blond hequote:
Ik ben Uniekquote:
quote:
nic is er ook nog hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bar is maar 1 iemand en die ligt in het ziekenhuis
Is S dan jouw stand in met Halloween?quote:
Die kan moeilijk een smoes verzinnen dat ze moet overwerkenquote:
ja maar die gaat niet mosselen eten terwijl ze overwerktquote:
Yepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is S dan jouw stand in met Halloween?
kan niet anders dan beter wordenquote:
Beleidswijzigingen FTWquote:
dat dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die kan moeilijk een smoes verzinnen dat ze moet overwerken
en dies geen bardame, dies eigenaresse
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
oh fuck, nou weet ik dus niet of ik Halloween ga halen om even langs te wippen
jij gaat helemaal niet wippenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
oh fuck, nou weet ik dus niet of ik Halloween ga halen om even langs te wippen
Ik ben sowieso erg benieuwdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan niet anders dan beter worden
Denk het nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je laat je maar met een ambulance vervoeren ofzo. Dekt je verzekering dat niet?
Dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gaat helemaal niet wippen![]()
fapfoto'squote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je nou wel aan foto's gedacht GF?
Als ik je morgen niet voor 12 uur gehoord heb, stuur ik de wouten naar caestertquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef john-frusciante het volgende:
ik ben off mijn gids is hier als ik morgen niet meer rondloop dan ben ik aan het uitdrogen in caestert
Ciaoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Schatjus, ik ga even lekker dutten, ben kapot en heb een after dinner dip
Misschien tot later/vanacht/morgen
quote:
have fun morgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef john-frusciante het volgende:
ik ben off mijn gids is hier als ik morgen niet meer rondloop dan ben ik aan het uitdrogen in caestert![]()
![]()
slaap zequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Schatjus, ik ga even lekker dutten, ben kapot en heb een after dinner dip
Misschien tot later/vanacht/morgen
symquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je nou wel aan foto's gedacht GF?
ja helaas....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stressen dat ik niks kon vinden van Heracles - Ajax, maar dat is volgende week pas
Kut interland voetbal.
mosselquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof dat JF ook nog weleens mossels in zijn mond heeft
Alleen leuk tijdens de eindtoernooien, niet dat gefrut tegen Andorra enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helaas....
Het kan me eigenlijk niet meer boeien dat Oranje
Misschien zijn er in Brazilië wel ergens drie knaagmarmotten aan het ganzeborden. Couldn't care lessquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is de voice bezig of heb ik het mis?
Andorra is een verplicht nummertje, de Roemen kunnen nog voor problemen zorgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen leuk tijdens de eindtoernooien, niet dat gefrut tegen Andorra enzo.
Mij kunnen de kwalificatiewedstrijden al jaren niet meer boeien, eigenlijk al na het WK 98, sindsdien heb ik er eigenlijk niks meer mee. Ik heb eigenlijk pas een mee-leef gevoel naarmate ze ver komen op een EK/WK, maar het afgelopen EK deed het me echt niet veel toen ze al verloren van Denemarken..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helaas....
Het kan me eigenlijk niet meer boeien dat Oranje
Nou dat zeg ik omdat er alleen mannen aanwezig zijn nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Brazilië wel ergens drie knaagmarmotten aan het ganzeborden. Couldn't care less
Was gisterenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is de voice bezig of heb ik het mis?
Tssssk Pfft mooi weer supporterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij kunnen de kwalificatiewedstrijden al jaren niet meer boeien, eigenlijk al na het WK 98, sindsdien heb ik er eigenlijk niks meer mee. Ik heb eigenlijk pas een mee-leef gevoel naarmate ze ver komen op een EK/WK, maar het afgelopen EK deed het me echt niet veel toen ze al verloren van Denemarken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |