Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik moet ook nog gordijnen, een kapstok, mn kleine slaapkamer/badkamer/keuken schilderen en verder afmaken aan meubels en troep en weet ik niet wat. En volgend jaar met jou op vakantie en in het najaar naar Nepal en na mn reis daar een week langer blijven want vrijwilligerswerk. Dus dat komt wel goed.quote:
GMTAquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef douche-eendje het volgende:
En volgend jaar met jou op vakantie
Vast wel. hier is het gelukkig droogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het eens stoppen met regenen=
niet als je ze oproltquote:
met 1tje lukt dat ookquote:
Ik betaal per maand belasting, wordt immers ingehouden op mijn loon. Daarbij klopt het imo niet. je bent 10 maanden werkloos, dan heb je het meer dan nodig en door die twee maanden werken kun je alles weer terug betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
natuurlijk bekijken ze het per jaar, je betaalt toch ook belasting per jaar
neemt niet weg dat het een knap lastige kostenpost kan zijn, helemaal als je net alles weer een beetje op de rit hebt
het blijft rollen en daar ging het omquote:
True.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef crv het volgende:
[..]
het blijft rollen en daar ging het om
Hier valt het best meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het eens stoppen met regenen=
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Even zwaaien vanuit mn ziekenhuisbed
Bloedingen en bedrust ftw
Ziekenhuis is niet coolquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
geen idee wat er precies aan de hand is maar beterschap!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben blij dat mn schoonouders nu de laptop hebben meegenomen, heb ik toch nog iets te doen hier.
Voorlopig nog niet thuis iig
Ja ik wou om 1 uur al naar de stad en tuincentrum maar t blijft maar regenen. Dus mocht het zo eens wat minder hard regenen dan.... even naar tuincentrum en supermarkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Buienradare ziet er wel slechtg uit trouwens
Gisteren avond begon ik te bloeden dus naar het ziekenhuis geraced.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziekenhuis is niet cool![]()
moet je lang??
Sterkte maar vast mupke
Bloedverlies terwijl ik 29 weken zwanger benquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee wat er precies aan de hand is maar beterschap!
Damn is schrikken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren avond begon ik te bloeden dus naar het ziekenhuis geraced.
Zo lang ik bloed verlies zal ik moeten blijven, hoe weinig het ook is
[..]
Bloedverlies terwijl ik 29 weken zwanger ben
thanx beiden
dan heb je wel bizar verdiend in die laatste 2 maanden klopt er iets niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik betaal per maand belasting, wordt immers ingehouden op mijn loon. Daarbij klopt het imo niet. je bent 10 maanden werkloos, dan heb je het meer dan nodig en door die twee maanden werken kun je alles weer terug betalen.Als het nou over de periode was dat ik werkte had ik het niet meer dan logisch gevonden, maar voor het hele jaar? Nee.
Zeg dat welquote:
Jij ook bedanktquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Maar goed ook, anders was mn beltegoed al opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik miste net je telefoontje![]()
sterkte lieverd
ik een wa gestuurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders was mn beltegoed al op
Thanx
WA werkt hier blijkbaar nietquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
ik was wel vergeten hoe saai een ziekenhuis is
Mja bloeden is al een uur gestopt, als iedereen nou even voor me duimt dat het zo blijft, dan ben ik morgen avond thuis![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WA werkt hier blijkbaar niet
ook internet via mobiel valt constant weg
mooi dan steek ik wat anders opquote:
Thanxquote:
Doe datquote:
Niet met de bus door naar Zwolle?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Olst, station Olst. Niet eens opstaan, gewoon meteen weer terug. Half uurtje 20 km, morgen maar eens een echte rit inplannen.
Wel altijd lekkere geile verpleegstertjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef Ladylike het volgende:
ik was wel vergeten hoe saai een ziekenhuis is
Vrouwen jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel altijd lekkere geile verpleegstertjes
zoiets?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel altijd lekkere geile verpleegstertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
steel de telefoon van je kamergenootquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Ladylike het volgende:
iemand nog tips hoe ik gratiz kan sms-en?
Aangezien WA hier niet werkt
Vroegah had je daar websites voor, waar dat kon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Die is nog maar een uurtje hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
steel de telefoon van je kamergenoot
Nu moet je vanalles doen daarvoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroegah had je daar websites voor, waar dat kon.
pak hem vlak voor hij/zij weg gaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is nog maar een uurtje hier
[..]
Nu moet je vanalles doen daarvoor
Nee hoor, dat viel wel mee. Alleen kwam ik daardoor net boven de inkomensgrens uit. Dus kan ik alles terug betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je wel bizar verdiend in die laatste 2 maanden klopt er iets niet...
das wel nare pech dan..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat viel wel mee. Alleen kwam ik daardoor net boven de inkomensgrens uit. Dus kan ik alles terug betalen.
Ze, ik lig bij de zwangerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pak hem vlak voor hij/zij weg gaat
in de blijheid naar huis te moeten letten ze daar niet op en tegen de tijd dat ze er achter zijn dat ie weg is ben je weer een hele poos verder
verder is ie gewond en dus niet zomaar terug in het ziekenhuis dus dan win je ook weer tijdgeniaal plan al zeg ik het zelf!
maar als je nu na 2 maanden er boven komt dan kom je er normaal toch ook wel boven? dus dan heb je er toch nooit van kunnen profiteren dus kan het toch ook niet zo'n enorme klap zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat viel wel mee. Alleen kwam ik daardoor net boven de inkomensgrens uit. Dus kan ik alles terug betalen.
hmmm... grote sterke man?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze, ik lig bij de zwangeren
en haar man hangt hier ook rond, nu durf ik al helemaal niet meer;(
Jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm... grote sterke man?
ja dan word het lastig
ja dan wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
JaAlles bij elkaar zo'n ¤2600,- . Nu was een buffer of een grote spaargeld wel prettig geweest. Of het winnende staatslot. Maar helaas....
zo'n grote met spieren?quote:
Ik zal het je uitleggen: in 2010 werd ik werkloos. Van augustus tot oktober 2010 heb ik echter kortdurend een uitzendbaan gehad. Toen ik mijn WW-uitkering had moest ik wel huurtoeslag aanvragen, die heb ik keurig stopgezet op het moment dat ik ging werken. Maar helaas kan ik alles terug betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je nu na 2 maanden er boven komt dan kom je er normaal toch ook wel boven? dus dan heb je er toch nooit van kunnen profiteren dus kan het toch ook niet zo'n enorme klap zijn?
of ligt dat aan mij?
aah zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen: in 2010 werd ik werkloos. Van augustus tot oktober 2010 heb ik echter kortdurend een uitzendbaan gehad. Toen ik mijn WW-uitkering had moest ik wel huurtoeslag aanvragen, die heb ik keurig stopgezet op het moment dat ik ging werken. Maar helaas kan ik alles terug betalen.
Vorig jaar dus hetzelfde grapje: eerste half jaar was ik werkloos, ook keurig de toeslag stop gezet. Maar doordat ik ging werken kan ik toch alles terug betalen.![]()
En nee, als ik werk heb ik er inderdaad geen recht op, maar ik verdien nog niet eens modaal dus het is niet zo dat ik dat geld zo even kan pinnen, zeg maar.
Je zou het haast doen. Mocht ik ooit weer werkloos worden en het is langdurig dan ga ik pas aan het werk als het jaar voorbij is. Dat voorkomt een hoop enge acceptgiro's.quote:
Ja, dat wel. Maar daarom word ik er nog steeds niet blij van: ik kan elk dubbeltje retegoed gebruiken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah zo
naja er is vast wel een betalingsregeling te regelen toch?
ja snap ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar daarom word ik er nog steeds niet blij van: ik kan elk dubbeltje retegoed gebruiken.
Tof planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo'n grote met spieren?
nieuw plan!
steel wat anabole steroïden (of hoe heette die dingen waar je zo breed van word?) uit het ziekenhuis en leg ze ergens neer als hij net voorbij komt
ga dan naar zijn vrouw om te zeggen dat ie weer aan de anabole steroïden zit (dat vind ze vast niet tof) en dan kun je haar telefoon pakken
Dat is waar. Maar het zou imo eerlijker zijn als ze het per maand zouden bekijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja snap ik
maar met jou half nederland...
ooh dan.is het wel leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja snap ik
maar met jou half nederland...
Word het ziekenhuis meteen een stukje minder saaiquote:
volgens mij is het idee dat als je gaat werken en dus genoeg verdiend je ook genoeg verdiend voor een spaarpotje om dit soort klappen op te vangenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het zou imo eerlijker zijn als ze het per maand zouden bekijken.
ja dat kan niet iedereen en altijd hehquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Word het ziekenhuis meteen een stukje minder saai
[..]
volgens mij is het idee dat als je gaat werken en dus genoeg verdiend je ook genoeg verdiend voor een spaarpotje om dit soort klappen op te vangen
mijn punt was meer dat er gewoon geen geld is voor dit soort dingenquote:
hij zegt niet dat het moet maar eerlijker zou zijn.. zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn punt was meer dat er gewoon geen geld is voor dit soort dingen
per maand bekijken zou betekenen dat de staat er veel meer geld aan kwijt is en dat is er gewoon niet
de staat heeft geen geld en half nederland heeft geen geld waardoor ze juist meer moeten uitkeren
en dat kan dus niet
dat is ook niet mijn puntquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zegt niet dat het moet maar eerlijker zou zijn.. zijn twee verschillende dingen
en wat heb je gekozen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog een half uurtje en dan komt mn avondeten.
Ben benieuwd wat ik krijg
Voor morgen heb ik wel zelf mn menu mogen samenstellen
Wat is dat voor verbandpost? Betalen voor TVquote:
Wat is dat voor idioot gedoe toch altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef Ladylike het volgende:
TV kost hier 3 euro 56 per dag
Voor 10 dagen in het ZH heb ik een maandabo bij KPN
Dan maar geen TV hoor
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Dat dus. Vorig jaar oktober van 32 naar 40u gegaan, wat resulteerde in een naheffing van bijna 1750,- aan huursubsiude. Als ik het goed onthouden heb, heb ik vorig jaar totaal zo'n 2400,- aan huursubsidie gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar daarom word ik er nog steeds niet blij van: ik kan elk dubbeltje retegoed gebruiken.
ze heeft toch de laptop bij zichquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ook wel geld kosten dan![]()
Haai
Goed, zit te twijfelen of ik er eigenlijk wel uit had willen gaan. Bedje lag vandaag echt lekkerquote:
Zal ik nog maar even weg blijven dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, plantjesEn er komt ook steeds meer sfeer in de woonkamer waar ik mij prettig bij voel
Dat is zeer herkenbaar. Helaas was ik (zoals altijd) veel te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed, zit te twijfelen of ik er eigenlijk wel uit had willen gaan. Bedje lag vandaag echt lekker
Ik kan dat niet meer zo goed, heul lang slapen en dan nog langer blijven liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed, zit te twijfelen of ik er eigenlijk wel uit had willen gaan. Bedje lag vandaag echt lekker
Je bent alvast aan het oefenen voor over een paar maandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meer zo goed, heul lang slapen en dan nog langer blijven liggen.
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent alvast aan het oefenen voor over een paar maanden
Dat zou natuurlijk best kunnen ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.
Je bent schijnzwangerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je bent schijnzwangerGaatie weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Je bent schijnzwangerHet niveau is weer hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
[..]
Je bent schijnzwangerDamn, damn, damn you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn, damn, damn you!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Parkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net doen alsof ze een leven hebben.
Ja, dat ga ik vanavond ook maar doen denk ik. Heb jij nog plannen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net doen alsof ze een leven hebben.
En dat ga je de hele avond kijken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Park
Allemaal oude eps...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Park
Werkwerkwekr.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik vanavond ook maar doen denk ik. Heb jij nog plannen?
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
En dat ga je de hele avond kijken?
Ja dat was te verwachtenquote:
En dat laat jij zomaar gebeuren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappen
[..]
Ja dat was te verwachten
Het is niet anders, doen ze nog iets van een countdown naar de beste aflevering ofzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappen
[..]
Ja dat was te verwachten
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks pas hoor, om een uur of zeven de deur uit.
Ik ben heel meegaandquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is niet anders, doen ze nog iets van een countdown naar de beste aflevering ofzo?
Zoals elk weekend tegenwoordig..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand![]()
[..]
Volgens mij nietHet is vulling
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand![]()
[..]
Volgens mij nietHet is vulling
Man pick their battles wiselyquote:
De halve nacht jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen week het halve nacht weer gehad.
Vannacht vooral Zwolle e.o.
Euhm, halve land.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Man pick their battles wisely
[..]
De halve nacht jaDat zullen me een kilometers zijn
Vind je het leuk om te doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen week het halve nacht weer gehad.
Vannacht vooral Zwolle e.o.
Oja.. daar wil ik wel meer over weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Man pick their battles wisely
[..]
De halve nacht jaDat zullen me een kilometers zijn
Wij mannen bewaren onze geheimen goed, sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oja.. daar wil ik wel meer over weten.
Oké! Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ik word veel te snel wagenziek..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, als ik het niet meer leuk zou vinden, zou ik er al lang en breed mee gestopt zijn.
Heb je zelf je rijbewijs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké! Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ik word veel te snel wagenziek..
Ook niet als ik het lief vraag?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij mannen bewaren onze geheimen goed, sorry
Niet op deze manierquote:
Nee, dan nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan word je nog wagenziek, ook als je zelf rijd?
Wat is er dan nodig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet op deze manierOm een man te laten praten is er meer nodig
Veel alcohol. En in het geval van KG: onwaarschijnlijk veel alcoholquote:
Niet 's nachts, heb nachtblindheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou je toch prima taxi kunnen rijden.
dit lezende concludeer ik dat je al dik aan de drank zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens koken dan? Als ik zelf niks de gebeurt er ook maar weinig hier![]()
Hmm, dan is dat niet zo slim nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet 's nachts, heb nachtblindheid.
Je concludeert maar een eind weg johquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:56 schreef crv het volgende:
[..]
dit lezende concludeer ik dat je al dik aan de drank zit
Heeft ze er iets voor, om het minder te maken?quote:
sorry maar ik heb moeite die zin te lezen/begrijpen, misschin zit ik zelf wel te diepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je concludeert maar een eind weg joh
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heeft ze er iets voor, om het minder te maken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel alcohol. En in het geval van KG: onwaarschijnlijk veel alcohol
Weet je wel hoe groot haar pupil is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar het is echt niet zo dat ze 's nachts geen steek meer ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Dat kan natuurlijk best, dat weet ik niet hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:58 schreef crv het volgende:
[..]
sorry maar ik heb moeite die zin te lezen/begrijpen, misschin zit ik zelf wel te diep
Wat is er?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
viezevuileterighoerigekutzooi
het is viezevuileteriNghoerigekutzooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Wat is er meid?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is viezevuileteriNghoerigekutzooiAfgezien van de spaties dan nog he.
mijn splinternieuwe afkortzaag is kapotquote:
Dat is kut. Zit er geen garantie op?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
mijn splinternieuwe afkortzaag is kapot![]()
3 planken gezaagd en 1 balk en poef![]()
vonken en rook uit de motor
En op dit tijdstip ga je natuurlijk niet ergens een alternatief vandaan halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
natuurlijk welquote:
de naam zegt het al eigenlijk afkort, dus snel kapotquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En op dit tijdstip ga je natuurlijk niet ergens een alternatief vandaan halen
Misschien is het een hint, dat je het wat rustiger aan moet doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk wel![]()
maar die winkel is nou dicht
dinsdag pas gekocht dus garantie zal er nog wel op zittenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
de naam zegt het al eigenlijk afkort, dus snel kapot![]()
Heb je nog garantie? niet dat je daar nu iets aan hebt maar toch
hmm heb je geen andere zaag die het werk ff kan overnemen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dus![]()
kan ik morgen dus niet echt verder met de bar te maken
Je kan ook niet ergens bij buren lenen ofzo? Of anders moet je met een handzaag aan de slag:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dus![]()
kan ik morgen dus niet echt verder met de bar te maken
Zoals ik al zei: zoveel verdien ik nou ook weer niet. Bij een inkomen beneden modaal kun je een spaarpotje wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is het idee dat als je gaat werken en dus genoeg verdiend je ook genoeg verdiend voor een spaarpotje om dit soort klappen op te vangen
daar heb ik geen tijd voorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Misschien is het een hint, dat je het wat rustiger aan moet doen
quote:
Zo zie je maar jij moet eigenlijk alleen maar delegerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor![]()
zo loopt mijn planning helemaal in de knoei
cirkelzaag maar die is niet groot genoeg dus moet ik de balken van 2 kanten zagenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm heb je geen andere zaag die het werk ff kan overnemen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Weet je wel hoe groot haar pupil is?Die heb ik nog nooit opgemeten, ben ik nu een slecht vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
handzaagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je kan ook niet ergens bij buren lenen ofzo? Of anders moet je met een handzaag aan de slag:P
Wel wat meer werk maar je blijft niet hangen in je werkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cirkelzaag maar die is niet groot genoeg dus moet ik de balken van 2 kanten zagen
Hmm..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor![]()
zo loopt mijn planning helemaal in de knoei
eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zo zie je maar jij moet eigenlijk alleen maar delegeren
Dat kun je zelf niet opmetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit opgemeten, ben ik nu een slecht vriendje?
we zitten wel in 2000 niet in 1812quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
handzaag![]()
dat werkt niet bij mij![]()
is het allemaal schots en scheef gezaagd
is niet zo mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wel wat meer werk maar je blijft niet hangen in je werk
Misschien moet je N dan maar aan het werk zetten. Jij kan er ook niets aan doen dat er geen gereedschap meer is waar jij mee om kan gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
handzaag![]()
dat werkt niet bij mij![]()
is het allemaal schots en scheef gezaagd
daarom had ik dus ook een afkortzaag gekochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we zitten wel in 2000 niet in 1812
Doe dan maar niet als je op safe wilt spelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet zo mooi![]()
en met mij geluk verzaag ik de balken
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
die mag alleen maar schilderenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien moet je N dan maar aan het werk zetten. Jij kan er ook niets aan doen dat er geen gereedschap meer is waar jij mee om kan gaan
je .loopt 12 jaar achterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
we zitten wel in 2000 niet in 1812
doe ik dus ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Doe dan maar niet als je op safe wilt spelen
Zelfs als mijn famillie dood is, sputtert het nog tegenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Relaxdag morgenquote:
nja 70iesquote:
ze zijn nou iig in stukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs als mijn famillie dood is, sputtert het nog tegen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn nou iig in stukken
brandhout is het gewordenquote:
Okéquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe groot ze zijn.
Ook nog nooit over gehad.
Wij worden inderdaad liever gecremeerd dan begravenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij worden inderdaad liever gecremeerd dan begraven
quote:
Over mijn username kun je weinig grappen makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We grappen vaker over bos/brandhout vanwege mijn username
Ik moet opeens denken aan (niet grappig gerelateerd ofzo)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Over mijn username kun je weinig grappen maken
hoog. kijk omhoogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
In het oosten heeft sam wel degelijk een betekenisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat haar echte voornaam best wel eens Samantha kan zijn jaquote:
Ramses Shaffy. HOog sammie hoog sammie kijk omhoog sammie want dan word je lekker natquote:
preciesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ramses Shaffy. HOog sammie hoog sammie kijk omhoog sammie want dan word je lekker nat
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat haar echte voornaam best wel eens Samantha kan zijn ja
hoe ben je eigenlijk op sammers gekomen?quote:
Een goede vriendin van me noemt/noemde me zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ben je eigenlijk op sammers gekomen?
Kan zijn he, niet per direct automatisch dat het zou is.quote:
Kan allemaal. Maar ik houd het liever voor me, ik word gecontroleerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Samira, of gewoon Sam is natuurlijk ook een optie, of gewoon Sanne
Okeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar ik houd het liever voor me, ik word gecontroleerd
verstandigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar ik houd het liever voor me, ik word gecontroleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Ladylike het volgende:
Zo, paps is weer naar huis.
Eten was goed te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
Ik blijf waar ik nu ben (bij pa in huis), ik denk dat ik zo even kijk of hier een leuk DVD-tje ligt. Pa is zelf weg tot een uur of 20 of 21. Ik blijf wel vaker hier slapen enzo. Morgen gaan we naar de dierentuin in Overloon. Daar zien we mijn broer en zijn gezin (vrouw en 2 kleine koters) ookquote:
ik verberg niks iedereen mag weten dat ik JOHN heetquote:
Heb je de PC weer aan de praat?quote:
Veel plezier alvast! Ik heb vanavond een feestjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik nu ben (bij pa in huis), ik denk dat ik zo even kijk of hier een leuk DVD-tje ligt. Pa is zelf weg tot een uur of 20 of 21. Ik blijf wel vaker hier slapen enzo. Morgen gaan we naar de dierentuin in Overloon. Daar zien we mijn broer en zijn gezin (vrouw en 2 kleine koters) ook
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de PC weer aan de praat?
Ma en fred zeiden dat het ding niet meer aanging
Hoe laat ga je weg trouwens?
Mijn voornaam is Erik, daar doe ik niet moeilijk over. (staat ook bij de reviews en sportverslagen die ik maak). Mijn achternaam is overigens niet Bos (maar dat woord zit er wl in verwerkt)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik verberg niks iedereen mag weten dat ik JOHN heet
hmm sarcarsme is schijnbaar ook verleden tijd bij KSCquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn voornaam is Erik, daar doe ik niet moeilijk over. (staat ook bij de reviews en sportverslagen die ik maak). Mijn achternaam is overigens niet Bos (maar dat woord zit er wl in verwerkt)
Trouwens Sammers heb jij accountancy op de FOntys in EHV gedaan, daar heb ik ook even mezelf aan gewaagd, maar dat was voor mij te zwaar (ik zat er tussen 2002 en 2004)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Ladylike het volgende:
Zo, paps is weer naar huis.
Eten was goed te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat is af en toe inderdaad zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm sarcarsme is schijnbaar ook verleden tijd bij KSC
ik Jamesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik verberg niks iedereen mag weten dat ik JOHN heet
Ooooh ik dacht jouw PC thuis bij onsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]mijn oude pc die we te leen hadden gegeven aan mama
ik heb wel de 5.1 aan de praat![]()
Ik heet Kapiteinquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iedereen heet kees behalve jo die heet jan
zo noemen we jouw welquote:
Ik denk zo rond een uur of 8quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht jouw PC thuis bij ons
Joehoe![]()
Gamen
Maar hoe laat ging jij nou weg?
quote:
Have funquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
Ik ben er weer weg vanFijne avond nog!
Neu, ik reageer vaker serieus op niet-serieuze postsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm sarcarsme is schijnbaar ook verleden tijd bij KSC
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
fijne avond sammersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
Kapitein Luiaardquote:
Gast, ik dacht dat jij gewoon Gast Hof heettequote:
Die zal het nu wel super doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik denk zo rond een uur of 8![]()
effe de petromax uitproberen
Is totaal niet erg joh, ik kan er wel mee lachen ik heb al genoeg shit aan mijn kop met LLquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, ik reageer vaker serieus op niet-serieuze posts![]()
quote:
Nee het tweede deel is afhankelijk van de situatiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gast, ik dacht dat jij gewoon Gast Hof heette
Sowieso als ik wakker ben en dan zal ik randall met mam halen en dan komen we richting jouquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gast, ik dacht dat jij gewoon Gast Hof heette
[..]
Die zal het nu wel super doen
Geniet er maar van.
Pa belt mij rond 12 uur.
Laat me nog even (Kan via fok) weten hoe laat jij denkt morgen hier te zijn
al 4 uur bloedvrij, als het zo blijft zal ik morgen wrs ook rond de avond thuis zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Is totaal niet erg joh, ik kan er wel mee lachen ik heb al genoeg shit aan mijn kop met LL
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al 4 uur bloedvrij, als het zo blijft zal ik morgen wrs ook rond de avond thuis zijn
(hoop en denk ik)
Goed schatje. You know I love youquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Sowieso als ik wakker ben en dan zal ik randall met mam halen en dan komen we richting jou
ik stuur wel een sms
ja, praat maar even met je vader of zoquote:
huhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, praat maar even met je vader of zo
Die heeft wat meer geloofwaardigheid bij mij dan Godquote:
ok wist ik niet, wat had je voor eten gehad?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heeft wat meer geloofwaardigheid bij mij dan God
Als ik me shit voel praat ik altijd met jouw pa en mijn ma
Meestal ben ik dan ook alleenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ok wist ik niet, wat had je voor eten gehad?
soep, knakworsten, gehaktballen en blikvoer genoeg voor een hele weekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:06 schreef john-frusciante het volgende:
Klinkt goed![]()
Ik hou het maar op een soepje en knakworstje dieet
Tegen jou of tegen mij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef john-frusciante het volgende:
Die Hen...James verteld veel
Jij mag datquote:
Truequote:
Van jou pik ik sowieso meer als van anderenquote:
ben je aantekeningen aan het maken voor je nieuw boek:quote:
Ik doe niet aan boekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je aantekeningen aan het maken voor je nieuw boek:
Hoe maak je iemand klote (kut kan ook) zwanger
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef john-frusciante het volgende:
Die Hen...James verteld veel
De Kamasutra is anders best leerzaam hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe niet aan boekenIk LEES nog niet eens boeken
shit shit mn portemonneequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van jou pik ik sowieso meer als van anderen
jij kan niet lezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Weet je dat ik dat boek nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De Kamasutra is anders best leerzaam hoor
praktijk mens zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
smakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn yoghurtje eten
Ben kapot ineens
Moet je die wel eerst even in mn buurt latenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat boek nog nooit heb gezien![]()
Ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat boek nog nooit heb gezien![]()
Thanx, ze bezuinigen iig niet hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
praktijk mens zeker
[..]
smakelijk
voor een slangenmensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De Kamasutra is anders best leerzaam hoor
Hey, mn scheikunde boek was ook leerzaam, betekent nog niet dat ik alles kan/ken dat er in stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |