abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118026644
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:11 schreef Maax het volgende:

Gelukt :D
Hoe duur was het?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118026671
Wel vet dat Garrosh de eindbaas gaat worden van MoP.

Wil al een tijd een nieuwe warchief, mag die debiel niet zo.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 02:12:10 #153
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_118026687
Eerste skyshard gevonden _O_
pi_118026761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 02:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe duur was het?
7500g t spreekwoordelijke putje in.
Maar genoeg glyphs en dergelijke om weer wat terug te verdienen.

Volgende project: engineering, al is mijn alt daarvoor nog maar lvl 73. Ik geef mezelf tot zondag. Dus 27 levels en een hele profession.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118026924
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 02:29 schreef Maax het volgende:
7500g t spreekwoordelijke putje in.
Maar genoeg glyphs en dergelijke om weer wat terug te verdienen.

Volgende project: engineering, al is mijn alt daarvoor nog maar lvl 73. Ik geef mezelf tot zondag. Dus 27 levels en een hele profession.
Valt me nog mee :Y Ik moet het nog levelen op mijn mage (maar eerst de mage zelf levelen hehe)
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118027015
Moet je dit eens zien: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Biblen/advanced
Check ilevel en zijn level...
pi_118027025
Wat haat ik rares trouwens in Pandaria.

Oneshotten je meestal met een bepaalde ability. :{ Echt een naaistreek gewoon.

EDIT: Tijdens levelen bedoel ik.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:11:37 #158
296917 Abby79
Being myself!
pi_118027351
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoor :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:14:35 #159
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118028519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 03:44 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dit eens zien: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Biblen/advanced
Check ilevel en zijn level...
Die zal leuke dmg doen :o
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_118029235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:11 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoor :).
Dat idd, het is rot omdat je spirits of harmony nodig hebt, dus hij is het rotst te levelen voor mensen die het op lvl 85 al willen maxen :D maar verder eitje.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118029345
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Valt me nog mee :Y Ik moet het nog levelen op mijn mage (maar eerst de mage zelf levelen hehe)
daarom, het terugverdien model is erg goed, het is nu wachten tot de volgende darkmoon :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:23:51 #162
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_118035332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

358 Equipped - nog steeds veel maar tja met veel spul uit Pandaria kan je je lvl 80 al gearen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_118035488
Vanavond maar eens niet die dailies doen en m'n monk verder levellen. Dualboxed met shaman tot 35 gedaan, toen 35 levels gegrant en nu samen met mijn 70 priest van 2e account even door Northrend.

Heb er eigenlijk wel zin in dat ik solo verder kan gaan, dan kan ik de class echt goed aanvoelen. En natuurlijk even wat goede gear van de AH halen zodat ik op 80/81 al wat MoP spul heb.
pi_118035752
kent er iemand een leuke guild met redelijk wat Nederlanders die ongeveer 1 tot 2 keer per week raiden?
pi_118036293
Nomads op Bloodhoof - Horde. Is trouwens volledig Nederlands, ook op TS enz.

Realm is wel een beetje dood helaas, maar guild is leuk.
pi_118038430
Ik moet zeggen dat ik het enorm naar mijn zin heb in MoP, hoe zit dat met jullie? Er zijn wel een paar bugs die me beletten om quests te finishen, en er lijkt niet echt haast gemaakt te worden om ze te fixen, zonder die bugs zou ik nu al een heel eind exalted zijn geweest met Golden Lotus. maar goed, ben ook niet echt gehaast. Heb inmiddels al 2 90"s, waarvan eentje raidwaardig is met een itemlvl van 468, en een derde zit op ongeveer 50% richting 90. Het houdt je in ieder geval lekker bezig, zeker wat betreft het jagen op achieves. :)
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_118038605
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Voor zover ik weet is dit wel afgelopen week gefixed.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118038714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:14 schreef Bootje84 het volgende:

Hij one-shotte mijn vriend continue die aan het questen was (level 80) en one-shotte óók de guards die er rondliepen met level 85 :')
pi_118038761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Dat schijnt gefixt te zijn en als je eerst iets anders ging minen en dan terug kwam deed het het vaak weer wel. Maar was wel erg vervelend, ja.
pi_118038945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag. :') Het had trouwens als resultaat dat die zone phased is en ik vandaag de laatste daily van Golden Lotus ook niet kon doen, wel een beetje jammer. Op twee andere chars heb ik noot de Krasarang zone kunnen afmaken, omdat er op een gegeven moment gewoon geen questgivers meer waren, terwijl ik die op mijn main wel gewoon heb kunnen doen. Ook dat is een beetje irritant, maar verder is het gewoon een geweldige uitbreiding.
pi_118038948
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nomads op Bloodhoof - Horde. Is trouwens volledig Nederlands, ook op TS enz.

Realm is wel een beetje dood helaas, maar guild is leuk.
Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoor ;)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:57:27 #172
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_118039174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag. :') Het had trouwens als resultaat dat die zone phased is en ik vandaag de laatste daily van Golden Lotus ook niet kon doen, wel een beetje jammer. Op twee andere chars heb ik noot de Krasarang zone kunnen afmaken, omdat er op een gegeven moment gewoon geen questgivers meer waren, terwijl ik die op mijn main wel gewoon heb kunnen doen. Ook dat is een beetje irritant, maar verder is het gewoon een geweldige uitbreiding.
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_118039334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoor ;)
Ja met de nieuwe expansion komt dat weer inderdaad. Ben er zelf al een tijdje niet geweest, toch maar binnenkort die hunter levellen zodat ik mee wat raids in kan als m'n ilvl hoog genoeg is.
pi_118039372
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ahhh cool, bedankt.
pi_118039375
quote:

Goede tip! ^O^
pi_118039686
quote:

[..]

meestal doen ze er idd niet zo moeilijk over, vooral niet als het een bekend probleem is.
pi_118039785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja met de nieuwe expansion komt dat weer inderdaad. Ben er zelf al een tijdje niet geweest, toch maar binnenkort die hunter levellen zodat ik mee wat raids in kan als m'n ilvl hoog genoeg is.
Ja schiet eens op :D Nog steeds geen hunter raider dus .... ;) En met gewoon hc gear is je ilvl hoog genoeg
pi_118039823
quote:

[..]

Same,

Gisteravond ticket aangemaakt, vanochtend om 11 uur kreeg ik dit bericht:

quote:
Apologies I couldn't reach you earlier, Due to the high ticket queue status our response time was increased. Rest assured we are doing our best to speed up this process and get in touch with players as soon as possible. Hopefully your next petition will be answered in more reasonable time. I appreciate your patience and understanding. In the meantime please take a look at answer which I prepared to shed some light on your problem.

Quest Battle Helm of the Thunder King is currently bugged and phasing will prevent you from completing this quest. This has been forwarded to our devs, and I believe it's only a matter of time before this problem will be resolved.

I have sent you Battle Helm of the Thunder King which you can use to complete quest. Please simply navigate to nearest mailbox and obtain item.

I would like to apologize on Blizzard’s behalf for confusion and any inconvenience caused. Please accept my sincere apologies.
pi_118040791
alle boa heirlooms tellen toch mee bij extra xp bonus? Dus met legs kan je nu in totaal 45% extra exp krijgen :? (head 10, shoulders 10, cape 5, chest 10, legs 10)

Heb namelijk niet het idee dat lvlen veel sneller gaat nadat ik de leggings heb gekocht...
There are only 151 Pokémon.
pi_118041046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
alle boa heirlooms tellen toch mee bij extra xp bonus? Dus met legs kan je nu in totaal 45% extra exp krijgen :? (head 10, shoulders 10, cape 5, chest 10, legs 10)

Heb namelijk niet het idee dat lvlen veel sneller gaat nadat ik de leggings heb gekocht...
+ je guildperks natuurlijk. Alles hoort als het goed is te stacken, let wel, sommige "doen" het maar tot lvl 80.
en ik denk dat als je al full heirloom was en nu de legs erbij haalt, dat die 10% idd niet veel uitmaakt. het blijft natuurlijk 10% gratis exp dat mooi is meegenomen, maar denk niet dat je van 5 uur ineens 2 uur over een level ofzo doet.
pi_118041126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja schiet eens op :D Nog steeds geen hunter raider dus .... ;) En met gewoon hc gear is je ilvl hoog genoeg
Ga ik daar vanavond wel mee bezig ipv met monk. Moet ik wel alweer die dailies doen voordat ik valor gear kan kopen... Waarom is dat niet account wide ;( .
pi_118041198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Olment het volgende:

[..]

+ je guildperks natuurlijk. Alles hoort als het goed is te stacken, let wel, sommige "doen" het maar tot lvl 80.
en ik denk dat als je al full heirloom was en nu de legs erbij haalt, dat die 10% idd niet veel uitmaakt. het blijft natuurlijk 10% gratis exp dat mooi is meegenomen, maar denk niet dat je van 5 uur ineens 2 uur over een level ofzo doet.
hmm true. Ik doe nu ook vaker wat dungeons met mijn lvl 52 druid, maar dat gaat best langzaam als ik het vergelijk met hoeveel een quest kan opleveren (zeker als je er 4 in een gebied oppakt).

Was overigens niet gratis he :D kostte me alsnog 1500 nogwat gold, en voor mij is dat een hoop :P Heb nu nog maar 800 gold op mijn hoogste lvl char (87).
pi_118041435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hmm true. Ik doe nu ook vaker wat dungeons met mijn lvl 52 druid, maar dat gaat best langzaam als ik het vergelijk met hoeveel een quest kan opleveren (zeker als je er 4 in een gebied oppakt).

Was overigens niet gratis he :D kostte me alsnog 1500 nogwat gold, en voor mij is dat een hoop :P Heb nu nog maar 800 gold op mijn hoogste lvl char (87).
uit mijn eigen ervaringen zijn quests het snelste om te levelen. Als dps kan het leuk zijn om tussen je quests door te queuen. maar als tank/healer is dat niet te doen aangezien je zowat instant een dungeon krijgt.

Ga je professions gebruiken om geld te verdienen. Of quests, in mijn ervaring kosten dungeons over het algemeen gold (of je moet luckyass zijn met de lootrolls) terwijl je van quests altijd zo'n 15-25g krijgt, meestal ga je niet dood (dus ook geen repairs). of zoek een guild die je repairs vergoedt, voor mij scheelt mijn guild me minimaal 150-200g per dag aan repairs (raiddag, k ga geen 200g aan repairs dood door quests ^^)
pi_118041682
Gister trouwens mijn 250e (companion) pet gevangen.
Laatste achie in de reeks (voor nu) is 400 pets. pffff, reward, Venus (een of andere pet)

Nog 149 te gaan. Wat een werk :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:09:00 #185
296917 Abby79
Being myself!
pi_118041708
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Olment het volgende:
in mijn ervaring kosten dungeons over het algemeen gold
Gewone / heroic dungeons kosten echt geen geld hoor, tenzij je ontzettend slechte medespelers hebt en continuesteeds weer dood op de grond gaat liggen. Wat amper gebeurd gelukkig ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_118041729
Ja I know, maar proffession kan ik niet uitstaan :P te veel moeite voor mij. Klaag verder ook nooit dat ik te weinig gold heb, omdat ik weet dat ik de moeite er niet voor neem, maar over het algemeen koop ik nooit iets dat duurder is dan 200g ofzo, dus die uitzondering van boa heirlooms en flying mounts zijn zo'n beetje de enige dure aankopen die ik ooit doe.

Quests kan ik niet te lang achter elkaar doen, dan wordt het zo saai. Dungeons vind ik veel leuker, als het een leuk groepje is tenminste. Zeker nu in BRD kan komen is het grappig omdat 9/10 mensen totaal de weg niet weet terwijl ik heel BRD uit mijn hoofd ken :P
pi_118042205
kan ik wel in komen, ik heb JC en herblore en ben blij dat het allebei maxed is. ga ook (nog) geen moeite doen om inscription van me paladin te trainen.
Ik vind heel dat levelen niks aan.
doe op het moment ongeveer 1 level per week :P ben nu halverwege 87, vind het egt pure crapzooi.

Kent niet iemand toevallig een chinaboy?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:40:32 #188
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118043186
Iemand suggesties wat mijn probleem kan oplossen?

Elke keer als ik voor het eerst mijn WoW opstart en de AH open (met TSM) crasht mijn WoW.. Als ik dan opnieuw WoW opstart, is het verholpen..
Leer spaties gebruiken!
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:43:57 #189
159966 lifeblind
pi_118043371
met TSM bedoel je een addon? Als daardoor je WoW crasht, addon wegdoen en een andere zoeken

Zo had ik vroeger het probleem dat als op mijn mage mn arcane blast proc'te, recount over de zeik ging waardoor WoW vastliep :') Alleen op dat punt ging het mis, dus toen maar een hoop ellende bespaart en overgestapt op Skada
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:45:42 #190
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118043449
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef lifeblind het volgende:
met TSM bedoel je een addon? Als daardoor je WoW crasht, addon wegdoen en een andere zoeken

Zo had ik vroeger het probleem dat als op mijn mage mn arcane blast proc'te, recount over de zeik ging waardoor WoW vastliep :') Alleen op dat punt ging het mis, dus toen maar een hoop ellende bespaart en overgestapt op Skada
TSM is TradeSkillMaster. Een addon idd. Zie het als een soort auctioneer.. Alleen weet ik dus niet of het aan TSM ligt. Gaan we maar ff achterhalen dan.
Leer spaties gebruiken!
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:05:30 #191
159966 lifeblind
pi_118044281
Ah oke, ja je komt er snel genoeg achter dan, als ie daarom vastloopt in ieder geval die niet meer gebruiken, of kijken of er meer mensen zijn die het zelfde probleem hebben en er een fix voor hebben.
pi_118044393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

TSM is TradeSkillMaster. Een addon idd. Zie het als een soort auctioneer.. Alleen weet ik dus niet of het aan TSM ligt. Gaan we maar ff achterhalen dan.
Ik heb tot nu toe totaal geen problemen met TSM. Heb je wel alles geupdate?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:08:24 #193
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118044429
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe totaal geen problemen met TSM. Heb je wel alles geupdate?
Ik heb de Curse Addon. Die checkt elke paar minuten voor updates.. Hij zou dus bijgewerkt moeten zijn...
Leer spaties gebruiken!
pi_118044457
Op welke update type heb je hem staan, release of alpha?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:15:43 #195
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118044786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op welke update type heb je hem staan, release of alpha?
V 1.5.8

Ff wat anders.. Squirmy delight.. Tooltip zegt dat het 200K hp geneest.. Doet het niet.. bij jullie ook?
Leer spaties gebruiken!
pi_118044842
Jep, nieuwste versie. Geen idee waar het dan aan kan liggen.
pi_118045336
de wow armory app op mijn s2 werkt niet meer, ik kan bijvoorbeeld niet meer mijn auctions in de gaten houden, ben ik de enige die hier last van heeft?

Ik heb iig de laatste versie en werkend internet :(
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:46:26 #198
159966 lifeblind
pi_118046018
Auctions liggen er redelijk vaak uit de laatste tijd heb ik gemerkt.
pi_118047568
kent er iemand nog een goede addon voor je mailbox, ik had eerst BetterInbox (meen ik) en die zorgde er voornamelijk voor dat ik alle items met 1 klik uit de mails kon halen, sinds patch 5.x.x werkt deze niet meer, iemand een vergeiljkende?
pi_118047608
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Dat idd, het is rot omdat je spirits of harmony nodig hebt, dus hij is het rotst te levelen voor mensen die het op lvl 85 al willen maxen :D maar verder eitje.
Hoeft niet hoor. Je kon volgens mij die Thermal Anvils maken tot 600. Kost je de laatste paar punten natuurlijk wel een shitload aan mats omdat het een groen pattern is.

Zelf vond ik LW het meest irritante omdat ik daar écht geen manier vond om zonder spirits naar 600 te komen.(Heb inmiddels ruim een week alle 10 de profs op 600 en 4 keer alchemy :P)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_118047700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef Olment het volgende:
kent er iemand nog een goede addon voor je mailbox, ik had eerst BetterInbox (meen ik) en die zorgde er voornamelijk voor dat ik alle items met 1 klik uit de mails kon halen, sinds patch 5.x.x werkt deze niet meer, iemand een vergeiljkende?
Ik heb Easymail. Doet precies en alleen dat. IS volgens mij wel out of date maar werkt prima.

http://www.curse.com/addons/wow/easymail
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:38:52 #202
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118047718
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik heb de Curse Addon. Die checkt elke paar minuten voor updates.. Hij zou dus bijgewerkt moeten zijn...
heb je dat ding echt constant draaien?
Ik vind het zo'n kutprogramma. Vreet veel teveel resources voor wat het zou moeten doen. Bovendien hou ik niet van programma's die zonodig zich in de taakbalk nestelen bij het opstarten. Ik bepaal zelf wel wanneer ik het wil starten.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_118047822
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik heb Easymail. Doet precies en alleen dat. IS volgens mij wel out of date maar werkt prima.

http://www.curse.com/addons/wow/easymail
Thanks, es ff teste.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef Tokus het volgende:

[..]

heb je dat ding echt constant draaien?
Ik vind het zo'n kutprogramma. Vreet veel teveel resources voor wat het zou moeten doen. Bovendien hou ik niet van programma's die zonodig zich in de taakbalk nestelen bij het opstarten. Ik bepaal zelf wel wanneer ik het wil starten.
Gebruik Wowmatrix hiero, geen problemen met updaten en doe het handmatig meestal na een patch ofzo
pi_118047842
Ik gebruik CT_client en dan de CT_mailmod, Vind ik zelf heel prettig.
pi_118047888
Net overigens nr 1 dps in dungeon met 31k dps *)
pi_118047925
Ik gebruik zelf postal, werkt ook prima:
http://www.wowace.com/addons/postal/

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Net overigens nr 1 dps in dungeon met 31k dps *)
Als disc priest? :D
pi_118047945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik gebruik zelf postal, werkt ook prima:
http://www.wowace.com/addons/postal/

Als disc priest? :D
Ik was de healer ja :') De tank was nr 2 _O-
pi_118047992
Tanks doen sowieso ziek veel damage in MoP, maar een beetje triest is het wel ja :P
pi_118048071
Het zegt uiteraard wel veel over de dps in die groep ja :D
Maar goed, ik liet iedereen ook wel erg low gaan in health (behalve melee, want die profiteren natuurlijk van mijn dmg) omdat ik zo'n lol had met nr. 1 zijn.
Nobody died *)
pi_118048195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef Olment het volgende:
Ik gebruik http://www.curse.com/addons/wow/postal en is up to date :)
pi_118048704
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Het zegt uiteraard wel veel over de dps in die groep ja :D
Maar goed, ik liet iedereen ook wel erg low gaan in health (behalve melee, want die profiteren natuurlijk van mijn dmg) omdat ik zo'n lol had met nr. 1 zijn.
Nobody died *)
Om die reden wil er bij mij nog wel eens iemand dood gaan :+
pi_118048960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

same here :P tis veel te verleidelijk om damage te doen als je kan (tijd over hebt) en dan komt het wel eens voor dat iemand voor 95k gecrit wordt en dat dan helaas met zijn leven moet bekopen :P
pi_118048995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik gebruik http://www.curse.com/addons/wow/postal en is up to date :)
Deze heb ik nou, easymail is ongeveer het zelfde, alleen de knoppen ervan stonden half buiten de "mail"
Postal scaled iig beter.
pi_118049130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

Levensgevaarlijk, die enthousiaste discpriests O-)
pi_118049315
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk, die enthousiaste discpriests O-)
risico van het vak :P en als je ziet dat je healer een disco priest is en je ziet dat hij aant mee dpssen is, pop dan ook een defensive cooldown als je bijna dood bent :P
pi_118049592
Met welke pets zijn jullie overigens erg tevreden voor petbattles?
pi_118049834
Mijn team bestaat atm uit:
Celestial Dragon: 21, Breath, Ancient Blessing, Moonfire
Onyian Whelpling: 19, Tail Sweep, Healing Flame, Lift-off

3e switch ik voornamelijk om lowbie pets te kunnen vangen zonder te oneshotten

Ben zeer tevreden over Onyian whelpling, de healing flame healt 200-300 + helft van de laatste dmg. is nice als je kunt zien als een pet tegen je dig, fly of een charge doet. Tailsweep hit 1-2x en als ik als laatste aanval nog 1x extra. Lift off vervang ik op lvl 20 door Deep Breath. beide een 2 turn attack met meestal imba dmg
pi_118050227
Hmm, ook eens proberen, dank je ^O^
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:42:23 #219
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118050258
Ben nog nergens echt tevreden over! :D Ik vang nu allerlei hogere en vecht ook met die hogere, tegen die hogere. Heb nog niet echt speciale favorieten. Denk dat ik de hogere pets wel ga bekijken. Denk dat ik die leuker ga vinden!

Heb nu al wel 260 verschillende pets gevangen! :@ :D
pi_118050300
merk dat ik voornamelijk pets gebruik die een heal hebben. spreekt me zeer aan om een of andere reden, ik pwn nu de panda pets fairly eazy
pi_118050313
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog nergens echt tevreden over! :D Ik vang nu allerlei hogere en vecht ook met die hogere, tegen die hogere. Heb nog niet echt speciale favorieten. Denk dat ik de hogere pets wel ga bekijken. Denk dat ik die leuker ga vinden!

Heb nu al wel 260 verschillende pets gevangen! :@ :D
Heb achie van 250 gister gehaald :P op naar de 400 ^^
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:43:55 #222
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118050326
Ik zit nog maar rond de lvl 12 pets :@
pi_118050394
Olment, je hebt dan wel 2 dragonkins met Onyxian Whelpling en Celestial Dragon. Is daar een reden voor?
pi_118050398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit nog maar rond de lvl 12 pets :@
je moet pets zoeken van ongeveer 3-4 levels hoger, geven een difficulty bonus van best veel :P
en switchen net voordat die dood gaat, dan krijgt die tog nog exp. niet zo veel, maar beter dan 0 wanneer die dood gaat :P
pi_118050432
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Olment, je hebt dan wel 2 dragonkins met Onyxian Whelpling en Celestial Dragon. Is daar een reden voor?
ja ik weet het, de "special" van dragonkin vind ik ook best nice, vooral tegen mechanical pets die terug komen als ze dood zijn, of die undead meen ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')