abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119535564
Dat is dan misschien een plusplunt voor de andere kat. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je de andere ook bij je wil houden. Ik heb Sophie nu bijna 2 maanden en zou al niet meer zonder dr kunnen. Klinkt misschien stom maar voelt echt als mijn "kindje". Dus kan me heel goed voorstellen dat het niet fijn is om hem niet bij je te hebben. Geef de ander maar extra veel aandacht :Y
pi_119628838
Even een update:

Donderdag nacht niet eten, vrijdag ochtend niet eten, dus naar de dierenarts. En hem daar achter gelaten. Aan het begin van de avond een telefoontje gehad, hij wilde nog steeds niet eten. Dus hij moest 's nachts blijven. Kut.

Ik heb hem zelfs in huis horen lopen 's nachts! (fantoom geluiden :P)

Maar gelukkig, zaterdag middag belde de dierenarts. Hij at weer! En ze wilden hem volgens mij kwijt, want het is een lawaaischopper, je kon hem door de telefoon heen horen mauwen :D Dus nog voordat de telefoon opgehangen stond ik al met de auto sleutels in de hand en we zijn gelijk naar Appingedam gereden. Jezus, wat heeft dat beest een stem! Hij mauwt eigenlijk nooit, maar zaterdag... En de enige manier om hem stil te krijgen (in de auto) was door mijn hand in z'n kooi te doen.

Hij heeft de gehele zaterdag verder in mijn armen gelegen terwijl ik achter de computer spelletjes aan het spelen was...
pi_119628882
pi_119705617
Serieus ik word atm echt gek van die kat. Constant de grenzen opzoeken en constant net doen wat niet mag. Ze heeft bijv de plantenpot ontdekt en zit die nu de hele tijd leeg te scheppen. Of aan de lampenkap krabben en ga zo maar door. Op het moment is ze parcours aan het doen :') moet zo gaan werken dus ben benieuwd hoe vriendlief het huis aantreft straks :o

En ik dacht gisteren nog wel dat ze niet helemaal lekker was :')
pi_119707037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus ik word atm echt gek van die kat. Constant de grenzen opzoeken en constant net doen wat niet mag. Ze heeft bijv de plantenpot ontdekt en zit die nu de hele tijd leeg te scheppen. Of aan de lampenkap krabben en ga zo maar door. Op het moment is ze parcours aan het doen :') moet zo gaan werken dus ben benieuwd hoe vriendlief het huis aantreft straks :o

Herkenbaar! Ze wéét dat het niet mag, maar het toch altijd weer doen.
pi_119708168
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:12 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit jouw kat?
pi_119712301
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Is dit jouw kat?
Is wel een bezorgd momentje denk ik dan :')

Sophie heeft toen straks ook nog een koude douche gehad, maar twee seconde later was ze alweer in de badkamer. Dus het deed haar nuet zoveel. Heb haar zo goed mogelijk droog gemaakt en de verwarming maar ff aangezet zodat ze geen kou vat, ze was eik al weer droog voor ik ging werken. Maar echt niks hielp vandaag ;( terwijl ze vanmorgen zo lief en stil naast me heeft gelegen en helemaal niet heeft gemiauwd enzo toen vriend weg ging.
pi_119718018
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Is dit jouw kat?
Ja, maar ik verwen hem teveel.
Op de foto is ie gelukkig wel al afgevallen.

Hij houd van chocola bij zijn brokjes :')
  woensdag 28 november 2012 @ 17:50:51 #209
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119718110
en opnieuw
  woensdag 28 november 2012 @ 17:52:00 #210
131066 scrub_nurse
pi_119718144
quote:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Chunk

dit is prince chunk die zelfs zijn eigen wikipedia heeft ;( arm beest
pi_119718208
quote:
[ afbeelding ]
pi_119718230
quote:
[ [url=http://img.mijn kat.jpg]afbeelding[/url] ]
pi_119718243
quote:

pi_119719394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:52 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Chunk

dit is prince chunk die zelfs zijn eigen wikipedia heeft ;( arm beest
Als ik het niet dacht... Gewoon een foto van internet geplukt. :')
pi_119721835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht... Gewoon een foto van internet geplukt. :')
joh
pi_119721874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

joh
Wat?
pi_119721967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat?
Je kat.

Ik zei joh. van joh je meent het.
pi_119722006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je kat.

Ik zei joh. van joh je meent het.
Oh, ok. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119722042
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Oh, ok. :P
Was inderdaad van internet, helaas overleden.
Woog 20 kilo na dieet
pi_119722067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Was inderdaad van internet, helaas overleden.
Woog 20 kilo na dieet
Hoe kan zo'n beest zo dik worden? ;(
pi_119722138
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hoe kan zo'n beest zo dik worden? ;(
Gewoon eten geven, gaat het vanzelf. Mijn oude kat was groot en woon 9 kilo dacht ik.

Er was een jaar of 5 geleden ook een kat van 17 kilo, die pro-hormonen van mijn baasje kreeg

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 19:32:31 ]
pi_119722203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gewoon eten geven, gaat het vanzelf. Mijn oude kat was groot en woon 9 kilo dacht ik.
:o Onze weegt 5 kilo, maar verdikt toch al lang niet meer. Ok, ze eet ook niet echt veel... maar mijn "ouderlijke" kat weegt maar 3 kilo en eet zeker dubbel zoveel. :P
pi_119722295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef Little_Dolls het volgende:
t 5 kilo, maar verdikt toch al lang niet meer. Ok, ze eet ook niet echt veel... maar mijn "ouderlijke" kat weegt maar 3 kilo en eet zeker dubb
Hmmm, dan twijfel ik er aan of mijn kat wel echt 9 kilo was...het is ook zo lang geleden.
9 pond wellicht dan.
pi_119812469
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik zit precies in dezelfde situatie met mijn katertje! Hij kijkt me aan als hij ergens aan krabt en wacht echt op reactie, of gaat heel hard lopen mekkeren als hij op de kast probeert te springen en ik roep dat t niet mag. Meestal kan ik er wel om lachen, maar vooral 's avonds weet ie me echt wel eens gek te krijgen.

De eerste week was hij superlief en rustig, nu is het echt een draak, maar wel een lieve draak O+ .
Hij miauwt alleen absurd veel, vooral als ik wegga, maar ook als ie gewoon rondloopt en als ik dan wat zeg komt ie heel hard op me afrennen om te knuffelen. :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_119838168
Na lang twijfelen heb ik toch een grote krabpaal besteld voor Sophie! Ik vind het namelijk tof als ze wat meer kan klimmen en wat hoger kan liggen. Naja pas jarig geweest dus wat geld gehad en was net nog een beetje aan het rondkijken op zooplus en bleef iedere keer op dezelfde uitkomen. Het is deze geworden, alleen dan in het grijs:

Ben alleen benieuwd in welke uitvoering ik hem krijg want bij de klantenfoto's van zooplus hangt er ook een buisje onder:

pi_119839146
Dat is de atlas denk ik? Die heb ik ook staan thuis :) op het plaatje heb je bovenaan een mandje, in het echt is dit een plankje met buis eronder. Ik ga die er alleen afhalen denk ik, ze passen er al heel lang niet meer in! :')
pi_119839358
Jep, de atlas! Ik vind die plank met die buis juist leuk dus das top!
Hoe is verder de kwaliteit, las nml de laatste 5 recensies en die waren een beetje negatief, maar de rest was positief! En bovendien wat verwacht je voor dit geld? Ik heb ook nog eens mijn eerste bestellingskorting gehad dus betaal nu 67,5 euro! *O*

Verder is het ook niet zo'n enorm lomp ding toch? Hij komt in ieder geval vrij compact over :)

Hoop dat ik hem dinsdag binnen heb :o zodat ze nog lekker kan spelen erin voor ze donderdag geholpen wordt :) (alhoewel we ook wel de tijd moeten hebben om hem op te zetten :P, drukke week voor de boeg )

Wat ik me nu eigenlijk bedenk hè, stel ik krijg die paal pas rond donderdag binnen, kan ik dan beter ff wachten met in elkaar bouwen tot ze zelf ook weer actiever is? Weet niet of ze de eerste dagen "rustig" aan moeten doen na een sterilisatie, of dat ze ook wel weer druk mogen doen en mogen klimmen enzo?

Sowieso moeten we nog ff bedenken waar we hem neerzetten. Ik heb opzich wel een "ideaal" plekje omdat dat toch een plek is die wij niet veel gebruiken, maar dat zit voor een muur, dan kan ze dus niet naar buiten kijken. Lijkt mij iig leuker als ie ergens komt te staan dat ze wel naar buiten kan kijken, zal dan niet direct voor het raam staan maar zon meter er vanaf.
pi_119839614
Hij staat heel snel in elkaar! Maar ik zou inderdaad even wachten als ze wordt geholpen. Klimmen lijkt me dan toch niet zo goed.. Na een paar dagen kan het wel weer ;)

Ik ben zelf ook heel positief! Ons plafon is eigenlijk te hoog(2.73m), maar toch staat hij heel stevig. De steun gebruiken we niet meer. Wel af en toe de palen weer aandraaien als hij begint te wiebelen.
Hero springt er altijd heel enthousiast in en klimt met kracht naar boven. Ze spelen er ook vaak samen in. Ze wegen beide bijna 6 kilo dus dat moet de paal wel kunnen houden en dat doet hij ^O^
De plankjes zijn alleen eigenlijk iets te klein voor Hero, maar dat maakt hem niet uit. Hij gaat er toch gewoon op liggen met zijn kop en poten over de rand van het plankje. En dan natuurlijk ook helemaal bovenaan :')
pi_119840514
Goed om te horen!

Aan de ene kant heb ik idd zoiets van nog niet opbouwen, aan de andere kant, mensen die al een paal in huis hebben zullen de katten ook van klimmen. Maar goed dan is dat ding natuurlijk iets minder interessant omdat het niet nieuw is. Als we hem morgen (zal wss niet) of dinsdag in huis hebben bouwen we hem nog wel op. Komt ie pas op donderdag dan wachten we maar ff tot zaterdag denk ik :)
  zondag 2 december 2012 @ 13:59:32 #230
131066 scrub_nurse
pi_119840575
schrik niet van het postpakket waar het in zit ,pff die zijn mega!
  Manager PR/Moderator zondag 2 december 2012 @ 14:00:11 #231
269689 crew  Viv
pi_119840595
Yashaaaaa als ik jou was zou ik de krabpaal in de ruimte bij de voordeur plaatsen, anders wordt de woonkamer/slaapkamer erg vol denk ik. Als ze kan klimmen en krabben en in de mandjes slapen zal ze het raam niet zo missen. :Y)
pi_119840597
zal de postbode leuk vinden :D
pi_119840661
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
Yashaaaaa als ik jou was zou ik de krabpaal in de ruimte bij de voordeur plaatsen, anders wordt de woonkamer/slaapkamer erg vol denk ik. Als ze kan klimmen en krabben en in de mandjes slapen zal ze het raam niet zo missen. :Y)
Mja das niet echt een optie want daar is geen daglicht :) (en geen plek meer want we hebben een grote vriezer sinds kort). Hij komt of langs het bureau te staan, dan kan ze dus niet naar buiten kijken maar daar hebben we wel plek. (staat nu altijd bijv alleen een kratje bier en mijn werktas, en de tafel kan nog een heel eind de andere kant op als dat zou moeten) of hij komt naast de expedit te staan, de schuifdeur gaat nml toch nooit helemaal open en vanaf daar kan ze wel naar buiten kijken :) beide plekken hebben minstens wel zon 1m2 ruimte.

Hij is niet zo enorm groot en onze muren zijn toch vrij kaal dus ik denk dat het wel mee valt met drukte/volheid :)

Slaapkamer is btw ook nog veul ruimte, staan alleen twee dressboys die ruim opgesteld staan en ons bed + een kast. Daar is zeker wel zo'n 2m2 vrij die niet echt gebruikt wordt :)
  Manager PR/Moderator zondag 2 december 2012 @ 14:15:20 #234
269689 crew  Viv
pi_119840969
Ah ik zie dat die Atlas qua vloeroppervlak niet zo veel plek inneemt als je zou denken. Naast de expedit is dan wel leuk denk ik!
pi_119841062
Jep :P daar staat nu ook een grote ronde poef en denk dat die qua oppervlakte ongeveer hetzelfde inneemt :)

Ik zag net op de factuur dat ik ook nog een kortingscode kreeg voor 10% korting op al het voer. Aangezien ik daar toch geen voer bestel wil ik hem best doorsluizen naar jou? Weet alleen niet of ze klantgebonden zijn maar goed dan kan je desnoods met mijn gegevens inloggen :)

En voor PumpkinRuby, ik was naar Zooplus gegaan via de scheldekatjessite. *O*
pi_119841514

Hier kan je wel zien hoeveel ruimte die ong inneemt. Als je hem dan ook nog eens voor een wit oppervlak zet kijkt het volgens mij ook wat rustiger :)

Denk dat het wel goed is voor Sophie, ze is de laatste week erg druk en sprint dan de hele kamer rond, Ook springt ze in de slaapkamer best vaak tegen de muur aan (er zitten wat zwarte stipjes op de muren en dan denkt ze dat t een vliegje oid is :') ) dus dat ze nu ook echt kan klimmen lijkt me wel goed voor haar :Y
  Manager PR/Moderator zondag 2 december 2012 @ 19:14:16 #237
269689 crew  Viv
pi_119850222
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag net op de factuur dat ik ook nog een kortingscode kreeg voor 10% korting op al het voer. Aangezien ik daar toch geen voer bestel wil ik hem best doorsluizen naar jou? Weet alleen niet of ze klantgebonden zijn maar goed dan kan je desnoods met mijn gegevens inloggen :)

Ik denk wel dat die codes klantgebonden zijn, maar daar komen we wel uit, thanks!

En ik bestel dus echt alles via Zooplus en vergeet vaak via de scheldekatjes te gaan. :@
pi_119850574
Vanochtend vriendlief btw "overgehaald" voor de krabpaal met het argument dat dat voorlopig echt het laatste is wat ik voor Sophie koop. Tot we vanmiddag bij de blokker waren en ik dit tegenkwam voor 3 euro:

Maar dat is voorlopig echt het laatste :% O-)

Sorry voor de crappy telefoonfoto's
  Manager PR/Moderator zondag 2 december 2012 @ 19:32:15 #239
269689 crew  Viv
pi_119850841
Ja maar tunnels zijn ook een essentieel onderdeel! *O*
Gezien het formaat van onze katten hebben wij voor deze gekozen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10192013/
pi_119850878
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja maar tunnels zijn ook een essentieel onderdeel! *O*
Gezien het formaat van onze katten hebben wij voor deze gekozen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10192013/
[ afbeelding ]
Goed idee! Binnenkort maar eens bij de IKEA zo'n tunnel scoren. :)
pi_119851249
Haha ja :P Als ik al zie dat als Sophie al bukkend er in gaat, en jullie katten twee keer zo groot zijn is dat denk ik verstandiger :P

Maar goed, Sophie schiet hier u ook regelmatig onder een doos door met een opening van zo'n 12 a 15 cm. Dus dit moet dan voorlopig nog wel toereikend zijn :P
pi_119872401
Die rode tunnel hebben we hier ook! Alleen was hij 1,80 bij de Action geloof ik..
Echt geen geld dus. En een lol dat ze ermee hebben! De beste aankoop ooit :P
pi_119876806
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:

*O* bedankt :Y
pi_119893976
De Krabpaal wordt morgen bezorgd *O*

Zit alleen te twijfelen wanneer we hem in elkaar gaan zetten. Morgenavond gaan we nml bij ViviRAWRS eten *O* en denk niet dat we dan daarna nog zin hebben om hem op te zetten :P
We zouden hem nog woensdagavond kunnen opzetten na mijn werk, maar daar twijfel ik over omdat ze donderdag geholpen wordt. Wil niet dat ze dan donderdag te actief gaat doen omdat er een nieuw ding is. Aan de andere kant heeft ze dan wel heerlijke plekjes om te liggen O+ En het lijkt me toch ook dat ze zelf wel aanvoelt hoe druk ze kan doen? Ik kan dr namelijk ook niet tegenhouden als ze weer een dolle bui heeft en de kamer rondsjeest. En hoe zit het dan met mensen die al een grote krabpaal hadden :P

Edit: Hoor net dat vriendlief ook niet thuis is morgen overdag. Dus dan wordt het hem sowieso niet morgenavond. En woensdag zijn we ook niet veel thuis, dus wordt wss ophalen op het postkantoor dan ;( Dus maar besloten dat we het vrijdag of zaterdag doen. Voel me net zo'n klein kind dat niet kan wachten om dr speeltje uit te proberen xD

[ Bericht 7% gewijzigd door Yashaaaaa op 03-12-2012 20:51:06 ]
pi_119940279
De krabpaal was er op tijd vandaag en vriendlief en ik waren allebei wat eerder thuis dan gepland, dus meteen opgebouwd. We deden de doos open en ze zat al in het "huisje" daarna heeft ze tijdens het opbouwen de hele tijd in het hangmandje gelegen O+ En net is ze al een paar keer naar boven en beneden getijgerd. Hij wordt dus behoorlijk gewaardeerd! *O*

Alleen naar beneden is af en toe nog wel spannend en moet ze ff kijken hoe ze dat nu precies doet. Meestal is het via de krabpaal naar beneden laten "glijden"

Het is overigens wel degene met twee matjes en niet die met dat ronde buisje. Maar de matjes worden beide al gebruikt :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Yashaaaaa op 04-12-2012 23:12:08 ]
pi_119944010
Ik ben fan van Lance! O+ _O_ :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_119944036
Morgen ga ik even een verhaaltje van mijn 2 lieverds plaatsen :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_119951557
Ik wil jullie ook even aan mijn 2 schatjes voorstellen O+

De baas van al onze huisdieren, en onze huiskoningin is Sterre :P

Sterre houdt van plastic. Het maakt niet uit wat voor plastic. AH tasjes, boterhamzakjes, plastic inpakpapier, zelfs vuilniszakken. Ze vind het allemaal geweldig O+
Sterre houdt ook van kartonnen dozen :Y Alle soorten, kleuren, en maten.

Sterre is nu 10 jaar oud. Ik kreeg haar toen ze nog een kitten van 6 weken oud was O+ Mijn ouders waren net naar het buitenland verhuisd en ze hadden onze kater Tijgertje meegenomen. Ze vonden dat zo sneu voor mij dat ik als verassing een kitten mocht uitkiezen O+
Ik weet nog dat ze me als eerste opviel tussen haar broertjes en zusjes. Ik vond haar kleurtjes prachtig en ze was zo druk aan het spelen, met draadjes, brokjes, prulletjes, haar moeders' staart.

Nu zijn we 10 jaar verder en madam is de koningin van het huis :D
Kater Liloe is niet veilig (sul dat ie is), en wordt naar boven gejaagd en geblazen door kenau Sterre :o
Zit je aan haar staart dan krijg je een mep of een knauw, zit je aan haar pootjes (of wijs je er alleen maar naar), dan heb je zelfs kans dat je complete arm aangevallen wordt :P
Ze is enorm kieskeurig met eten, zet je het duurste voedsel voor haar neus, trekt ze haar neus op en loopt ze weg. Om vervolgens de hele avond te zeuren, en vervolgens toch maar haar eten op te eten :')
Haar ochtendritueel bestaat uit op je borst, rug, of zij te springen om zo bij je gezicht te komen. Vervolgens kan je een flinke wasbeurt verwachten :') En geloof mij, je ruikt daarna niet naar Robijntje wasverzachter :X

Dan hebben we nog ons huiskneusje Liloe O+

We hebben Liloe geadopteerd nadat we een advertentie hadden gevonden in een lokaal krantje hier :)
Liloe woonde op een boerderij en hield ervan over het land van de boer rond te zwerven totdat het een keer misging.
Blijkbaar is ie in een machine terecht gekomen waardoor zijn achterpoot er voor een groot deel af lag. Pas na een paar dagen ontdekte de boer hem. Hij kwam op het gemiauw af ;(
Helaas kon het pootje niet meer gered worden en de boer wilde geen kat met 3 poten :{
Liloe heeft toen nog een jaar bij een gastgezin gewoond. Niemand wilde hem (ja want ''wie wil nou een kater met 3 poten :( " ). Hij was doodsbang toen we hem mee naar huis namen. De eerste 2 dagen heeft ie in mijn kussensloop ONDER het kussen gezeten. Langzaamaan kwam ie steeds meer kijken en toenadering zoeken. Ik geloof dat het maanden heeft geduurd voordat ie onderhand vertrouwen in ons had :{

Gelukkig is ons geduld beloond want meneer is de grootste knuffelkont die je je kan bedenken O+ S'ochtends word ik begroet met een miauwtje x10, pootjes in mijn gezicht, gedoe omdat meneer persé onder de dekens wil liggen tegen mij aan.
Iedereen die binnenkomt wordt uitgebreid begroet, op zijn klunzige manier O+ Hele verhalen kletst ie tegen iedereen _O-
pi_119953502
Ach, ik ben echt gesmolten van het verhaal en de foto's van Liloe ! Die is toch maar mooi terechtgekomen.
pi_119955051
Hmm, verlaten katten worden volgens mij allemaal knuffelberen! Die van ons was als 8 maanden oud kitten op straat geknikkerd, heeft daar een maand of 4 geleefd tot hij bij ons kwam. Heeft twee jaar geduurd maar nu is dat ook zo'n knuffelbeer (alleen mauwen doet hij niet veel, behalve vorige week toen hij luidkeels verkondigde dat hij het bij ons leuker vond dan bij de dierenarts...)

En hoe hard het ook klinkt, maar ik kan wel begrijpen dat die boer geen 3-potige kat wil, hij heeft die katten waarschijnlijk alleen om de muizen populatie in bedwang te houden. Maar ik zou zelf zo een 3-potige kater in huis nemen hoor. Ik snap niet dat mensen daarom een huisdier afwijzen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')