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Wilde je nagel plaatsen maar foto doet het niet.
Één en al photoshop. Zelfs zij heeft haar nagels niet laten verbouwen, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja haar duim heeft een beetje een vage vorm toch, wat dunner en dan aan het uiteinde wat dikker.
Ik weet het allemaal niet en begrijp er geen drol van joh. Alleen die duim ziet er een beetje raar uit volgens mij. Maar om daar nou zo'n punt van te maken vind ik echt gezeik om niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Één en al photoshop. Zelfs zij heeft haar nagels niet laten verbouwen, toch?
Fucking ziekquote:
Flamingo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik bedoel zon roze vogel weet naam niet meer die nagels lijken erop
Oooiii meidquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb op mijn grote teen zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Zet zoiets dan in spoilertags, dit is echt smerigquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |