Leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.last.fm/music/(...)%2Fuser%2FMCDagoduck
Hij ging sneller.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hij spring van veel hoger?
Failquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
ARE YOU FUCKING KIDDING ME!
Echt halverwege zijn sprong, sloeg hier AL het internet eruit! ALLES!Nu heb ik hem niet eens zien landen!
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt halverwege zijn sprong, sloeg hier AL het internet eruit! ALLES!Nu heb ik hem niet eens zien landen!
![]()
Was echt een unieke ervaring.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
twitter:wilbertleering twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:16:40Iemand beneden heeft nu een extreem belangrijke missie: zsm een blikje red bull in de hand van #baumgartner krijgen. reageer retweet
Het was ook op tvquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Je hebt geen tv?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Kijk Youtube livestream, die loopt 10 minuten achterquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Jij hebt echt altijd pechquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
vergelding voor het verliezen van WW2quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij valt op het vrijheidsbeeld.
Hahahaha, jammer voor je.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
KANJER!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Erika Terpstra gezegd hebben?
Die Wilbert toch. Wat een lolbroek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Evertjan het volgende:
twitter:wilbertleering twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:16:40Iemand beneden heeft nu een extreem belangrijke missie: zsm een blikje red bull in de hand van #baumgartner krijgen. reageer retweet
Niet elke tweet is het vermelden waard.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Evertjan het volgende:
Een Olympische prestatie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |