Je bent zo scherp. Hou es op!quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:07 schreef Cee het volgende:
Moet je ook niet doen, veel te gevaarlijk! Je moet instappen als ie stopt!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
Je tietzakjes vond ik stiekem meer awesome Cee
Dat was Marjet inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Benny. Dat bijenjurkje gister. Was dat Marjet?
Ik hield een Jim-boek bij met een vriendinnetjequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik kijk het nu terug, en vind het helemaal niet leuk dat Ron meedoetDaar vind ik hem gewoon veel te leuk voor, ik heb gewoon echt 10 minuten niet durven kijken
Ik ben echt weer dat 14-jarige meisje dat een dag lang van streek was toen hij wegmoest
Thanks!quote:
Ik moet bij Ron nog altijd aan die gaysauna-foto's denken waarin zijn konthaar te zien isquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik kijk het nu terug, en vind het helemaal niet leuk dat Ron meedoetDaar vind ik hem gewoon veel te leuk voor, ik heb gewoon echt 10 minuten niet durven kijken
Ik ben echt weer dat 14-jarige meisje dat een dag lang van streek was toen hij wegmoest
Gelukkig heb ik die gemist zegquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet bij Ron nog altijd aan die gaysauna-foto's denken waarin zijn konthaar te zien is
Eyelarquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Dat Iraanse mormel met die vreselijke moeder....
Die mag na die Treble-doos ook meteen exitquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Dat Iraanse mormel met die vreselijke moeder....
Die ja... echt totaal 13 in een dozijn en dan ook nog zo'n moeder die vooraan heeft gestaan toen Alah kapsones ging uitdelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |