In mijn gids staat 21.30quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor het zou tot 21:45 uur duren. Precies op tijd dus
Echt waar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor het zou tot 21:45 uur duren. Precies op tijd dus
Gids? Wat ouderwetsquote:
Ik download de Bachelor welquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?
Ok.. maar dan is het nog om de Bachelor dwars te zitten..
Gids op de tvquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gids? Wat ouderwets
[ afbeelding ]
[..]
Ik download de Bachelor wel
Wat ik wel leuk vond is het deel waarbij ze dus een ander kunnen kiezen of niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef MissJ het volgende:
net even het laatste kwartier teruggekeken.
Interesting!
Vond het een erg leuke 1e aflevering, dit programma heeft een goed concept ook wel denk ik
precies ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat ik wel leuk vond is het deel waarbij ze dus een ander kunnen kiezen of niet.
Dat kan nog spannend worden. Want aan de ene kant moet je tactisch zijn en aan de andere kant wil je met iemand spelen en winnen met wie het 'klikt',
Ik vind het wel grappig.
Ha ha.. ik ook . Die titel is lastig te onthouden of zoiets....quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Mascleta het volgende:
Ik was vergeten dat ik dit volgde. Heb ik iets gemist? Wat is de challenge?
Je was me twee seconde voor met de vraag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha.. ik ook . Die titel is lastig te onthouden of zoiets....
quote:
Janneke zou ik doen zolang ze haar mond houd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
En die Job en Janneke... die gun ik elkaars gezelschap ook wel... wat een vreselijke lui
hij wel, maar was hij vorige week ook al een koppel met haar? Weet het even niet meer..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Injetta het volgende:
Dat koppel was de vorige week toch ook de laatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |