Spinazie waarschijnlijk, en dat gaat natuurlijk tussen zijn tanden zitten dus BQ kan straks weer genieten van het gebitpeuterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is maar het is groen
Spinazie uit een potje? Oh wacht.......quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Spinazie waarschijnlijk, en dat gaat natuurlijk tussen zijn tanden zitten dus BQ kan straks weer genieten van het gebitpeuteren
Wat ??? Please tellquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Poezewoes het volgende:
Geluisterd Fokkers heb het net gevraagt aan Opa
quote:
Ah dan waren de taaie spekkies de reden dat het wat langer duurde vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef Poezewoes het volgende:
Aardappelen Kapucijnes spekkies en sla!
Goed voor de ontluchting morgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dan waren de taaie spekkies de reden dat het wat langer duurde vandaag.![]()
Goed maaltje !
Ik vind zijn kastanje boltaart met chocolade mousse lekkerder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
We hebben het nu trouwens over de hazelnoottaarten van Maison Kelder uit den Haag!
De hazelnoot-roomtaart wel te verstaan, niet die met crèmequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
We hebben het nu trouwens over de hazelnoottaarten van Maison Kelder uit den Haag!
Nah die hazelnoot gebakjes zijn het lekkerst, vind ik dus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind zijn kastanje boltaart met chocolade mousse lekkerder.
Nah die is minderquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem meer als potentiële Ojabba
[ afbeelding ]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem meer als potentiële Ojabba
[ afbeelding ]
Ow jij wilt ook mee doen fail!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nettie past wel bij hem, toch?![]()
Opa denkt dat je een foto van jezelf hebt geplaatst!quote:
Alleen een bord capucijners met spekquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef Gert het volgende:
Wat een verfrissende ideëen allemaal (!), om wat pit in de streams te krijgen.![]()
Bij de fulminerenflatulerende opa moet ik zelf weleens denken aan Mars Attacks. Zo gek veel make up heb je dan niet eens nodig!
[ afbeelding ]
Wat zal opa een intens gelukkig man zijn, bij het zien van deze gedrochten, als hij weer naar Omaatje kijktquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht de zangcarriere van zijn vrouw een enorme vlucht nemen en ze gaat ervandoor, vind ik dit wel een aardige opvolgster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nettie past wel bij hem, toch?![]()
Chips van de aardappelboer Gerrit Kistemaker uit Broek op langedijk!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is weer bezig de lekkere trek te stillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meteen een leuke stiefzoon erbij, wat een boffert die Oopquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het geen slecht idee. Nettie zorgt er wel voor dat opa weer in de benen komt, die gaat echt niet rennen als er een belletje klinkt. Dan verdwijnt dat belletje naar een heel donker plekje.
Welnee, Nettie komt uit een nest van wifebeaters. Die is echt niet zo dapperquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Nettie binnen een half uurtje opa zelf aan het rennen heeft
Netty kan wel meer dan 1 belletje makkelijk hebben op dat donkere plekje als ik die foto zo ziequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
Op zich vind ik het geen slecht idee. Nettie zorgt er wel voor dat opa weer in de benen komt, die gaat echt niet rennen als er een belletje klinkt. Dan verdwijnt dat belletje naar een heel donker plekje.
Toch denk ik niet dat Netty het belletje bij zichzelf inbrengt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Netty kan wel meer dan 1 belletje makkelijk hebben op dat donkere plekje als ik die foto zo zie
Een wereld van inspiratie gaat open voor Brian. Stiefpa rijmt alvast op Cara.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En meteen een leuke stiefzoon erbij, wat een boffert die Oop
En Cara weer op para, o man, ik voorzie nu al een geweldige matchquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Een wereld van inspiratie gaat open voor Brian. Stiefpa rijmt alvast op Cara.
Zaterdag niet maar vrijdag lukt prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
Oop zou eens uit die stoel moeten. Zou het nou niet leuk zijn als één van ons die man een dagje mee zou nemen. 's Ochtends lekker even naar Scheveningen voor een heerlijke strandwandeling, een heerlijke brunch, daarna gezellig een middagje naar Amsterdam, de geboortestad van Oop, beetje winkelen, effe naar de Wallen. effe lekker nassen bij Okura en om de dag mooi af te sluiten tenslotte nog een afzakkertje bij Oop thuis. Dat alles in het kader van laat eens een oudere glimlachen. Nou wie? Pullup kan ik je noteren voor as zaterdag?
Top, zal ik vast wat reserveren op de wallen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaterdag niet maar vrijdag lukt prima.![]()
Zaterdag was ook wel leuk geweest dan had ik hem de biologische markt laten zien op de Noordermarkt om mee te beginnen.
Vrijdag zal ik beginnen met een tochtje door de kassen van de Hortus.
Je moet hem eerst even iets laten doen wat hij nog nooit gedaan heeft om hem wat uit die oude patronen los te weken
Daarna mag hij natuurlijk zelf kiezen maar jouw suggesties lijken me wel in zijn straatje passen
Ik heb wel vertrouwen in je smaak maar doe dat toch liever zelf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, zal ik vast wat reserveren op de wallen?
Wie nam kee ?quote:
Okee, dan regel ik wel iets voor Oop, een lapdance is wel iets voor hem, kan ie gewoon blijven zitten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in je smaak maar doe dat toch liever zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |