abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7381391
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 02:16 schreef speedfreakssj het volgende:
telt deze ook?

was vanmiddag bij mijn vriendin en na watgepraat tehebben enzo zegt ze: neuk me.

ik zo van ja, eh, Kheb geen rubbers.

zij doordrammen en ik maar nee, ik wil niet dat je straks kinderen krijgt. zal je zien is het net dat ENE keertje.

ze is 17.

had ik nou maar rubbers gehad.

"bestelt bij wehlamp 1024 rubber"

ja slechte versiertruck ...
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7384154
Niet echt een blunder maar was toen wel een mooie actie (beetje grof, maar dat krijg je met alleen maar schoolmaten op stap gaan )

Waren in Den Bosch lekker op stap, staat er een leuk meisje op de dansvloer waar we wel een geintje mee uit wilden halen.
Ik was het slachtoffer om op haar af te stappen en ff een geinige openingszin los te laten.

Dus ik stap op haar af, zeg:
"Ik heb géén openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!!"

Viel mee dat ik toen geen ros voor mijn kanis heb gehad als ik er nou aan terugdenk, ze kon er wel om lachen en hebben er een "gezellige" avond van gemaakt...

HoeGaarde ook bent, denk eraan dat je niet van de Trappist, Deugniet!!
pi_7385368
Zo heeft mijn broertje een keer met een aantal vrienden in een discotheek die Amstelreclame nagespeeld. Eentje liep op het vrouwke af en begon dus: mooie kleur haar, of moet ik met een betere openingszin komen. Volgens mij is je sterrenbeeld tweelingen (terwijl hij dus naar haar borsten keek). Nadat hij dus een klap in zijn gezicht had gekregen, stapt een andere vriend van hem erop af en biedt haar iets te drinken aan. In plaats van dit aan te nemen, had ze blijkbaar oor dat ze die reclame na aan het spelen waren en gaat ze terug naar die ene jongen die ze net geslagen heeft en gaat daar iets mee drinken.

Ze hebben zich wel kapot gelachen daar haha

Live to ride, ride with your heart
  dinsdag 17 december 2002 @ 13:08:48 #179
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7385840
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 15:05 schreef Little-Angel het volgende:
deze vertelde mijn vriend me laatst (hij zit in het leger)

Ze waren op oefening in Duitsland en tijdens een avond stappen bij een groot bordeel/discotheek worden de heren gewaarschuwd vooral niet met de "dames" mee naar boven te gaan. Eentje was dus toch zo eigenwijs toen er in zijn ogen een bloedmooie en geile "vrouw" zich aan hem aanbood. Hij mee naar boven en de rest van de heren natuurlijk lachen, die hadden het al door. Half uurtje later komt die gozer naar beneden en zijn collega's: "Hoe was het?". Hij vertellen dat hij onwijs genoten had en het een prachtmokkel vond allen dat hij het zo raar vond dat hij haar alleen maar van achteren mocht nemen. Waarop de collega's in lachen uitbarsten en hem vertellen dat hij met een vent naar boven is geweest. Hij gelooft er uiteraard niks van en ontkent dat. De "dame" in kwestie komt de trap afgelopen en terwijl zijn collega's met een grijns op hun smoelwerk stonden te wachten roept hij dat mokkel erbij waarop "zij" hem aan kijkt, uitlacht en "haar" rokje optilt en zijn hele handel daar aan hem toont. Die jongen is groen naar buiten gerent.

Als het waar is dan is het humor.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_7390787
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 13:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Zo waar als ik hier achter deze pc zit!
pi_7393509
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 13:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

er is ook zoiets in een jiskefet aflevering geweest van de Lullo's...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 21 december 2002 @ 14:50:20 #182
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7465394
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:50 schreef Tain het volgende:

[..]

er is ook zoiets in een jiskefet aflevering geweest van de Lullo's...

"Ik wist het niet, man! Ik zag alleen maar geile billen...!"
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  zondag 22 december 2002 @ 21:35:43 #183
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7486797
*schop*

vrijdag, feest, leuk meisje, zij zoende mij op mn mond, ik zoende terug, en liep toen weg omdat mn vrienden stonden te wachten om weg te gaan.

*zucht* als ik nou maar 2 seconden had nagedacht...

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7490452
quote:
Op zondag 22 december 2002 21:35 schreef portier het volgende:
*schop*

vrijdag, feest, leuk meisje, zij zoende mij op mn mond, ik zoende terug, en liep toen weg omdat mn vrienden stonden te wachten om weg te gaan.

*zucht* als ik nou maar 2 seconden had nagedacht...

Die dingen heb ik dus ook altijd.

Hele tijd terug is een meid meer als een jaar helemaal verliefd op me geweest, zag haar ELKE keer als ik in die discotheek kwam, verder nooit eigenlijk. Lange gesprekken gehad in die discotheek. Op een gegeven moment zaten we elkaar al zo'n 15 minuten in elkaars ogen te staren, steeds dichterbij elkaar met onze koppies. Op een gegeven moment hoofden tegen elkaar, HET moment dus (), maar ik moest al een kwartier pissen, dus wat zeg ik: ff pissen, zo terug. Nooit meer gezien.

Maandje later sta ik met een maat op een podium te dansen, staan 2 bloedjemooie meiden voor ons. Dus ik en die maat van me bij de heupen pakken en zo een beetje dansen. Maat van mij had meteen een klap te pakken, maar die meid waar ik achter stond stak haar kont naar achter enzo. En wederom, je raad et al, ga ik zeiken met me bezopen kop. Toen ik terugkwam was ze dus verdwenen

Pas geleden wist ik dat er een collega verliefd was op me, nog niet eens zo heel mooi, maargoed, et kon ermee door Die meid was erg direct en draaide er niet bepaald omheen. Sta ik in een afgesloten hok te werken, komt ze binnen, draait de deur op slot. Ik kijk haar aan, zeg, mooi, bedankt dat je me komt aflossen en draai de deur weer van slot en loop weg

af en toe kan ik mezelf echt wel voor me kop slaan

maandag 23 december 2002 @ 01:12:11 #185
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_7492327
Was in herfstvakantie met een paar mensen in zwembad en ook met een meisje die gek op mij was en ik was ook gek op haar.

Steeds wat closer...denk helemaal niet na om met dur te zoenen...
Bij afscheid (woont niet op fietsafstand )...geef ik dur een simpele kus op dur mond. Ik helemaal happy. Bedenk ik later dat die simpele kus toch wel erg simpel was en dat een zoen toch wel beter idee was.
(kl*te onzekerheid)

Drugs are good mkay?
  maandag 23 december 2002 @ 13:13:07 #186
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7497400
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:12 schreef Party_P het volgende:
Was in herfstvakantie met een paar mensen in zwembad en ook met een meisje die gek op mij was en ik was ook gek op haar.

Bij afscheid (woont niet op fietsafstand )...geef ik dur een simpele kus op dur mond. Ik helemaal happy. Bedenk ik later dat die simpele kus toch wel erg simpel was en dat een zoen toch wel beter idee was.
(kl*te onzekerheid)

Das stom!!!!
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
pi_7503843
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 00:06 schreef NaliXL het volgende:

[..]

Wat de **** is er nou zo leuk aan om iemand openbaar te vernederen? Wat er gebeurde had jij imho als een compliment moeten zien. En als je het dan niet zo opvat, waarom dan iemand omlaag halen? Ik vind dit echt een actie eigenlijk .

Inderdaad . Wat lullig, :R
Ik ben gek :)
pi_7503977
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 15:05 schreef Little-Angel het volgende:
deze vertelde mijn vriend me laatst (hij zit in het leger)

Ze waren op oefening in Duitsland en tijdens een avond stappen bij een groot bordeel/discotheek worden de heren gewaarschuwd vooral niet met de "dames" mee naar boven te gaan. Eentje was dus toch zo eigenwijs toen er in zijn ogen een bloedmooie en geile "vrouw" zich aan hem aanbood. Hij mee naar boven en de rest van de heren natuurlijk lachen, die hadden het al door. Half uurtje later komt die gozer naar beneden en zijn collega's: "Hoe was het?". Hij vertellen dat hij onwijs genoten had en het een prachtmokkel vond allen dat hij het zo raar vond dat hij haar alleen maar van achteren mocht nemen. Waarop de collega's in lachen uitbarsten en hem vertellen dat hij met een vent naar boven is geweest. Hij gelooft er uiteraard niks van en ontkent dat. De "dame" in kwestie komt de trap afgelopen en terwijl zijn collega's met een grijns op hun smoelwerk stonden te wachten roept hij dat mokkel erbij waarop "zij" hem aan kijkt, uitlacht en "haar" rokje optilt en zijn hele handel daar aan hem toont. Die jongen is groen naar buiten gerent.

hmm ik heb dit verhaal ook gehoord van een gozer, heeft ook bij de Landmacht gezeten

en eerlijk gezegd geloofde ik em niet

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7519807
Mwaah.. naja.. een blunder is het eig'k niet..
Een paar jaar geleden staat er zo'n chick hele tijd met mij te flirten, dus ik stap op haar af (wat moet je anders? ) en bied haar wat te drinken aan. (Hoe cliché )
"Ja is goed." zegt ze.
Onderweg naar de bar zegt ze: "Mnee.. doe toch maar niet.."

Bitch!

===
Een maat van me en ik zitten op een bankje in het centrum. Komen er 2 meiden op ons af. "Mogen we erbij zitten?"
Ik: "Ja hoor, we gingen net weg!"

===
Een meid komt op mij afstappen en begint een gesprek met mij over mijn maat die bij me was (was in discotheek), of ie een vriendin had enzo.. Nee, had ie niet.. Dus gaat ze stapt ze op m af, probeert hem te versieren e.d. --> Lukt niet.

Dus stapt ze op mij af. (Fijn,... 2e keus , bovendien was ze niet zo pretty ). Komt ze naast me staan en knijpt me in mijn armen. Vast omdat ik de andere kant opkeek ofzo..
Kinderachtig dat ik deed schreeuwde ik: "Au!" (deed helemaal niet pijn ofzo hoor! )
Daarna nooit meer met haar gesproken.

Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
  woensdag 25 december 2002 @ 01:54:31 #190
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_7530901
quote:
Op maandag 23 december 2002 13:13 schreef Big_M het volgende:

[..]

Das stom!!!!

niet stom, maar onzeker als de pest, gvd
Drugs are good mkay?
  donderdag 26 december 2002 @ 20:57:06 #191
43147 BoyWonder
A state of mind
pi_7551809
Ok, begin van het voetbal seizoen en wij dus op trainingskamp naar texel met selectie 1 en gedeelte 2.

Afijn de 1e avond gaan we stappen in de Koog en iedereen heeft het hoogste woord en ik sta gewoon een beetje van mijn biertje te genieten.
Na +/- tien minuten komt er een bloed mooie meid langs lopen 1m74 blond lang haar slank en mininaam cupje 70 B. For the record mijn voetbal maatjes hebben zowat iedereen al aangesproken en geprobeert te versieren zoals dat op een goed trainingskamp behoort te zijn.

Mijn 1e woorden zijn dus tegen die blonde griet en waren iets in de trend van : "zo wat kijk jij vrolijk ben je misschien je broertje kwijt??"
Ze was namelijk iemand aan het zoeken zo leek het althans..
Komt er toch een relaas uit van hier tot gunter dat haar vriendin niet is komen opdagen en dat ze met een stel losers zit opgescheept...
Ik dacht ok hier is mijn kans ik zeg:"kijk je vriendin heeft je laten zitten dat is een feit. nu kun je 2 dingen doen een beetje boos in een hoekje gaan zitten met een stelletje losers. Of je gaat lekker naast mij zitten en drinkt gezellig een biertje mee". Ze ging in op het laatste en begon zelfs alweer te lachen... Afijn na 2 biertje vond ik het eens tijd om te kijken hoe ver we konden gaan... Het is tenslotte texel niet waar.
Dus na een goed gesprek gevraagt of ze zin had om een stukje over het strand te gaan lopen.....! Geen probleem zei gaat mee nou van het een komt het ander.. bla bla bla... tenslotte lig ik pas om 5:30 in het hotel in mijn bed en we moesten er weer om 7:00 uur uit...

Maar goed s'ochtends bij het ontbijt natuurlijk iedereen het over mij en die mooie blonde dame... en ze vroegen zich natuurlijk af wat er was gebeurt... Ik dus het hele verhaal (en dus de waarheid!!) verteld dat het een heel geslaagde avond was en dat ik haar vanavond weer zou zien om 1:00 in dezelfde discotheek....

Tot zo ver nog geen blunder...
Maar voetballers zouden voetballers niet zijn als er niet om gewed zou worden of het verhaal dan wel of niet waar zou zijn...
Ik met mijn stomme kop een kratje bier er op gezet ik had tenslotte afgesproken en ze zou mij natuurlijk niet laten zitten....

Maar goed die avond in dezelfde discotheek 1:00, 1:15 , 1:30 tot op een gegeven moment 2:00 nog steeds niet die mooie blonde .....
Ok ze had me dus gebruikt... en ik voor Schud in de hele discotheek want het voetbal elftal had dus het barpersoneel ingelicht en licht uit spot aan heb ik dus dit verlies moeten dragen en uiteindelijk het rondje in de Discotheek....

Dat noem ik nog eens een blunder...
Overgens was het de 1e avond wel ontzettend lekker en zou ik het nooit meer vergeten... Dus als je een mooie Blonde slanke dame uit deventer kent die in maastricht rechten studeert stuur even haar email door want misschien is er toch iets belangrijks tussen gekomen.??

donderdag 26 december 2002 @ 21:10:21 #192
42293 his1
Pro-anti-VS'er/ Marxist
pi_7551931
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:59 schreef CyberToerk het volgende:
Ok, om deze topic verder te laten leven vertel ik ook maar effe een paar van mijn blunders.

Blunder 1
Ooit(2 jaar terug) met carnaval stond ik te dansen naast een bloedmooi meid. Ik was strontbezopen en ik dacht "kom ik praat met haar". Staat ze op een gegeven moment voor me te dansen en ik vraag aan haar hoe ze heet, ze draait om, zegt haar naam en wil me op bek vatten, wat doe ik.....geef ik haar 3 kusjes op haar gezicht!!!

Blunder 2
Op een vrijdag avond gingen we met een hele groep stappen. Er zat ook een meidje bij die ik al heel lang leuk vond...die avond gingen we om 02:00 allemaal naar huis en zij belde mij op of ik bij haar flatje thuis verder kwam drinken, dus ikke om 04:00 in de ochtend naar haar toe rijden, 2 uur lang nix aan de hand, gezellig staan kletsen enzo, werd het 06:00 en het was ramadan tijd en ik deed mee met de ramadan, dus na 06:00 mocht ik nix meer eten of drinken en ook geen sex enzo...wat denk je was ze de hele avond al supergeil op me, kwam naast me zitten wilde me zoenen(en ook wel meer) en wat doe ik..........ik zeg NEE, IK KAN JE NIET ZOENEN WANT IK BEN AAN HET VASTEN!!!!

ik heb er nu nog spijt van...|

daarom doe ik dus niet aan de ramadan mee, ben voor de rest goede moslim...

[Dit bericht is gewijzigd door his1 op 26-12-2002 21:19]

werken > morgen dood , bidden > nooit dood , liefhebben > dood bestaat niet , haten > dood
  donderdag 26 december 2002 @ 21:23:38 #193
42293 his1
Pro-anti-VS'er/ Marxist
pi_7552086
quote:
Op woensdag 11 december 2002 00:01 schreef Undertaker2 het volgende:
Laatst ging ik met twee vrienden van me d'r uit en toen was er dus zo'n meissie jeweetwel... echt zon Prescillaatjuh die beswel veel daaro komt ging dus bijna mis aan het eind. Maarja, haha wat wil je ook met zoveel bier he! Dus ik wilde naar d'r toe, maar dat ging dus niet echt goed zegt zo'n gast naast me "Moet je dat tegen d'r zeggen!" Maar ik dacht natuurlijk zo van dat ga ik zeker voor jou doen haha!!!! dikke vinger doe ik echt niet.. maarja komt in ene keer die vriend weer langs met veel biertjes terwijl hij er zelf ook al wat op had dus daar zal het wel door gekomen zijn, gaat het zomaar wel!!!!
Dus ik snapte echt niet zo van dat hij wel zomaar enzo. Dus ik kon dat ook wel omdat hij sowieso met z'n bier liep rond te banjeren! maarja dacht ik, maar na 3 uur nog helemaal niets, maar de avond is nog jong en dus ging ik vrolijk weer verder...

Echt balen was dat achteraf... had gewoon nog een keer moeten doen.... Gelukkig bleek het allemaal later nog wel mee te vallen hoorde ik van haar

flink bezopen?
of gewoon te achterlijk om gewoon nederlands te kunnen schrijven?
GVD, ksnap d'r geen reet van je-weet-wel
werken > morgen dood , bidden > nooit dood , liefhebben > dood bestaat niet , haten > dood
  donderdag 26 december 2002 @ 21:40:13 #194
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_7552280
Niet zelf een blunder, maar wel iemand min of meer in de zeik genomen tijdens het stappen.

Ik was stappen met een paar vrienden. De een was even wat drinken halen, de ander was naar de wc. Ik stond er even alleen, geen leuk nummer dus ik stond stil.
Gozer komt naar me toe: "Wat sta jij hier alleen!"
"Ben met vrienden, die of naar de wc zijn, of drinken halen."
"En je vriend?"
"Die zit thuis"
"waarom zit hij thuis, dat hij zo'n lekker ding alleen laat zeg!!"
"Iemand moet toch op onze dochter passen!"
"Dochter?"
"Ja, dochter, je weet wel na 9 maanden dik te zijn, een kindje krijgen, dat een meisje is. Noem je ook wel dochter"
"Heeft zij net zulke mooie blauwe ogen als jij?"
"ja, en met mazzel kom je haar over 18 jaar hier wel tegen"

Hij stond even heel raar te kijken, maar probeerde het weer verder:

"Maar uhhhh hoe sta jij er tegen over om vreemd te gaan?"
"En dan die leuke kerel van me kwijtraken, nee, dank je!"
"Voor hem toch 10 andere?"
"Voor die 10 maar 1 andere, en dat is de vader van mijn dochter"
"Helpt niets he, wat ik ook zeg?"
"nee, je verdoet je tijd, maar daar staat een leuk meisje ook blauwe ogen, misschien wil die wat van je!"

En hij liep ook zo naar dat meisje toe... Wat een sukkel!!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 27 december 2002 @ 10:39:32 #195
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7559370
quote:
Op donderdag 26 december 2002 21:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Niet zelf een blunder, maar wel iemand min of meer in de zeik genomen tijdens het stappen.

Ik was stappen met een paar vrienden. De een was even wat drinken halen, de ander was naar de wc. Ik stond er even alleen, geen leuk nummer dus ik stond stil.
Gozer komt naar me toe: "Wat sta jij hier alleen!"
"Ben met vrienden, die of naar de wc zijn, of drinken halen."
"En je vriend?"
"Die zit thuis"
"waarom zit hij thuis, dat hij zo'n lekker ding alleen laat zeg!!"
"Iemand moet toch op onze dochter passen!"
"Dochter?"
"Ja, dochter, je weet wel na 9 maanden dik te zijn, een kindje krijgen, dat een meisje is. Noem je ook wel dochter"
"Heeft zij net zulke mooie blauwe ogen als jij?"
"ja, en met mazzel kom je haar over 18 jaar hier wel tegen"

Hij stond even heel raar te kijken, maar probeerde het weer verder:

"Maar uhhhh hoe sta jij er tegen over om vreemd te gaan?"
"En dan die leuke kerel van me kwijtraken, nee, dank je!"
"Voor hem toch 10 andere?"
"Voor die 10 maar 1 andere, en dat is de vader van mijn dochter"
"Helpt niets he, wat ik ook zeg?"
"nee, je verdoet je tijd, maar daar staat een leuk meisje ook blauwe ogen, misschien wil die wat van je!"

En hij liep ook zo naar dat meisje toe... Wat een sukkel!!

""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
pi_7631591
Afgelopen zaterdag nog even een arrogant mannetje op zijn plaats gezet; was met mijn buurjongen en een vriendin van me aan het stappen.
Sta een beetje aan de bar te kijken naar de meisjes op de dansvloer, zegt zo'n fout jochie (je kent dat type wel - te gladde kleertjes, pratend kutje, het nieuwste mobieltje) tegen een vriend van em: "Zie je dat blondje daar? (die vriendin van me dus!) Die ga ik zo eens even pakken.." Lekker lomp dus.

Dus ik zo tegen mijn buurjongen (die met zijn rug naar die gozer toestond) "Moet je die blondine zien!? Die ziet er lekker uit!" Kijkt die gozer naar mij zo van 'als je maar weet dat die van mij is!'.

Komt die vriendin terug van de dansvloer, ik stap om die jongen heen die haar net aan wil spreken, grijp haar om d'r middel en sleep haar mee een donkere hoek in. Even in twee seconden de situatie uitgelegd, wij terug lopen naar de bar.. Beetje klef doen voor zijn neus...

wel lachen

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:59:09 #197
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_7638006
Zoiets ken ik ook maar dan met twee bekenden.
Een gewone vriendin van mn broer trekt nogal de aandacht van een van mijn beste vrienden en als die dan te opdringerig word gaat zij dan bij mijn broer staan.
Ze doen verder niks maar ziet er altijd wel tof uit
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_7638926
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:59 schreef CyberToerk het volgende:
Ok, om deze topic verder te laten leven vertel ik ook maar effe een paar van mijn blunders.

Blunder 1
.... Ik was strontbezopen .....
Blunder 2
.....ik deed mee met de ramadan....

ik heb er nu nog spijt van...|

Leg uit ....
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:35:45 #199
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_7639027
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:12 schreef Party_P het volgende:

(kl*te onzekerheid)

Zoiets heb ik ook gehad. ( maar dan zomer's
ach wat was ik toen nog jong en onwetend.
Meid die kom ik nu af en toe ook nog eens tegen vriendin van een oud klasgenoot. Maar nog wel om naar te kijken!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7642350
quote:
Op maandag 23 december 2002 19:11 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

hmm ik heb dit verhaal ook gehoord van een gozer, heeft ook bij de Landmacht gezeten

en eerlijk gezegd geloofde ik em niet

kon m ook van toen ik nog in dienst zat en naar oefening in munster ging, lijkt me een landmacht broodje aap ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')