Pff, tijdrekken, ik snap dat echt niet. Ram gewoon een paar keer op die knoppen en laten we beginnen ipv 2 minuten voorfilmpje (vooral als je denkt nog ff een potje te spelen) en met het einde precies hetzelfde. Laten zien hoe je je doelpunt viert en een mooie herhaling laten zien ok, maar een tikkie langs de keeper die er in leeg doel ingeschoten wordt hoef ik echt niet 3x te zien. Maarja, doe je niks aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:50 schreef Merkie het volgende:
Godverdomme zeg, dat tijdrekken is echt zo triest in Seasons![]()
. Ik zet dan gewoon de PS3 uit, bekijk het maar. Heb toch al verloren, ga dan maar naar zo'n stom EA-scherm kijken
.
Gisteravond met de PS3 enorme lag de hele avond, dacht telkens dat het aan de ander lag en daarna aan mij, maar misschien algemeen probleem bij EA?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef Downstar het volgende:
meer mensen met enorme lagg in 1 tegen 1 ?
servers voor FUT zijn ook down.. ( PC versie..)
Jup ik, vind het best meevallen hoeveel het doet met het veld, alleen spelers zijn blessure gevoeliger door de kou. Had 2 blessures bij spelers die kwa conditie nog wel even door konden gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef MRN89 het volgende:
Heeft er iemand trouwens al in sneeuw gespeeld ? (met profclubs seizoenen)
Je kan een hoop aanpassen bij de slider instellingen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Platina het volgende:
Ik vind deze FIFA tot nu toe stukken slechter spelen dan 12. Als ik met de verdediger voor een mannetje kom moet ik de bal gelijk wegrossen anders heeft de aanvaller em alsnog. Van verdediger wisselen gaat nog slechter dan in 12, continue wordt de verkeerde geselecteerd en kan mn tegenstander er zo doorheen lopen. 2de ballen win ik nooit, etc. Het is moeilijk uit te leggen maar ik vind het gewoon niet fijn spelen.
Komt ook nog bij dat ik met Manual Controls speel dus dat maakt het geheel ook wel wat lastiger, is nog even wennen.
edit: en dan vergeet ik nog dat de verdedigers mijn aanvallers altijd inhalen, ook al heb ik meters voorsprong en dat diezelfde aanvallers erg gemakkelijk van de bal gelopen worden. De balans is nu doorgeslagen naar de verdedigende kant.
En schoten en passes worden absurd veel geblokt.
Tot dusver mijn commentaar
Gaat inderdaad nergens meer over offline. De snelheid van de computer heb ik al naar beneden gehaald naar 40 maar nog rennen de verdedigers mijn snelle aanvallers eruit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Platina het volgende:
Ik vind deze FIFA tot nu toe stukken slechter spelen dan 12. Als ik met de verdediger voor een mannetje kom moet ik de bal gelijk wegrossen anders heeft de aanvaller em alsnog. Van verdediger wisselen gaat nog slechter dan in 12, continue wordt de verkeerde geselecteerd en kan mn tegenstander er zo doorheen lopen. 2de ballen win ik nooit, etc. Het is moeilijk uit te leggen maar ik vind het gewoon niet fijn spelen.
Komt ook nog bij dat ik met Manual Controls speel dus dat maakt het geheel ook wel wat lastiger, is nog even wennen.
edit: en dan vergeet ik nog dat de verdedigers mijn aanvallers altijd inhalen, ook al heb ik meters voorsprong en dat diezelfde aanvallers erg gemakkelijk van de bal gelopen worden. De balans is nu doorgeslagen naar de verdedigende kant.
En schoten en passes worden absurd veel geblokt.
Tot dusver mijn commentaar
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:17 schreef Buitendam het volgende:
Nou, met de hakken over de sloot naar Divisie 6. Kijken of daar wat te halen valt, maar als ik in Divisie 6 hetzelfde speel als in 7 ben ik zo weer gedegradeerd. Man, man, man...
10, 9 en 8 verliepen moeiteloos. Toen een hele tijd in 7 zitten prutsen, met veel geluk gepromoveerd naar 6 en direct weer terug naar 7. Wéér een hele tijd in 7 zitten prutsen en nu weer terug in 6. Dus het doel is overleven en niet meer degraderen, totdat ik goed genoeg ben voor divisie 5. Kerst 2017, gok ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zit al te kutten in divisie 8. Duurt altijd even voor ik een beetje goed speel.
In FIFA12 ging ik toen ineens van divisie 8 naar divisie 2.
Wat is je GT spelen we potje tegen elkaar binnen kortquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zit al te kutten in divisie 8. Duurt altijd even voor ik een beetje goed speel.
In FIFA12 ging ik toen ineens van divisie 8 naar divisie 2.
Ook voor online? Het is af en toe echt te treurig om door te spelen. Hopelijk kost het gewoon tijd, zeker met die First Touch zooi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je kan een hoop aanpassen bij de slider instellingen...
Misschien moet je even op internet rondkijken naar andere suggesties, wellicht dat dat voor jou lekkerder speelt.
Geen idee, lijkt me niet. Die sliders zijn vooral bedoeld om wedstrijden tegen CPU realistischer te maken. Wist niet dat je het over online hadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Ook voor online? Het is af en toe echt te treurig om door te spelen. Hopelijk kost het gewoon tijd, zeker met die First Touch zooi.
Ik zou wat sliders aanpassen(met name de keeper) en hem op legendary zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:19 schreef JaafkeGB het volgende:
als je tegen een vriend speelt is het zo slecht gemaakt, heb contenu potten van 6-8 etc.
vanaf het middeveld zet je iemand zo snel 1 op 1 met de keeper niet normaal
bij ons vliegen de jantjes om je oren. snelste van mij is 11min fifa tijd..
hij is te makkelijk
PS3? Makkelijke prooiquote:
vorig topic was dubbel ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee inderdaadZegt dat er nog een open is, terwijl dat niet zo is.
Nieuw topic maken en aan dat ID koppelen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee inderdaadZegt dat er nog een open is, terwijl dat niet zo is.
Je PSN? Ik wil je wel even inmakenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Ik word er altijd uitgecounterd.
Gewoon blijven inloggen, na een keer of 3 doen ze het bijna altijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Merkie het volgende:
Je hebt DM. "EA servers not available at this time."
Begin van de middag wel, net rond 6 uur niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
nog steeds niet? Gisteravond ook al zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |