Ik zet groene thee, gooi er citroen bij en laat het afkoelen daarna in de koelkast.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als ik vragen mag (die thee maken dan hè, niet het drinken ervan)?
Hmm dat klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zet groene thee, gooi er citroen bij en laat het afkoelen daarna in de koelkast.
Ik zuip ook nog steeds evenveel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
En mensen? Drinken jullie nog steeds evenveel thee in deze warme dagen? Meer of minder?
Ik zuip nog steeds minstens zoveel!![]()
Lekker doen heel verfrissend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt niet verkeerd
Nooit aan gedacht.
Ik drink helemaal geen thee meer met de warmte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
En mensen? Drinken jullie nog steeds evenveel thee in deze warme dagen? Meer of minder?
Ik zuip nog steeds minstens zoveel!![]()
Dat is wel heel veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb me gisteren letterlijk ziek gedronken aan de groene thee. Acht koppen achter elkaar (en in een te snel tijdsbestek gedronken) bleek toch wat te veel. Weer kon ik me niet inhouden en heb midden in de nacht gedronken. Toch kon ik wel snel slapen!
Dat is thee met 25% munt, 10% venkel en 10% brandnetel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat houdt spijsverteringsthee precies in Luxuria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |