Hahah niet te vergeten: by sub hehehquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet doen alsof je nou een kenner bent het is eerder erg van casuals als ik dat ik voor Secillia gingIk herkende die naam niet eens dus ik gokte maar wat
Die is van zo'n show daar dacht ik de hele dag aan ik wilde hem persee gebruiken vandaagquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:00 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahah niet te vergeten: by sub heheh
En ik ben geen neger dus je dreigement doet me niks swaaaa
Hahah dat ken ik, steeds hopen op een openingquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is van zo'n show daar dacht ik de hele dag aan ik wilde hem persee gebruiken vandaag
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPEquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
MUCH larger man? Dat valt wel mee toch?
Scheelt wel een deel hoor Silva hoeft niets te cutten itt tot Bonnarquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
MUCH larger man? Dat valt wel mee toch?
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
Het lijkt een photoshop foutje op UFC, of hij heeft tegen Tyson gevochten.quote:
Hij pakt het wel slim aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
Zo mooi.. als je Maia altijd ziet denk ik altijd dat hij net uit bed is met zijn slaap kop ..
Als je daar ruzie mee hebt in de kroeg denk je toch die gast timmer ik met gemak in elkaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |