Omdat hij een braziliaan isquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom staat iedereen te juichen bij die crappy spinning backkicks
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef Cardizzle14 het volgende:
Verbaast me niks Geo, je zal die avond behoorlijk wat hersencellen verloren hebben heheh
Ik zeg, deze vol spammen voor het einde, en dan volgende TT "HOLY SHIT BONNAR" of "UPSET OF THE CENTURY".
Gewoon om te trollen
Hehehe, ik ging er even vanuit dat Bonnar zou verliezen, domme ik..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]trollen.. gast spoiler TT's mogen niet, iedereen weet dat Andy er aan gaat.
Yakuza die zich er (te)veel mee bemoeide, fixed fights, slechte reputatie, eigenaar volgens mij zelfmoord gepleegd.. beste vechters vertrokken naar andere organisaties.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het dat alle MMA/Kickboks organisaties in Japan failliet gaan terwijl de sport daar razend populair is? Remy Bonjasky kan daar niet eens normaal over straat zonder dat hij de halve bevolking achter zich aan heeft
Ik was net aan het typen als je hier op wed sla je nu toch je PC naar de tyfus.quote:
Met Akira ja, zat ik toen ook opquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen als je hier op wed sla je nu toch je PC naar de tyfus.
Vorige keer ging het juist andersom.. had ik gewed op de fighter die in mijn ogen verloor .. denk in die van iedereen behalve de judges..
Hahaha vent, het is half 2 snachts..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
Irritant altijd als je denkt dat de deurbel ging maar je weet het niet zekerook geen zin om te kijken.
In de ghetto weet je nooit, harde leven in woensel west.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:32 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahaha vent, het is half 2 snachts..
*noteert*quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de ghetto weet je nooit, harde leven in woensel west.
Slechtquote:
Hahah, je hebt m ook nog zelf gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weetgewoon 10minuten verneukt
maar Goldie spreekt zijn naam zo kut uit.
Ja zo slecht vind je ze niet op google..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:50 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahah, je hebt m ook nog zelf gemaakt
Hahaha, en die lat ligt zo hoog!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zo slecht vind je ze niet op google..
Ik zie het wel gebeuren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahaha, en die lat ligt zo hoog!
Als Cane deze dec pakt, klap ik de laptop dicht en ga ik slapen
Klopt, het was 30-27, 29-28 en 28-29quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:51 schreef slashdotter3 het volgende:
One judge gave all three rounds to Christiano Marcello
Hmmm....
*insert not sure if serious memequote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:55 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
*insert not sure if serious meme
imo alleen eventueel R3quote:
Dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
imo alleen eventueel R3
Cane viel me vies tegen vandaag..
Anderson Silva vs. Stephan Bonnarquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:08 schreef leeroy het volgende:
Post even de card, ben op fissa en opzoeken ga ik te hard voor
Zo thanks haywire voor het bericht en shit! Ik ga me weer gruwelijk misdragen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Anderson Silva
Dave Herman
Glover Teixeira
Jon Fitch vs. Erick Silva
Phil Davis
Demian Maia
Praat eerst een normaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:08 schreef leeroy het volgende:
Post even de card, ben op fissa en opzoeken ga ik te hard voor
Slaapzequote:Op zondag 14 oktober 2012 02:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sorry mensen, maar ik ga toch echt niet opblijven nu. Have fun nog, ik download hem morgen.
Okee man, veel plezierquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zo thanks haywire voor het bericht en shit! Ik ga me weer gruwelijk misdragen.
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:17 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
Dat en dat andere hoor ik over 3 jaar nog.....
Onderschat ons niet zoquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
Dat en dat andere hoor ik over 3 jaar nog.....
U vraagt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:23 schreef Cardizzle14 het volgende:
Van mij mag er nu wel een keer een finish komen..
Geen idee hoe je mmaplayground ding terug kan kijken als het event bezig is dus ik zou het niet weten..quote:
Lucky, Cane zou in goede doen niets heel laten van Camozzi en eerste gevecht hoef ik niet eens uit te leggen hehequote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee hoe je mmaplayground ding terug kan kijken als het event bezig is dus ik zou het niet weten..
For real bij Camozzi had ik een vaag gevoel dat die ging winnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:36 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Lucky, Cane zou in goede doen niets heel laten van Camozzi en eerste gevecht hoef ik niet eens uit te leggen hehe
Toewijding!quote:
B&J Handsdown, maar het past ook perfect na elkaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:40 schreef Hooidraad het volgende:
Broodje bapao of B&J-ijs, dat is de kwestie.
Wel eerst bapoa want je moet van hot naar cold eten!quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
B&J Handsdown, maar het past ook perfect na elkaar
And B&J it is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
B&J Handsdown, maar het past ook perfect na elkaar
OLAquote:
Truste he Gerard, ouwe poepstamper.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb er de kracht niet meer voor, ben slapen kijk morgen gelijk terug. Veel plezier nog voor Geo, Hooidraad en andere die gaan kijken
Trusten manquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb er de kracht niet meer voor, ben slapen kijk morgen gelijk terug. Veel plezier nog voor Geo, Hooidraad en andere die gaan kijken
Hey, ik hoop dat Tibau wint, ik heb op hem gewedquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:30 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd om drinken te halen. 29-28 Tibau.
hahahaha, op het moment dat ik dat las hoorde ik Goldie het zeggen, perfecte timingquote:
WAR RONY JASONNNquote:
sub?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook maar als ik nu nadenk wie het is denk ik dat ik de method fout heb.....
Nu ik nadenk is die Rhony best een dik talent volgens mij.. gewoon vergeten/ken ze niet goed genoeg dus meer een gok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
sub?
waarom gaan jullie voor Sicilia man?
Wees gerust, ik ga wel voor Jason.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
sub?
waarom gaan jullie voor Sicilia man?
Van TUF Brazil, hebben we volgens mij allemaal niet gezienquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ik nadenk is die Rhony best een dik talent volgens mij.. gewoon vergeten/ken ze niet goed genoeg dus meer een gok.
Deze pakt Yajaquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ik nadenk is die Rhony best een dik talent volgens mij.. gewoon vergeten/ken ze niet goed genoeg dus meer een gok.
Ik kijk heel dat TUF niet meer..quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Van TUF Brazil, hebben we volgens mij allemaal niet gezien
Ik weet dat je me niet teleurstelt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ga wel voor Jason.
Denk ik?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme een van die klappen en ik lag al nokkie denk ik
Trustequote:Op zondag 14 oktober 2012 03:52 schreef Fenomeno het volgende:
Netjes
Ik ga pitten mannen, ben kapot:W
Weltrustennquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:52 schreef Fenomeno het volgende:
Netjes
Ik ga pitten mannen, ben kapot:W
Vrijwilliger nodig?quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja geen idee.. ik heb mijn chin nooit uitgetest dus ik zou het niet weten
Niet doen alsof je nou een kenner bent het is eerder erg van casuals als ik dat ik voor Secillia gingquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:53 schreef Cardizzle14 het volgende:
TOLD YA'LL
Succes voor diegene die FOTN gaat bepalen
Kom dan jonge.. ik heb meer negers terug gehoekt naar de rimboe dat ze met boten konden aanslepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk gewoon via een betaalde stream.. 10 dollar per jaar, wel SD maar wel stabielquote:
Ja, dat is de beruchte THEFXR-stream. Heb ik ook. Ik heb het allemaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via een betaalde stream.. 10 dollar per jaar, wel SD maar wel stabielal is het wel een card die 6 dollar waard is
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, dat is de beruchte THEFXR-stream. Heb ik ook. Ik heb het allemaal.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Deze moet je dadelijk maar eens luisteren tijdens een commercial
Hahah niet te vergeten: by sub hehehquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet doen alsof je nou een kenner bent het is eerder erg van casuals als ik dat ik voor Secillia gingIk herkende die naam niet eens dus ik gokte maar wat
Die is van zo'n show daar dacht ik de hele dag aan ik wilde hem persee gebruiken vandaagquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:00 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahah niet te vergeten: by sub heheh
En ik ben geen neger dus je dreigement doet me niks swaaaa
Hahah dat ken ik, steeds hopen op een openingquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is van zo'n show daar dacht ik de hele dag aan ik wilde hem persee gebruiken vandaag
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPEquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
MUCH larger man? Dat valt wel mee toch?
Scheelt wel een deel hoor Silva hoeft niets te cutten itt tot Bonnarquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
MUCH larger man? Dat valt wel mee toch?
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
Het lijkt een photoshop foutje op UFC, of hij heeft tegen Tyson gevochten.quote:
Hij pakt het wel slim aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
Zo mooi.. als je Maia altijd ziet denk ik altijd dat hij net uit bed is met zijn slaap kop ..
Als je daar ruzie mee hebt in de kroeg denk je toch die gast timmer ik met gemak in elkaar..
Inderdaad.. of breekt je nek gewoon knak.. Game over.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:17 schreef Cardizzle14 het volgende:
OOH, ik heb niks met die Story, maar ik dacht knakker, tap nou gewoon, hij trekt je hoofd er nog af
Ja, en toen dat bloed uit zijn neus, ik had nog niet gezien dat het al bloedde, ik dacht wtffffffquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. of breekt je nek gewoon knak.. Game over.
Wanneer begint hij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Prado gaat laten zien waarom hij in de UFC zit
Je had geen moment het idee dat hij ook maar een kans had.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het valt smerig tegen tot nu toe
Ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie geeft er een fuck om GSP vs Condit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hopen dat Fitch het mooiste moment uit zijn carriere imo herhaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik ookquote:
Ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie geeft er een fuck om GSP vs Condit?
Ze leek wel op die lekkere tijgerinquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:50 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, dacht aldoor dat dat mens Cris Cyborg was
Ik dacht al dat het mijn verbinding wasquote:
Als Fitch een bar fight heeft dan hoeven ze de vloer niet meer te boenen, hij wrestled die wel schoonquote:Op zondag 14 oktober 2012 04:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig is Fitch altijd vet om te zien
Leuk gevecht is dit.quote:
Beste boxer in de divisie eigenlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
vind die maldonado ook echt een mongool, stresskip
Ja zijn bodyshots zijn gruwelijk, maar dat staat los van wat voor n mongool t isquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste boxer in de divisie eigenlijk
Dat wil ik dus nu wel eens zien..quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij gaat winnen hoop op een sub voor Gloverquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wil ik dus nu wel eens zien..
Zijn bodyshots zijn brutaaaaaaaaaaaaaaaaal.. maar ben niet overtuigd, zal niet ver komen.
The Overrated Boxing of Fabio Maldonadoquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als je een top notch boxer bent dan kun je met een halve klap iemand rockenquote:Op zondag 14 oktober 2012 05:24 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus.. zieke shitzo'n beating krijgen en dan hem rocken..
Tering, someone call the cops dit is niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |