Wat fok je vandaag?quote:
Nu nee, voor het topic vol is heb jij de afwas gedaanquote:
Uit het diepste van mijn hart zal ik haten en kotsen op jouw TT.quote:
Straks, ben nu nog aan de koffiequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nee, voor het topic vol is heb jij de afwas gedaan
Snel doorposten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks, ben nu nog aan de koffie
Weet nog wel een leuk verhaaltje van gisteravond, is dat goed genoeg om het goed te maken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit het diepste van mijn hart zal ik haten en kotsen op jouw TT.
Uit de magnetron?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks, ben nu nog aan de koffie
Alleen een epische TT kan de schade herstellen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet nog wel een leuk verhaaltje van gisteravond, is dat goed genoeg om het goed te maken?
Dat is vaak een goed teken. Dingen uit de magnetron zijn meestal niet gezond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, heb de magnetron al ruim een week niet meer gebruikt
Ja ja, rustig aan manquote:
Welke serie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, rustig aan man
Ik ben nog niet helemaal wakker en een beetje van slag door die serie die ik kijk denk ik
Zei hij tegen de spiegel!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een zelfverzekerde aantrekkelijke man!
Toch wel een lach spiegel?quote:
Is die tof?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Death Note, een anime serie
Zou je goed doen.quote:
Heel tof! Ik vond het echt awesome.quote:
Slechte humor heeft dat effectquote:
Tot nu toe wel. Het zijn 37 afleveringen en ik zit nu bij aflevering 8 of zo.quote:
quote:
vinniequote:
Inderdaad. Het is erg origineel en heeft een verrassende wending. Ik vind het anime van hoogstaande kwaliteit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Het zijn 37 afleveringen en ik zit nu bij aflevering 8 of zo.
Hij's zeker wel spannend, het lijkt meer op een thriller of zo, een duel tussen 2 slimme jongens.
Yep, anders dan amerikaanse series vind ik deze tot nu toe nogal onvoorspelbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is erg origineel en heeft een verrassende wending. Ik vind het anime van hoogstaande kwaliteit.
Dan weet je ook weer hoe je voor de dag komt.quote:
Haai Vin!quote:
Wel leuk denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet je ook weer hoe je voor de dag komt.
Zal hem eens downloadenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan hem je wel aanbevelen Royco, zeker als je van anime houdt
Edit:Er zijn ook films van of zo maar daar heb ik me niet in verdiept.
Zelfs voor mensen die niet van anime houden is hij nog goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan hem je wel aanbevelen Royco, zeker als je van anime houdt
Edit:Er zijn ook films van of zo maar daar heb ik me niet in verdiept.
Jatten bij een chinees?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
Iemand een idee hoe ik aan ongeveer 50 fortune cookies kom, Op internet kan je alleen grote hoeveelheden bestellen, maar ik heb er echt maar 45 nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |