Uit de coffeeshops jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:38 schreef vosss het volgende:
Beter leggen ze daar gras neer van hier uit het dorp. Beste gras ter wereld
Kan Pele nog van leren...quote:
nee nee, gras van hier ligt ook in tig voetbal stadions, ook bij wk en ek wedstrijdenquote:
Nee, ik had al wel gevraagd of hij wel een wagenbreedte ruimte liet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Weltschmerz al geklaagd dat Hamilton het circuit aan het runeren is
Lastig he, discussies willen uitlokken en niemand reageert.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik had al wel gevraagd of hij wel een wagenbreedte ruimte liet.
Blijkbaar snapt niemand de nieuwe regels.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lastig he, discussies willen uitlokken en niemand reageert.
Of niemand wilt een onzinnige discussie hebben met jou.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar snapt niemand de nieuwe regels.
Rosberg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:43 schreef nils7 het volgende:
Welke pipo zal het dansje doen op t podium?
Thnx,quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
[ [url= http://www.showbiznewz.nl(...)nedag.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik denk inderdaad dat die regels nog eens goed moeten worden uitgelegd aan het astroturf, dat was duidelijk geen wagenbreedte!quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar snapt niemand de nieuwe regels.
De actie van Hlkenberg was 1 van de 2-3 hoogtepuntjes, net als de eerste ronde die ik erg leuk vond, lekker dicht op elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:42 schreef kepler het volgende:
Saaie race... Enige leuke was Hamilton, maar alleen omdat zijn wagen erg slecht was
Massa ook voor het eerst sneller in de race dan Alonso!
veel hoogtepunten waren er helaas niet neequote:Op zondag 14 oktober 2012 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De actie van Hlkenberg was 1 van de 2-3 hoogtepuntjes, net als de eerste ronde die ik erg leuk vond, lekker dicht op elkaar.
Als je de regels niet wil snappen zal de discussie inderdaad snel onzinnig worden. Maar stel de vraag toch maar voor het geval iemand wel iets zinnigs zou weten te melden al is de kans daarop niet groot. Ik zie he verschil met Monza niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of niemand wilt een onzinnige discussie hebben met jou.
Je bent net een Jehova, die beginnen ook onzin te vertellen als ze een deur een klein stukje zien openstaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je de regels niet wil snappen zal de discussie inderdaad snel onzinnig worden. Maar stel de vraag toch maar voor het geval iemand wel iets zinnigs zou weten te melden al is de kans daarop niet groot. Ik zie he verschil met Monza niet.
Valt mee dat het geen mooie kopie is van een "santander gesponsorde GP-beker"... daar schijnen ze nogal goed in te zijn in Koreaquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:50 schreef JohnB52 het volgende:
iedereen n mooie gouden hanenkam als trofee
"F1 ster" Johnny Herbert volgens de BBC.... bah zeg... een flinke ster hoor...quote:
Was idd schokkend stil toen hij werd aangekondigd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
1 persoon juicht voor Johnny Herbert
ze zei ook: can i give you head?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:54 schreef Rainesz het volgende:
Vettel gaat ketsen vanavond met podium chick
Ik zie hier een mooie schnabbel voor Huub Rothengatter lonken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
"F1 ster" Johnny Herbert volgens de BBC.... bah zeg... een flinke ster hoor...
Die wagenbreedte geldt alleen op het rechte stuk, als er iemand naast zit, of bij het terug naar de racelijn gaan na een verdedigende actie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je de regels niet wil snappen zal de discussie inderdaad snel onzinnig worden. Maar stel de vraag toch maar voor het geval iemand wel iets zinnigs zou weten te melden al is de kans daarop niet groot. Ik zie he verschil met Monza niet.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:05 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton voor de tweede race op rij problemen met de achterwiel ophanging.
Welke actie hebben jullie het over?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die wagenbreedte geldt alleen op het rechte stuk, als er iemand naast zit, of bij het terug naar de racelijn gaan na een verdedigende actie.
Vettel op Monza werd gezien als bewust iemand van de baan duwen, wat ook niet mag.
Senna vs Massa in Singapore werd gezien als niet bewust, vandaar geen straf.
Ik neem aan dat K-man ook niet serieus was?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:01 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Saai ? Ja aan kop, maar gevechten van plek 5tm 12/13 waren erg goed
Zou ik mooi vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, en Hulkenberg volgend jaar naar Sauber.
Sutil terug naar Force India
(gerucht)
Nee. Al werd dat eerst wel gezegd op sommige sites. Maar werd nooit officieel.quote:
Vorige race was natuurlijk leuk met Koba, maar heel saai aan de kop.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat K-man ook niet serieus was?
Maar wat maakt dan feitelijk het verschil, de lengte van de bocht? Als je hem in een haarspeld zo neerzet dat de ander wel buiten de baan moet dan is het geen bewust duwen, maar als je in een lange bocht je lijn volgt wel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die wagenbreedte geldt alleen op het rechte stuk, als er iemand naast zit, of bij het terug naar de racelijn gaan na een verdedigende actie.
Vettel op Monza werd gezien als bewust iemand van de baan duwen, wat ook niet mag.
Senna vs Massa in Singapore werd gezien als niet bewust, vandaar geen straf.
Dus als iemand aan de leiding rijd met n leuke voorsprong, dan is het direct saai?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Vorige race was natuurlijk leuk met Koba, maar heel saai aan de kop.
Drive trough toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Al werd dat eerst wel gezegd op sommige sites. Maar werd nooit officieel.
Afgezien van Lewis en Kimi en die vette inhaalactie van Hulkenbergquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:01 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Saai ? Ja aan kop, maar gevechten van plek 5tm 12/13 waren erg goed
Er waren wel een paar leuke gevechten, maar verder zal ik deze race niet onthouden. Vergeleken met andere races dit seizoen was het aardig saaiquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dus als iemand aan de leiding rijd met n leuke voorsprong, dan is het direct saai?
neequote:
Nee dat is de 2e racequote:Op zondag 14 oktober 2012 10:33 schreef Paxcon het volgende:
Is de uitzending om 13.15 rtl7 dan een herhaling?
McLaren heeft zo hun maniertjes met rijders die weg gaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Hamilton heeft wel een hoop pech! Telkens bij een onboard shot kon je gewoon aan zijn stuur zien hoe veel correcties hij moest maken op topsnelheid, het viel nog mee dat de wagen niet uit elkaar trilde. Zo'n astroturf naast je side-pods op het einde van de race helpt ook niet echt.
Als het goed is wist hij dat de astroturf daar lag, dus het is een klein beetje zijn eigen schuldquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Hamilton heeft wel een hoop pech! Telkens bij een onboard shot kon je gewoon aan zijn stuur zien hoe veel correcties hij moest maken op topsnelheid, het viel nog mee dat de wagen niet uit elkaar trilde. Zo'n astroturf naast je side-pods op het einde van de race helpt ook niet echt.
Ik vind het eerder knap dat hij een auto met beschadigde wielophanging uberhaupt een hele race op de baan heeft weten te houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Als het goed is wist hij dat de astroturf daar lag, dus het is een klein beetje zijn eigen schuld
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Nyck de Vries in Tooned
En Lewis niet![]()
![]()
Ow dat zeker hoor, dat bedoel ik ook niet. Maar ik ga er vanuit dat iedereen het wist, dus dan is het niet handig om toch over die curbs te rijdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:11 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Ik vind het eerder knap dat hij een auto met beschadigde wielophanging uberhaupt een hele race op de baan heeft weten te houden.
Korea is nog wel aan te gluren hoor, maar de verschillen waren enorm groot.quote:
En wie dan verder bij Sauber? Alguer of Guti?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, en Hulkenberg volgend jaar naar Sauber.
Sutil terug naar Force India
(gerucht)
Ik heb ook de helft van de race liggen pitten, die 2 toevallig gezien. Geef je gelijk hoor, het was een zaadrace, maar vooral door DRS (is in het middenveld echt saai, maar houdt het veld normaal dichter bij elkaar) en Vetteltje die makkelijk naar de winst kon touren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb 2x een niet DRS inhaalactie gezien. Die van Hulkenberg en die van Lewis die Kimi terugpakte.
Het zullen er vast meer geweest zijn dan die 2 maar veel meer toch niet denk ik.
Die Mexicaan inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wie dan verder bij Sauber? Alguer of Guti?
Dus Alguer krijgt alsnog geen zitje?quote:
Je komst niet in het Silly Season topic? Begin dan vanaf hier eventjes te lezen, dan ben je weer redelijk bijquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Alguer krijgt alsnog geen zitje?
Ja, daar wordt Alguer genoemd als nieuwe FI rijder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je komst niet in het Silly Season topic? Begin dan vanaf hier eventjes te lezen, dan ben je weer redelijk bij
dat zal contractueel wat moeilijk liggen denk ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:49 schreef King_Merc het volgende:
als ze in india de zelfde soort problemen hebben, dan zou ik m,n biezen pakken als ik Hamilton was, en concentreren op volgend jaar..
Toch vreemd na hoe McLaren begon en het eruit zag alsof ze simpel alles zouden winnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:21 schreef catfish het volgende:
lijkt mij toch stom van McLaren, sinds vandaag staat Ferrari 2de in de stand constructeurs (ipv McLaren), dat scheelt een pak geld
Tja, de banen vanaf het einde van het Europese seizoen zijn in theorie allemaal voor RBRquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
We krijgen nog 3 Tilke banen, dus Vettel Newey wordt fluitend kampioen.
Webber wordt anders niet fluitend 2e en moest weer toekijken hoe Vettel rondje na rondje 2 of 3 tienden uitliep nadat de een betere start had. Dat maakt het verschil in een wk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Tot nu toe heeft Vettel 85 punten gehaald op Tilke-banen en Alonso 88. Maar dat is wel incl een RET van Vettel op Valencia.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
quote:DRS vind ik dan toch een mooi systeem. In tegenstelling tot Turboboost is het echt iets natuurkundigs.
quote:Hij heeft 'm aan de jojo.
quote:De Toro Rosso's liggen allebei negende en tiende.
quote:Hij moet een makkelijkere pace kunnen rijden.
quote:Zijn setjes banden zien er beter uit.
quote:Grosjean gaat een zware dobber hebben om Hulkenberg binnen te hangelen.
quote:Hulkenberg is nu al meer dan een seconde weggelopen van Hamilton zijn staart.
quote:Massa bewijst zichzelf, net als Sebastian Vettel voor het kampioenschap, een goede dienst door achter Alonso aan te rijden.
quote:Ze moeten natuurlijk naar achter rekenen als ze denken dat ze het niet gaan halen.
quote:Als er mensen gaan instorten met banden dan gaan ze dat in de doen in de laatste fase van de wedstrijd.
quote:Hij heeft natuurlijk dat moment gehad dat hij van de baan ging op dit moment.
Ja klopt, ik heb de herhaling op RTL gekeken. Dit zijn dan alleen nog maar de verhaspelingen die ik me kan herinneren.quote:Massa doet wat-ie doet met zijn vierde plek net als alle anderen.
Waarom doe je het jezelf ook aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja klopt, ik heb de herhaling op RTL gekeken. Dit zijn dan alleen nog maar de verhaspelingen die ik me kan herinneren.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/19941812quote:Sebastian Vettel's dominant victory for Red Bull in the Korean Grand Prix really puts him in the driving seat to win his third consecutive drivers' title this year.
It was Vettel's third win in a row and there are lots of little reasons that add up to make what has clearly been a big step forward in performance in the Red Bull car.
Red Bull did not start the season that strongly but they have learned a lot about the car as they worked through its problems and the effect of that is being seen now.
The front wing they introduced in Singapore two races ago was a decent step forward for the whole car. It fully focuses on improving the overall airflow - particularly to the underfloor, where the most efficient downforce is created.
Then there is the new 'double DRS' system, which takes the overtaking aid fitted to all the cars a step further by operating on the lower rear beam wing as well as the rear-wing main plane.
It means they are able to run more downforce but still maintain a fairly decent straight-line speed with the DRS open in qualifying. It also helps get the tyres working better in qualifying, although it only works for them in the race if they qualify at the front.
Play media
Sebastian Vettel on 'perfect' Korean GP win
That's because you haven't got the straight-line speed you would need in a racing situation, but you have the extra downforce to help look after the tyres and give a bit of extra lap time to get away at the beginning of the race, as we saw happen in Korea.
Red Bull also changed the rear suspension geometry a few races ago to reduce the degradation of the rear tyres.
They have put more camber-change on it. That means they can run the car with less static camber, so the tyre has a bigger contact patch for better traction out of slow corners but the high-speed performance is not affected because the necessary camber change is induced by the suspension movement.
In Korea, they also had a new sidepod arrangement at the rear of the car.
Normally, there is quite a big duct parallel to the floor which feeds the air into the diffuser to help re-attach the airflow through the central part of the diffuser.
They have changed that a bit, reducing the size of the duct, which means they have a better 'coke-bottle' shape to the bodywork at the back of the car, improving the airflow inside the rear tyres.
The new DRS system is influential in this because the way it interacts with the rear aerodynamics means they don't have to feed as much airflow through the floor.
It is a lot of small changes, but if you're looking for one big one, it's the front wing, which has made the airflow over the whole car work differently.
Add all that up, put Vettel in the fastest car, and he is going to be difficult to stop.
FERRARI AGONISINGLY OUT OF REACH
The Ferrari is not that far behind the Red Bull and, if they can find a couple of tenths of a second, it might make a big difference to Fernando Alonso's title hopes.
It's difficult to assess the race lap times from Korea because the race was so dominated by the drivers having to look after their tyres. The race strung itself out a bit and then just stayed there.
The Ferraris set the second and third fastest laps of the race, with Felipe Massa faster than Alonso.
Play media
Alonso optimistic on title chances
I produce spreadsheets that analyse the lap times over the whole season and Alonso is something like 0.6secs faster than Massa on ultimate performance this season. So if Alonso was trying to chase down the two Red Bulls, perhaps he could have chanced the tyres a bit more.
There is talk of a big Ferrari upgrade coming soon, which is good because, other than wing optimisation for the different circuit layouts, the car has stayed basically the same for a fairly long time. And the races are running out.
In a straight fight between Vettel and Alonso, the Red Bull is too strong and Vettel would come out on top. In Korea there was no-one interfering in the Red Bull-Ferrari fight, but McLaren could well do in the remaining four races, so Ferrari need to do something about it and fast.
MCLAREN UNRAVELLING
McLaren had a terrible time in Korea. Jenson Button's weekend unravelled when he qualified back in 11th. With that car, in a top team, with two world-class drivers, that should not happen.
Play media
Hamilton gives up on title hopes
Problems of one kind or another have cost McLaren a lot this season, whether it be slow pit stops early on or the reliability problems that have hit both Button and Lewis Hamilton in the last four races.
McLaren dominated four races in a row not so long ago and, even if Red Bull have closed them down and overtaken them, they still have a very quick car.
Until the last three races, no-one has dominated. For most of the season it has been about consistency and making the podium every weekend, and errors have cost McLaren dearly.
Team boss Martin Whitmarsh admitted it was the worst race he could remember by the team and I'm sure McLaren will go back to base and scratch their heads about what is going wrong.
MYSTIFYING MERCEDES
Another team that need to do that are Mercedes. It was a very poor weekend for them. Qualifying ninth and 10th, behind a small team like Force India, is not good enough for a team the size of Mercedes - and they went backwards in the race as well.
Nico Rosberg was wiped out on the first lap, but Michael Schumacher's race was anonymous and he slipped back to finish 13th.
I've been speaking to a few of the guys there and they say there are so many people that nobody makes any decisions any more.
It's only three years since the same team - then called Brawn - won the championship.
OK, they had lots of Honda money to develop the car and the secret weapon of the 'double diffuser', and it wouldn't have happened without that. But back then it was a one-man band with Ross Brawn leading the team - and then, when Honda pulled out and they cut the workforce back, it was even more like that.
Now, after a major recruitment programme, they have a multi-man band and there are four guys in there who have been technical directors at other teams all doing different roles.
Meanwhile, Red Bull have Adrian Newey. He has a great team of people around him but he is the captain of the ship.
Brawn argues that everyone at Mercedes has defined roles and knows what they're supposed to be doing and the parameters of their responsibility.
But you have to look at their slide in performance after a promising start to this season and say something is going badly wrong there.
Gary Anderson, BBC F1's technical analyst, is the former technical director of the Jordan, Stewart and Jaguar teams. He was talking to BBC Sport's Andrew Benson.
Je zou niet zeggen dat daar 150 miljoen aan inkomen per jaar zitquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? Foto van donderdag![]()
[ afbeelding ]
Vraag me nu af, wie betaalde de rekeningquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat daar 150 miljoen aan inkomen per jaar zit.
Ik denk dat ze een pot gemaakt hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:46 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Vraag me nu af, wie betaalde de rekening?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | [img]https://lh5.googleusercontent.com/-LRL2Uit4e0Y/T200IPMvOeI/AAAAAAAAACU/b57_XoxaWVs/s550/Fok%2520F1%252017%2520new.png[/img] thnx 2 Googolplexian voor de banners die hij voor alle GP's heeft ontworpen ^O^ [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/10/buddhinternationalcircuit.jpg[/img] [u][b]Buddh International Circuit – track information[/b][/u] [b]Lap data [/b] Lap length - 5.125km (3.185 miles) Race laps - 60 Race distance - 307.5km (191.072 miles) Pole position - Left-hand side of the track Lap record* - 1’27.249 (211.464 kph) by Sebastian Vettel, 2011 Fastest lap - 1’24.178 (219.178 kph) by Sebastian Vettel, 2011 DRS zone/s (race) - Start/finish straight and longest straight [b]Car performance [/b] Full throttle - 64% Downforce level - Medium Gear changes per lap - 58 Fuel use per lap - 2.5kg [b]Strategy [/b] Pit lane time loss - 22 seconds 2012 prime tyre**: - Hard (2011: Soft) 2012 option tyre**: - Soft (2011: Hard) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirelli’s soft, medium and hard compounds are softer than those used in 2011 Data sources: FIA, Williams, Mercedes [u][b]TV uitzendingen[/b][/u] [img]http://oi50.tinypic.com/mhaccz.jpg[/img] De BBC heeft enkel samenvattingen dit race-weekend :{ Saturday 27 October - Qualifying highlights: 1400-1515, BBC One Sunday 28 October - Race highlights: 1830-2000, BBC One RTL7: 10:25 - RTL GP: Formule 1 - India (kwalificatie) (HH 13:55) 09:45 - RTL GP: Formule 1 - India (race) (HH 13:30) [u][b]Streams[/b][/u] Vrijdag Indian Grand Prix Free Practice 1: 03:00 [url=http://www.vipboxsports.eu/motorsports/37155/1/f1-indian-grand-prix---practice-1-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Indian Grand Prix Free Practice 2: 07:00 [url=http://www.vipboxsports.eu/motorsports/85613/1/f1-indian-grand-prix---practice-2-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Zaterdag Indian Grand Prix Free Practice 3: 04:00 [url=http://www.vipboxsports.eu/motorsports/85615/1/f1-indian-grand-prix---practice-3-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Indian Grand Prix Qualifying: 07:00 [url=http://www.vipboxsports.eu/motorsports/85617/1/f1-indian-grand-prix---qualifying-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] Zondag Indian Grand Prix: 08:00 [url=http://www.vipboxsports.eu/motorsports/85619/1/f1-indian-grand-prix---race-live-stream-online.html]Stream is hier te vinden[/url] [b][u]Sfeerimpressie[/u][/b] Onboard met Nico in New Delhi :) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z4eHA4dXy70&feature=related[/youtube] [img]http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2011/05122011_best_of_formula_1_2011/f1_062.jpg[/img] [img]http://farm7.staticflickr.com/6057/6325915736_b9f0f6e11d_o.jpg[/img] [img]http://www.sportstadion.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/n/india20122_1.jpg[/img] |
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Michael_Moore het volgende:
Aah mooi, India, 4 op een rij voor Seb.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Feel free to ignore my comments.
volgens mij kloppen deze tijden niet toch?quote:Streams
Vrijdag
Indian Grand Prix Free Practice 1: 03:00 Stream is hier te vinden
Indian Grand Prix Free Practice 2: 07:00 Stream is hier te vinden
Zaterdag
Indian Grand Prix Free Practice 3: 04:00 Stream is hier te vinden
Indian Grand Prix Qualifying: 07:00 Stream is hier te vinden
Zondag
Indian Grand Prix: 08:00 Stream is hier te vinden
Het was zelfs zo dat degene achter Massa spinde, was weliswaar Senna maar hij ging eraf omdat hij Massa voor zich zag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:03 schreef vosss het volgende:
Och iedereen vliegt er wel even af tijdens een van de FP's.
Niet zo spannend. Bovendien rijdt ie hem (afgaande op de screens dan) niet compleet in puin.
nu je 't zegtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:33 schreef opreis het volgende:
[..]
volgens mij kloppen deze tijden niet toch?
Qualifying om 10:30
race om 10:30
dit zijn de NL tijden die f1.com doorgeeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef Waffle het volgende:
Die 8 uur op zondag is dat nieuwe tijd? (lijkt me wel toch)
Je was me voor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit zijn de NL tijden die f1.com doorgeeft
Practice 3 Sat 07:30
Qualifying Sat 10:30
Race Sun 10:30
Van der Garde is dus zowaar gefinisht op de 19de plaats in de eerste testrace, waarom mocht hij niet in de tweede testrace meedoen? Doet hij morgen wel in de derde testrace mee of was die 19de plek voldoende voor de eerste testkwalificatieheatrace en dus ook voldoende voor de race zonder test erin op zondag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:27 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, gelukkig dat ik RTL Sport Inside aan heb staan:
Barbara Barend wist me te vertellen dat Vettel de laatste 2 testraces heeft gewonnen!
En: om half 10 live de race en om 11 uur zenden ze m nog n keer uit. Boffen wij ff.
(En op de achtergrond afbeeldingen van Coulthard in de Mclaren, uit 2000 oid)
Ik zeg: snel naar sbs6 die sport!!!
Was in Japan ook al zo, die gast is echt klaar voor een topteam! In Korea trouwens ook al maar toen reed Clos VT1.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef JohnB52 het volgende:
Karthikeyan is beide vrije trainingen niet als laatste geindigd, ook n nieuw record!
Het lijkt er inderdaad op, maar to finish first you have to finish firstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:17 schreef Nober het volgende:
Vettel gaat deze gewoon winnen zoals het er nu naar uit ziet.
[..]
Was in Japan ook al zo, die gast is echt klaar voor een topteam! In Korea trouwens ook al maar toen reed Clos VT1.
Voor testraces inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
0 punten. Hier krijg je geen punten voor.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef Tarahumara het volgende:
Ecclestone meldt aan Brundle dat er nog 3 of 4 Europese GP van de kalender gaan in de komende jaren.
Ecclestone meldt aan Brundle dat er nog 3 of 4 Europese GP van de kalender gaan in de komende jaren.
ik heb geen skyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:37 schreef Tarahumara het volgende:
Massa gaat Alonso een slipstream proberen te geven. Net op SKY, lieten ze al zien dat ze er op aan het oefenen waren.
Het wordt echt tijd dat de FIA bepaalde circuits in een monumenten zorg gaan zetten, zodat die ccle$tone er niet met zijn vuige tengels aan kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het worden in de toekomst alleen maar van die Tilcke gedrochten
Ja waardeloos, al is dit wel een aardige baan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het worden in de toekomst alleen maar van die Tilcke gedrochten
Nou, als ik dan mag kiezen: Hongarije, Spanje, Europa/Turkije en Duitsland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef Tarahumara het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat de FIA bepaalde circuits in een monumenten zorg gaan zetten, zodat die ccle$tone er niet met zijn vuige tengels aan kan
Hongarije is opzich een prima baan, zelfde geldt voor spanjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, als ik dan mag kiezen: Hongarije, Spanje, Europa/Turkije en Duitsland.
En dan hebben we er nog 4 overGaat nergens over.
Heb je liever dat ze Monaco/GBR/Belgi/Itali eruit gooien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hongarije is opzich een prima baan, zelfde geldt voor spanje
Hongarije, Monaco, Hockenheim, Paul Ricard.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef Tarahumara het volgende:
Nee, gewoon dat ze die allemaal laten zittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze Monaco/GBR/Belgi/Itali eruit gooien?
Geluid van SKY, Olav op mutequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja, ik kijk het dan toch nog liever op de tv
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat ze die allemaal laten zitten
Maakt dat wat uit, Olav ziet ook altijd alles 5 seconden laterquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit, Olav ziet ook altijd alles 5 seconden later![]()
Zolang het Spa maar niet is. Maar sowieso n per land is al prima.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef Tarahumara het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Tarahumara het volgende:
Brundle over actie van Massa:
Ambition ahead of adhesion
kan niet op mijn tvquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ff 10 seconden pauze op de tv, loopt bijna synchroon nu.
Need for Speed Indiaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Glock denkt dat ie in een driftwedstrijd zit
Gelukkig.quote:
Nu kan Grosjean nog meer schade aanrichten, alleen niet bij de topcoureursquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal coureurs opgelucht adem haalt.
Groen = persoonlijk snelstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Misschien een rare vraag wat is het verschil tussen een groene en paarse tijd?
Groen is de persoonlijk beste (sector)tijd. Paars is de snelste van iedereen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Misschien een rare vraag wat is het verschil tussen een groene en paarse tijd?
Super! Bedankt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groen = persoonlijk snelste
Paars = snelste sessietijd
Waarom haat je altijd op de beste?quote:
Jij ook bedankt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Groen is de persoonlijk beste (sector)tijd. Paars is de snelste van iedereen.
Omdat ik op Vettel, Ajax en Barcelona haat?quote:
Minderwaardigheidscomplexje van vroeger uit ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik op Vettel, Ajax en Barcelona haat?Voor die laatste 2 zijn er logische redenen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplexje van vroeger uit ofzo?
Vettel is niet veel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik op Vettel, Ajax en Barcelona haat?Voor die laatste 2 zijn er logische redenen.
En Vettel is gewoon niet veel.
Ja leuk. Ik neem je niet serieus.quote:
Sinds de zomerstop is het gewoon allemaal veel minder dan ervoor..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef ElmarO het volgende:
Weet niet of ik het nou heel erg moet vinden dat ik de race morgen niet kan zien.
Ik denk dat het een optocht wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef ElmarO het volgende:
Weet niet of ik het nou heel erg moet vinden dat ik de race morgen niet kan zien.
Daar vrees ik ook heel erg voor. Hoop dat het niet het geval is voor de mensen die wel naar deze race gaan kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik denk dat het een optocht wordt.
Zit morgen een stuk dichter bij elkaar, maar veel hangt van de start afquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik denk dat het een optocht wordt.
Denk dat het een vergelijkbare race als in Korea gaat worden, die baan mag van mij ook wel weer vertrekken. Zonder rare weersomstandigheden is er niet veel aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook heel erg voor. Hoop dat het niet het geval is voor de mensen die wel naar deze race gaan kijken.
Is toch mooi bij iedere bocht 500m uitloop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Denk dat het een vergelijkbare race als in Korea gaat worden, die baan mag van mij ook wel weer vertrekken. Zonder rare weersomstandigheden is er niet veel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Nober op 27-10-2012 11:49:00 ]
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een kuttekop is het ook, die Vettel.
Ik hoop op een do or die actie van Hamilton bij de start, Webber start bijna altijd slecht, dus Ham, Vet, Alo bij eerste bocht zou kunnen, in turbulente lucht is de RBR wel bij te houdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:39 schreef opreis het volgende:
gevecht om P2 tot P10 zal interresant zijn, Vettel rijdt gewoon weg van de rest, benieuwd hoe erg alonso de schade kan beperken, of massa zijn goede lijn door zet, of de mclarens het dit keer tijdens de race niet verkloten, of raikonen weer is podium kan pakken(denk het eigenlijk niet), of grosjean niemand torpedeerd, of maldonado weer is punten kan pakken, en wie van de saubers/mercedessen/force india weer puntjes pakt.
Sowieso is India geloof ik het enige land dat met halve uren tijdverschil werkt, voor een Aziatische GP vind ik de tijden wel aangenaam, je hoeft de wekker er niet voor te zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom moeten ze altijd in het weekend als er van zomer- naar wintertijd wordt gewisseld een GP houden90% van de tijd vergeet ik de wekker aan te passen en sta ik net op tijd op voor de race en heb ik de hele voorbeschouwing gemist
Dan zet je die nu toch vast op de goede tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom moeten ze altijd in het weekend als er van zomer- naar wintertijd wordt gewisseld een GP houden90% van de tijd vergeet ik de wekker aan te passen en sta ik net op tijd op voor de race en heb ik de hele voorbeschouwing gemist
Is een mogelijkheid, maar aangezien de klok een uur teruggaat (ipv vooruit zoals ik daarstrax dacht) zal het wel meevallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan zet je die nu toch vast op de goede tijd.
Had het net aangepastquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Nober het volgende:
Teruguit of achteruit is bij mij hetzelfde.
Ik ga gewoon weer uit van 10:30 (zomertijd).
Het is ook altijd in zo'n weekend... vaak met Suzuka da's dan helemaal een ramp... omdat je dan echt je wekker moet zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had het net aangepast
Maar de race start toch wintertijd 10.30?
Daarom haat ik dus die weekends met GP terwijl de klok wisselt![]()
spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
je hoeft de wekker er niet voor te zetten.
jupquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had het net aangepast
Maar de race start toch wintertijd 10.30?
verkapte ''ik-heb-een-android'' postquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:00 schreef THEFXR het volgende:
ahum, past mijn android gsm, de wintertijd zelf aan of moet ik dat handmatig doen?
ja, je snapt het welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verkapte ''ik-heb-een-android'' post![]()
![]()
De mijne past het iig zelf aan, maar die heb ik wel op automatisch ingesteld bij de tijdsinstellingen. Net zoals mijn Android-tablet
Haha dit dus!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Je wekker moeten zetten om om half twaalf wakker te worden...
ja, we gaan op stap,hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Je wekker moeten zetten om om half twaalf wakker te worden...
Jij blij dat de race op RTL5 is dit weekend!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik blij dat ik geen RTL5 heb omdat in Belgi woon, en daar VT4 ''Vier'' hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij blij dat de race op RTL5 is dit weekend!
(En op sky)
Dat klopt niet. In slechts 50% is dat het geval. Die andere 50% mis je het eerste uur van de racequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom moeten ze altijd in het weekend als er van zomer- naar wintertijd wordt gewisseld een GP houden![]()
90% van de tijd vergeet ik de wekker aan te passen en sta ik net op tijd op voor de race en heb ik de hele voorbeschouwing gemist![]()
En dan zit je naar een race te kijken waar niks meer gebeurd en Vettel in zijn eentje naar de finish rijdtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klopt niet. In slechts 50% is dat het geval. Die andere 50% mis je het eerste uur van de race
Jamaar, ik woon in Belgi, daar zijn de tijdzones andersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klopt niet. In slechts 50% is dat het geval. Die andere 50% mis je het eerste uur van de race
die gaat er alleen maar in 6 plankjes tussenuitquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey Bernie is vandaag jarigmooie dag voor zijn pensioen dus
![]()
kweet 'tquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaat er alleen maar in 6 plankjes tussenuit
Ik geef hem trouwens geen ongelijk, die pik heeft het toch geweldig voor elkaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kweet 'tmaar eens mens mag toch hopen.
Helaas ja, beetje zappen met RTL dld tijdens de reclamequote:Op zondag 28 oktober 2012 09:20 schreef THEFXR het volgende:
ik zie geen BBC, dus we moeten het met mollie doen
Ik heb het nog niet aanstaan, maar zou best kunnen want waar Britten zijn/waren wordt geracedquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Nooit geweten dat er zo'n race geschiedenis was vroeger in India
Die racete dus met alles wat los en vast zat op oude vliegvelden van de Britten na de 2de WO. Mallya, Chandhok Sr. en geregeld Europeanen zoals Tiff Needell racete er.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet aanstaan, maar zou best kunnen want waar Britten zijn/waren wordt geraced
Tiffquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die racete dus met alles wat los en vast zat op oude vliegvelden van de Britten na de 2de WO. Mallya, Chandhok Sr. en geregeld Europeanen zoals Tiff Needel racte er.
In India wlquote:
twitter:
Gezien de vragen is het ook al een paar races oud.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is er toch alleen bij bij enkele Europese GP's?
Nee, de interviews zijn inderdaad meestal vooraf verzonnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gezien de vragen is het ook al een paar races oud.
"Do you think the championship is won before the last race?"
Met de huidige stand is dat voor Alonso niet waarschijnlijk natuurlijk.
Hij is de eigenaar van de Formule1, als hij stopt dan is er geen Formule1 meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ecclestone mag eens een keer stoppen als ie zo oud is.
Stoppen -> de handel verkopen he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is de eigenaar van de Formule1, als hij stopt dan is er geen Formule1 meer.
Dus als jouw werkgever stopt als CEO, dan sta jij ook op straat, want hij kan geen opvolger aanwijzen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is de eigenaar van de Formule1, als hij stopt dan is er geen Formule1 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |