abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118026644
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:11 schreef Maax het volgende:

Gelukt :D
Hoe duur was het?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118026671
Wel vet dat Garrosh de eindbaas gaat worden van MoP.

Wil al een tijd een nieuwe warchief, mag die debiel niet zo.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 02:12:10 #153
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_118026687
Eerste skyshard gevonden _O_
pi_118026761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 02:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe duur was het?
7500g t spreekwoordelijke putje in.
Maar genoeg glyphs en dergelijke om weer wat terug te verdienen.

Volgende project: engineering, al is mijn alt daarvoor nog maar lvl 73. Ik geef mezelf tot zondag. Dus 27 levels en een hele profession.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118026924
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 02:29 schreef Maax het volgende:
7500g t spreekwoordelijke putje in.
Maar genoeg glyphs en dergelijke om weer wat terug te verdienen.

Volgende project: engineering, al is mijn alt daarvoor nog maar lvl 73. Ik geef mezelf tot zondag. Dus 27 levels en een hele profession.
Valt me nog mee :Y Ik moet het nog levelen op mijn mage (maar eerst de mage zelf levelen hehe)
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118027015
Moet je dit eens zien: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Biblen/advanced
Check ilevel en zijn level...
pi_118027025
Wat haat ik rares trouwens in Pandaria.

Oneshotten je meestal met een bepaalde ability. :{ Echt een naaistreek gewoon.

EDIT: Tijdens levelen bedoel ik.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:11:37 #158
296917 Abby79
Being myself!
pi_118027351
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoor :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:14:35 #159
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118028519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 03:44 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dit eens zien: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Biblen/advanced
Check ilevel en zijn level...
Die zal leuke dmg doen :o
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_118029235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:11 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoor :).
Dat idd, het is rot omdat je spirits of harmony nodig hebt, dus hij is het rotst te levelen voor mensen die het op lvl 85 al willen maxen :D maar verder eitje.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118029345
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Valt me nog mee :Y Ik moet het nog levelen op mijn mage (maar eerst de mage zelf levelen hehe)
daarom, het terugverdien model is erg goed, het is nu wachten tot de volgende darkmoon :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:23:51 #162
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_118035332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

358 Equipped - nog steeds veel maar tja met veel spul uit Pandaria kan je je lvl 80 al gearen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_118035488
Vanavond maar eens niet die dailies doen en m'n monk verder levellen. Dualboxed met shaman tot 35 gedaan, toen 35 levels gegrant en nu samen met mijn 70 priest van 2e account even door Northrend.

Heb er eigenlijk wel zin in dat ik solo verder kan gaan, dan kan ik de class echt goed aanvoelen. En natuurlijk even wat goede gear van de AH halen zodat ik op 80/81 al wat MoP spul heb.
pi_118035752
kent er iemand een leuke guild met redelijk wat Nederlanders die ongeveer 1 tot 2 keer per week raiden?
pi_118036293
Nomads op Bloodhoof - Horde. Is trouwens volledig Nederlands, ook op TS enz.

Realm is wel een beetje dood helaas, maar guild is leuk.
pi_118038430
Ik moet zeggen dat ik het enorm naar mijn zin heb in MoP, hoe zit dat met jullie? Er zijn wel een paar bugs die me beletten om quests te finishen, en er lijkt niet echt haast gemaakt te worden om ze te fixen, zonder die bugs zou ik nu al een heel eind exalted zijn geweest met Golden Lotus. maar goed, ben ook niet echt gehaast. Heb inmiddels al 2 90"s, waarvan eentje raidwaardig is met een itemlvl van 468, en een derde zit op ongeveer 50% richting 90. Het houdt je in ieder geval lekker bezig, zeker wat betreft het jagen op achieves. :)
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_118038605
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Voor zover ik weet is dit wel afgelopen week gefixed.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118038714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:14 schreef Bootje84 het volgende:

Hij one-shotte mijn vriend continue die aan het questen was (level 80) en one-shotte óók de guards die er rondliepen met level 85 :')
pi_118038761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Dat schijnt gefixt te zijn en als je eerst iets anders ging minen en dan terug kwam deed het het vaak weer wel. Maar was wel erg vervelend, ja.
pi_118038945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag. :') Het had trouwens als resultaat dat die zone phased is en ik vandaag de laatste daily van Golden Lotus ook niet kon doen, wel een beetje jammer. Op twee andere chars heb ik noot de Krasarang zone kunnen afmaken, omdat er op een gegeven moment gewoon geen questgivers meer waren, terwijl ik die op mijn main wel gewoon heb kunnen doen. Ook dat is een beetje irritant, maar verder is het gewoon een geweldige uitbreiding.
pi_118038948
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nomads op Bloodhoof - Horde. Is trouwens volledig Nederlands, ook op TS enz.

Realm is wel een beetje dood helaas, maar guild is leuk.
Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoor ;)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:57:27 #172
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_118039174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag. :') Het had trouwens als resultaat dat die zone phased is en ik vandaag de laatste daily van Golden Lotus ook niet kon doen, wel een beetje jammer. Op twee andere chars heb ik noot de Krasarang zone kunnen afmaken, omdat er op een gegeven moment gewoon geen questgivers meer waren, terwijl ik die op mijn main wel gewoon heb kunnen doen. Ook dat is een beetje irritant, maar verder is het gewoon een geweldige uitbreiding.
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_118039334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoor ;)
Ja met de nieuwe expansion komt dat weer inderdaad. Ben er zelf al een tijdje niet geweest, toch maar binnenkort die hunter levellen zodat ik mee wat raids in kan als m'n ilvl hoog genoeg is.
pi_118039372
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ahhh cool, bedankt.
pi_118039375
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:

Goede tip! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')