Ik vind hem een behoorlijk after-eight smaak hebben, Ik weet niet af je dat kentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef trovey het volgende:
Vandaag chocolade-munt gekocht van Pickwick, lag bij de Action voor een zacht prijsje dus eens proberen. Zag helaas te laat dat er zoethout in zit (mag ik maar heel beperkt hebben i.v.m. mijn bloeddruk) door lekker kop na kop doordrinken is er even niet bij bij deze thee.Ik ga hem nu proberen.
Ik zit nog te wachten op het chocolade deelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind hem een behoorlijk after-eight smaak hebben, Ik weet niet af je dat kent![]()
Plaatje doet t niet.quote:
Ennu kan ik niet slapen omdat mijn hoofd de hele tijd "eeeeeehj sexy lady, wop, wop, wop, wop.... Ganam style! Doet. Stom hoofdquote:
Enjoy ^^ mocht je vrolijk willen worden doe het dansje eens ^^quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
eeeeennnn ik ga waarschijnlijk de rest van de avond dat filmpje zitten kijken nu
Die ken ik nog nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
Die versie waarbij dat meisje zingt is verschrikkelijk trouwens
Morgen even kijken wat je bedoelt. Mijn vriend slaapt al wel anders wordt hij wakkerquote:
Die hoop heb ik opgegeven hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het zal ook niet helpen nu met het nummer uit je hoofd krijgen
Heeft er iemand recentelijk nog 'warming fire' van Pickwick ergens zien liggen in de winkel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
eeeeennnn ik ga waarschijnlijk de rest van de avond dat filmpje zitten kijken nu
De naam zegt mij zo niks. Al eens gekeken of je hem online kan bestellen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heeft er iemand recentelijk nog 'warming fire' van Pickwick ergens zien liggen in de winkel?
Verleden jaar gekocht bij de Action, maar in de supermakrt zie ik 'm niet liggen. Of ik kijk eroverheen, kan ook.
Thnx nu heb ik het ook in mijn hoofd...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ennu kan ik niet slapen omdat mijn hoofd de hele tijd "eeeeeehj sexy lady, wop, wop, wop, wop.... Ganam style! Doet. Stom hoofd
Ik drink af en toe wel eens van pickwick die groene cranberrythee, die vind ik wel smaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef Natalie het volgende:
Chocolade- of muntthee trekt me eigenlijk niet zo.
Ben zoethout lekker gaan vinden, terwijl ik dat tot voorkort echt heel smerig vond.
Hoe vinden jullie cranberrythee?
Yes ik ben niet meer alleen. Heb nog zo lang wakker gelegenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Thnx nu heb ik het ook in mijn hoofd...
Echt een tof nr.
Volgens mij was die gewoon in de kruidvatwinkel gekocht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zei iemand nou dat je via het internet relatief goedkoop pu-erh thee ergens kon bestellen? (Kruidvat?) kan het niet vinden, als iemand een linkje voor mij heeft?
Oh ja, dat kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:38 schreef Luxuria het volgende:
Trouwens bij een Chinese toko heb je echte en die is volgens mij niet zo heel duur.
Kun je bijv. in een zak van een kilo kopen.
Toevallig kwam ik deze site tegen met adressen van toko's in heel Nederland:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook!
Niet meteen een kilo, eerst weten hoe het smaakt.
Die ik nu heb ik Chinese groene jasmijntheequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is dat dan voor thee, vraag ik me af. Want er is nogal wat thee in China.
Smaakt naar jasmijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit op, jasmijnthee.
verrassendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Smaakt naar jasmijn
Vind het eigenlijk best gek om dat te drinken omdat het smaakt naar een bloem.
Gewoon in de winkel kopen, staat naast de andere soorten thee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zei iemand nou dat je via het internet relatief goedkoop pu-erh thee ergens kon bestellen? (Kruidvat?) kan het niet vinden, als iemand een linkje voor mij heeft?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vandaag de Jasmijn thee van Yogi op, Die vond ik best wel erg lekker
Waar heb je hem nu dan gekocht?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de Pu-Erh, vond het al niet vies toen ik het probeerde maar proef toch iedere keer meer en vind hem steeds lekkerder
Je moet ervan houden. Ik vind hem niet vies, maar ik betwijfel of ik hem zal gaan kopen als dit doosje op is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Natalie het volgende:
Jasmijnthee... nooit gehad. Heb het mijn schoonmoeder wel eens cadeau gedaan. Die vond het erg lekker. Maar zelf nooit van geproefd.
En hoe gaat het met de chinese thee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel kopen, staat naast de andere soorten thee.
Een paar kilo nog wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de chinese thee?
Ben je al een paar kilo kwijt?
Heb hem bij Theemaas gehaald. Misschien de volgende keer een andere Pu-Erh proberen, ben wel nieuwsgierig naar de anderen die ze hebben staan.quote:
Erg lekker hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Natalie het volgende:
Jasmijnthee... nooit gehad. Heb het mijn schoonmoeder wel eens cadeau gedaan. Die vond het erg lekker. Maar zelf nooit van geproefd.
Van Chinees eten krijg ik hartkloppingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:39 schreef Mirjam het volgende:
Ik krijg vaak last van m,'n buik na chinees eten, als ik jasmijnthee drink heb ik nergens last van, voor mij heb ik echt het idee dat het goede dingen doet voor m'n buik
Ik ook somsvaak, komt door die rottige Ve-tsinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van Chinees eten krijg ik hartkloppingen
Ja, hangt ervanaf of je er tegen kunt. Ik dus niet, vaak word ik enorm hyper na het eten van chinees eten, echt op het ongezonde af. Ik ga trillen, krijg hartkloppingen, ga raar ademhalen, veel zweten. Echt rotspul dat ve-tsinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
AH dat spul weleens van gehoord ja.
Lijkt me niet helemaal gezond dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |