Loting:quote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
Er is altijd een WK kwalificatietoernooi voor de World Masters.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn ze lekker vroeg mee, PDC heeft de loting voor hun WK altijd pas begin december
Martin Adams durft niet naar de PDC omdat hij een conflict heeft met Barry Hearn. Gebruikt hij al jaren als excuus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Blijft toch jammer dat ze er niet een grote bond en toernooiencyclus van kunnen maken...
O'Shea en Adams zou ik graag bij de PDC zien
Met een naam als deze, mag je het toernooi wel winnen van me, ik ken die gozer niet, maar tis nu al een baas.quote:
Ik denk het niet ,ik gok een paar kilo erbij ,we zitten net na de kerst he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef tja77 het volgende:
Dat die dikke prop van een Bunting no.1 seed is, is toch ook gewoon een lachertje.
Of is hij ondertussen onder de 180kg?
Dat zou mooi zijn ja, zo'n goedkope oostblok slet omdat het kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt me lachen als Adams nu ineens een blonde slet als vriendin ofzo heeft en ineens aankomt met een ringbaard en trendy kapsel.
Als dat niet lukt dan mag Silverback winnen en dan overstappen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef hafcfan het volgende:
Kist moet zijn titel even verdedigen en dan overstappen.
Heeft veel last gehad van jichtaanvallenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat Kist niet geplaatst is eigenlijk
Ik zag net op Youtube een partij van Alan Norris die gooide 112 gemiddeld in een wedstrijd en won de laatste leg met een 170 finish. We hebben het dan wel over best of 9 legs, dus het zegt misschien niet zo veel. Heb ook nog nooit van de beste man gehoord.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
zullen wel geen gemiddeldes van rond de 100 te zien krijgen
Miste vorig jaar net een 9-darter tegen Kist dacht ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zag net op Youtube een partij van Alan Norris die gooide 112 gemiddeld in een wedstrijd en won de laatste leg met een 170 finish. We hebben het dan wel over best of 9 legs, dus het zegt misschien niet zo veel. Heb ook nog nooit van de beste man gehoord.
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk wordt de 100 per 3 dart average niet gehaald, maar dat komt omdat ze bij de BDO andere dartborden hebben met kleinere triples.
Gaat niet gebeuren, die zit er warm bij. En dat zie ik hem op zijn leeftijd niet op het spel zetten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als dat niet lukt dan mag Silverback winnen en dan overstappen.
hij is speelt toch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat Kist niet geplaatst is eigenlijk
Vond ik ook altijd een talent, maar het is er nooit echt uitgekomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Fitton, dat vond ik altijd wel een baas.
Maar dat kwam meer door zijn opkomstmuziekje. Totdat ze die bij de joden gingen gebruiken uiteraard als goaltune.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft veel last gehad van jichtaanvallen
Komt toch door die aanvallen. Heeft haast niks op 100% kunnen spelen. Nu heeft hij er medicijnen voor en gaat het beter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had naast die ton maar 16.000 bij elkaar gegooid zag ik. Overigens nog vrij aardig voor wat pijltjes gooien, maar toch. Ben eens benieuwd wat hij dit jaar doet. Erg pittige loting tegen Green.
http://www.dartsforwin.co(...)?matchid=88771632JOHquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Iemand enig idee of er al een stream ofzo is? Eerste wedstrijd zou al bezig moeten zijn, maar een livescore kan ik ook niet vinden
Ja okee, maar hij had er ook aan kunnen werken. Is alleen maar in z'n voordeel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar kan tellen
We zijn toen wel verwend jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef StephanL het volgende:
Ik vind de scores wel een beetje teleurstellend na de WK van afgelopen week.
Ja Jupiler leaque van het darten dit. Kijk ook alleen voor de Nederlanders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef StephanL het volgende:
En dan nu weer op eens 180quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja Jupiler leaque van het darten dit. Kijk ook alleen voor de Nederlanders.
had je anders verwacht? nogsteeds leuk om te kijken vind ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef StephanL het volgende:
Merk aan mezelf dat ik meer met andere dingen bezig ben dan met de wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef Machielovic het volgende:
[..]
had je anders verwacht? nogsteeds leuk om te kijken vind ikKingkong breakt bijna terug toch 1-1
Ik verwachtte niksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef Machielovic het volgende:
[..]
had je anders verwacht? nogsteeds leuk om te kijken vind ikKingkong breakt bijna terug toch 1-1
Dit en voor Harms.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik verwachtte niksKijk alleen maar om Kist te zien spelen.
ja gun het sparky ook welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:04 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ik zet mn kaarten op Wesley sparky Harms
5de geplaatst..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:14 schreef StephanL het volgende:
Wat betekent die 5 achter de naam van Green?
Dat hij als 5e is geplaatst.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:14 schreef StephanL het volgende:
Wat betekent die 5 achter de naam van Green?
Jefrey de Zwaan ook. Schrijf maar op voor over een paar jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:28 schreef glaciest het volgende:
Jimmy Hendriks schijnt een talent te zijn.
Bij de vrouwtjes 1. Geen idee of ze het uitzendenquote:
Robson helaas ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
Die caller heeft het syndroom van down.
Zie de replies hieronderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef RoemerGL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat Jerry Hendriks op het WK van de PDC speelde en nu ook bij de lakeside BDO in de eerste ronde speelt????
Jimmy Hendriks speelt hier, Jerry Hendriks speelt bij de PDCquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef RoemerGL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat Jerry Hendriks op het WK van de PDC speelde en nu ook bij de lakeside BDO in de eerste ronde speelt????
Is niet dezelfde persoonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef RoemerGL het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat hij zich voor beide heeft geplaatst?
Bunting is er ook bij
Geintjequote:
stond vorig jaar in de halve finale tegen kist jaar ervoor ook halve finale dachik, niet gek voor iemand die er niets van kanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kan er niks van. Heeft ook nog dateritus ofzoiets.
Verloor vorig jaar in de eerste ronde van Kist, met de hoogste gemiddelden van het toernooi, allebei rond de 97, geloof ik. Jaar daarvoor inderdaad wel halve finale.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Machielovic het volgende:
[..]
stond vorig jaar in de halve finale tegen kist jaar ervoor ook halve finale dachik, niet gek voor iemand die er niets van kanal zou t me ook zeker verbazen alstie de titel pakt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |