Ik heb Easymail. Doet precies en alleen dat. IS volgens mij wel out of date maar werkt prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef Olment het volgende:
kent er iemand nog een goede addon voor je mailbox, ik had eerst BetterInbox (meen ik) en die zorgde er voornamelijk voor dat ik alle items met 1 klik uit de mails kon halen, sinds patch 5.x.x werkt deze niet meer, iemand een vergeiljkende?
heb je dat ding echt constant draaien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb de Curse Addon. Die checkt elke paar minuten voor updates.. Hij zou dus bijgewerkt moeten zijn...
Thanks, es ff teste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb Easymail. Doet precies en alleen dat. IS volgens mij wel out of date maar werkt prima.
http://www.curse.com/addons/wow/easymail
Gebruik Wowmatrix hiero, geen problemen met updaten en doe het handmatig meestal na een patch ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
heb je dat ding echt constant draaien?
Ik vind het zo'n kutprogramma. Vreet veel teveel resources voor wat het zou moeten doen. Bovendien hou ik niet van programma's die zonodig zich in de taakbalk nestelen bij het opstarten. Ik bepaal zelf wel wanneer ik het wil starten.
Als disc priest?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Net overigens nr 1 dps in dungeon met 31k dps
Ik was de healer jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik gebruik zelf postal, werkt ook prima:
http://www.wowace.com/addons/postal/
Als disc priest?
Ik gebruik http://www.curse.com/addons/wow/postal en is up to datequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef Olment het volgende:
kent er iemand nog een goede addon voor je mailbox, ik had eerst BetterInbox (meen ik) en die zorgde er voornamelijk voor dat ik alle items met 1 klik uit de mails kon halen, sinds patch 5.x.x werkt deze niet meer, iemand een vergeiljkende?
Om die reden wil er bij mij nog wel eens iemand dood gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Het zegt uiteraard wel veel over de dps in die groep ja
Maar goed, ik liet iedereen ook wel erg low gaan in health (behalve melee, want die profiteren natuurlijk van mijn dmg) omdat ik zo'n lol had met nr. 1 zijn.
Nobody died
same herequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Om die reden wil er bij mij nog wel eens iemand dood gaan
Deze heb ik nou, easymail is ongeveer het zelfde, alleen de knoppen ervan stonden half buiten de "mail"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik gebruik http://www.curse.com/addons/wow/postal en is up to date
Levensgevaarlijk, die enthousiaste discpriestsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Om die reden wil er bij mij nog wel eens iemand dood gaan
risico van het vakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, die enthousiaste discpriests
Heb achie van 250 gister gehaaldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben nog nergens echt tevreden over!Ik vang nu allerlei hogere en vecht ook met die hogere, tegen die hogere. Heb nog niet echt speciale favorieten. Denk dat ik de hogere pets wel ga bekijken. Denk dat ik die leuker ga vinden!
Heb nu al wel 260 verschillende pets gevangen!![]()
je moet pets zoeken van ongeveer 3-4 levels hoger, geven een difficulty bonus van best veelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit nog maar rond de lvl 12 pets
ja ik weet het, de "special" van dragonkin vind ik ook best nice, vooral tegen mechanical pets die terug komen als ze dood zijn, of die undead meen ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Olment, je hebt dan wel 2 dragonkins met Onyxian Whelpling en Celestial Dragon. Is daar een reden voor?
True, maar ben nog niet heel actief aan het Wowkemonnen! :p Vooral nu gewoon de lagere aan het vangen. En ik begon al ongeveer rond...160 pets, voordat Pandaria kwam!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Olment het volgende:
[..]
je moet pets zoeken van ongeveer 3-4 levels hoger, geven een difficulty bonus van best veel
en switchen net voordat die dood gaat, dan krijgt die tog nog exp. niet zo veel, maar beter dan 0 wanneer die dood gaat
Als je naar die quest achievements kijkt heeft Jade Forest er ook veel meer dan de rest van de zones. Dit viel me gister ook al opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:12 schreef Tokus het volgende:
als ik terugkijk op het levellen van m'n 1e char van 85 naar 90, dan heb ik het idee dat ik heel lang in Jade Forest gelopen heb, en dat ik daarna eigenlijk vrij snel door de andere zones heen was.
Nether Ray doet het lekker bij mij, die is momenteel level 20, en wint met gemak van drie opponenten van 2-3 levels lager dan hemzelf zonder daarbij zelf onder 40% health the droppen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Met welke pets zijn jullie overigens erg tevreden voor petbattles?
Zijn er meer die dit vinden? want ik heb me er gister toe aan kunnen zetten om weer wat te levelen en ben net 88 geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond serieus 87-88 een hel. Maar 88-89 en 89-90 zijn eigenlijk veel beter te doen heb ik gemerkt.
Ik vind het levellen sowieso erg langzaam gaan nu. Ik ben een casual speler maar speel nu iedere dag 2 uurtjes sinds de uitbreiding en ben pas 86 en 3/4quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Zijn er meer die dit vinden? want ik heb me er gister toe aan kunnen zetten om weer wat te levelen en ben net 88 geworden.
Gewoon lekker je quests doen en wat dungeons lopen, en niet steeds met een scheef oog naar die XP bar zitten kijken, en dan valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Zijn er meer die dit vinden? want ik heb me er gister toe aan kunnen zetten om weer wat te levelen en ben net 88 geworden.
Dat hoor ik echt van iedereen. Ik heb er zelf ook een stronthekel aan, en zit er nu weer tegenaan te hikken met mn monkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
yeah m'n dudu is outland uit .. Ik heb zo'n hekel aan outland ..
Die old content is wat mij iedere keer weer tegen houdt om nieuwe alts te levelen. Mn DK en monk schieten daardoor ook niet echt op. En alleen maar dungeons doen wordt je ook gek van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef GI het volgende:
Ik heb een monk naar level 12 gekregen nu. Maar ik zie heel erg op tegen de 'old content'.
Vergeet ook niet de Monk daily +50% xp bonus (zodra je Zen Meditation hebt)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef GI het volgende:
Ik heb een monk naar level 12 gekregen nu. Maar ik zie heel erg op tegen de 'old content'.
Ik zit dus toch te denken om mijn priest maar eens te gaan levelen tussen het gearen door.
Maar vanavond eerst even twee LFR's lopen en wat heroics
Crimson Whelpling/Onyxian Whelpling (heal + harde damage)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Met welke pets zijn jullie overigens erg tevreden voor petbattles?
old content behalve outland gaat best snel, guild perk voor meer exp + heirlooms + minder punten nodig per level gaat gewoon rap. het stukje 59 - 68 duurt gewoon lang in mijn ogen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef GI het volgende:
Ik zit dus toch te denken om mijn priest maar eens te gaan levelen tussen het gearen door.
Maar vanavond eerst even twee LFR's lopen en wat heroics
?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de Monk daily +50% xp bonus (zodra je Zen Meditation hebt)
Je hebt elke 10 levels een nieuwe class quest die ook meteen een daily is. Geeft als reward een lang-durende +50% xp bonus.quote:
nice! Dat had ik nog helemaal niet door.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt elke 10 levels een nieuwe class quest die ook meteen een daily is. Geeft als reward een lang-durende +50% xp bonus.
geldt zeker niet voor 85-90?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt elke 10 levels een nieuwe class quest die ook meteen een daily is. Geeft als reward een lang-durende +50% xp bonus.
Scheelt een slok op een borrel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:22 schreef GI het volgende:
[..]
nice! Dat had ik nog helemaal niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |