Hij deed mee aan De Gouden Kooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:47 schreef Injetta het volgende:
Die Luc komt me ergens zo bekend voor.
Volgens mij was hij laatste met ander meisje, maar een dame koos hem uit als nieuwe partner.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij wel, maar was hij vorige week ook al een koppel met haar? Weet het even niet meer..
Echt waar? Was hij een tijdje de gast?quote:
Hij profileerde zich als rapper, en sprak toen inderdaad ook al zo. Hij noemde zichzelf Double L. Werd later met wapens in zijn kofferbak aangetroffen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Was hij een tijdje de gast?
Had hij toen ook al zo'n Brabants accent?
Ik heb hem toen niet zo in dat programma meegemaakt... maar hij lijkt me nu wel een heel ander type dan de beschrijving vanuit dat programma zou vermoedenquote:
Hij was toen ook al een omhooggevallen sukkel. Een watje dat stoer wilde zijn, maar bovenal beroemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem toen niet zo in dat programma meegemaakt... maar hij lijkt me nu wel een heel ander type dan de beschrijving vanuit dat programma zou vermoeden
Oh ja, en Nadia heeft toen een tijdje met hem in bed gelegen onder de neus van Dennis...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij profileerde zich als rapper, en sprak toen inderdaad ook al zo. Hij noemde zichzelf Double L. Werd later met wapens in zijn kofferbak aangetroffen.
Er waren daar zoveel rare grieten, deze is me kennelijk ontschoten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh ja, en Nadia heeft toen een tijdje met hem in bed gelegen onder de neus van Dennis...
En later was hij met die rare griet die ook een paar keer te gast was in DGK.
Hij komt nu veel normaler over ......
Hij vindt zichzelf echt geweldig en is een arrogante kwal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef MissJ het volgende:
walgelijk koppel die Job en Janneke, beiden irritant op hun eigen manier
Hij is nu in ieder geval al door zijn voet gezakt...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Luc valt vast nog wel door de mand
Ja aansteller man, als je echt door je enkel gaat piep je wel andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is nu in ieder geval al door zijn voet gezakt...
ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf echt geweldig en is een arrogante kwal.
Zij is alleen maar bezig met wat ze wel/niet durft en wil zich alleen maar bewijzen.
echt hequote:
ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Hier gaan we lekker.......................... slapen.....
Luc heeft andere plannen volgens mij.
Ik ook niet.. Er is aantrekkingskracht, maar verder passen ze niet bij elkaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen op een of andere manier
Snap ik ook niet? En dan iets over een handdoekje dat hij wel/niet mocht pakken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef Mascleta het volgende:
Wat loopt die Janneke nou moeilijk te doen omdat die Job zijn shirt op zijn dichte koffer gooit?
Ja manquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, nou zijn de kleren van Job weer niet goed. Jeetje wat kan dat mens zeuren zeg.....
Ergens wel jammer, want dit gekibbel is ook wel vermakelijk..quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Mascleta het volgende:
Als Job of Janneke niet voor elkaar kiezen, en die kans acht ik groot verwacht ik ook dat niemand anders één van die twee kiest en dat er dus één naar huis mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |