Not Supportedquote:
Hmm, dan weet ik het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Not Supported
We're really sorry, but the iPhone does not support uploading files from Mobile Safari.
Hm ik ga even diep nadenkenquote:
Ik zie dat er wel meer vraag naar is op internetquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hm ik ga even diep nadenkenIk kan 'm wel mailen-uploaden-plaatsen maar dan is ie zo vaak gecomprimeerd (hoor mij nou
) dat het onleesbaar is ben ik bang
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gegroet trouwens, vanuit een shirt in een maat kleiner dan twee weken geleden
You go boyquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gegroet trouwens, vanuit een shirt in een maat kleiner dan twee weken geleden
Ah okequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
deed mee aan oznmarypoppins. Eerste show eriit.
Voor een eerste show prima. Hier en daar flinke valse noten (gelukkig niet bij defying gravity) .. Keet was maar mwah mwah. Dun stemmetje. Kelvin
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Bus was te vroeg waardoor ik nu in een trein naar groningen zit die vertraging had. /scoreeeee
ben al een jaar of 2 verliefd op mquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah okeooh zonde van de valse noten, maar gelukkig niet bij DF... Al meer gehoord dat Keet maar matigjes is.. Snap niet dat Celine niet eerste kast is geworden.. Kelvin is leuk he!
w00p w00pquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Bus was te vroeg waardoor ik nu in een trein naar groningen zit die vertraging had. /scoreeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |