Niet directquote:
chufi is een gabber?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet direct
Maar jij had inderdaad geen baard, maar wel een kaalgeschoren kop wat je bij een vrouw ook bijna niet ziet
Niet? oh dan heb ik een ander beeld van jequote:
Mmmm ik weet niet hoe ik dat nou weer moet opvattenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet? oh dan heb ik een ander beeld van je![]()
sarcasme denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik weet niet hoe ik dat nou weer moet opvatten
Foto gezien! staat je goed, maar ik herinner je nog van die ene meet maar dat was jaren geleden.. Beetje lang haar had je toen, maar geen baardquote:
Dank jequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Foto gezien! staat je goed, maar ik herinner je nog van die ene meet maar dat was jaren geleden.. Beetje lang haar had je toen, maar geen baard
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit hier wel met een trainingbroek aan
We kunnen ook massaal zijn msn bestokenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:39 schreef Ole het volgende:
Is tong al wakker![]()
Bedenk me net dat ik zijn nr nog ergens in een oud bestand heb staan...
Hmmmm
Daar is ie nog online idd, maar die zal ie zo wel uitzetten als ie hier meeleestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen ook massaal zijn msn bestoken
Stelde ik ook al voor, alleen mijn computer is brak en msn doottttt Maar ga ff zijn nr zoeken, zal het uiteraard niet postenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen ook massaal zijn msn bestoken
weet hij wel hoe, grote kans dat hij heel bommel zonder stroom zetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is ie nog online idd, maar die zal ie zo wel uitzetten als ie hier meeleest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |