SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
belangrijk voor de test: welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Staat niks over in de shop, maar dat kan zo vast wel iemand testen
daar lijkt het inderdaad aan te liggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Apart, maar het ZOU natuurlijk aan abo kunnen liggen.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:56 schreef mschol het volgende:
2
[..]
daar lijkt het inderdaad aan te liggen
baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:55 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, mijn paps heeft gister gewoon 110 euro aan boodschappen gratis gekregen, hallo jumpo!
is al bijna een jaar hier. Maar zat alternatieve ingangen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wanneer gaat die TPB-blockade trouwens in?
dit dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh lol, nooit niks van gemerkt. Kleine kwalitatief betere providers
geeneens kabel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:38 schreef mar456 het volgende:
Ik woon hier in zon stinkgat dat ik verplicht digitenne moet hebben met een of andere internetprovider die internet geeft van maximaal 600 kb/s![]()
Waarom moet in elk pop nummer voortaan een stukje zogenaamde "dubstep" inzitten.quote:
OMDAT ER BASS IN ZIT ZO VAN WUB WUB HAHA SCRILLEX OMG I LOVE SCRILLEX TEAMHIPSTERquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom noemen mensen D&B tegenwoordig ook dubstep
Omdat mensen het verschil tussen ~140 bpm en ~165-185 bpm niet weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom noemen mensen D&B tegenwoordig ook dubstep
zelfde voor uk garage/2step.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat mensen het verschil tussen ~140 bpm en ~165-185 bpm niet weten.
Dubstep heeft 2step ritme en DnB heeft snelle breakbeats.
Oftwel DnB is snel en dubstep is sloom zo kan je het makkelijk zeggen
Ja dat is natuurlijk overalquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
er zijn teveel "genres"
http://techno.org/electronic-music-guide/
al weer wat verouderd, al weer het één en ander bijgekomen
Pics? Katten zijn raaaaare beesten dus zal me niks verbazen als ze tegen iets heeft gestotenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:52 schreef maurisioo het volgende:
Ah mijn kat heeft ineens een enorme bult onder zijn oog. Hij leek gister ook iets meer te spinnen dan normaal, dus misschien heeft hij pijn. Maar het was er vanmorgen pas. Iemand een idee of dat erg is of dat het gewoon kwam door een stoot of zo?
dit dan iddquote:
Ik ga niet zomaar naar de dierenarts daarmee. Mijn ouders zijn niet thuis, maar misschien hebben ze het al wel gezien.quote:
F&F topic machenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar naar de dierenarts daarmee. Mijn ouders zijn niet thuis, maar misschien hebben ze het al wel gezien.
doe het, niet kan ik doen, maar doe hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef maurisioo het volgende:
haha kan ik wel doen idd, weet nu niks beters wat ik ermee kan doen.
vraag het telefonisch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar naar de dierenarts daarmee. Mijn ouders zijn niet thuis, maar misschien hebben ze het al wel gezien.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Ame_thyst het volgende:
zeg dan wie, of zeg niets
je lijkt aldie wel met "OMG MIJN DUITSE EX IS FUCKING LEKKER maar ik post geen pix"
In de settings.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef maurisioo het volgende:
Weet iemand hoe je een bukkit server in adventure mode zet?
Basisschoolverkering en dan iemand je ex noemenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Ame_thyst het volgende:
zeg dan wie, of zeg niets
je lijkt aldie wel met "OMG MIJN DUITSE EX IS FUCKING LEKKER maar ik post geen pix"
ja graag gedaan hè geen dankquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Laat maar, heb het al.
Kon met /defaultgamemode adventure
iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Basisschoolverkering en dan iemand je ex noemen
Erg selectief bezig weer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.nme.com/blog/i(...)_internet&more=1&c=1
Klopt, hoezo moet je droog ijs hebben danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik zie wel altijd op internet staan "You can buy Dry ice in your local hardware store" maar volgensmij kan je dat spul hier nog niet eens in de winkel krijgen ofwel?
ahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:29 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat die mod nogal wat bugs heeft. Maar volgens mij kan het nog wel leuk worden. Probeer het volgende week nog eens via mcforum.
Heb ik niet nodig maar ik zag net weer zo'n filmpje met dat spul derinquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Klopt, hoezo moet je droog ijs hebben dan
Nee want dat werkte toen totaal niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.minecraftforum(...)a-million-downloads/
Iemand zin hier in?
Ja we gebruikten toen bukkitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee want dat werkte toen totaal niet.
Ik denk een abces, heeft mijn kat ook eens gehad. Kunnen ze flink pijn aan hebben omdat het meestal een wondje is die ontstoken is geraakt (en dan vult het zich helemaal met pus en zo) en dat trekt de huid helemaal strak. Maar is niet zo gevaarlijk. Mijn kat had het boven zijn oogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:52 schreef maurisioo het volgende:
Ah mijn kat heeft ineens een enorme bult onder zijn oog. Hij leek gister ook iets meer te spinnen dan normaal, dus misschien heeft hij pijn. Maar het was er vanmorgen pas. Iemand een idee of dat erg is of dat het gewoon kwam door een stoot of zo?
Ja ik denk dat dat het ook is, maar ik wil er niet op gokken. Het zou ook zo iets anders kunnen zijn. Mijn ouders zijn gelukkig thuis en die nemen hem mee naar de dierenarts.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik denk een abces, heeft mijn kat ook eens gehad. Kunnen ze flink pijn aan hebben omdat het meestal een wondje is die ontstoken is geraakt (en dan vult het zich helemaal met pus en zo) en dat trekt de huid helemaal strak. Maar is niet zo gevaarlijk. Mijn kat had het boven zijn oog![]()
Bezoekje aan de dierenarts, toen hebben ze het weggehaald en gehecht, en het was zo weer goed(alleen een beetje kale plek dan, maar dat verdween ook
)
Kan inderdaad ook ineens komen opzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Iemand heeft bij mij in de klas Windows 8 op zn laptop.
Vooral "quote:
quote:
Inderdaad zo lijkt het wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Mender het volgende:
Windows XP: prima os
Windows Vista, Crap!
Windows 7, omg windows 7!Betere ondersteuning, veel sneller etc. dan vista
Windows 8, omg sucks
Windows 9 omg zoveel beter dan 8!
etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef Lorrelies het volgende:
Ja dat was ook cool
Mijn eerste besturingssysteemheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons pap kocht onze eerste pc toen ik 8 was ofzo. Had hij nodig om te telebankieren, en administratie. Dan belde hij in met de modem. Modem werd alleen gebruikt voor telebankieren, we konden er niet mee internetten. Maar wist ook nog niet echt wat dat inhield.En op die pc stond Windows 3.11 en veel dos spelletjes
![]()
http://www.dialupsound.com/quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:36 schreef Mender het volgende:
[..]
hehe
Ons pap kocht onze eerste pc toen ik 8 was ofzo. Had hij nodig om te telebankieren, en administratie. Dan belde hij in met de modem. Modem werd alleen gebruikt voor telebankieren, we konden er niet mee internetten. Maar wist ook nog niet echt wat dat inhield.En op die pc stond Windows 3.11 en veel dos spelletjes
Gebruikte dos alleen voor dos spelletjes. Maarja wie nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
DOS ftw man. xcopy, dir, cd \, .bat menu's maken, genot.
Ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Gebruikte dos alleen voor dos spelletjes. Maarja wie niet
Ik weet ook nog wel dat mijn pa soms inbelverbinding gebruikte voor e-mail voor zijn werkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:36 schreef Mender het volgende:
[..]
hehe
Waaaaaaaa coolquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.dialupsound.com/
Windows me en vista beviel jou prima?quote:
nee win8. Snel ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Windows me en vista beviel jou prima?
me en vista heb ik beide een week gebruikt, en daarna nooit meer
Ik ook maar hoef alleenmaar "cd , print , md , copy "quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik.Moet het voor mijn opleiding kennen.
Ik moet menu's etc kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ook maar hoef alleenmaar "cd , print , md , copy "
Laatst nog moeten installeren in VMware, Kon de pixels tellen bij de achtergrondquote:
Ik zou zowat denken dat we op dezelfde school zitten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laatst nog moeten installeren in VMware, Kon de pixels tellen bij de achtergrond
Was ik net aan het kijken, W7 geluid irriteert me ook mateloos.quote:
SPOILER: Dit heeft niks te maken met oude besturingssystemen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
PICFAILquote:
Je weet sws niet wat wat doet.quote:
Omg aladdinquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef Lorrelies het volgende:
Dít waren mijn eerste (DOS) spelletjes
[ afbeelding ]
screenshots zelf gemaakt :3
Ik heb alleen de demo ben ik bang D: Dat is maar 1 level geloof ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omg aladdinGeef die eens lief door. <3
Dan moest je op die touw klimmen anders kwam je in die hete kolen. Mijn god, wat is dit oud.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb alleen de demo ben ik bang D: Dat is maar 1 level geloof ik.
Maar die wil ik wel ergens uploaden of zo
Jaaaaaa kloptquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan moest je op die touw klimmen anders kwam je in die hete kolen. Mijn god, wat is dit oud.
Ik vond het ook altijd moeilijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jaaaaaa klopt
Volgens mij had ik vroeger ook alleen maar de demoMaar daar vermaakte ik me prima mee
Het was niet eens een makkelijk spelletje of zo
Ableton is voor de ecktequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
voor preset boys zoals afietsie ja
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd moeilijk.Ook speelde ik altijd Tarzan
ook leuk maar meer voor live muziek en remixen, vind ik danquote:
De games vroeger waren gewoon geniaal, Richard Scarry speelde ik ook kapot, jammer dat ik die nergens meer kan vinden. :|quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
Ik weet overigens niet meer waar ik 'm vandaan heb, maar ik geloof dat je 'm best wel makkelijk kan vinden (de demo dan, complete versie kon ik niet zo snel vinden).
MAGIX MUSIC MAKER HAHAHA VOOR DE ECKTEquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ook leuk maar meer voor live muziek en remixen, vind ik dan
hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MAGIX MUSIC MAKER HAHAHA VOOR DE ECKTE
Meest gebruikt voor dubstep. Omnitica maakt bijv wel met FLquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ook leuk maar meer voor live muziek en remixen, vind ik dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer er wel echt iets mee te doen ja, ik werk alleeen heeeeel traag, voordat het een beetje ergens op lijktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice
Maak jij ook muziek of gewoon beetje mee kloten ?
Wutquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Probeer er wel echt iets mee te doen ja, ik werk alleeen heeeeel traag, voordat het een beetje ergens op lijkt![]()
![]()
dat is een kort stukje van tijdje geleden
Filmpje al zo vaak gezien, klopt geen neuk vanquote:
respect voor de 3derquote:
nee dat niet, soort van oud collegaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wuten Filmpje ook zelf ofwat ?
KIJK NIET MAN, ik heb al die delen wel 6 keer gezien, en het slaat nergens op...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
respect voor de 3der
nu deel 2 aan het kijken
[..]
nee dat niet, soort van oud collega
Autotune is ook al zo'n leuke ontwikkelingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat me opvalt.. dat er steeds meer zangers reverb gebruiken dan voorheen.
Bijna elke artiest gebruikt voortaan Auto-tune alleen sommige gewoon slechtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Autotune is ook al zo'n leuke ontwikkeling
Echt hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef bobbernaut het volgende:
Als je droomt dat je in een afgrond valt of een bal trapt, en je dan spastische bewegingen maakt en wakker wordt
HAHAHA nooit gehadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef Flodder450 het volgende:
uit je hoogslaper naar beneden donderen is ook niet echt een pretje
Bedplasserquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA nooit gehad
Wel dat ik dacht dat ik op de WC zat (realistische droom) ik plas lekker jwz, WTF WORD WAKKER WANT BED ZEIK (snap je zeik?) NAT!
ik was 6 jaquote:
haha sws, ook zo raar als je mensen van 15 tot 50 ziet fietsen met een helm opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef mar456 het volgende:
[..]
Gelukkig wel anders heb je echt een probleem
In Duitsland is dat verplichtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
haha sws, ook zo raar als je mensen van 15 tot 50 ziet fietsen met een helm op
Nee het zijn dan van die mensen op een normale fiets hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:42 schreef mar456 het volgende:
[..]
In Duitsland is dat verplicht![]()
In Nederland ben je zon benescherende wielrenhommo
Op stage heb ik een keer even heel snel een harde schijf voor een klant ingebouwd in een externe behuizingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:42 schreef mar456 het volgende:
[..]
In Duitsland is dat verplicht![]()
In Nederland ben je zon benescherende wielrenhommo
Overbezorgde ouders die hun kind van 15 nog steeds met helm op naar school sturenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee het zijn dan van die mensen op een normale fiets he
Das dus echt.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Op stage heb ik een keer even heel snel een harde schijf voor een klant ingebouwd in een externe behuizing
2 dagen later wordt hij doodgereden op de kruising aan de andere kant van 't dorp, wielrennend ten onder
Dat is wel zuur..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Op stage heb ik een keer even heel snel een harde schijf voor een klant ingebouwd in een externe behuizing
2 dagen later wordt hij doodgereden op de kruising aan de andere kant van 't dorp, wielrennend ten onder
hahaha wtfquote:
Ik ook eens, jaar later gingen we behangen, vonden we nog steeds opgedroogde kloders kots terug.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:41 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb een keer vanuit m'n hoogslaper naar beneden gekotst
Dat is al zooo fucking lang geleden, toen was ik een jaar of 11, kan er nu wel om lachenquote:
Ernstige consolemishandelingquote:
Fucking moron, you killed it.quote:
Je stem hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat is al zooo fucking lang geleden, toen was ik een jaar of 11, kan er nu wel om lachen
Ik moest hardop lachen toen ie op zn PS1 ging slaanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is echt een kutfilm.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:00 schreef Lorrelies het volgende:
OH MY GOD op RTL 5 (dacht ik) is Paranormal Activity 2 bezig D:
Ik tripte 'm na 2 seconden beeld alGaaaaaaaatveeeeeeeeeeeeeer eng.
3 was ook zo raar. Je moet REC eens downloaden.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:02 schreef bobbernaut het volgende:
Dat gypsy programmaalleen maar kampers
as usual, de eu krijgt nooit echt leuke shit..quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:23 schreef -Datdus- het volgende:
pfff, gratis game actie bij origin. Alleen noord-Amerika.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |