Ja, gewoon koude koffie in de magnetron en klaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bestaat er eigenlijk zoiets als magnetronkoffie?
Irish coffeequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ken wel dranken waar je warm van word..
deel je kennis met onsquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
Laat ik nu verstand hebben van warme dranken
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ken wel dranken waar je warm van word..
Neeeee dat doet niemandquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon koude koffie in de magnetron en klaar
Nee ik ook niet. Ik drink m'n koffie dan nog liever koudquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neeeee dat doet niemand
Je hebt koffie, thee, warme chocmelk. En nog veel meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deel je kennis met ons
Mu-jam-mie!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had laatst voor het eerst starbucks koffie, die was wel lekker
Beetje jammer is dat inderdaad. Per wanneer ik vlieg binnenkort van Eindhovenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mu-jam-mie!
Hier komt er ook eentje in de stad.
Op het vliegveld ipv station
Halverwege volgendjaar pas ergens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat inderdaad. Per wanneer ik vlieg binnenkort van Eindhoven
Daar heb ik heul nix aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Halverwege volgendjaar pas ergens.
Wintersporten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik heul nix aanik ga volgende maand vliegen
Nee, vriendin bezoeken in het buitenland. (Polen) ik ga er een weekendje heen.quote:
Gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, vriendin bezoeken in het buitenland. (Polen) ik ga er een weekendje heen.
Vast wel maar dat zie ik dan wel weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gezellig
Maar is het niet heel koud daar rond die tijd?
Ik heb het wel eens gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neeeee dat doet niemand
Ik heb wel eens een burger bij de burgerking gehaald, niet opgekregen en de burger de volgende ochtend in de magnetron opgewarmd...was goed te etenquote:
Burgerkingquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een burger bij de burgerking gehaald, niet opgekregen en de burger de volgende ochtend in de magnetron opgewarmd...was goed te eten
Das juist een voordeelquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef Kimberliedje het volgende:
McDonalds
Burgerking heb ik alleen maar slechte ervaring mee.
Vet droop van de sla af..
Ik vind het maar ranzig daar. Friet was ook maar half gaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das juist een voordeel
Verschilt per keerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind het maar ranzig daar. Friet was ook maar half gaar.
Zeker vorige week nog gegetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Super alternatief voor fastfood
Die in mijn stad is echt net te ver om te fiesten...quote:
Het is patat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind het maar ranzig daar. Friet was ook maar half gaar.
alle fastfoodvarianten zijn frietquote:
Mensen die niet uit Holland komen.quote:
Alleen in tweedewereld landen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle fastfoodvarianten zijn friet
French fries
De echte losers maken er een punt van of het nou patat of friet is. Echt, wat doet het er toe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De echte losers zijn die pEtat aan hangers
Ik zeg het gewoon allebei omdat het me geen reet uitmaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was eerst aanhanger van patat, maar nu zeg ik het gewoon allebei. Gewoon uit respect en mededogen.
Het enige juiste alternatief.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Men kijkt je hier raar aan als je patat zegt.
Daarom friet verhuizen.
E.!quote:
Friet!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:24 schreef Kimberliedje het volgende:
Men kijkt je hier raar aan als je patat zegt.
Daarom friet.
Zoals het hoort op zondag. Nou ja, normaalgesproken, want vandaag ben ik wel actief.quote:
Als jij zo actief bent, kun je dan even voor mij aan het werk gaan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het hoort op zondag. Nou ja, normaalgesproken, want vandaag ben ik wel actief.
Nee, ik heb andere plannen. Vandaar de aanwezige activiteit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Als jij zo actief bent, kun je dan even voor mij aan het werk gaan?
Dratquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik heb andere plannen. Vandaar de aanwezige activiteit.
Jaloezie was alleen van toepassing geweest als die booty call met Evy was doorgegaan. Maar die lafaard durfde weer es niet.quote:
Dudequote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloezie was alleen van toepassing geweest als die booty call met Evy was doorgegaan. Maar die lafaard durfde weer es niet.
Waar gaat het heen in de wereld. Laatst zag ik een docent die opdrachten via facebook gafquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:14 schreef Myraela het volgende:
Docenten die bestanden met Wetransfer verzenden.Alles is gewoon verlopen.
Hoe is het vandaag dan?quote:
Dat kun je oplossen met drie dikke truien toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:28 schreef Evie het volgende:
Koud maar gaatMoet weer eens een presentatie maken bah bah bah
Jij al zin in radiohead?
Over 4 uur in de Ziggo Dome in Amsterdam.quote:
Vele malen actiever dan jouw seksleven. Hoezo?quote:
Gaat vast wel lukken.. hecht er niet zo veel waarde meer aan atmquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je oplossen met drie dikke truien toch?Lukt het een beetje met de presentatie.
Ik ben er bijna klaar voor. Nu nog ff hapje eten en dan zo richting het station.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef Evie het volgende:
Gaat vast wel lukken.. hecht er niet zo veel waarde meer aan atm![]()
Andere dingen zijn wat belangrijker
HF @ radiohead!
Ik heb al jaren niets meer van die band gehoord. Heb ik ooit een seksleven gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vele malen actiever dan jouw seksleven. Hoezo?
Stuur me maar een opname als ze uit de oude doos nog iets van kid A of OK computer gaan spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen.Nog nummers waarvan je per se wil weten als ze die spelen?
Ik ga er vanuit dat het hele concert binnen nu en twee weken wel ergens te downloaden valt. Tot op heden is dat bij ieder concert nog goed gegaan. Ik hou je op de hoogte. No suprises is inderdaad mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef Evie het volgende:
Stuur me maar een opname als ze uit de oude doos nog iets van kid A of OK computer gaan spelen![]()
Op het moment wil ik no suprises wel even horen![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vele malen actiever dan jouw seksleven.
Jaaaaaaa! Die wil ik!quote:
Staan zat kaartjes voor dumpprijzen op Marktplaats. Laat maar weten als je er bent, hoef je niet alleen te staan.quote:
Vele malen keer nul is nog steeds nul.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vele malen actiever dan jouw seksleven. Hoezo?
Vele malen een negatief is kleiner dan nulquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vele malen keer nul is nog steeds nul.
Niet als je het vermenigvult met een negatief dan niet hoor..quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Vele malen een negatief is kleiner dan nul
Dan is het dus niet vele malen, maar een negatief aantal malenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet als je het vermenigvult met een negatief dan niet hoor..
-2 * -2 = ...
ja oke nou ja, had je wel bijnaquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan is het dus niet vele malen, maar een negatief aantal malen
Ik ging er bij mijn eerste post al vanuit dat iemand zoiets zou zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ja oke nou ja, had je wel bijna
Je eerste post was in 2005.. flinke vooruitziende gave danquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ging er bij mijn eerste post al vanuit dat iemand zoiets zou zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je eerste post was in 2005.. flinke vooruitziende gave danDie zag ik inderdaad niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |