Mooi hèquote:
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand belevenquote:
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand beleven
Pisc eentje is idd normaal, en eentje blank. Zit je na een tijdje wel met tien potjes blanke lak
Ik heb het nog nooit gezien. Maar misschien anderen wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Weten jullie of Action blikjes radiatorlak in het standaard assortiment heeft?
Dat zijn stripers, voor nail-artquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd niet
Die smalle flesjes. Is dat ook crack? ()
Oh ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
moet je wel andere kwastjes kopen hoor, die in de flesjes zitten zijn waardeloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
Ik moest een groothoeklens gebruikenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een nieuw deel waarin we ons kunnen afvragen of miniem zonder vergrootglas in zijn broek kan kijken en wat lutte te zoeken heeft in de bilspleten van bejaarden en lijken
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft de Action bandenplakkers? Van die rondjes waarmee je gaatjes in je fietsband kan dichten? Zo ja: wat kosten ze (ongeveer)?
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..quote:
Mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |