Echt nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen kurwa zeggen, dat vinden ze niet zo leuk
quote:
Hij loopt toch aardig?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe reanimatiepoging
Het is gewoon een verkapt naamtopicquote:
Vast nietquote:
quote:
Haha!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee. Ze klaagde erover dat anderen haar TT's niet waardeerden.
Ik weet tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!
Daar moet je gewoon schijt aan hebben
quote:
quote:
Hoi Capstanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook wel eens
Nogmaals goedenavond, allen.
Zo voorbijquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Capstan
Hoe was je weekend?
Avond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook wel eens
Nogmaals goedenavond, allen.
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijtquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijt
Edit:Wacht eens even, volgens mij was dat gister
Vriendje en ik kwamen er om half 3 uit vandaag en we hebben tussen 5 en 7 ook nog liggen slapenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn weekend was ook snel weer om. Kwam ook omdat ik pas na 14u op was, dan ben je al de helft van de dag kwijt
Edit:Wacht eens even, volgens mij was dat gister
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar...hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje en ik kwamen er om half 3 uit vandaag en we hebben tussen 5 en 7 ook nog liggen slapen
aldoquote:
and the battle goes onquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb mijn huisgenote wijsgemaakt dat ik oostindisch doof ben
preciesquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
staat ze aan mijn deur te kloppen, ik gaf geen reactie want het werd gezeik dat wist ik alDus ik stap 10 minuten later mijn kamer uit: Oh je was er wel
Waarom reageer je dan niet ??
![]()
dus ik: ja ik ben oostindisch doofZij: Wat is dat? ik: ja dan hoor je af en toe niet zo goed
Ik kon zelf het lachen ook bijna niet inhoudenquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
staat ze aan mijn deur te kloppen, ik gaf geen reactie want het werd gezeik dat wist ik alDus ik stap 10 minuten later mijn kamer uit: Oh je was er wel
Waarom reageer je dan niet ??
![]()
dus ik: ja ik ben oostindisch doofZij: Wat is dat? ik: ja dan hoor je af en toe niet zo goed
Voor een gelegenheid? Of zomaar ineens?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een nette jurk kopen van mijn ouders
Wat ergquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zou jou best wel eens leuk kunnen staanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nouja, omdat ik er in het geval van een gelegenheid niet een heb, niet voor iets bijzonders verder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor een gelegenheid? Of zomaar ineens?
Newb moest lachen van het ideequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou jou best wel eens leuk kunnen staan
leuk toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
als ze al weet hoe google werktquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kon zelf het lachen ook bijna niet inhoudenLijkt me leuk als ze het nu gaat googlen ofzo
Heel moe zijn. En dat was sowieso after sex, dan gaat het wat makkelijker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar...hoe doe je dat?
Als zij betalen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slecht in dingen uitzoeken.Maar ze betalen eigenlijk bijna alles in mijn leven alquote:![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje arm, ik dit netjes genoeg?ga je naar een begrafenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slecht in dingen uitzoeken.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Vooruit danquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel moe zijn. En dat was sowieso after sex, dan gaat het wat makkelijker.
Vertel mij watquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom bestaat er geen steunpunt voor mensen die de kunst van het shoppen niet begrijpen
Ga gewoon naar stad, pas wat dingen en koop je sufquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom bestaat er geen steunpunt voor mensen die de kunst van het shoppen niet begrijpen
Meanwhile, in Africa...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Daar hebben we zussen/vrouwen voorquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik ken niet eens de kledingwinkels en de soorten kleding die ze er verkopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga gewoon naar stad, pas wat dingen en koop je suf
Maar ik ben toch een zus/vrouwquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar hebben we zussen/vrouwen voor
Bij mij is het meer dat ik steeds maar weer nieuwe dingen moest kopen omdat ik maar af bleef vallen...hopelijk heeft het zich nu wel gestabiliseerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ik eens iets leuks zie is het meestal niet eens in de buurt van mijn budget
Ja nou en? Ik ben toch ook een man maar houd niet van voetbal en auto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog flauwer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje arm, is dit netjes genoeg?Niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slecht in dingen uitzoeken.
[..]
Maar ze betalen eigenlijk bijna alles in mijn leven al
Dan betaal je het zelf.Was ook niet mijn planningquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit dan
Maar midden op de dag...ik weet nietIk wil wel helpen. Hoewel ik ook geen stershopper ben, ik shop als een man.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Heb je tips voor iets nets en het liefst zwarts?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet doen.
Dan betaal je het zelf.
[..]
Was ook niet mijn planning
[..]
Ik wil wel helpen. Hoewel ik ook geen stershopper ben, ik shop als een man.
zwarte bhquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je tips voor iets nets en het liefst zwarts?
Helemaal zwart of mag er ook iets van kleur in zitten? En wat voor bouw heb je?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je tips voor iets nets en het liefst zwarts?
Dan moet je maar even langskomen om te showenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik daar al aan zou doen zou er ook nog geen webcam/camera in de buurt zijn
Zo zie ik eruit:quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal zwart of mag er ook iets van kleur in zitten? En wat voor bouw heb je?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
flauw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog flauwer:Ik ga kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |