alleen de hartslag van de kleine was onregelmatig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:11 schreef Suikertante het volgende:
LadyLike dat is schrikken zeg! Wat fijn dat het nu voorbij is en blijkbaar ziet er alles er nog goed uit?
Geniet maar lekker van je leverpaté
Schrikken, hopelijk mag je idd gauw naar huis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen de hartslag van de kleine was onregelmatig.
Maar dat kan ook door mn hoesten komen.
Ben benieuwd wat de arts zegt
en de leverpate rook raar, heb maar ham genomen
Rauwe was gisteren, die lust ik ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Schrikken, hopelijk mag je idd gauw naar huis.
Toch wel gekookte of gerookte ham he. Rauwe mag niet
.
Wanneer komt de arts weer langs?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rauwe was gisteren, die lust ik ook niet
Pff heb het echt gehad hier
Wil thuis op de bank liggen
ronde was rond 11 uur zei de mevrouw die drinken kwam brengen dus ik zit in spanning te wachtenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wanneer komt de arts weer langs?
Kan me helemaal voorstellen dat je gewoon lekker thuis wilt zijn nu
Niet in téveel spanning wachten he, dan wordt je bloeddruk te hoogquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ronde was rond 11 uur zei de mevrouw die drinken kwam brengen dus ik zit in spanning te wachten
Je eigen bed en bank liggen natuurlijk veel lekkerder. Maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Nog even volhouden vandaag en dan hopelijk morgen lekker naar huis!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Dat is wel zo, ik ben hier natuurlijk in super goede handen
Lieve verpleegsters ook
Ik hoop het zoquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Je eigen bed en bank liggen natuurlijk veel lekkerder. Maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Nog even volhouden vandaag en dan hopelijk morgen lekker naar huis!
Rauwe ham mag je gewoon hoor. De naam is niet zo letterlijk als het er staat. In Nederland is er bijna geen écht rauw broodbeleg (ja ja is er wel, filet american enzo), rauwe ham is gerookt en mag je dus gewoon etenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Schrikken, hopelijk mag je idd gauw naar huis.
Toch wel gekookte of gerookte ham he. Rauwe mag niet
.
Ik krijg er alleen maar meer zin inquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:55 schreef Suikertante het volgende:
Als je erop googlet krijg je wel minder trek (tenminste, dat heb ik)
Gezondheid!?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef Logician78 het volgende:
Oeh! Hachi komt vanavond op tv, dat wordt extra tissues klaarzetten
Oh die ga ik niet kijken hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef Logician78 het volgende:
Oeh! Hachi komt vanavond op tv, dat wordt extra tissues klaarzetten
je bent niet de enige geloof ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gezondheid!?
Ik kijk te weinig tv denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |