Ja, gewoon koude koffie in de magnetron en klaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bestaat er eigenlijk zoiets als magnetronkoffie?
Irish coffeequote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ken wel dranken waar je warm van word..
deel je kennis met onsquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
Laat ik nu verstand hebben van warme dranken
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ken wel dranken waar je warm van word..
Neeeee dat doet niemandquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon koude koffie in de magnetron en klaar
Nee ik ook niet. Ik drink m'n koffie dan nog liever koudquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neeeee dat doet niemand
Je hebt koffie, thee, warme chocmelk. En nog veel meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deel je kennis met ons
Mu-jam-mie!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had laatst voor het eerst starbucks koffie, die was wel lekker
Beetje jammer is dat inderdaad. Per wanneer ik vlieg binnenkort van Eindhovenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mu-jam-mie!
Hier komt er ook eentje in de stad.
Op het vliegveld ipv station
Halverwege volgendjaar pas ergens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat inderdaad. Per wanneer ik vlieg binnenkort van Eindhoven
Daar heb ik heul nix aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Halverwege volgendjaar pas ergens.
Wintersporten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik heul nix aanik ga volgende maand vliegen
Nee, vriendin bezoeken in het buitenland. (Polen) ik ga er een weekendje heen.quote:
Gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, vriendin bezoeken in het buitenland. (Polen) ik ga er een weekendje heen.
Vast wel maar dat zie ik dan wel weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gezellig
Maar is het niet heel koud daar rond die tijd?
Ik heb het wel eens gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neeeee dat doet niemand
Ik heb wel eens een burger bij de burgerking gehaald, niet opgekregen en de burger de volgende ochtend in de magnetron opgewarmd...was goed te etenquote:
Burgerkingquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een burger bij de burgerking gehaald, niet opgekregen en de burger de volgende ochtend in de magnetron opgewarmd...was goed te eten
Das juist een voordeelquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef Kimberliedje het volgende:
McDonalds
Burgerking heb ik alleen maar slechte ervaring mee.
Vet droop van de sla af..
Ik vind het maar ranzig daar. Friet was ook maar half gaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das juist een voordeel
Verschilt per keerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind het maar ranzig daar. Friet was ook maar half gaar.
Zeker vorige week nog gegetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Super alternatief voor fastfood
Die in mijn stad is echt net te ver om te fiesten...quote:
Het is patat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind het maar ranzig daar. Friet was ook maar half gaar.
alle fastfoodvarianten zijn frietquote:
Mensen die niet uit Holland komen.quote:
Alleen in tweedewereld landen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle fastfoodvarianten zijn friet
French fries
De echte losers maken er een punt van of het nou patat of friet is. Echt, wat doet het er toe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De echte losers zijn die pEtat aan hangers
Ik zeg het gewoon allebei omdat het me geen reet uitmaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was eerst aanhanger van patat, maar nu zeg ik het gewoon allebei. Gewoon uit respect en mededogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |