Echt nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen kurwa zeggen, dat vinden ze niet zo leuk
quote:
Hij loopt toch aardig?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe reanimatiepoging
Het is gewoon een verkapt naamtopicquote:
Vast nietquote:
quote:
Haha!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee. Ze klaagde erover dat anderen haar TT's niet waardeerden.
Ik weet tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!
Daar moet je gewoon schijt aan hebben
quote:
quote:
Hoi Capstanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook wel eens
Nogmaals goedenavond, allen.
Zo voorbijquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Capstan
Hoe was je weekend?
Avond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook wel eens
Nogmaals goedenavond, allen.
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijtquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijt
Edit:Wacht eens even, volgens mij was dat gister
Vriendje en ik kwamen er om half 3 uit vandaag en we hebben tussen 5 en 7 ook nog liggen slapenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijt
Edit:Wacht eens even, volgens mij was dat gister
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar...hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje en ik kwamen er om half 3 uit vandaag en we hebben tussen 5 en 7 ook nog liggen slapen
aldoquote:
and the battle goes onquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb mijn huisgenote wijsgemaakt dat ik oostindisch doof ben
preciesquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
staat ze aan mijn deur te kloppen, ik gaf geen reactie want het werd gezeik dat wist ik alDus ik stap 10 minuten later mijn kamer uit: Oh je was er wel
Waarom reageer je dan niet ??
![]()
dus ik: ja ik ben oostindisch doofZij: Wat is dat? ik: ja dan hoor je af en toe niet zo goed
Ik kon zelf het lachen ook bijna niet inhoudenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
staat ze aan mijn deur te kloppen, ik gaf geen reactie want het werd gezeik dat wist ik alDus ik stap 10 minuten later mijn kamer uit: Oh je was er wel
Waarom reageer je dan niet ??
![]()
dus ik: ja ik ben oostindisch doofZij: Wat is dat? ik: ja dan hoor je af en toe niet zo goed
Voor een gelegenheid? Of zomaar ineens?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een nette jurk kopen van mijn ouders
Wat ergquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zou jou best wel eens leuk kunnen staanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nouja, omdat ik er in het geval van een gelegenheid niet een heb, niet voor iets bijzonders verder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor een gelegenheid? Of zomaar ineens?
Newb moest lachen van het ideequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou jou best wel eens leuk kunnen staan
leuk toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
als ze al weet hoe google werktquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kon zelf het lachen ook bijna niet inhoudenLijkt me leuk als ze het nu gaat googlen ofzo
Heel moe zijn. En dat was sowieso after sex, dan gaat het wat makkelijker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar...hoe doe je dat?
Als zij betalen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slecht in dingen uitzoeken.Maar ze betalen eigenlijk bijna alles in mijn leven alquote:![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje arm, ik dit netjes genoeg?ga je naar een begrafenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slecht in dingen uitzoeken.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Vooruit danquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel moe zijn. En dat was sowieso after sex, dan gaat het wat makkelijker.
Vertel mij watquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom bestaat er geen steunpunt voor mensen die de kunst van het shoppen niet begrijpen
Ga gewoon naar stad, pas wat dingen en koop je sufquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom bestaat er geen steunpunt voor mensen die de kunst van het shoppen niet begrijpen
Meanwhile, in Africa...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Daar hebben we zussen/vrouwen voorquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik ken niet eens de kledingwinkels en de soorten kleding die ze er verkopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga gewoon naar stad, pas wat dingen en koop je suf
Maar ik ben toch een zus/vrouwquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar hebben we zussen/vrouwen voor
Bij mij is het meer dat ik steeds maar weer nieuwe dingen moest kopen omdat ik maar af bleef vallen...hopelijk heeft het zich nu wel gestabiliseerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ik eens iets leuks zie is het meestal niet eens in de buurt van mijn budget
Ja nou en? Ik ben toch ook een man maar houd niet van voetbal en auto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog flauwer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje arm, is dit netjes genoeg?Niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slecht in dingen uitzoeken.
[..]
Maar ze betalen eigenlijk bijna alles in mijn leven al
Dan betaal je het zelf.Was ook niet mijn planningquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit dan
Maar midden op de dag...ik weet nietIk wil wel helpen. Hoewel ik ook geen stershopper ben, ik shop als een man.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Heb je tips voor iets nets en het liefst zwarts?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet doen.
Dan betaal je het zelf.
[..]
Was ook niet mijn planning
[..]
Ik wil wel helpen. Hoewel ik ook geen stershopper ben, ik shop als een man.
zwarte bhquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je tips voor iets nets en het liefst zwarts?
Helemaal zwart of mag er ook iets van kleur in zitten? En wat voor bouw heb je?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je tips voor iets nets en het liefst zwarts?
Dan moet je maar even langskomen om te showenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik daar al aan zou doen zou er ook nog geen webcam/camera in de buurt zijn
Zo zie ik eruit:quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal zwart of mag er ook iets van kleur in zitten? En wat voor bouw heb je?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
flauw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog flauwer:Ik ga kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo zie ik eruit:
[ afbeelding ]
En er mag best andere kleur inzitten maar donker staat mij meestal wel het best.
Het is stiekem wel hilarischquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet er wel heel hard om lachen hoor
Even kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo zie ik eruit:
[ afbeelding ]
En er mag best andere kleur inzitten maar donker staat mij meestal wel het best.
Oehquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Lokasenna;
Dit kan netjes zijn, maar iets als [url=]http://www.hm.com/nl/product/03694?article=03694-C[/url]dit[/url] ook. Hangt er ook vanaf wat je eigen stijl is natuurlijk. Waar je vooral rekening mee moet houden is dat je er representatief uit moet zien, dus niet teveel decollete en niet te kort. Halverwege je bovenbenen is al prima, hoeft niet perse onder de knieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Welke van de 2?quote:
Mijn excuses.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dankjewel voor de tipsquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Lokasenna;
Dit kan netjes zijn, maar iets als [url=http://www.hm.com/nl/product/03694?article=03694-C[/url]dit[/url] ook. Hangt er ook vanaf wat je eigen stijl is natuurlijk. Waar je vooral rekening mee moet houden is dat je er representatief uit moet zien, dus niet teveel decollete en niet te kort. Halverwege je bovenbenen is al prima, hoeft niet perse onder de knieën
Edit: En als je twijfelt, gewoon voor simpel gaan.
Geen dank.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tips
Ik ga nog eens rustig zoeken, het heeft niet echt haast verder. Maar bedankt voor je hulp
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo hou op met kakhiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga kapot hier
Nee dat kan jij best hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje strak
Ik heb meer iets kontverhullends nodig eigenlijk.
Aww, nu al?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik duik zo mijn bedje in, trusten allemaal
Die 2e is meer mijn ding.quote:
trusten muhahahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
De mijne morgen eens keertje niet, ik ben vrij van schoolquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog ff tv kijken en dan naar bed, morgen gaat de wekker om 6:45
Konten moet je showen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje strak
Ik heb meer iets kontverhullends nodig eigenlijk.
dat vond ik een beetje mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:00 schreef Capstan het volgende:
Ik ben er nog.
En nog even welterusten aan allen die gingen slapen
Zoals zo vaak bij mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat vond ik een beetje mosterd na de maaltijd
Joh, ik vergeet soms dat ik al eens gepost had in een topicquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Joh, ik vergeet soms dat ik al eens gepost had in een topic
En dan ben ik net weer even van mijn plek af, gaat iedereen slapen
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een ander topic heb ik de bijnaam "mr Sandman"
dat zegt ook wel genoeg
oh ohquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
O fuck, volgens mij... Moet ik morgen vroeg ergens zijn...
Het is toch nog geen morgenvroeg?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn studie begint toch een soort van lastig te worden...
Maarja komt misschien omdat ik volgende week toeten moet maken oid
Dan ben je in elk geval nog niet te laatquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Wel tough shit hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh leuk, doen twee vrienden van mij ook.
quote:
Mijn nicht heeft net haar propedeuse opgehaald, na een studiejaar, dus het kan in elk geval welquote:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooi KTquote:
Koen, jongen.quote:
20,-, leuk rokje, kopen!quote:
Volgende week al tentamens?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn studie begint toch een soort van lastig te worden...
Maarja komt misschien omdat ik volgende week toeten moet maken oid
Ik moet maar eens bijles vragen aan je nichtje dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn nicht heeft net haar propedeuse opgehaald, na een studiejaar, dus het kan in elk geval wel
Geologie is niet reuzemoeilijk tot op heden, maar wel ontzettend gaaf
Goed bezig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan
En nog een vest erbij, als ik dan toch verzendkosten moest betalen
gelukkig kan dat 24/7 tegenswoordigquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet ook even shoppen eigenlijk..
Is in het verre Noordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet maar eens bijles vragen aan je nichtje dan.
Laat maar weer zitten ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is in het verre Noorden
Daar zit je vast niet.
Mooi tijdstip tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
Gaat het hier opeens leven waz met julllie?
ik ga volgende week, maar helaas niet naar tropische oordenquote:
Ik ga wel eens op vakantie zonder de Veluwe af te komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga volgende week, maar helaas niet naar tropische oorden
da's bij mij alweer ff geledenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Niets mis met half 1 's nachts FOK!ken.
Om 3 uur wordt het wel een beetje ernstig
ik ben nog nooit in Zuid Holland op vakantie geweestquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga wel eens op vakantie zonder de Veluwe af te komen
Ik zou nu moeten pitten, ik slaap weer door mijn wekker heen straks.quote:
Dont ask me, ik weet niks van kleren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat heeft de H&M veel lelijke dingen eigenlijk.
nah, op vrijdag wil ik het wel eens erg laat/vroeg makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dan moet het ook echt wel vakantie zijn
Vorige week, 2 dagen achter elkaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Niets mis met half 1 's nachts FOK!ken.
Om 3 uur wordt het wel een beetje ernstig
Heel veel winkels hebben datquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga nergens heen. Behalve naar Twente.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga volgende week, maar helaas niet naar tropische oorden
Blijkbaar zijn gebreide truien weer hipquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dont ask me, ik weet niks van kleren.
Twentequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Behalve naar Twente.
Meestal hangt een heel rek vol met hetzelfde artikel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel winkels hebben dat
Meestal schuif ik zo door een rek en hangen er ongeveer twee dingen in die ik aan zou trekken ofzo
ben het momenteel sowieso niet zo eens met de vrouwenmodequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Je gaat scharen met Samzz?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
In de hele winkel een stuk of 10 ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel veel winkels hebben dat
Meestal schuif ik zo door een rek en hangen er ongeveer twee dingen in die ik aan zou trekken ofzo
Hoezo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben het momenteel sowieso niet zo eens met de vrouwenmode
ik vanaf vrijdag in Gelderlandquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een studiegenoot die ik nog nooit iets anders heb zien dragen dan een wollen truiquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn gebreide truien weer hip
Was het maar zo'n feest.quote:
Zit ik al jaren.quote:
Nee hoor, waar ik meestal kom moet je maar geluk hebben dat iets er hangt in je maat, meestal maar 2 dezelfden in het rek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meestal hangt een heel rek vol met hetzelfde artikel.
te veel dingen die ik echt niks vind, paar jaar terug een stuk aantrekkelijker (voor het mannenoog danquote:
quote:
Wat is de vrouwenmode op dit moment? Die gaat altijd een beetje langs me heen, ik draag toch alleen maar het hele jaar t-shirts.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben het momenteel sowieso niet zo eens met de vrouwenmode
quote:
* Fera knuffelt Gitaarquote:
Zoveel mogelijk blootquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is de vrouwenmode op dit moment? Die gaat altijd een beetje langs me heen, ik draag toch alleen maar het hele jaar t-shirts.
Dit.quote:
* -_Guitarist_- knuffelt Feralicious terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
ik hou van vrouwelijke kleding, en tegenwoordig zie ik weer teveel wijde zaken, vesten etcquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is de vrouwenmode op dit moment? Die gaat altijd een beetje langs me heen, ik draag toch alleen maar het hele jaar t-shirts.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een studiegenoot die ik nog nooit iets anders heb zien dragen dan een wollen trui
Heil KTquote:
Niks tegen vestenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou van vrouwelijke kleding, en tegenwoordig zie ik weer teveel wijde zaken, vesten etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
zijn er best die wel aardig zijn, maar veeeeel teveel vormeloze, grijzemuizen, asexuele gevallenquote:
Ik heb deze net besteld:quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er best die wel aardig zijn, maar veeeeel teveel vormeloze, grijzemuizen, asexuele gevallen
Vrouwen die het begrip 'getailleerd' niet snappen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er best die wel aardig zijn, maar veeeeel teveel vormeloze, grijzemuizen, asexuele gevallen
Zodra er 1 in het noorden komt ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
Devilswhore kom ji ooit eens naar een meet?
Dit is de reden dat ik er meestal niet uitzie overdagquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
Maar ligt er ook aan waar. Ik snap best dat als je naar school gaat iets simpels als een trui aantrekt. Ik doe ook niks aan mijn uiterlijk als ik naar school ga.
Niks mis mee vind ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb deze net besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0024581_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Naar de kroeg ook hoor. Maar ik heb geen leuke kleding dus ik moet wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
Maar ligt er ook aan waar. Ik snap best dat als je naar school gaat iets simpels als een trui aantrekt. Ik doe ook niks aan mijn uiterlijk als ik naar school ga.
dan snap ik het wel jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik er meestal niet uitzie overdag
Ik hoef toch alleen maar een paar uur naar school
Ze mist een tand.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb deze net besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0024581_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
voor school?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb deze net besteld:
Jij begrijpt het. Ik zit daar niet er leuk uit te zien. Dat doe ik wel als ik uit ga.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik er meestal niet uitzie overdag
Ik hoef toch alleen maar een paar uur naar school
Arnhem is redelijk noorden...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen die het begrip 'getailleerd' niet snappen.
[..]
Zodra er 1 in het noorden komt ja.
Gewoon omdat vesten warm zijn en deze er wel leuk uitzagquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor school?
mooi spleetje heeft die dame
quote:
quote:
Arnhem is 3 uur treinen vanaf hier. Nee, ik kom niet.quote:
Ik zou toch wat meer tijd aan topo besteden als ik jou was.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou toch wat meer tijd aan topo besteden als ik jou was.
Daar heb ik mijn laagste cijfer ooit voor gehaald...goed, dan ging dan wel over Afrika, maar tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou toch wat meer tijd aan topo besteden als ik jou was.
Toch één pot nat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn laagste cijfer ooit voor gehaald...goed, dan ging dan wel over Afrika, maar toch
Afrika, Arnhem, het lijkt toch best op elkaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn laagste cijfer ooit voor gehaald...goed, dan ging dan wel over Afrika, maar toch
Gouda, Ghanaquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afrika, Arnhem, het lijkt toch best op elkaar
Ik hoop dat dat een grapje is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Casablanca is de hoofdstad van Zuid Afrika
Jaja ik heb het fout...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga maar weer even topo leren
ik ben aardig bereisd, en had Aardrijkskunde als examenvakquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is.
Ahh okéquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben aardig bereisd, en had Aardrijkskunde als examenvak
dus ja
Dan ben ik eerder dit jaar toch wel een paar keer helemaal naar Afrika geweestquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afrika, Arnhem, het lijkt toch best op elkaar
Apeldoorn is ook niet extreem noordelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja ik heb het fout...
Ik vind het gewoon net zo een stad als apeldoorn en zwolle, ik plaats het niet bij brabant en ook niet bij utrecht... Dus noem ik het noorden, klopt niet i know
Nee, Apeldoorn is het begin van het oosten. Opzich.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apeldoorn is ook niet extreem noordelijk
Afrika is helaas nog aardig onbeschreven voor mequote:Op maandag 15 oktober 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Ik ben in één van de hoofdsteden van Zuid-Afrika geweest
Ooh, in dat geval was ik in Kaapstad, als dat je wat zegtquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afrika is helaas nog aardig onbeschreven voor me
Zuidwolde, Zuid-Afrikaquote:
ik bedoel dat ik er niet geweest ben nogquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, in dat geval was ik in Kaapstad, als dat je wat zegt
Ahh okéquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er niet geweest ben nog
Alles boven Overijssel is nutteloosquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Alles onder Drenthe is het zuiden.
Zoekte ruzie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alles boven Overijssel is nutteloos
Leer Nederlands.quote:
Behalve KTquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
Alles buiten Noord-Holland doet er niet toe.
Bouw er een grote dijk omheen, zijn we er meteen afquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
Duh. Vraag t voor weekenden aan of zo. Kun je gratis meeten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
Durdidur...
Ik heb geen studenten reis OV aangevraagd... Mijn uni is op fietsafstand... Maargoed, zal ik het toch aanvragen?
Tis wel 80 per maand he...quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Vraag t voor weekenden aan of zo. Kun je gratis meeten.
Noorden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh.
Een beetje. Soms.
Dacht dat jij uit het oosten kwam
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
95 toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel 80 per maand he...
Tenzij je je studie succesvol afrondt.
Daar ga je toch voor?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel 80 per maand he...
Tenzij je je studie succesvol afrondt.
Het zwabbert alle kanten op en de informatie verstrekking heeft zo zijn gebreken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |