Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Je neemt nu twee maanden rust, dan wil je in 3-4 maanden je trainingsintensiteit dusdanig gaan opbouwen dat je 21km gaat lopen? Je moet het zelf weten, maar mij klinkt het als recipe for disaster in de oren.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Je neemt nu twee maanden rust, dan wil je in 3-4 maanden je trainingsintensiteit dusdanig gaan opbouwen dat je 21km gaat lopen? Je moet het zelf weten, maar mij klinkt het als recipe for disaster in de oren.
huh? 2 maanden? Nee 5 tot 6 weken. 1 December weer beginnen. En ik begin natuurlijk niet vanaf 0.
Je moet het zelf weten, ik vind het iig niet slim. Je hebt nu last van een overbelastingsblessure, dan ga je rusten om die overbelasting in de kiem te smoren en dan ga je vervolgens een schema moeten gebruiken om jezelf in 12/16 weken tot 21 km te gaan lopen. Dat lijkt me vragen om dezelfde soort problemen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Nou ik vind het allemaal wel meevallen, kom op zeg 3 maanden. Niet vergeten dat ik al 16KM liep he. En dan nog, we zien het wel ik ga niks overhaasten. Maar dat lijkt me een mooi doel.
kwam deze net, heel toepasselijk, tegen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
@RD het verplicht stilzitten is dramatischer. Het vreet aan je. Je wilt bewegen, bezig zijn en dat mag niet. Maar het is wel beter. Kan niet eens pijnvrij bukken, dat doet een pijn....
ik begrijp het Slacker.... is ook enorm frusterend om niets te doen, vooral als je dan weer lopers tegenkom die wel bezig zijn.
wat betreft 23 1/2, hier is afgelopen jaar een uitgebreidde campagne op tv geweest om mensen te laten bewegen, obesity is vooral onder de pasifica bevolking hier een enorm probleem.
Wat een inzichtvolle video Ik wist de 30 minuten regel al nav diabetes, maar als je het zo allemaal nog eens op een rijtje ziet ben ik blij dat 2 jaar geleden het knopje is omgegaan. En inderdaad... hoe moeilijk is het om zitten en slapen tot 23 1/2 uur te beperken
quote:
@RD het verplicht stilzitten is dramatischer. Het vreet aan je. Je wilt bewegen, bezig zijn en dat mag niet. Maar het is wel beter. Kan niet eens pijnvrij bukken, dat doet een pijn....