Wat fok je vandaag?quote:
Nu nee, voor het topic vol is heb jij de afwas gedaanquote:
Uit het diepste van mijn hart zal ik haten en kotsen op jouw TT.quote:
Straks, ben nu nog aan de koffiequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nee, voor het topic vol is heb jij de afwas gedaan
Snel doorposten danquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks, ben nu nog aan de koffie
Weet nog wel een leuk verhaaltje van gisteravond, is dat goed genoeg om het goed te maken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit het diepste van mijn hart zal ik haten en kotsen op jouw TT.
Uit de magnetron?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks, ben nu nog aan de koffie
Alleen een epische TT kan de schade herstellen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet nog wel een leuk verhaaltje van gisteravond, is dat goed genoeg om het goed te maken?
Dat is vaak een goed teken. Dingen uit de magnetron zijn meestal niet gezond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, heb de magnetron al ruim een week niet meer gebruikt
Ja ja, rustig aan manquote:
Welke serie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, rustig aan man
Ik ben nog niet helemaal wakker en een beetje van slag door die serie die ik kijk denk ik
Zei hij tegen de spiegel!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een zelfverzekerde aantrekkelijke man!
Toch wel een lach spiegel?quote:
Is die tof?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Death Note, een anime serie
Zou je goed doen.quote:
Heel tof! Ik vond het echt awesome.quote:
Slechte humor heeft dat effectquote:
Tot nu toe wel. Het zijn 37 afleveringen en ik zit nu bij aflevering 8 of zo.quote:
quote:
vinniequote:
Inderdaad. Het is erg origineel en heeft een verrassende wending. Ik vind het anime van hoogstaande kwaliteit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Het zijn 37 afleveringen en ik zit nu bij aflevering 8 of zo.
Hij's zeker wel spannend, het lijkt meer op een thriller of zo, een duel tussen 2 slimme jongens.
Yep, anders dan amerikaanse series vind ik deze tot nu toe nogal onvoorspelbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is erg origineel en heeft een verrassende wending. Ik vind het anime van hoogstaande kwaliteit.
Dan weet je ook weer hoe je voor de dag komt.quote:
Haai Vin!quote:
Wel leuk denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet je ook weer hoe je voor de dag komt.
Zal hem eens downloadenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan hem je wel aanbevelen Royco, zeker als je van anime houdt
Edit:Er zijn ook films van of zo maar daar heb ik me niet in verdiept.
Zelfs voor mensen die niet van anime houden is hij nog goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan hem je wel aanbevelen Royco, zeker als je van anime houdt
Edit:Er zijn ook films van of zo maar daar heb ik me niet in verdiept.
Jatten bij een chinees?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
Iemand een idee hoe ik aan ongeveer 50 fortune cookies kom, Op internet kan je alleen grote hoeveelheden bestellen, maar ik heb er echt maar 45 nodig!
Of krijgen bij een chineesquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of gewoon kopen bij de Chinees, hehe
Makro ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
Iemand een idee hoe ik aan ongeveer 50 fortune cookies kom, Op internet kan je alleen grote hoeveelheden bestellen, maar ik heb er echt maar 45 nodig!
DM?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Godver toch een perfect stel tieten gevonden op 4chan, zou het graag met jullie willen delen
Zelf makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
haaj liefjes!
ja zonnetje schijnt lekkerquote:
Wanneer is je bruiloft eigenlijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Teveel werk, Ik moet nog zoveel doen!
Ik zei 'haai'.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Stro Fera![]()
Zo pannenkoek met spek.
Echt veel regen gehad, jakkie
O, ja. Sorry.quote:
Vis.quote:
Toppie kpd daar mag het welquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar die tieten
FB?quote:
In mei, Duurt nog wel ff dus, maar ik wil in april sowieso heel weinig nog moeten doen, en ga zelf ook de bruidstaart maken, dus heb nog genoeg te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is je bruiloft eigenlijk?
Oh je kan het bij een winkel voor geboorten en trouwkaarten proberen
Kun je wel pm'men?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
Godver toch een perfect stel tieten gevonden op 4chan, zou het graag met jullie willen delen
Ik wil een keer fortune cookies halen, gewoon om te eten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In mei, Duurt nog wel ff dus, maar ik wil in april sowieso heel weinig nog moeten doen, en ga zelf ook de bruidstaart maken, dus heb nog genoeg te doen.
Maar mijn hersensn zijn blijkbaar ook in ruststand, want ik kan natuurlijk ook gewoon een toko binnenlopen
Haha, gelukkig heb je Fok! nog om je te helpen met tipsquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In mei, Duurt nog wel ff dus, maar ik wil in april sowieso heel weinig nog moeten doen, en ga zelf ook de bruidstaart maken, dus heb nog genoeg te doen.
Maar mijn hersensn zijn blijkbaar ook in ruststand, want ik kan natuurlijk ook gewoon een toko binnenlopen
Heb je geluk nodig dan? Als het werkt wil je dan ook wat geluk aan mij gevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een keer fortune cookies halen, gewoon om te eten.
Gaat snel, blijkbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 weken geleden hadden Fera en ik 2 gemeenschappelijke fb vriendjes. Nu 11.
Wut?
Ik heb eigenlijk best veel geluk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je geluk nodig dan? Als het werkt wil je dan ook wat geluk aan mij geven
die zijn enorm lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een keer fortune cookies halen, gewoon om te eten.
Ze is druk beziggeweestquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut?
FOK! meet doet wonderen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut?
Dat klinkt zo fout.quote:
Hou eens op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]the horror. jullie gemeenschappelijke status al geupdate?
In dat geval heb je beetje voor mij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best veel geluk.Maar ik vind ze lekker.
NEE.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval heb je beetje voor mij?
Dank jequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
NEE.
Natuurlijk wel.Een gelukskusje voor jou.
Ja, ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik heb best wel wat Fok!kers op Facebook.
vind ik leukquote:
Hoe was de meet met MLIG eigenlijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso komt er bij mij niemand in die ik niet eerder gemeet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |