Ja, hangt ervanaf of je er tegen kunt. Ik dus niet, vaak word ik enorm hyper na het eten van chinees eten, echt op het ongezonde af. Ik ga trillen, krijg hartkloppingen, ga raar ademhalen, veel zweten. Echt rotspul dat ve-tsinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
AH dat spul weleens van gehoord ja.
Lijkt me niet helemaal gezond dus
Zweten, trillen, hartkloppingen check. Maar mijn hart doet soms al vreemd.. En dan helemaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, hangt ervanaf of je er tegen kunt. Ik dus niet, vaak word ik enorm hyper na het eten van chinees eten, echt op het ongezonde af. Ik ga trillen, krijg hartkloppingen, ga raar ademhalen, veel zweten. Echt rotspul dat ve-tsin
Naja, er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het schadelijk is of dat je er buikpijn van krijgt (zie ook de antwoorden van Piet in dat topic). Er kunnen nog zat andere redenen zijn waarom je buikpijn krijgt van chinees (slechte hygiene bijvoorbeeld, heb je die keukens weleens gezien?).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
AH dat spul weleens van gehoord ja.
Lijkt me niet helemaal gezond dus
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Natalie het volgende:
Jasmijnthee... nooit gehad. Heb het mijn schoonmoeder wel eens cadeau gedaan. Die vond het erg lekker. Maar zelf nooit van geproefd.
De Chinees waar ik altijd kwam had een open keuken. Zag er echt brandschoon uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef June. het volgende:
[..]
Naja, er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het schadelijk is of dat je er buikpijn van krijgt (zie ook de antwoorden van Piet in dat topic). Er kunnen nog zat andere redenen zijn waarom je buikpijn krijgt van chinees (slechte hygiene bijvoorbeeld, heb je die keukens weleens gezien?).
Suggestie kan echt heel sterk zijn, ik krijg ook altijd jeuk als ik weet dat iemand een hond met vlooien heeft bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, hangt ervanaf of je er tegen kunt. Ik dus niet, vaak word ik enorm hyper na het eten van chinees eten, echt op het ongezonde af. Ik ga trillen, krijg hartkloppingen, ga raar ademhalen, veel zweten. Echt rotspul dat ve-tsin
Wow wat gek dat je dat van Chinees eten kunt krijgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zweten, trillen, hartkloppingen check. Maar mijn hart doet soms al vreemd.. En dan helemaal.
Ik denk dat toevallig die Appie het niet heeft, misschien een andere appie of een andere grote supermarkt. Zover ik weer verkoopt een van die Appies hier die thee wel en anders de Plus, C1000... (ik woon in Eindhoven..)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb laatste Lipton Kashmir Valley gedronken en wilde een doosje halen bij de Appie, maar die verkopen het niet. Iemand hier die het toevallig is tegengekomen bij een lokale super? (Vomar, Deka zitten in de buurt)
Dat kun je nooit met zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De Chinees waar ik altijd kwam had een open keuken. Zag er echt brandschoon uit.
En bij mij is het zeker niet de suggestie.
Hij staat ook niet online bij het assortiment van de Appie, ook niet in het systeem van de medewerkers. Dus ik vrees dat ze hem hier echt niet hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat toevallig die Appie het niet heeft, misschien een andere appie of een andere grote supermarkt. Zover ik weer verkoopt een van die Appies hier die thee wel en anders de Plus, C1000... (ik woon in Eindhoven..)
Ja zelfs voordat ik ooit van dat spul gehoord had verbeelde ik me al dat ik hartkloppingen kreeg. Maargoed ga me hier niet zitten verdedigen je zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef June. het volgende:
[..]
Dat kun je nooit met zekerheid zeggen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zelfs voordat ik ooit van dat spul gehoord had verbeelde ik me al dat ik hartkloppingen kreeg. Maargoed ga me hier niet zitten verdedigen je zoekt het maar uit.
----------------------------
Lemongrass cinamon doet het hier nu erg goed trouwens.
Simon Lévelt heeft zequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond in een restaurant thee van jasmijn parels gehad, erg lekkere thee en zo leuk hoe zo'n klein pareltje zich ontvouwt tot losse blaadjes. Als ik het ergens tegen kom mezelf toch een keer op trakteren
Ah, leuk!! Dan moet het zeker lukken ze te vinden!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Simon Lévelt heeft ze
Het is idd grappig om te zien.
Ik heb hem laatst nog bij de Jumbo gehaald.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb laatste Lipton Kashmir Valley gedronken en wilde een doosje halen bij de Appie, maar die verkopen het niet. Iemand hier die het toevallig is tegengekomen bij een lokale super? (Vomar, Deka zitten in de buurt)
Theequote:Op zondag 28 oktober 2012 09:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Simon Lévelt heeft ze
Het is idd grappig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |