Geld. Echt, niet iedereen vindt de Albert Heijn helemaal geweldig hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:59 schreef Nafi het volgende:
[..]
Hou de eer hoog en neem dan gewoon ontslag als het je niks boeit? Waarom werk je er als het niet bevalt?
Om nog een beetje plezier te hebben in je werk, trots te kunnen zijn op de winkel die je achterlaat en positieve reacties van klanten als het er mooi bij ligt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zeg ik dat hier ergens dat?
Maar ik zie dat er hier net te veel mensen zijn die willen doorgroeien binnen Albert Heijn, want anders kan ik geen reden verzinnen waarom je je uit de naad wil werken als je toch een vakkenvuller bent.
AH Museumplein is totaal ondergronds waardoor alles met een lift beneden komt, dus moeten de karren, afval etc. met een lift naar boven en die kan je alleen bovengronds bedienen. Laatst zijn de tijden aangepast om meer mensen te laten werken. Dus i.p.v. 3u nu 2u per dag. Het stelt allemaal niet veel voor maar afsluiten doen we pas om 23.00, erg aan de late kant.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat bij jullie allemaal bij internationaal hoort, drie karren broodbeleg moeten bij ons in anderhalf uur gevuld zijn en dat moet, als het meezit, te doen zijn ook (90 colli, veel muesli, flakes en ontbijtkoek). Wanneer al die maaltijdmixen, rijst en pasta bij jullie bij internationaal horen(grote dozen allemaal ), dan kunnen die 160 colli zeker drie karren innemen. Twee uur is inderdaad aan de krappe kant(tenzij je twee en half uur als twee uur ziet - ik hou ook van overdrijven), maar als je een beetje geluk hebt met specerijen en kruiden in CBL fusten, moet het redelijk te doen zijn. Dat van spiegelen erbij slaat idd nergens op, gewoon tegen je tl zeggen.
P.S. Gewoon uit interesse - wat is goederenlift voor een ding eigenlijk? En afsluiten lijkt me niet zo moeilijk, je kijkt gewoon naar je tl met het gezicht "schiet nou eens op, ik wil naar huis" wanneer die de alarmcode intoetst. Meer niet.
Bestellen gaat automatisch (tellen = bestellen, 98% van de tijd gaat dat goed), bijbestellen doen we via MOMO, Vulploeg word geplanned doormiddel van een bestand ik ga er van uit dat 75% van de winkels de oude gebruikt en dus i.d.d. een systeem waar automatisch de tijden berekend worden.quote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef JesseW het volgende:
Ik ben teamleider bij de plaatselijke Jumbo Supermarkt. Ik overweeg een overstap te maken naar een Albert Heijn winkel hier in de buurt. Zijn er hier misschien Albert Heijn houdbaar teamleiders met een Jumbo verleden? Ik ben erg benieuwd wat de verschillen zijn in de werkwijzen. Welke bestel programma's gebruiken jullie (bij Jumbo gebruiken we SAP)? Wat gebeuren jullie om kassa's af te romen (wij gebruiken STORELINE)? En hoe plannen jullie een vulploegavond (wij hebben een excel document waar het systeem automatisch de vultijden in berekend)? Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
Werken jullie niet met een PDA waarmee je langs het schap loopt? Ons systeem maakt altijd een bestel advies op basis van verkoop en administratieve voorraad. Wij lopen dan altijd met een PDA langs het schap omdat het advies geen rekening houd met weer ect. en bovendien wijkt de administratieve voorraard nog wel eens af van de eigenlijke voorraad.quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bestellen gaat automatisch (tellen = bestellen, 98% van de tijd gaat dat goed), bijbestellen doen we via MOMO, Vulploeg word geplanned doormiddel van een bestand ik ga er van uit dat 75% van de winkels de oude gebruikt en dus i.d.d. een systeem waar automatisch de tijden berekend worden.
Maar waarom zou je de overstap willen maken?
Wat jij schets is inderdaad het systeem waar we bij AH zo'n 5 tot 7 jaar geleden afscheid van hebben genomen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:55 schreef JesseW het volgende:
[..]
Werken jullie niet met een PDA waarmee je langs het schap loopt? Ons systeem maakt altijd een bestel advies op basis van verkoop en administratieve voorraad. Wij lopen dan altijd met een PDA langs het schap omdat het advies geen rekening houd met weer ect. en bovendien wijkt de administratieve voorraard nog wel eens af van de eigenlijke voorraad.
Ik ga binnenkort op kamers, dus wil mijn werk iets dichterbij hebben, hier zit geen Jumbo enkel een AH en 'n Coop. Verder ben ik altijd erg tevreden geweest bij Jumbo, ik kon makkelijk doorgroeien en heb 'n hoop geleerd.
Ik vind groei & ontwikkeling erg belangrijk omdat ik later graag wil doorgroeien naar SM of zelfstandig ondernemer.
Ik denk inderdaad ook dat AH het dichtst in de buurt komt van de Jumbo werk wijze (of andersom).quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wat jij schets is inderdaad het systeem waar we bij AH zo'n 5 tot 7 jaar geleden afscheid van hebben genomen.
We werken wel met een terminal (PDA) maar puur om de voorraad te controleren en aan te passen.
Ons hele systeem op de achtergrond houd rekening met eventuele weersinvloeden, feestdagen e.d.
Een enkele keer word er wat bijbesteld in de winkel omdat we uiteraard soms net iets beter inzicht in zaken hebben, maar dat gebeurd dan achter de computer en is eigenlijk alleen nodig op het moment dat we het ook extra gaan presenteren.
De situaties waar in je nu zit lijkt mij AH handiger omdat volgens mij AH meer aansluit bij hoe Jumbo werkt in met de organisatiestructuur. Maar dat is puur op gevoel gebaseerd en niet op ervaring
Maar nog geen loonstrook.quote:
+1quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef einschtein het volgende:
5eu dat plaza en/of loonstrook-pagina er morgen uitligt.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef houwert het volgende:
[..]
+1
(Kan het trouwens nu al niet laden )
Jeeeeej, viel te verwachtenquote:Third-party server not responding.
The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.
Explanation
This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions
Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.
[none BUTTON]
Make up your mind Plaza. Wat gaat er nou mis?quote:Door een algemene fout op het server kan deze pagina niet worden weergegeven (500).
Je noemt eigenlijk het grootste deel van het takenpakket van de teamleider.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat AH het dichtst in de buurt komt van de Jumbo werk wijze (of andersom).
Ik werk bij een franchise en mijn functie als TL wordt meestal ook niet gebruikt bij Jumbo filialen. Daar is het opgedeelt in een vulploegleider en een afdelingsmanager. Ik werk als TL tussen beiden. Ik ondersteun de afdelingsmanager, doe de bestellingen van de DKW, bestel het actie aanbod, geef leiding aan de vulploegleiders, bemoei me met planningen en sollicitatie/beoordelingsgesprekken.
Hoe zit dit bij AH? Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van 'n TL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |