quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom jij in beeld dan?Rustig maar, 't is alweer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wanneer begint ie? Heb mijn pc wel weer terug.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het Grote FOK!maffia Spel #8 inschrijftopic
Doe je deze ronde wel mee?
Nee hoor het zou tot 21:45 uur duren. Precies op tijd dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
Fuck het programma loopt een kwartier uit. Doen ze dat expres om de Bachelor dwars te zitten?
In mijn gids staat 21.30quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor het zou tot 21:45 uur duren. Precies op tijd dus
Echt waar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor het zou tot 21:45 uur duren. Precies op tijd dus
Gids? Wat ouderwetsquote:
Ik download de Bachelor welquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?
Ok.. maar dan is het nog om de Bachelor dwars te zitten..
Gids op de tvquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gids? Wat ouderwets
[ afbeelding ]
[..]
Ik download de Bachelor wel
Wat ik wel leuk vond is het deel waarbij ze dus een ander kunnen kiezen of niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef MissJ het volgende:
net even het laatste kwartier teruggekeken.
Interesting!
Vond het een erg leuke 1e aflevering, dit programma heeft een goed concept ook wel denk ik
precies ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat ik wel leuk vond is het deel waarbij ze dus een ander kunnen kiezen of niet.
Dat kan nog spannend worden. Want aan de ene kant moet je tactisch zijn en aan de andere kant wil je met iemand spelen en winnen met wie het 'klikt',
Ik vind het wel grappig.
Ha ha.. ik ook . Die titel is lastig te onthouden of zoiets....quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Mascleta het volgende:
Ik was vergeten dat ik dit volgde. Heb ik iets gemist? Wat is de challenge?
Je was me twee seconde voor met de vraag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha.. ik ook . Die titel is lastig te onthouden of zoiets....
quote:
Janneke zou ik doen zolang ze haar mond houd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
En die Job en Janneke... die gun ik elkaars gezelschap ook wel... wat een vreselijke lui
hij wel, maar was hij vorige week ook al een koppel met haar? Weet het even niet meer..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Injetta het volgende:
Dat koppel was de vorige week toch ook de laatste?
Hij deed mee aan De Gouden Kooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef Injetta het volgende:
Die Luc komt me ergens zo bekend voor.
Volgens mij was hij laatste met ander meisje, maar een dame koos hem uit als nieuwe partner.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij wel, maar was hij vorige week ook al een koppel met haar? Weet het even niet meer..
Echt waar? Was hij een tijdje de gast?quote:
Hij profileerde zich als rapper, en sprak toen inderdaad ook al zo. Hij noemde zichzelf Double L. Werd later met wapens in zijn kofferbak aangetroffen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Was hij een tijdje de gast?
Had hij toen ook al zo'n Brabants accent?
Ik heb hem toen niet zo in dat programma meegemaakt... maar hij lijkt me nu wel een heel ander type dan de beschrijving vanuit dat programma zou vermoedenquote:
Hij was toen ook al een omhooggevallen sukkel. Een watje dat stoer wilde zijn, maar bovenal beroemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem toen niet zo in dat programma meegemaakt... maar hij lijkt me nu wel een heel ander type dan de beschrijving vanuit dat programma zou vermoeden
Oh ja, en Nadia heeft toen een tijdje met hem in bed gelegen onder de neus van Dennis...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij profileerde zich als rapper, en sprak toen inderdaad ook al zo. Hij noemde zichzelf Double L. Werd later met wapens in zijn kofferbak aangetroffen.
Er waren daar zoveel rare grieten, deze is me kennelijk ontschoten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh ja, en Nadia heeft toen een tijdje met hem in bed gelegen onder de neus van Dennis...
En later was hij met die rare griet die ook een paar keer te gast was in DGK.
Hij komt nu veel normaler over ......
Hij vindt zichzelf echt geweldig en is een arrogante kwal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef MissJ het volgende:
walgelijk koppel die Job en Janneke, beiden irritant op hun eigen manier
Hij is nu in ieder geval al door zijn voet gezakt...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Luc valt vast nog wel door de mand
Ja aansteller man, als je echt door je enkel gaat piep je wel andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is nu in ieder geval al door zijn voet gezakt...
ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf echt geweldig en is een arrogante kwal.
Zij is alleen maar bezig met wat ze wel/niet durft en wil zich alleen maar bewijzen.
echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |