Ik zie deze reactie nu pasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oké bedankt, dat klinkt interessant!Is die thee ook gewoon bij AH enzovoort te koop?
Nee nooit gehad en ik denk ook niet dat ik hem ga proberenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
Iemand weleens dennennaald thee op hier? Ik heb het eens gekocht bij 'De Compagnie', maar dat is één keer en nooit meer! Ik kreeg er buikpijn van, letterlijk!
Ik heb een paar keer thee gemaakt van verse dennenaalden uit eigen tuin (die lichtgroene topjes op uiteinde van tak). Heeerlijk, zacht en subtiel. Maar geen idee hoe die uit de winkel smaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
Iemand weleens dennennaald thee op hier? Ik heb het eens gekocht bij 'De Compagnie', maar dat is één keer en nooit meer! Ik kreeg er buikpijn van, letterlijk!
Zes keer!? De meeste bejaarden met hartfalen en plastabletten plassen nog niet eens zo vaak 's nachtsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Knn wel weer merken dat het thee tijd is door het weer. Vannacht maar 6 keer eruit gemoeten. (Moet altijd zo plassen van thee)
Nou nou nou nou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:43 schreef June. het volgende:
[..]
Zes keer!? De meeste bejaarden met hartfalen en plastabletten plassen nog niet eens zo vaak 's nachts
Haha ja ik snap het nu. Jij werkt dus in de geneeskunde zo te zien, dat verklaart je kennis omtrent dat onderwerp zeker voor een groot gedeelte?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef June. het volgende:
[..]
Naja, om te illustreren wat mijn referentiekader is van veel
Precies. Voor mij ook. Elke ochtend als ik opsta is het eerste wat ik prepareer in de keuken een kleine pot thee i.c.m. mijn bord Brinta,banaan en boterhammen met kaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
Voor mij is het altijd thee tijd!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. Voor mij ook. Elke ochtend als ik opsta is het eerste wat ik prepareer in de keuken een kleine pot thee i.c.m. mijn bord Brinta,banaan en boterhammen met kaas.
Oh zo...quote:
Aha, en waar kan je die zoal kopen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben niet zo van Pickwick eigenlijk, maar met name voor biologische thee.
(Werk in een gezondheidswinkel, zal ermee te maken hebben)
Op het moment erg fan van deze >
[ afbeelding ]
Hier te zien: http://keuringsdienstvanw(...)everingen/23-01-2014quote:Thee maak je van thee. Althans, dat zou je denken. Maar de Keuringsdienst vond naast theeblaadjes vreemde korrels in het theezakje. Kleine brokjes met een sterke smaak. Wat zit er naast thee eigenlijk nog meer in het zakje groene of zwarte thee? De Keuringsdienst over thee met een bijsmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |