Vast niet. Heb ik niks op Twitter over gezien (zoekkolom staat op 'toppop3')quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Zou Robbie Williams deze week komen? Hij was gisteren ook bij The Voice namelijk... Zal haast wel niet, maar je weet maar nooit.
Jawel maar ik was even drinken pakken, dus ik denk dat ik het net gemist heb. Deze drie ken ik natuurlijk weer nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. NL3 nog niet aanstaan? Ekdom noemde ze net. Oa Julian Velard, Ellie Goulding en Mr. Polska.
Mr. Polska niet? Krokobil zegt je niets?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar ik was even drinken pakken, dus ik denk dat ik het net gemist heb. Deze drie ken ik natuurlijk weer niet
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mr. Polska niet? Krokobil zegt je niets?
Ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je allemaal klagers dat je ervoor staat
Muziekzenders die je extra via digitale tv kunt krijgen zenden nog een hoop clips uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar zie je tegenwoordig nog videoclips op tv eigenlijk? Niet op MTV in ieder geval... Je zou bijna denken, waarom maken ze die clips nog.
MTV wel hoor. Iig bij mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar zie je tegenwoordig nog videoclips op tv eigenlijk? Niet op MTV in ieder geval... Je zou bijna denken, waarom maken ze die clips nog.
Denk dat hij dat Julian heeft aangeleerd toen in de Freaknacht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muziekzenders die je extra via digitale tv kunt krijgen zenden nog een hoop clips uit.
Wat heeft Ekdom met 'vloerbedekking'?
OK ik heb geen digitale tv, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muziekzenders die je extra via digitale tv kunt krijgen zenden nog een hoop clips uit.
Wat heeft Ekdom met 'vloerbedekking'?
Ik zie alleen maar van die real life soaps over zwangere tieners en zo.quote:
Die MTV misschien ja. MTV HD enzo niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik heb geen digitale tv, dat zal het zijn
[..]
Ik zie alleen maar van die real life soaps over zwangere tieners en zo.
We zullen hier best zijn, het wordt namelijk op vrijdagmiddag opgenomenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat een saai nummer. En volgende week kunnen jullie best zwaaien hoor, als jullie niet hier zijn ben ik de enige in dit topic
Opname is vrijdagmiddag, dus we posten gewoon mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat een saai nummer. En volgende week kunnen jullie best zwaaien hoor, als jullie niet hier zijn ben ik de enige in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |