Dat zou natuurlijk best kunnen ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.
Je bent schijnzwangerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er ergens onbewust gewoon wel wat mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je bent schijnzwangerGaatie weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Je bent schijnzwangerHet niveau is weer hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
[..]
Je bent schijnzwangerDamn, damn, damn you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn, damn, damn you!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Parkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net doen alsof ze een leven hebben.
Ja, dat ga ik vanavond ook maar doen denk ik. Heb jij nog plannen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net doen alsof ze een leven hebben.
En dat ga je de hele avond kijken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Park
Allemaal oude eps...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik niet hoor, net wakker en nu al geboeid door South Park
Werkwerkwekr.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik vanavond ook maar doen denk ik. Heb jij nog plannen?
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
En dat ga je de hele avond kijken?
Ja dat was te verwachtenquote:
En dat laat jij zomaar gebeuren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappen
[..]
Ja dat was te verwachten
Het is niet anders, doen ze nog iets van een countdown naar de beste aflevering ofzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat er zo iemand komt zappen
[..]
Ja dat was te verwachten
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks pas hoor, om een uur of zeven de deur uit.
Ik ben heel meegaandquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is niet anders, doen ze nog iets van een countdown naar de beste aflevering ofzo?
Zoals elk weekend tegenwoordig..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand![]()
[..]
Volgens mij nietHet is vulling
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand![]()
[..]
Volgens mij nietHet is vulling
Man pick their battles wiselyquote:
De halve nacht jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen week het halve nacht weer gehad.
Vannacht vooral Zwolle e.o.
Euhm, halve land.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Man pick their battles wisely
[..]
De halve nacht jaDat zullen me een kilometers zijn
Vind je het leuk om te doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen week het halve nacht weer gehad.
Vannacht vooral Zwolle e.o.
Oja.. daar wil ik wel meer over weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Man pick their battles wisely
[..]
De halve nacht jaDat zullen me een kilometers zijn
Wij mannen bewaren onze geheimen goed, sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oja.. daar wil ik wel meer over weten.
Oké! Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ik word veel te snel wagenziek..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, als ik het niet meer leuk zou vinden, zou ik er al lang en breed mee gestopt zijn.
Heb je zelf je rijbewijs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké! Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ik word veel te snel wagenziek..
Ook niet als ik het lief vraag?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij mannen bewaren onze geheimen goed, sorry
Niet op deze manierquote:
Nee, dan nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan word je nog wagenziek, ook als je zelf rijd?
Wat is er dan nodig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet op deze manierOm een man te laten praten is er meer nodig
Veel alcohol. En in het geval van KG: onwaarschijnlijk veel alcoholquote:
Niet 's nachts, heb nachtblindheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou je toch prima taxi kunnen rijden.
dit lezende concludeer ik dat je al dik aan de drank zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens koken dan? Als ik zelf niks de gebeurt er ook maar weinig hier![]()
Hmm, dan is dat niet zo slim nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet 's nachts, heb nachtblindheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |