Echt nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen kurwa zeggen, dat vinden ze niet zo leuk
quote:
Hij loopt toch aardig?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe reanimatiepoging
Het is gewoon een verkapt naamtopicquote:
Vast nietquote:
quote:
Haha!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee. Ze klaagde erover dat anderen haar TT's niet waardeerden.
Ik weet tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!
Daar moet je gewoon schijt aan hebben
quote:
quote:
Hoi Capstanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook wel eens
Nogmaals goedenavond, allen.
Zo voorbijquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Capstan
Hoe was je weekend?
Avond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook wel eens
Nogmaals goedenavond, allen.
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijtquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijt
Edit:Wacht eens even, volgens mij was dat gister
Vriendje en ik kwamen er om half 3 uit vandaag en we hebben tussen 5 en 7 ook nog liggen slapenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijt
Edit:Wacht eens even, volgens mij was dat gister
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar...hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje en ik kwamen er om half 3 uit vandaag en we hebben tussen 5 en 7 ook nog liggen slapen
aldoquote:
and the battle goes onquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb mijn huisgenote wijsgemaakt dat ik oostindisch doof ben
preciesquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
staat ze aan mijn deur te kloppen, ik gaf geen reactie want het werd gezeik dat wist ik alDus ik stap 10 minuten later mijn kamer uit: Oh je was er wel
Waarom reageer je dan niet ??
![]()
dus ik: ja ik ben oostindisch doofZij: Wat is dat? ik: ja dan hoor je af en toe niet zo goed
Ik kon zelf het lachen ook bijna niet inhoudenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
staat ze aan mijn deur te kloppen, ik gaf geen reactie want het werd gezeik dat wist ik alDus ik stap 10 minuten later mijn kamer uit: Oh je was er wel
Waarom reageer je dan niet ??
![]()
dus ik: ja ik ben oostindisch doofZij: Wat is dat? ik: ja dan hoor je af en toe niet zo goed
Voor een gelegenheid? Of zomaar ineens?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een nette jurk kopen van mijn ouders
Wat ergquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zou jou best wel eens leuk kunnen staanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nouja, omdat ik er in het geval van een gelegenheid niet een heb, niet voor iets bijzonders verder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor een gelegenheid? Of zomaar ineens?
Newb moest lachen van het ideequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou jou best wel eens leuk kunnen staan
leuk toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |