Volgens mij wel gewoon (mijn monk is pas level 50, ben veel met pets aan het klooien, dus helemaal zeker weten doe ik het niet). Zolang je op die summit een class questje of een daily kunt doen moet 't gewoon kunnen..quote:
enig idee waar die quest zit? ik heb op het moment Jade Forest en nu die area waar Sha zit, maar ben nog geen class quest tegen gekomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon (mijn monk is pas level 50, ben veel met pets aan het klooien, dus helemaal zeker weten doe ik het niet). Zolang je op die summit een class questje of een daily kunt doen moet 't gewoon kunnen..
Je kunt met die "Zen Meditation" spell naar de Summit portallen, dan sta je meteen voor de quest-giver. Zit helemaal bovenin in een soort tempel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:31 schreef Olment het volgende:
[..]
enig idee waar die quest zit? ik heb op het moment Jade Forest en nu die area waar Sha zit, maar ben nog geen class quest tegen gekomen.
uhmm,, Zen Meditation?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt met die "Zen Meditation" spell naar de Summit portallen, dan sta je meteen voor de quest-giver. Zit helemaal bovenin in een soort tempel.
Ow, hehe, straks thuis maar eens kijken.quote:
Ik had er nog niet van gehoord en wil ook een pandamonk gaan levelen, alvast bedankt voor de infoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef Perrin het volgende:
Scheelt een slok op een borrel!
En soms kun je 'm wel 3x achter elkaar gebruiken (buff duurt een uur), bijv als je bijna level 50 bent.. dan doe je eerst de daily van level 40, level je tot op of voorbij de level 50.. als de buff dan voorbij is doe je pas de nieuwe class-quest van level 50.. weer een uur levelen.. en vervolgens doe je de daily van de level 50 quest.. weer een uur. Zo kun je 3 uur lang die +50% xp buff hebben
Ik vind die ene daily waarbij je die toorts naar boven moet rennen in de Temple of the White Tiger veel vervelender, ik heb het een goeie 3 kwartier lopen proberen en heb het uiteindelijk maar opgegeven, ik heb daar duidelijk het geduld niet voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor klote daily van August Celestials dat je 6 boeken moet verzamelen. Heb er na 20 minuten rondkijken pas 3....
ik heb op mijn dk tank echt pas op 88 items vervangen van de lvl 87 dungeons ( lvl 88 req )quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer moet je je 4-set bonus van je LFR / DS10- gear vervangen voor items uit Pandaria? Ik heb nog steeds de 4 items aan, hoewel ik wel betere, losse items heb...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind die ene daily waarbij je die toorts naar boven moet rennen in de Temple of the White Tiger veel vervelender, ik heb het een goeie 3 kwartier lopen proberen en heb het uiteindelijk maar opgegeven, ik heb daar duidelijk het geduld niet voor.
ben ook 88 op het moment, maar de green/blue's die ik vind zijn niet veel beter dan mijn t13hc's, de setbonus is sowiezo nice en moeilijk op te gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb op mijn dk tank echt pas op 88 items vervangen van de lvl 87 dungeons ( lvl 88 req )
maar zelfs toen ik 90 dingde had ik nog tier13 items
toen pas alles vervangen door crafts en daarna hcs farmen
Snap je nu waarom de PVE en RP realms een pest hekel hebben aan dat hele X-realm meuk . Voor pvp is het perfect mits de twee facties gebalanceerd zijn. Voor PVE en RP is het shit en alleen maar meer bots die farmen en verkopen op severs waar mensen niet bij kunnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:04 schreef Olment het volgende:
hmm, ik kwam er gister achter dat als je iemand van een andere realm invite, de gene die partyleader is houdt zijn realm, de rest "teleport" naar zijn realm toe.
Ik kwam gister in een RP realm (kom zelf van een pvp realm) en vond het best jammer dat ik geen alliance kon pwne
snap het idd wel. iemand kiest speciaal voor een pve of rp realm juist omdat die geen zin heeft om tijdens questen oid geganked te worden of erger, corpse camped.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Snap je nu waarom de PVE en RP realms een pest hekel hebben aan dat hele X-realm meuk . Voor pvp is het perfect mits de twee facties gebalanceerd zijn. Voor PVE en RP is het shit en alleen maar meer bots die farmen en verkopen op severs waar mensen niet bij kunnen.
http://www.wowhead.com/skill=899quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:28 schreef Sarg het volgende:
Iemand die weet welke racials de pandaren hebben?
Lekker...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Isabeau het volgende:
De tussenstand:
4x Sha, 3x Galleon, 3x LFR, 4 Raidbosses = No loot. Ja, beetje gold
Vriendlief kreeg overigens zowel de hands als legs van de Sha vanavond. qq![]()
Ben op mn werk kan niet op wowheadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/skill=899
Komt goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit jaar.....moet......en zal.....ik die....headless horseman....KRIJGEN!Elke dag....Op al me ALTS..........ZO NIET!....>DAN GA IK GILLEN!
89 waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb er wel een paar!Zolang lvl 90 er niet voor required is....
Doen!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Sjiznit het volgende:
Lol, iemand wil Alani hier verpatsen. Ik wisp em ff voor een prijs waar hij aan denkt. Ik gokte op een paar 100k. Geeft hij als antwoord 50k. Ik maar even gemeld dat ik dan wel interesse heb
oew, dat is sexy, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Sjiznit het volgende:
Lol, iemand wil Alani hier verpatsen. Ik wisp em ff voor een prijs waar hij aan denkt. Ik gokte op een paar 100k. Geeft hij als antwoord 50k. Ik maar even gemeld dat ik dan wel interesse heb
Gezelligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Blistering het volgende:
Zo ook maar ff MoP key gekocht, een week voor m'n tentamens beginnen![]()
![]()
Hopelijk kan ik nog bijblijven en loop ik nu niet al godsgruwelijk ver achter, ik wil wel graag in m'n eigen tempo spelen
Toppie, ik heb nog geen flauw idee! Ik neig naar m'n priest inderdaad, dan zal ik ook wel gaan healen (hoewel, als ik jou zo zie, healen én dps'enquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
GezelligAls je nog iemand zoekt om dungeons mee te doen om te gearen, ik vind ze leuk om te doen. Alhoewel je waarschijnlijk zelf gaat healen?
Ik vind de rep best snel gaan voor veel facties! Zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar zijn de tijden dat je meer dan 200 rep punten kreeg voor een daily quest. Tuintjes bij gehouden en dan even naar de Klaxii en ehmm right. Irritante quest met een lage droprate en veel te weinig rep, het lijkt wel bezigheids therapie.
Maar ik blijf ze doen, ik wil achievements en eindelijk zit ik bij de 9000 club
Nee! Eerst tentamensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:50 schreef Blistering het volgende:
Toppie, ik heb nog geen flauw idee! Ik neig naar m'n priest inderdaad, dan zal ik ook wel gaan healen (hoewel, als ik jou zo zie, healen én dps'en). Maar wil stiekem ook wel een monk levellen!
Ach, ik zie wel. Gewoon doen waar ik zin in hebKomende tijd sowieso nog niet teveel spelen.
Dat zat ik me gisteren ook al af te vragen. Heb me er maar bij neergelegd dat ik de komende tijd nog geen enkele factie op exalted zal hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar zijn de tijden dat je meer dan 200 rep punten kreeg voor een daily quest.
Precies wat ik doequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat zat ik me gisteren ook al af te vragen. Heb me er maar bij neergelegd dat ik de komende tijd nog geen enkele factie op exalted zal hebben.
Werk nu alleen aan Golden lotus en The Tillers. Dan kan ik nog ergens mn vp uitgeven. De rest komt wel als ik echt niet meer weet wat ik met mn "vrije tijd" moet.
Ik ga dit natuurlijk niet hardop toegeven, maar Tillers zijn inderdaad een stuk leuker dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik doe![]()
Golden Lotus, want nuttig.
Tillers, want leuk
Dan zou ik helemaal hard balen, want nooit dat ik daar genoeg goud voor zou hebben.quote:Ik vind de items op onze BMAH wat matigjes, cherrycoke. Ik hoorde deze week dat er een realm was waar Mimiron's Head op de BMAH stond!
wowquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Blistering het volgende:
Benieuwd hoeveel daar voor betaald is!
edit: http://www.mmo-champion.c(...)-Ragnaros-US-Servers
Haha!
Tillers is leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik doe![]()
Golden Lotus, want nuttig.
Tillers, want leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |