Good question, ik denk dat het nog wel uit gaat komen als het er iets mee van doen heeftquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom noemde dat jongetje hem dan de gypsi?
Nucky heeft nu toch government-support van die Prohibition-chick en de minister? Ik neem aan dat hij dat gaat inschakelen. Nu heeft Harrow wel 76 mensen omgelegd, maar ik denk niet dat hij het hele leger van Joe Masseria aan kan.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef marcodej het volgende:
Ik denk stiekem dat Nucky Harrow vraagt Gillian te vermoorden en terug te komen naar zijn team (hij heeft immers een fittie met Gillian en heeft nu manschappen nodig). Harrow killed Gillian en neemt Sagorsky en Tommy mee, Nucky zal hen onderhouden.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 06:16 schreef Mishu het volgende:
Ik zal misschien de enige zijn maar ik vrees voor een einde van de serie. No way dat je hier Nucky nog geloofwaardig uit kan laten komen.
Bovendien is overgeven bij een hersenschudding geen goed teken, in Van God Los leidde dat namelijk tot het overlijden van een jongen. Het betekent dat er intern dingen aan het bloeden zijn.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef justmattie het volgende:
Die Gillian komt de laatste afleveringen m'n strot wat uit. Meer mensen die haar maar een vervelend en labiel persoon vinden?
Iemand die het snaptquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Verder denk ik dat Nucky nog een troef achter de hand heeft met Esther, aangezien hij invloed kan uitoefenen op wie vervolgd zal worden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie miss Kent erg mist kan ook gewoon even zoeken op Dillion Harper...
[ afbeelding ]
Wellicht wilde hij zich in dat gezelschap ook niet in de kaarten laten kijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij hoopt er toch nog onderuit te komen. En het snel afkappen was dan het beste, is toch een beetje awkward. Welke oplossing Rothstein dan voor ogen heeft ben ik dan wel benieuwd naar
Ik had niet verwacht dat ome Joe het loodje zou leggen, maar dit... Holy shit echt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. inderdaad.
Harrow. Hoop ik.quote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef ems. het volgende:
Owen
Ik zag het wel aankomen op het moment dat Nucky de order gaf en iedereen deed alsof het een walk-in-the-park zou zijn.
Ben benieuwd wie Nucky's volgende main man gaat worden, als dat al gaat gebeuren. Chalky zal het wel niet worden iig
Ik heb liever de originele muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |