Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Wordt dit net als oud en nieuw, gaan we straks aftellen met zijn allen?
Was best een stunt geweest eigenlijk. Met stel HOOLS users en wie dan ook maar om 12 uur op het marktplein in Bommel... met allemaa; tong80 maskers.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Was best een stunt geweest eigenlijk. Met stel HOOLS users en wie dan ook maar om 12 uur op het marktplein in Bommel... met allemaa; tong80 maskers.
Ja verdorie.. besefte pas paar dagen geleden dat het alweer oktober was. Nou ja, wie weet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]en t-shirts. Shit hadden we eerder moeten bedenken.
Ik niet, teveel wijn opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef Ole het volgende:
ondertussen rijden we allang op de A2 richting Bommel![]()
niet zeggen he, maar ik heb al een avatar klaar staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]en t-shirts. Shit hadden we eerder moeten bedenken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
niet zeggen he, maar ik heb al een avatar klaar staan
En nu maar hopen dat ie thuis isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef Ole het volgende:
ondertussen rijden we allang op de A2 richting Bommel![]()
Okeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk. Ik was laatst op een verjaardag en daar was een kindje met zo een t-shirt, wat ik net postte
Ook spannendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
niet zeggen he, maar ik heb al een avatar klaar staan
Niks bijzonders gewoon een amateuristische paintquote:
Whehe!quote:
*proest*quote:
Wellicht is ie naar de shoarmaboer voor zijn volgende recensiequote:
Hou op over shoarma, nu krijg ik trek... ik heb alleen nog maar M&M's in huisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Wellicht is ie naar de shoarmaboer voor zijn volgende recensie
Dan zal ik maar niet vertellen over de kippenvleugeltjes die hier staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou op over shoarma, nu krijg ik trek... ik heb alleen nog maar M&M's in huis
Ik heb mazzel, want die lust ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen over de kippenvleugeltjes die hier staan
regent het daar ook nog steeds?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, want die lust ik nietSnackbar is wel om de hoek... maar dan moet ik naar buiten, geen zin in.
Oude mannen moet veel slapen, hij zal er voor 0.00 wel weer zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waar is het feestvarken?[ afbeelding ]
Tijdens het typen van deze reactie kwam het geen enkel moment in je op dat deze opmerking toch wel erg flauw was?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef knoffel het volgende:
ik dacht dat wijsheid met de jaren kwam.... waar blijft het bij tong?
Watje, ik ben ouder en ook nog op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oude mannen moet veel slapen, hij zal er voor 0.00 wel weer zijn
tweede jeugd is toch vanaf 40quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef chufi het volgende:
Die zal zo wel naar bed gaan, nu zn 2e jeugd begint moet ie weer op tijd naar bed.
jij bent geen manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Watje, ik ben ouder en ook nog op.
Ja, dat is waar dat heb ik zelf mogen zienquote:
En bedankt Bosquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar dat heb ik zelf mogen zien![]()
Dat klinkt fout.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar dat heb ik zelf mogen zien![]()
ooit een vrouw met flinke baardgroei gezienquote:
Dat klinkt nog fouterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ooit een vrouw met flinke baardgroei gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |