Hoe duur was het?quote:
7500g t spreekwoordelijke putje in.quote:
Valt me nog meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:29 schreef Maax het volgende:
7500g t spreekwoordelijke putje in.
Maar genoeg glyphs en dergelijke om weer wat terug te verdienen.
Volgende project: engineering, al is mijn alt daarvoor nog maar lvl 73. Ik geef mezelf tot zondag. Dus 27 levels en een hele profession.
Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
Die zal leuke dmg doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:44 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dit eens zien: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Biblen/advanced
Check ilevel en zijn level...
Dat idd, het is rot omdat je spirits of harmony nodig hebt, dus hij is het rotst te levelen voor mensen die het op lvl 85 al willen maxenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:11 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoor.
daarom, het terugverdien model is erg goed, het is nu wachten tot de volgende darkmoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt me nog meeIk moet het nog levelen op mijn mage (maar eerst de mage zelf levelen hehe)
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
358 Equipped - nog steeds veel maar tja met veel spul uit Pandaria kan je je lvl 80 al gearen.quote:
Hij one-shotte mijn vriend continue die aan het questen was (level 80) en one-shotte óók de guards die er rondliepen met level 85quote:
Dat schijnt gefixt te zijn en als je eerst iets anders ging minen en dan terug kwam deed het het vaak weer wel. Maar was wel erg vervelend, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Voor zover ik weet is dit wel afgelopen week gefixed.
Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Voor zover ik weet is dit wel afgelopen week gefixed.
Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nomads op Bloodhoof - Horde. Is trouwens volledig Nederlands, ook op TS enz.
Realm is wel een beetje dood helaas, maar guild is leuk.
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag.Het had trouwens als resultaat dat die zone phased is en ik vandaag de laatste daily van Golden Lotus ook niet kon doen, wel een beetje jammer. Op twee andere chars heb ik noot de Krasarang zone kunnen afmaken, omdat er op een gegeven moment gewoon geen questgivers meer waren, terwijl ik die op mijn main wel gewoon heb kunnen doen. Ook dat is een beetje irritant, maar verder is het gewoon een geweldige uitbreiding.
Ja met de nieuwe expansion komt dat weer inderdaad. Ben er zelf al een tijdje niet geweest, toch maar binnenkort die hunter levellen zodat ik mee wat raids in kan als m'n ilvl hoog genoeg is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoor
Ahhh cool, bedankt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.
Goede tip!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |