Wat fok je vandaag?quote:
Nu nee, voor het topic vol is heb jij de afwas gedaanquote:
Uit het diepste van mijn hart zal ik haten en kotsen op jouw TT.quote:
Straks, ben nu nog aan de koffiequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nee, voor het topic vol is heb jij de afwas gedaan
Snel doorposten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks, ben nu nog aan de koffie
Weet nog wel een leuk verhaaltje van gisteravond, is dat goed genoeg om het goed te maken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit het diepste van mijn hart zal ik haten en kotsen op jouw TT.
Uit de magnetron?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks, ben nu nog aan de koffie
Alleen een epische TT kan de schade herstellen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet nog wel een leuk verhaaltje van gisteravond, is dat goed genoeg om het goed te maken?
Dat is vaak een goed teken. Dingen uit de magnetron zijn meestal niet gezond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, heb de magnetron al ruim een week niet meer gebruikt
Ja ja, rustig aan manquote:
Welke serie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, rustig aan man
Ik ben nog niet helemaal wakker en een beetje van slag door die serie die ik kijk denk ik
Zei hij tegen de spiegel!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een zelfverzekerde aantrekkelijke man!
Toch wel een lach spiegel?quote:
Is die tof?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Death Note, een anime serie
Zou je goed doen.quote:
Heel tof! Ik vond het echt awesome.quote:
Slechte humor heeft dat effectquote:
Tot nu toe wel. Het zijn 37 afleveringen en ik zit nu bij aflevering 8 of zo.quote:
quote:
vinniequote:
Inderdaad. Het is erg origineel en heeft een verrassende wending. Ik vind het anime van hoogstaande kwaliteit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Het zijn 37 afleveringen en ik zit nu bij aflevering 8 of zo.
Hij's zeker wel spannend, het lijkt meer op een thriller of zo, een duel tussen 2 slimme jongens.
Yep, anders dan amerikaanse series vind ik deze tot nu toe nogal onvoorspelbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is erg origineel en heeft een verrassende wending. Ik vind het anime van hoogstaande kwaliteit.
Dan weet je ook weer hoe je voor de dag komt.quote:
Haai Vin!quote:
Wel leuk denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet je ook weer hoe je voor de dag komt.
Zal hem eens downloadenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan hem je wel aanbevelen Royco, zeker als je van anime houdt
Edit:Er zijn ook films van of zo maar daar heb ik me niet in verdiept.
Zelfs voor mensen die niet van anime houden is hij nog goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan hem je wel aanbevelen Royco, zeker als je van anime houdt
Edit:Er zijn ook films van of zo maar daar heb ik me niet in verdiept.
Jatten bij een chinees?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
Iemand een idee hoe ik aan ongeveer 50 fortune cookies kom, Op internet kan je alleen grote hoeveelheden bestellen, maar ik heb er echt maar 45 nodig!
Of krijgen bij een chineesquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of gewoon kopen bij de Chinees, hehe
Makro ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
Iemand een idee hoe ik aan ongeveer 50 fortune cookies kom, Op internet kan je alleen grote hoeveelheden bestellen, maar ik heb er echt maar 45 nodig!
DM?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Godver toch een perfect stel tieten gevonden op 4chan, zou het graag met jullie willen delen
Zelf makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
ja zonnetje schijnt lekkerquote:
Wanneer is je bruiloft eigenlijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Teveel werk, Ik moet nog zoveel doen!
Ik zei 'haai'.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Stro Fera![]()
Zo pannenkoek met spek.
Echt veel regen gehad, jakkie
O, ja. Sorry.quote:
Vis.quote:
Toppie kpd daar mag het welquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar die tieten
FB?quote:
In mei, Duurt nog wel ff dus, maar ik wil in april sowieso heel weinig nog moeten doen, en ga zelf ook de bruidstaart maken, dus heb nog genoeg te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is je bruiloft eigenlijk?
Oh je kan het bij een winkel voor geboorten en trouwkaarten proberen
Kun je wel pm'men?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Godver toch een perfect stel tieten gevonden op 4chan, zou het graag met jullie willen delen
Ik wil een keer fortune cookies halen, gewoon om te eten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In mei, Duurt nog wel ff dus, maar ik wil in april sowieso heel weinig nog moeten doen, en ga zelf ook de bruidstaart maken, dus heb nog genoeg te doen.
Maar mijn hersensn zijn blijkbaar ook in ruststand, want ik kan natuurlijk ook gewoon een toko binnenlopen
Haha, gelukkig heb je Fok! nog om je te helpen met tipsquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In mei, Duurt nog wel ff dus, maar ik wil in april sowieso heel weinig nog moeten doen, en ga zelf ook de bruidstaart maken, dus heb nog genoeg te doen.
Maar mijn hersensn zijn blijkbaar ook in ruststand, want ik kan natuurlijk ook gewoon een toko binnenlopen
Heb je geluk nodig dan? Als het werkt wil je dan ook wat geluk aan mij gevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een keer fortune cookies halen, gewoon om te eten.
Gaat snel, blijkbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 weken geleden hadden Fera en ik 2 gemeenschappelijke fb vriendjes. Nu 11.
Wut?
Ik heb eigenlijk best veel geluk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je geluk nodig dan? Als het werkt wil je dan ook wat geluk aan mij geven
die zijn enorm lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een keer fortune cookies halen, gewoon om te eten.
Ze is druk beziggeweestquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut?
FOK! meet doet wonderen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut?
Dat klinkt zo fout.quote:
Hou eens op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]the horror. jullie gemeenschappelijke status al geupdate?
In dat geval heb je beetje voor mij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best veel geluk.Maar ik vind ze lekker.
NEE.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval heb je beetje voor mij?
Dank jequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
NEE.
Natuurlijk wel.Een gelukskusje voor jou.
Ja, ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik heb best wel wat Fok!kers op Facebook.
vind ik leukquote:
Hoe was de meet met MLIG eigenlijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso komt er bij mij niemand in die ik niet eerder gemeet heb
Momentjequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de meet met MLIG eigenlijk?
Van die met tekst? Die zijn lekker. Ik vreet me er altijd ziek aan op Valentijnsdag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb geloof ik 3 fokkers op FB, zat ook!
Nou liefjes als ik toch bezig ben,Wat zouden jullie nog meer lekker vinden als je een snoepdoosje als bedankje krijgt?!
Er gaan sowieso hartjessnoepjes in
dat boeit me niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso komt er bij mij niemand in die ik niet eerder gemeet heb
Oké.quote:
Wat vind jij en je vriend lekker? M&Ms is ook altijd leuk (wel duur overigens)quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb geloof ik 3 fokkers op FB, zat ook!
Nou liefjes als ik toch bezig ben,Wat zouden jullie nog meer lekker vinden als je een snoepdoosje als bedankje krijgt?!
Er gaan sowieso hartjessnoepjes in
Zo, had bijna overstromingquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de meet met MLIG eigenlijk?
Dm?quote:
Leuk!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo, had bijna overstroming
Die was gezellig! Hij is tot een uur of 8 gebleven, langer dan ik verwacht had.
We hebben over vaenw geluld, het waren goede en verder ook best interessante gesprekken
Jep.quote:
nee nog nietquote:
Er komt wel iets van chocolade in, maar waarschijnlijk gaan we dan voor celebrations, Ik eet sowieso geen chocola,want ik kan er niet tegen, dus sowieso moet het verpakt zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij en je vriend lekker? M&Ms is ook altijd leuk (wel duur overigens)
Even wat aankomen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:29 schreef Giertje het volgende:
godnondejuu dat zijn indd mooie titties
En nee, mlig deed niet raar verderquote:
1 op 1 kan wel leuk zijn ja, als het klikt. Anders is het ook zo awkward.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En nee, mlig deed niet raar verder(zowat niet dan
)
Van mij mag ie best wel nog een keer langskomen. Vond 't wel boeiend eigenlijk.
Maar 1 op 1 meets zijn sowieso wel boeiend. Zou ik eigenlijk wel vaker willen doen weet je dat?
Dat awkwarde is niks meer dan een lichamelijke gesteldheid. Meestal laat ik mijn praatdrang daar niet zoveel van af houden. hangen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 op 1 kan wel leuk zijn ja, als het klikt. Anders is het ook zo awkward.
Dat schrikt mij nogal af, dus neequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
Iemand ervaring met brazilian waxen?
hahaha, daarom vraag ik het ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat schrikt mij nogal af, dus nee
Is er een speciale reden waarom je het overweegd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
Die reden is omdat ik elke week mijn doos moet bijscheren en ik daar soms geen zin in hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is er een speciale reden waarom je het overweegd?
Maar er is wel ergens een topic over...
Mijn zusje had als bedankje een theezakje met een leuk kaartje eraanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Er komt wel iets van chocolade in, maar waarschijnlijk gaan we dan voor celebrations, Ik eet sowieso geen chocola,want ik kan er niet tegen, dus sowieso moet het verpakt zijn.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die reden is omdat ik elke week mijn doos moet bijscheren en ik daar soms geen zin in heb
Nee, maar ik ben wel benieuwd. Ik baal van scheren daar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
Is het niet geestelijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat awkwarde is niks meer dan een lichamelijke gesteldheid. Meestal laat ik mijn praatdrang daar niet zoveel van af houden. hangen.
Gewoon een baardje laten staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die reden is omdat ik elke week mijn doos moet bijscheren en ik daar soms geen zin in heb
Voor mij is een klik iets lichamelijks. Ik voel het meteen, het loopt dan gewoon lekker. Als het niet lekker loopt dan tsja, moet je creatief wezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik ben wel benieuwd. Ik baal van scheren daar.
[..]
Is het niet geestelijk?
Ik ken geen desi bouterse... EN volgens mij ben ik daar blij om.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend heeft al een Desi Bouterse baardje
Hij heeft zoietsquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken geen desi bouterse... EN volgens mij ben ik daar blij om.
Laat gewoon je vriend scheren zeg..![]()
En nu president is van Suriname jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Desi Bouterse de man die wit spul importeert van uit Colombia
Ideaal om als president dat te doen en er mee weg te komenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En nu president is van Suriname ja
Why?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef Mistress_X het volgende:
En nee, ik wil niet dat anderen mij scheren
Ik zou het wel leuk vinden om te doen denk..quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat vind ik niet fijn.
Ik wil het zelf doen, dan weet ik dat ik het goed doe.
Dat denken alle mannen jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om te doen denk..
Een echt "lekker danquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
Zul je net zien. Ik kreeg geen gehoor van mijn vriendin, dus ik mijn moeder maar afgebeld. Dus ik herplan de afspraak, hang de telefoon op en krijg ineens allemaal WhatsAppjes van vriendin, dat ze er zo aankomt en mij wel even wilt brengen.Nu heeft het toch al geen zin meer.
Ah well ...
Inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een echt "lekker dan" momentje
M'n moeder zou me een keer ergens heen brengen. Het zou 8 uur beginnen maar ik wou er per se half 8 al zijn (omkleden enzo). Komt ze 10 voor 8 aanzetten met de mededeling "je begon toch pas om 8u?"quote:
quote:
Ja, dat soort mensen ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n moeder zou me een keer ergens heen brengen. Het zou 8 uur beginnen maar ik wou er per se half 8 al zijn (omkleden enzo). Komt ze 10 voor 8 aanzetten met de mededeling "je begon toch pas om 8u?"
Gvd
1 ding wat mijn moeder niet kan is zich aan afspraken houden en op tijd komen
Edit:Ik bedankte dan ook voor de rit -_-
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Das een post van 9 minuten geleden
Ouders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n moeder zou me een keer ergens heen brengen. Het zou 8 uur beginnen maar ik wou er per se half 8 al zijn (omkleden enzo). Komt ze 10 voor 8 aanzetten met de mededeling "je begon toch pas om 8u?"
Gvd
1 ding wat mijn moeder niet kan is zich aan afspraken houden en op tijd komen
Edit:Ik bedankte dan ook voor de rit -_-
Het is Evie, dan mag dat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Noez. Dat mag niet.quote:
Oh zo ben ik ook altijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouders.
Ik heb wel een vriend die altijd te laat is.
Als je om 10 uur afspreekt, weet je dat hij er pas kwart over 10 is, op zijn vroegst.De faalhaas.
Dan trek ik aan jouw haren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Noez. Dat mag niet.Dan trek ik aan d'r haren.
Ik probeer dan ook altijd op tijd te zijn. Lukt me niet altijd, maar ik ga er wel voorquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouders.
Als je om 10 uur afspreekt, weet je dat hij er pas kwart over 10 is, op zijn vroegst.De faalhaas.
Ik kick daar op.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dan reageer ik ook lekker laatquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vriend heb ik ook jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouders.
Ik ben altijd stipt op tijd, anders voel ik me schuldig en enigszins gepanikeerd, als een echte zolderkamerautistquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouders.
Een vriendin van me kan er ook wat van wat afspraken betreftquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen ...Ik ben het wel een beetje gewend, het is onderhand cultuur in mijn vriendengroep. Maar deze vriendin is wel een hele erge, ook niks laten horen tot dat ik er zelf achteraan ga. Dan blijft ze weer ergens hangen. Is cool, maar stuur dan even een berichtje.
Bitchfight, rraaawwwwr.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom dan niet om kwart over afpsreken?quote:
Dit ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd stipt op tijd, anders voel ik me schuldig en enigszins gepanikeerd, als een echte zolderkamerautist
Perziksmaak graagquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit he?!
Iemand anders ook een kopje thee?
quote:
CATFIGHTquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex ergerde zich altijd kapot, behalve als het zijn beste vriend was (terwijl die juist een ster was in te laat komen).quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriendin van me kan er ook wat van wat afspraken betreft
Gelukkig is de rest van m'n vrienden niet zo
Waar is de livestream?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
CATFIGHT![]()
Doen we dan wel allebei een bikini aan en gaan we dan in een modderbad zitten?
Of een bad met chocoladevlaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
CATFIGHT![]()
Gewoon goed plannen. Ik heb een hekel aan om me te moeten haastenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex ergerde zich altijd kapot, behalve als het zijn beste vriend was (terwijl die juist een ster was in te laat komen).Maar hij was de exacte tegenpool, helemaal frustie raken als hij niet tien minuten te vroeg was. Ik heb wel eens voor m'n leven gevreesd in het verkeer.
1 perzikthee comming up!quote:
Jullie mogen niet meekijken omdat jullie dat te graag willenquote:
Graag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit he?!
Iemand anders ook een kopje thee?
I'm in!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
CATFIGHT![]()
Omdat ik niet om half 11 wil aankomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bitchfight, rraaawwwwr.
[..]
Waarom dan niet om kwart over afpsreken?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef Evie het volgende:
[..]
1 perzikthee comming up!
[..]
Jullie mogen niet meekijken omdat jullie dat te graag willen
Bij deze stel ik mijn cafe ter beschikking voor de locatiequote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
CATFIGHT![]()
Ik infiltreer wel als travo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat voor een smaakje wil jij?
[..]![]()
![]()
![]()
en al die mannen mogen niet meekijken
![]()
Nou ja, hij plande wel goed ... Maar soms zijn er dingen waar je niks aan kan veranderen. En zijn het afspraken waarvoor op tijd komen niet heel belangrijk is. Om dan je leven en het leven van je vriendin te riskeren voor die paar minuten, daar irriteerde ik me kapot aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon goed plannen. Ik heb een hekel aan om me te moeten haasten
Ze maken er een teringzooi van hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij deze stel ik mijn cafe ter beschikking voor de locatie
Sukkol!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef heloef het volgende:
Ik had me gisteren aangemeld voor een radio onderdeel, bellen ze me om 11 uur s'ochtends ook nog terug. Slaap ik er dwars door heen.Daar gaat mijn date.
quote:
dat soort mensen ken ik welquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat soort mensen ...Ik ben het wel een beetje gewend, het is onderhand cultuur in mijn vriendengroep. Maar deze vriendin is wel een hele erge, ook niks laten horen tot dat ik er zelf achteraan ga. Dan blijft ze weer ergens hangen. Is cool, maar stuur dan even een berichtje.
Dat willen we dan wel even voor je filmenquote:
Heb je zo'n herfst- of winterthee? Appel met kaneel of zo, dat is lekker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Appel kaneel heb ik zeker in de aanbieding.. denk dat ik dat zelf ook ga nemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je zo'n herfst- of winterthee? Appel met kaneel of zo, dat is lekker.
Ja das waar, maar als dingen anders lopen dan gepland, dan kom ik maar gewoon te laat. Ben ik best wel makkelijk in.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij plande wel goed ... Maar soms zijn er dingen waar je niks aan kan veranderen. En zijn het afspraken waarvoor op tijd komen niet heel belangrijk is. Om dan je leven en het leven van je vriendin te riskeren voor die paar minuten, daar irriteerde ik me kapot aan.
Dat mogen ze dan ook zelf in bikini schoonmaken hequote:Op zondag 14 oktober 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze maken er een teringzooi van hoor.
Sommigen mogen wel kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ach volgende week probeer ik het weer.quote:
Jij was ook niet uitgenodigd.quote:
Ach, kan altijd nog uit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat willen we dan wel even voor je filmen![]()
mannen in vrouwenkleding.. don't get my mojo going..
quote:
Hoe grof?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je evie vervangt door Kaneel wil ik nog wel grof geld betalen om te mogen kijken.
I like the sound of that.quote:
-_-quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik de hele X-Men the Animated Series te kijken, ontbreek de laatste aflevering.
Juist die wilde ik zien, stelletje hommos.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik de hele X-Men the Animated Series te kijken, ontbreek de laatste aflevering.
Dat is zeker de climax, of niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh ja?quote:
Welke mannen?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mogen ze dan ook zelf in bikini schoonmaken he
Ook met een Japanstalig kookboek?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga deze week een poging doen Japans te koken.
Rijst?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga deze week een poging doen Japans te koken.
We know, you're a woman.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
I like the sound of that.Ka-ching ...
Jij altijd, dat doen broeders voor elkaar.quote:
Lach maar, boefje.quote:
Nee, de afsluiting. Ik zie nu dat het er wel bijstaat, maar als enige niet onder het nummer. Er staat iedere keer:quote:
Heb jij nog voorkeuren? Loefje en Kaneel sowieso.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Welke mannen?
[..]Mogen die mannen doen van hierboven
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lach maar, boefje.
[..]
Nee, de afsluiting. Ik zie nu dat het er wel bijstaat, maar als enige niet onder het nummer. Er staat iedere keer:
Watch '90s X-Men Animated Ep. 71 etc.
Maar dan bij 76 is het ineens:
Watch The Complete '90s X-Men Animated SeriesApen.
quote:
Ik kan geen Japansquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook met een Japanstalig kookboek?
Bij Roy in zijn café. Jij wilt ook toegang?quote:
De ruimte in mijn broekje wordt langzaam kleiner.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij altijd, dat doen broeders voor elkaar.
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Roy in zijn café. Jij wilt ook toegang?
We zijn nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De ruimte in mijn broekje wordt langzaam kleiner.
Kun jij het? Als je nog een cursus in huis hebt liggen ben ik geinteresseerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een leuke taal om te leren
Loef draagt hotpants.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De ruimte in mijn broekje wordt langzaam kleiner.
Omdat jij het bent.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, moet je eens zien hoe erg het wordt als die uitgegroeid is
Ik ben geen hommo verdomme.quote:
Oei! Ik weet niet of ik die boeken nog in huis heb! Moet ik op zolder dozen doorspitten...quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun jij het? Als je nog een cursus in huis hebt liggen ben ik geinteresseerd
HOU OP OVER MIJN PENISquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, moet je eens zien hoe erg het wordt als die uitgegroeid is
ssst we moeten ze wel berekenen he?! Om daarna zo'n schoonmaker in lingerie te kunnen betalen die alles wel even schoonmaaktquote:
Ik vind het altijd wel leuk, een beetje de beginselen van een vreemde taal onder de knie proberen te krijgen. Na die tijd faal je vaak nog steeds, maar het is gewoon leuk om het een klein beetje te kunnen. Mijn cursus Chinees is nu uit, dus ik moet maar weer iets nieuws zoekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oei! Ik weet niet of ik die boeken nog in huis heb! Moet ik op zolder dozen doorspitten...
En nee, ben het allang alweer verleerd![]()
Was meer dan 10 jaar terug dat ik het deed
Heel goed mijn vriend, kudos voor jou.quote:
Thanks mate.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed mijn vriend, kudos voor jou.
Condooms zijn stom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef, hoeveel condooms moet jij aan elkaar plakken voor het past?
Als zij nou als vergoeding alles opruimen? Nakend.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst we moeten ze wel berekenen he?! Om daarna zo'n schoonmaker in lingerie te kunnen betalen die alles wel even schoonmaakt![]()
(en om onze drankjes te betalen)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als zij nou als vergoeding alles opruimen? Nakend.
Japansquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, een beetje de beginselen van een vreemde taal onder de knie proberen te krijgen. Na die tijd faal je vaak nog steeds, maar het is gewoon leuk om het een klein beetje te kunnen. Mijn cursus Chinees is nu uit, dus ik moet maar weer iets nieuws zoeken
Chineese en Japanse karakters lijken wel op elkaar en hebben in veel gevallen ook nog dezelfde betekenis. Ik kan Japans wel uit elkaar houden van de andere oostaziatische talen nuquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, een beetje de beginselen van een vreemde taal onder de knie proberen te krijgen. Na die tijd faal je vaak nog steeds, maar het is gewoon leuk om het een klein beetje te kunnen. Mijn cursus Chinees is nu uit, dus ik moet maar weer iets nieuws zoeken
Een waarheid als een huis.quote:
Ik heb ze niet eens hoeven gebruiken en ik vind ze al verschrikkelijk.quote:
Zitten er nog minderjarigen bij dan? Ik dacht dat iedereen de 18 wel gepasseerd was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
[..]dan mag ik niet kijken hoor.. das pedofilie
![]()
Klopt ja, en sowieso is karakters leren schrijven een leuke bezigheidquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Chineese en Japanse karakters lijken wel op elkaar en hebben in veel gevallen ook nog dezelfde betekenis. Ik kan Japans wel uit elkaar houden van de andere oostaziatische talen nu
Dat klopt ja, of een kindquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
Beter stom dan een enge ziekte, dat is nog veel stommer
Maar ook spannenderquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dat waardeer ik zeerquote:
Ik over 3 jaar de 30quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zitten er nog minderjarigen bij dan? Ik dacht dat iedereen de 18 wel gepasseerd was.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens hoeven gebruiken en ik vind ze al verschrikkelijk.
Mja even laten testen en daarna zonder is de beste optiequote:Op zondag 14 oktober 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Eng heh als mannen meer geďnteresseerd zijn in die van een ander dan die van zichzelf
Daar heb je de pil enz. voor.quote:
Had zelfs toen een kaligrafeersetje aangeschaft om te oefenen, maar er kwam wat anders tussen en alles viel zo'n beetje uit elkaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja, en sowieso is karakters leren schrijven een leuke bezigheid
Sjah soa's schijnen ook niet alles te zijn. Gelukkig kan ik daar dan weer niet over meepratenquote:
Indd. Soa-test ftw.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah soa's schijnen ook niet alles te zijn. Gelukkig kan ik daar dan weer niet over meepraten
pas 3 wk na je laatste seks laten testen als je dat nog wilt wetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja even laten testen en daarna zonder is de beste optie
Ach ik heb me nooit laten testen, want beide maagdquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
pas 3 wk na je laatste seks laten testen als je dat nog wilt weten![]()
![]()
En voor HIV duurt dat nog langer
Gadver een kind.quote:
Ik over 6 wekenquote:
Moet jij ook leren hoe je een soa-test afneemt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah soa's schijnen ook niet alles te zijn. Gelukkig kan ik daar dan weer niet over meepraten
Ahhhh, zo schattigquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ik heb me nooit laten testen, want beide maagd
Ja het is al weer bijna een jaar geledenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noes, is jouw verjaardag alweer zo lang geleden
Ik vergeet altijd de tijd
Kijk van ee SOA kom je nog van af. Maar een kind blijft je maar emotioneel en financieel uitzuigen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze ook maar eng en vies ja
Blij dat dat niet meer met een wattenstaafje hoeftquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet ik mij ook eens een keer laten testen
Niet alle soa's kom je vanaf heloefquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk van ee SOA kom je nog van af. Maar een kind blijft je maar emotioneel en financieel uitzuigen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk van ee SOA kom je nog van af. Maar een kind blijft je maar emotioneel en financieel uitzuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |